NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آقای هاشمی رفسنجانی که معمولا نظرات خود را در پوشش «بیان دیدگاه درباره مناسبت‌های روز» ابراز می‌کند، روز گذشته با رسانه‌ای کردن یادداشتی درباره9 دی 89، از آنچه «توهین به علما و مراجع قم» خوانده، ابراز ناراحتی کرد و نوشت که بقایای فکری دین‌زدایی و روحانیت‌ستیزی پس از توهین و تهمت به "سران روحانی عرصه سیاست" در 33 سال گذشته، به فضلا، علما و مراجع قم رسیده‌اند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 12:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از کاندیداهای انتخابات نهم ریاست جمهوری، تاکنون حاضر به بازپرداخت اقساط بدهی خود به یک بانک خصوصی نشده است.

 یکی از بانک های خصوصی کشور که ابتدا به صورت موسسه مالی اعتباری فعالیت خود را آغاز و سپس به بانک تبدیل شده است، لیستی از بدهکاران به این بانک را تهیه کرده است.
متولّیان رسیدگی به پرونده معوقات این بانک می گویند یکی از بدهکاران آن، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 84 بوده که حدود 6 میلیارد تومان بابت هزینه‌های تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری نهم از این بانک تسهیلات گرفته که تاکنون اقساط آنها را بازپرداخت نکرده است.
همچنین یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز که قبلا در یکی از نهادهای کشور دارای مسئولیتی مهم بوده نیز، مبلغ 200 میلیون تومان به این بانک بدهکار است.مسئولان این بانک با نفر اول جلساتی داشته و کاندیدای سابق ریاست جمهوری چندین بار وعده بازپرداخت وام را داده اما تاکنون وعده های خود را عملی نکرده اما نفر دوم نه تنها به درخواست های مکتوب این بانک برای بازپرداخت اقساط توجهی نکرده بلکه از انجام هرگونه جلسه ای در این زمینه نیز سر باز زده است.گفته می شود مسئولان این بانک که خود را امانتدار مردم نامیده اند، پیگیری های زیادی برای وصول مطالبات از بدهکاران از جمله این دو نفر انجام داده اند که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 11:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان به نقد پیام آیت الله هاشمی در ارتباط با سالگرد قیام 19 دی مردم شهر مقدس قم پرداخت.
به گزارش کیهان، پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت سالگرد قیام خونین ?? دی که دو روز قبل منتشر شد اگرچه در نگاه اول از توجه ایشان به ضرورت گرامیداشت خاطره آن قیام خونین حکایت می کند و از این زاویه درخور تقدیر به نظر می رسد ولی برخی از آنچه در متن پیام آمده و نیز، بی سابقه بودن آن طی ?? سال- و یا دستکم ?? سال- گذشته، پرسش ها و ابهاماتی را پیرامون چرایی تهیه و انتشار این پیام پیش می کشد که امید است این پرسش ها و ابهامات با توجه به هوشمندی حضرت آیت الله رفسنجانی، پاسخ های روشنی را در پی داشته باشد و در این باره گفتنی است که: ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 11:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بر اساس خبر رسیده ، قرار بود رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در پرواز بوئینگ ???متعلق به شرکت ایران ایر که از تهران بـه مقصد ارومیه پرواز کرده بود حضور داشته باشد که به دلیل مشکلات کاری از حضور در این پرواز انصراف داد .
به گزارش  تابناک، برای اطمینان از صحت این خبر با سلیمان جعفرزاده تماس گرفتیم تا از جزئیات آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای مسافر بری گفت : به دلیل اینکه باید برای انجام کاری در تهران می ماندم پرواز را کنسل کردم .
وی با اشاره به اینکه تنها آرزویم شهادت است و این مسئله باعث یاد آوری خاطرات همرزمان شهیدم شد افزود : این دومین بار است که به دلیل انجام ماموریت کاری و رسیدگی به امور مجبور به بازماندن پرواز شده ام که هر دو این پروازها منجر به سقوط شده اند .
گفتنی است ، در پرواز قبل قرار بر این بود که وی همسفر شهید بزرگوار احمد کاظمی باشد ولی با توجه به انجام ماموریت دیگر پرواز را کنسل کرده اند.


و اینک این تصویر بیانگر بغض نا گفته های این سردار بازمانده از همرزمان خویش است.


[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 10:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مجموعه تلاشهای خاتمی طی چند ماهه گذشته بیانگر آن است که وی 10 محور را برای فعالیتهای جریان اصلاحات تعریف و تبیین کرده است.این 10 محور عبارتند از:

1- یارگیری از بین نخبگان مساله دار با نظام
 2- یارگیری از بین دانشگاهیان ناراضی و تأسیس مؤسسات غیرانتفاعی
 3- استفاده از ظرفیت برخی روحانیون
 4-بهره گیری از ظرفیت اصولگرایان منتقد دولت
5- استفاده از مشکلات اقتصادی و تبعات اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها
6- بهره گیری از بیکاری های احتمالی جامعه کارگری
7- استفاده از امکانات شهرداری تهران
8- ایجاد شکاف و اختلاف میان قوای سه گانه و سوارشدن بر موج اختلافات
9- بهره گیری از خانواده‌های معدومین، کشته‌ها، زندانیان و غیره
10- بیت امام (ره) 
گفتنی است نگاهی به مجموعه مواضع و فعالیت های پیدا و پنهان خاتمی و مجموعه اصلاح طلبان نشان می دهد که این برنامه ماه هاست که عملیاتی شده است.

