NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دادن افطاری در برج میلاد آن هم توسط دولت و دستگاه‌های اجرایی حرام است. چرا در برج میلاد که هزینه افطاری برای هر نفر از 150 تا 300 هزار تومان است، به 1600 نفر از پول بیت‌المال افطاری می‌دهند.
انتقاد ازسفره افطاری 240 میلیون تومانی از بیت المال
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی اخطاری نسبت به عدم استخدام مربیان پیش‌دبستانی و تبدیل وضعیت آنها به رئیس‌جمهور تذکر داد و گفت: دولت باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف این افراد و همچنین بازنشستگان اقدام کند و بهتر است دولتِ سالمندان جای خود را به دولت جوانان بدهد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد شجاعی استاد حوزه و دانشگاه درخصوص جایگاه امام زمان (عج) در ادعیه ماه مبارک رمضان به نکاتی اشاره می‌کند.

[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 9:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

اللهمّ اهْدِنی فیهِ لِصالِحِ الأعْمالِ واقْـضِ لی فیهِ الحَوائِجَ والآمالِ یا من لا یَحْتاجُ الى التّفْسیر والسؤالِ یا عالِماً بما فی صُدورِ العالَمین صَلّ على محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین.

[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 9:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

پایگاه صالحات – از بیانات مرحوم آیت الله بهجت (قدس سره)

Bahjat-2

همه برای برآورده شدن حاجت شخصی خود به مسجد جمکران می روند، و نمی دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایی از آن ها دارد که برای تعجیل فرج او دعا کنند!

زمانی مرحوم شیخ ابراهیم حایری در مسجد کوفه معتکف بود، حضرت غایب عجل اللّه تعالی فرجه الشریف را در خواب دید،

حضرت به او فرمود: این ها که در این جا معتکفند، از خوبان و صلحا هستند، ولی هر کدام حاجتی دارد: مال، عیال، خانه، قضای دین، رفع کسالت و مرض و ... ولی هیچ کس به فکر من نیست و برای ظهور و فرج من به طور جدی دعا نمی کند! ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 4:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 4:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 4:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به نظر می رسد که آقای وزیر در برابر اقدامات غیر قابل توجیه خود چاره ای جز سیاه نمایی نیافته است و حال آنکه تمام نگرانی های جنتی با نمایندگان منتقد وی مشترک است و اینگونه تمسک ها راهکار عقلایی نیست.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با 234 رأی موافق به کلید ساختمان بهارستان این وزارتخانه را به دست گرفت، گویا این روزها اعتماد وزرای مجلس را به کلی از یاد برده است و با تکروی در این وزارتخانه، نه انتقادی را پذیراست و عجیب تر آنکه با توسل به فرار و سیاه نمایی می خواهد به نوعی از بار انتقادات علیه خود بکاهد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 4:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون حقوقی دیوان عدالت اداری گفت: معتقدم هم اصلاح‌طلبان و هم هواداران آقای هاشمی، همگی مدیون آقای روحانی هستند، بالاخره او با یک شعاری آمد که اعتماد ملت را به خود جلب کرد و امروز این آقایان در سایه همین اعتماد نفس می‌کشند.
ماجرای گریه‌هاشمی در نمازجمعه/ حامیان هاشمی مدیون روحانی‌اند
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام موسوی قربانی در گفتگو با فارس با اشاره به مواضع هاشمی درباره تقلب عنوان کرد: به عنوان مثال خطبه 26 خرداد هاشمی در سال 76 که یک هفته با انتخاب خاتمی در دوم خرداد توسط مردم فاصله داشت، تأثیرات فراوانی در رأی نیاوردن ناطق‌نوری داشت. آقای هاشمی تأکید کرده بودند که نباید در انتخابات تقلب شود و از این قبیل حرف‌ها، عرض بنده بحث تقلب نیست ولی فضای روانی که در قصه سال 88 ایجاد شده بود، هم به همین گونه است. از کسانی که در قالب یک کار چارچوب دار آمدند نمی‌شود ایرادگرفت، ولی نتیجه‌اش شبیه کاری بود که عوامل اصلی فتنه آن را انجام دادند. کسانی که در فتنه تأثیر داشتند فراتر از موسوی و کروبی هستند که نقش ایفا کردند و این بسیار روشن است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 4:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
داماد ایرانی جان کری در فیس بوکش نوشت : مذاکرات ایران و 5+1 زندگی من را نابود کرده است و همسرم از من طلاق می خواهد.
داماد ایرانی کری: زورتان به ایران نرسیده چرا از من انتقام‌می‌گیرید؟
به گزارش جهان به نقل از بوتیا نیوز، برایان ناهید داماد کرمانی جان کری وزیر امور خارجه ی آمریکا در صفحه ی فیس بوک شخصی اش با ارسال پستی نوشت : مذاکرات ایران با 5+1 خیلی طول کشیده و به علت اینکه منافع اسرائیل را در کنار منافع آمریکا قرار داده وجان کری از آن دفاع میکند ؛ تیم ایرانی حاضر به کوتاه آمدن نیست ، به همین دلیل احتمال به نتیجه رسیدن بسیار ضعیف است ، نمی دانم چه اصرار بیهوده ای برای توافق دارند؛ دامنه ی مذاکرات ایران به زندگی من که یک ایرانی نیز هستم هم باز شده و زندگی من را نابود کرده است و همسرم از من طلاق می خواهد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 4:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سفره یا همان دسترخان مردم تاجیکستان در افطار و سحر ماه مبارک رمضان غذاهای ویژه‌ای دارد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در تاجیکستان هشت میلیونی با بیش از 98 درصد مسلمان، ماه مبارک رمضان باشکوه خاصی تجلیل می‌شود.

روزه‌داران تاجیک رمضان سال جاری را که همزمان با تابستان و هوای گرم آن است به قصد عبادت و طاعت خدای متعال و قربت روزه می‌گیرند.

آنان پس از افطار در مساجد و منازل خود به خواندن نماز و قرآن مبادرت می‌ورزند.

سفره یا همان دسترخان تاجیکی در هنگام افطار و سحر با غذاهای محلی تاجیکان تزیین می‌شود، غذاهای مختلفی که تاجیکان در ماه رمضان با آنها روزه‌داران را افطاری می‌دهند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/4/22 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4411079