NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مساله جالب در این دیدار، عدم نمایش عمومی این تئاتر در روزهای شنبه است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد عمدا از سوی محمد خاتمی مورد توجه قرار گرفته تا او به صورت خصوصی و تک نفره به تماشای این تئاتر بنشیند و همراه با مردم نباشد.

به گزارش شبکه ایران، نگرانی سیدمحمد خاتمی از حضور در میان مردم و برخورد محتمل با وی به دلیل مواضع ساختارشکنانه وی در سال گذشته، سبب شده تا او فقط در محافل خصوصی حاضر شود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 9:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 ترویج و عادی‌سازی اباحه‌گری و ابتذال‌بخشی از محورهای نمایش «هدا گابلر» است که از 15 دی ماه برای عموم مردم در تئاتر شهر تهران در حال نمایش است.

به گزارش فارس، نمایش «هدا گابلر» که به نویسندگی و کارگردانی «وحید رهبانی» به محلی برای ترویج اباحه‌گری، ابتذال و عادی‌سازی چند شوهری، اختلاط زن و مرد و استفاده از نمادهای یک فرقه انحرافی موسوم به «بردگی جنسی و فراماسونری» و دیگر اقدامات ضدارزشی تبدیل شده است.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 9:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 7:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیش در آمد: ساواک از قبل انقلاب موسوی و رهنورد و عده ای دیگر را در آب نمک خوابانده بود...زهره کاظمی از نور چشمی های لیلی امیر ارجمندی در دربار ستمشاه بود...ساواک و محافل تفتین و تسلیم(لژهای فراماسونری) به دستور استادان اعظم این زن و شوهر را برای انقلاب سفید شاه آماده کرده بودند...مرضیه مرتاضی لنگرودی همسر حبیب اله پیمان و زهرا حاتمی همسر تقی امانپور؛ می توانند در رمزگشایی از خاطرات سورپریز پارتی های زهره کاظمی راه گشا باشند.

[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 7:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر اطلاعات، از کشف جزوه ای براندازانه از منزل یکی از مشاوران میرحسین موسوی خبر داد

 به گزارش«ندای انقلاب»،در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری، وزیر اطلاعات، از کشف جزوه ای براندازانه از منزل یکی از مشاوران میرحسین موسوی خبر داد و پاره ای از گفته های آن را تلاش برای براندازی عنوان کرد.
آنچه که در پی می آید متن کامل این جزوه است.
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 7:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در ضیافت شامی که محمد خاتمی به مناسبت ساخت خانه ای چهار طبقه در منطقه جماران برپا کرده بود، جمعی از اعضای مجمع روحانیون و اعضای بنیاد باران حضور داشتند و درباره قانون هدفمندی یارانه ها مباحث جالبی مطرح شد.
در ضیافت شامی که محمد خاتمی به مناسبت ساخت خانه ای چهار طبقه در منطقه جماران برپا کرده بود، جمعی از اعضای مجمع روحانیون و اعضای بنیاد باران حضور داشتند و درباره قانون هدفمندی یارانه ها مباحث جالبی مطرح شد.
به گزارش عماریون به نقل از بولتن در این مراسم حاضران به اتفاق از مدیریت احمدی نژاد در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها تعریف کرده و به صراحت اعلام کردند همه پیش بینی های ما مبنی بر وقوع ناآرامی و اعتصاب و تجمعات خیابانی نقش بر آب شد.

[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 7:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس هیئت منصفه مطبوعات در اسرع وقت با رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه، جلسه‌ مشترکی در خصوص رای اخیر دادگاه مطبوعات و محکومیت اشتهاردی بدون کوچکترین توجه به رأی هیئت منصفه مطبوعات، خواهد داشت.
علی‌اکبر کسائیان در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه امروز هیئت منصفه مطبوعات با حضور ?? نفر از اعضای هیئت تشکیل شد و در ابتدای این جلسه هر یک از اعضا به‌صورت جداگانه نظرات خود را در خصوص جایگاه و شأن هیئت منصفه مطبوعات به عنوان نماینده افکار عمومی جامعه بیان کردند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 7:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دو تن از فرزندان یک مسئول سابق، برای شناسایی زمین‌های مرغوب اطراف تهران اقدام به گشت‌زنی هوایی کردند.
[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 12:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 12:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پای سردبیر سابق روزنامه اصلاح‌طلب "آفتاب یزد" هم به پرونده سکونت مهدی هاشمی رفسنجانی در انگلیس و اتهاماتی که متوجه او است، باز شد؛ البته با ارائه یک نظریه بسیار بامزه!
"سیدمجتبی واحدی" سردبیر سابق و لندن‌نشین روزنامه اصلاح‌طلب "آفتاب یزد" که حتی در میان همکاران ضدانقلاب و اصلاح‍طلب خود هم با صفت تندرو و افراطی شناخته می‌شود، در مصاحبه با رسانه دولتی آلمان "دویچه‌وله" مدعی شده است که مسئولان ارشد ایران از آقای هاشمی رفسنجانی خواسته‌اند تا جلوی بازگشت مهدی هاشمی به ایران را بگیرد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 12:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1742
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4435585