[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 10:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 10:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
جریان موسوم به سبز که از پتانسیل مردمی جنبش مأیوس شده است در تاکتیک‌های جدید به توسعه روابط با گروهک‌های تروریستی روی آورده است.
در همین راستا یکی از سرکردگان گروهک تروریستی پژاک در سخنانی در جمع تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی در خصوص ادامه همکاری‌های پژاک با سران فرقه سبز اعلام کرده که باید برای کمک به رهبران جنبش سبز وارد عمل شویم.
وی با بیان اینکه قطعاً این اقدام در زنده نمودن سبزها و اغتشاشات تأثیرگذار خواهد بود، تأکید کرده است: ما طی توافقی که با رهبران جنبش سبز داشتیم برنامه مفصلی برای اجرای اغتشاشات و خرابکاری پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها داشتیم ولی به علت عدم به وجود آمدن هیچگونه اعتراض و ناآرامی نتوانستیم طرح‌های خود را پیاده نماییم و منتظر هستیم تا فرصت جدیدی به وجود بیاید تا بتوانیم به جنبش سبز کمک نماییم که این فرصت نزدیک می‌باشد.

[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 10:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزیر فرهنگ رژیم پهلوی در گفت‌وگو با یک رسانه ضدانقلابی، عملکرد سران فتنه و بیانیه صادر نمودن آنها را مورد قبول جریان اپوزیسیون عنوان کرده است.
داریوش همایون در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اظهار داشت: به نظرم سران این جریان کار خود را خوب انجام می‌دهند. همین گاه و بیگاه صحبت کردن، بیانیه دادن و فاصله گرفتن از جمهوری اسلامی خود مناسب است.
وی در ادامه خواهان همراهی بیشتر اپوزیسیون خارج با سران فتنه شده و در پایان این گفت‌وگو ضمن تشکر از این دو عنصر خارج از خط ولایت فقیه خواهان برپایی مجدد سلطه پهلوی با حمایت سران فتنه و برکناری جمهوری اسلامی شد.


[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 9:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 در ساعت 9:30 همان شب ناگهان فریادهای «الله اکبر» در فضا پیچید. یکی از سربازان عراقی با هراس و دلهره فریاد زد: «....آمدند...آمدند....»این کلمه بارها کمر ارتش عراق را شکسته بود کلمه ای که یکباره توان نظامی نیروهای عراقی را از بین می‌برد!
آن چه خواهید خواند روایتی از عملیات کربلای 5 به زبان یک افسران عراقی است که حاوی نکات بسیار تکان دهنده ای است:
در منطقه جسر خالد، افسران، سربازان خود را به سرقت از منازل مردم بصره وادار می‌کردند. سرهنگ ستاد اسماعیل الشطری از این راه بیش از پنجاه دستگاه تلویزیون رنگی دزدید! کارهای ناشایست زیادی توسط افسران در بصره صورت گرفت. این فجایع و پستی‌ها به حدی رسید که فرمانده سپاه منطقه جنوب به فرماندهان لشکر یازده گفت: خوب می‌دانم که شما مردان جنگ و مقاومت نیستید ولی از شما می‌خواهم در مقابل حمله ایرانی‌ها تنها یک ربع ساعت مقاومت کنید تا ما بتوانیم گلوله‌ها و بمب‌های شیمیایی خود را بر سرشان بریزیم! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 9:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حدود یکهزار آمریکایی روز یکشنبه در تظاهرات خود علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در منطقه منهتن شهر نیویورک, تصاویر حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین و محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران را حمل می کردند.
زیر این تصاویر نوشته شده بود "زنده باد جمهوری اسلامی ایران ".
در این تظاهرات , آمریکایی های شرکت کننده از دولت باراک اوباما خواستند مالیات های مردم آمریکا را در قالب کمک های بلاعوض در اختیار رژیم صهیونیستی قرار ندهد.
دولت آمریکا سالیانه بیش از 5 میلیارد دلار کمک بلاعوض را در اختیار ماشین دهشت افکنی و کشتار رژیم صهیونیستی قرار می دهد.
 
http://files.tabnak.com/pics/201101/201101100749023171.jpg
در این تظاهرات که از طرف گروه "انسر" و گروههای مختلف ضد جنگ برگزار شد, شرکت کنندگان علیه تجاوز و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض کردند.
گروه "انسر" برای مبارزه با نژاد پرستی و جنگ طلبی سه روز بعد از حادثه 11 سپتامبر تشکیل شد و تاکنون چندین تظاهرات برای احقاق حق مردم بی گناه فلسطین در سراسر آمریکا برگزار کرده است.
تظاهرکنندگان شعارمی دادند " اسرائیل یعنی نژاد پرستی و نسل کشی"، " اسرائیل و آمریکا را متوقف کنید"، " برای عدالت به پا خیرید"، " مالیات مردم آمریکا را به اسرائیلی های قاتل ندهید".
دو سال قبل رژیم صهیونیستی پس از سالها محاصره به نوار غزه حمله کرد و دست به قتل عام مردم بی گناه زد.
در این حمله که 21 روز به درازا کشید، بیش از یکهزار و 400 نفر از مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هزاران نفر زخمی شدند.
تظاهرکنندگان پس از راهپیمایی در خیابانهای منهتن در میدان "هرالد" جمع شدند. آنها با شعار آزادی سرزمین فلسطین وارد این میدان شدند

[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 12:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 903
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406722