NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان از اعضای دفتر امام(ره) است. او می‌گوید: «امام درباره جرم مشهود نهضت آزادی منتظر حکم هیچ دادگاهی نماندند» و معتقد است که «عدم احراز جرم» نه، بلکه «احراز عدم جرم» ملاک شایستگی برای پذیرش مسئولیت کلیدی است.
ماجرای نامه رهبر انقلاب به نصرالله در جنگ 33روزه
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان را به باقی بودن در «خط امام» و شاگردی بلاواسطه در «مکتب امام» می‌شناسند. سال‌های سال در دفتر حضرت امام(ره) و همنشین ایشان بودن کوله‌باری از درس و خاطره برای او شده است. «خط امام» سند و اعتبار حرف‌های او شده است. برای هر حرفی که می‌زند کد و نکته‌ای واقعی از امام(ره) در خاطر دارد و بیان می‌کند. گله دارد از افرادی که تعدادشان این روزها بیشتر از قبل شده و مدعی خط امامند اما خلاف مسیر و مکتب امام حرف می‌زنند و عمل می‌کنند. مسائل شخصی زیادی از خاطره حضور در حج خونین و وسواس در عبادت و آیه‌ای که امام(ره) در گوش او می‌خواند دارد، که بیانش در جای خود اثرگذار است. معتقد است همان آیه او را در آن واقعه حفظ کرد و در مسیری اصلاح شده قرار داد و نجات‌بخش او شد. این را سندی بر تسلط و نفوذ معنوی و نَفَس حق ایشان درباره خودش می‌داند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/6/22 ] [ 7:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجمع روحانیون مبارز که به واسطه حمایتش از فتنه 88 مورد انتقاد بسیاری است؛ با انتشار نامه‌ای از سلامتی رهبر انقلاب پس از عمل جراحی ایشان، ابراز خوشحالی کرد.
امضای خاتمی پای نامه مجمع روحانیون به رهبر انقلاب +متن نامه
سرویس سیاسی جهان نیوز ـ پس از گذشت 5 روز از بستری شدن رهبر معظم انقلاب در بیمارستان، مجمع روحانیون مبارز نیز که به واسطه حمایتش از فتنه 88 مورد انتقاد بسیاری است؛ با انتشار نامه‌ای از سلامتی رهبر انقلاب پس از عمل جراحی ایشان، ابراز خوشحالی کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/6/22 ] [ 7:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ارادت به رهبر انقلاب که همراه با مخابره عمل معظم له از قلب میلیون‌ها عرب زبان در شبکه‌های اجتماعی بروز یافت غیر قابل وصف است.

به گزارش مشرق، از اولین ساعات مخابره عمل جراحی رهبر عزیز انقلاب، موجی از پیام‌های مردمان عرب زبان در شبکه های اجتماعی به راه افتاد که برای ایشان طلب عمر و شفاء داشتند.

این حجم از ارادت شیعه و سنی نمی‌شناخت و همانند آن کاربر شبکه اجتماعی تویتر که نوشته بود: هرچند من سنی هستم و شاید اختلافاتی هم با اقای خامنه‌ای داشته باشم اما دعا می‌کنم خداوند ایشان را برای ایران و کشورهای منطقه حفظ کند.

با پیگیری ساده در شبکه‌های اجتماعی می‌شود این واقعیت را به چشم دید که کاربران عرب زبان به شدت خبر عمل جراحی  ایشان را پیگیری می‌کردند و پس از اینکه خبر سلامتی رهبر انقلاب از زبان سرپرست تیم پزشکی مخابره شد پست‌ها و طرح‌های شادی در شبکه های اجتماعی دست به دست گشت.

 

یکی از کاربران عراقی نوشته است: وی به اروپا و امریکا نرفت و در یک بیمارستان دولتی بستری شد ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/22 ] [ 7:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استان‌های گیلان و مازندران و بخشی از استان گلستان به دلیل شرایط جوی و طبیعت زیبایی که دارد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و تفریحی بین ایرانیان شناخته می شود.
[ شنبه 93/6/22 ] [ 7:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در جریان عیادت روز گذشته جمعی از هنرمندان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایشان در گفت‌وگو با کمال تبریزی، مجید مجیدی، ابراهیم حاتمی‌کیا و رضا امیرخانی، شعری از پروین اعتصامی خواندند و نکاتی را درباره‌ این شاعر بیان کردند.

