NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات خاتمی در دیدار با اقلیت مجلس، گفت: آنچه که خاتمی مطرح کرده کاملا به ضرر وی تمام شد و اگر کورسویی برای جدایی خاتمی از جریان فتنه و نزدیک شدن به نظام وجود داشت را مسدود کرد.

محمد دهقان در گفتگو با فارس با اشاره به مطالب مطرح شده در دیدار محمد خاتمی با اقلیت مجلس، گفت: آنچه اخیرا از خاتمی سرزده، تعجب‌برانگیز بود و انتظار بود که وی به تدریج میان خود و کسانی که متهمین اصلی اغتشاشات سال 88 هستند، فاصله ایجاد کند. وی افزود: به سود خاتمی بود که میان خود با سران اغتشاشات سال گذشته فاصله ایجاد می‌کرد و بین خود و فتنه سال 88 مرزبندی به وجود می‌آورد تا با این اقدام، جایگاه خود را در نزد مردم احیا کند. دهقان با اشاره به شرط گذاری خاتمی برای بازگشت به عرصه سیاسی، اظهار داشت: شرط گذاری وی برای بازگشت به عرصه سیاسی، بعد از مشاهده حماسه مردم در 9 دی 88 و اولین سالگرد حماسه 9 دی و نیز انزوای فتنه‌گران سال 88، بعید است.


[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از حامیان سران فتنه:من موسوی و کروبی را برانداز ندانسته و نسبت به محاکمه آنها هشدار می دهم!
در حالی که شبکه های اپوزیسیون و غربی تلاش ویژه ای دارند تا خط القای اختلاف میان ارکان مختلف حکومت و مراجع را با نظام و رهبری برجسته سازند،اظهار نظر برخی از حامیان پنهان جریان فتنه نشان می دهد که گویا این خط یک پاس و آبشار میان اپوزیسون داخل و خارج از کشور می باشد.
به گزارش«جوان آنلاین»،در همین راستا شنیده شده که یکی از حامیان پنهان جریان فتنه پس از این که مطالبات مردمی برای محاکمه سران فتنه افزایش یافته ،در جلسات مختلف سعی در تبرئه این افراد داشته و در این زمینه گفته است:من موسوی و کروبی را برانداز ندانسته و نسبت به محاکمه آنها هشدار می دهم!
گفتنی است فرد مزبور که هنوز خواست مردمی را نپذیرفته و نظرات مسئولان ارشد نظام مبنی بر ظلم بزرگ سران فتنه به جمهوری اسلامی را همچنان باور ندارد،سعی کرده وضعیت کنونی را حاصل اشتباهات مسئولان ارشد نظام عنوان کرده و اینچنین القاء کند که برخی مراجع نسبت به برخی سیاست ها و عملکردهای نظام انتقادات جدی ای دارند.
گفتنی است این اظهارات در حالی صورت می گیرد که این خط کاملا از سوی رسانه های بیگانه همچون بی بی سی فارسی،جرس و... پی گیری شده و طرح آن از سوی برخی از افراد از یک همگرایی کاملا آشکار در این زمینه حکایت دارد.

[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 12:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
"آن‎‎ها در روز‎های قبل از برگزاری کنفرانس، تلاش کردند با فشار بر سازمان ملل و دولت سوییس، مانع حضور وی شوند که موفق نبودند. در طی برگزاری اجلاس، بر سازمان‌‎های غیردولتی ایرانی فشار می‎آوردند تا آن‎‎ها را خنثی کنند که شاید در برخی موارد موفق هم شدند."

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 11:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
داماد خانم (ف ه) یکی از بانیان و صحنه گردانان فتنه سال گذشته که به دلیل شرب خمر و رانندگی در حال مستی دستگیر شدده بود در انتظار اجرای حکمی است که اواخر آبان ماه سال جاری در شعبه 97 یک مجتمع قضایی در شمال تهران صادر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این فرد چندی پیش در ایست بازرسی متوقف شده و به دلیل اینکه کاملا بی‌تعادل بوده و به جهت مصرف زیاد مشروبات الکلی کاملا لایعقل و در حالتی غیر عادی بود، بازداشت شد.

وی در انتظار اجرای حکمی است که بر اساس آن باید 80 ضربه شلاق را تحمل نماید.

داماد خانم (ف ه) در سال جاری پرونده مشابه دیگری در یکی از دادسراهای تهران داشته و در آن مورد نیز محکوم شده است که البته به دلایل نامعلومی حکم صادر شده اجرا نشده اما باید دید حکم جدیدی که در شعبه 97 یکی از مجتمع‌های قضایی شمال تهران به طور قطعی صادر شده چه زمانی به اجرا در خواهد آمد.

خانم ف.ه خود یکی از متهامان فتنه سال گذشته می باشد که حتی تصویر حضور او در جمع بی حرمتان به ساحت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا سال گذشته منتشر شده است.


[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 11:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مردم استان بوشهر با شعارنویسی‌های جالبی بر دیوارهای شهر خود، موضع جالب خود نسبت به رئیس جمهور، طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و برخی از ضدانقلابیون را مشخص می‌کنند.

 درود بر برادر احمدی نژاد (یارانه داد کام) مرگ بر مفت خور جهنم داد جام


[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 11:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از بازداشت شدگان حرمت شکنی عاشورای سال گذشته، قاچاقچی موادمخدر است. «سارا-ب» عضو گروهک تروریستی تندر (وابسته به انجمن پادشاهی) بود و مرتباً در مسیر لندن-تهران تردد داشته است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

عضو ارشد حزب جنگ طلب جمهوریخواهان امریکا گفت: باید از معترضان (اغتشاشگران) ایران با دیپلماسی و ابزارهایی مثل رادیو پشتیبانی کرد.
عضو ارشد حزب جنگ طلب جمهوریخواهان امریکا گفت: باید از معترضان (اغتشاشگران) ایران با دیپلماسی و ابزارهایی مثل رادیو پشتیبانی کرد.
درست همانگونه که از این روش برای شهروندان تحت حکومت شوروی سابق برای فروپاشی شوروی استفاده نمودیم. سارا پیلین طی اظهاراتی مدعی شد: ایران همچنان در برابر جامعه بین‌المللی ایستادگی می‌کند. سران عرب منطقه واقعاً از ایران هسته‌ای در هراسند.
وی با اشاره به لزوم براندازی جمهوری اسلامی ایران، راه آن را نزدیکی به مردم ایران توصیف کرد و مدعی شد: زندگی در ایران دموکراتیک باید آمال و آرزوی هر فردی باشد. چندین علامت امیدوارکننده در داخل ایران به چشم می‌خورد باید این صداها را تقویت کرد.


[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیان تاج‌بخش نماینده سابق بنیاد سوروس در دفاعیه خود در دادگاه متهمان پرونده کودتای مخملی در ایران گفت: «اگر یکی از اولین نمونه‌های براندازی را ارتباط سفر عطریانفر به بنیاد سوروس قبل از ???? بدانیم می‌توان نهایت آن را ملاقات مستقیم سید محمد خاتمی همراه با سورس در نیویورک در سال ???? دانست. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 11:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سخنان محمد خاتمی در دیدار با جمعی از نمایندگان عضو «فراکسیون اقلیت» مجلس اگرچه حاوی نکته تازه ای نبود و شبیه این مواضع را از او طی 15-10 سال گذشته شنیده ایم. روش او همواره برمبنای «عدم شفافیت»، «کلی گویی»، «بر منبر وعظ نشستن و دیگران را مخاطب قرار دادن» و «سایه-نشینی به جای متن گزینی» بوده است. در عین حال از نظر زمانی، سخنان او حاوی مسائلی است که به بعضی از آنها اشاره می شود: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شکری در جریان فتنه 88 معاون وزیر اطلاعات بود و بواسطه موقعیتش از زیر و بم فتنه، جلسات محرمانه سران و مدیریت آن و اطلاعات محرمانه بسیاری آگاه است.

وی در مصاحبه ای که با این شماره هفته نامه 9 دی انجام داده، بخشی از این اطلاعات خبرساز را افشا و ضمن ریشه یابی جریان فتنه پس از انقلاب و نحوه و چرایی تقسیم کار سران فتنه 88، هدف آقای هاشمی رفسنجانی از نامه جنجالی اش به رهبر معظم انقلاب در خرداد ماه 88 را هم به نقل از برادر زاده او بیان کرده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 11:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 614
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437059