[ شنبه 93/6/22 ] [ 7:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مسئولان حفاظت اطلاعات حزب الله او را خواستند و درمورد او تحقیق کردند. او با لبخند پاسخ داد: «من پسر سید حسن نصرالله هستم.» در جوابش گفته شد: «مهم نیست. اطلاعات شخصی‌ات را بنویس.»

خبرگزاری فارس: تصاویر/ آقازاده‌ای که عاقبت بخیر شد

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شهید هادی نصرالله به تاریخ 19 ژانویه سال 1379 در لبنان به دنیا آمد. وی در سنین نوجوانی به حزب الله پیوست و اینکه فرزند آقای دبیرکل بود باعث نشد مقررات برای او با دیگران تفاوت داشته باش. عضویت در تشکیلات حزب الله مستلزم طی مراحل شدید گزینش امنیتی بود که این کار در مورد افرادی مانند هادی نصرالله (پسر سیدحسن نصرالله) در زمان ورودش به حزب الله نیز انجام شد. مسئولان حفاظت اطلاعات حزب الله او را خواستند و درمورد او تحقیق کردند. او با لبخند پاسخ داد: «من پسر سیدحسن نصرالله هستم.» در جوابش گفته شد: «مهم نیست. اطلاعات شخصی ات را بنویس.» ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/22 ] [ 6:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سامی یوسف برای اولین بار ترانه تمام‌فارسی خود را با نام «جان جانان» در آلبوم مرکز منتشر کرد.

[ شنبه 93/6/22 ] [ 6:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خودروهای شاسی بلند محبوبیت خاص خود را دارند. حالا سایپا وارد عمل شده و می خواهد یک شاسی بلند دیگر به نام چانگان CS35 را از چین روانه بازار کند.
 به گزارش مشرق، وقتی نام خودروی چینی را می شنویم مهم ترین مساله ای که ذهنمان را مشغول می کند کیفیت آن است . چانگان در گذشته مشکلاتی کیفی داشت که باعث شد برای این خودروها فراخوانی داده شود. آن ها در کشور خود شهرت زیادی دارند به طوری که از نظر تیراژ و فروش جزوچهار شرکت برتر چینی قرار می گیرند و مشتری هایشان در چین پس از حذف محصولات اروپایی، آمریکایی و ژاپنی به سراغشان می آیند.

در ایران اگر چه از نظر کیفی، چانگان توانایی رقابت با اسم های بزرگ را ندارد و از همین الان بازنده رقابت است اما مزیت بزرگی به نام قیمت پایین دارد که می تواند در نهایت ورق را به نفع شان برگرداند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/6/22 ] [ 6:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/6/21 ] [ 6:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

منع ورود دانشجویان ایرانی به کشورهایی مانند نروژ آخرین نمونه برای ادعای غیرقابل اعتماد بودن غرب است.

به گزارش بی باک، مهمترین خبرهای ویژه رسانه ها بدین شرح می باشد:

* زنجیره‌ای‌ها دست به کار شدند این بار علیه حجاب

روزنامه زنجیره‌ای اعتماد ارگان فتنه‌گران در لندن همزمان با انتشار مقاله‌هایی حجاب را موضوعی عقیدتی که نباید اجباری شود و نباید به خاطر عدم رعایت آن سخت گرفت معرفی کردند!

روزنامه اعتماد می‌نویسد: مسئله حجاب را باید مشخص کرد که چه نوع مسئله‌ای است، مسئله‌ای مرتبط با نظم اجتماعی یا مسئله‌ای فرهنگی و عقیدتی؟ قتل و دزدی از منظر حکومت بیش از آنکه یک مسئله فرهنگی باشد، موضوعی مربوط به نظم و امنیت اجتماعی است. به همین دلیل برخورد اصلی حکومت با این دو پدیده، ‌از طریق پلیس و دادگاه و مجازات است. نمونه دیگر عبادت مهم مسلمانان، یعنی نماز است. اگر کسی نماز نخواند، قطعاً برخورد امنیتی و قضایی با او راه‌حل نیست، زیرا نخواندن نماز، امنیت و نظم را نقض نمی‌کند، در حالی که از نظر مسلمانان این عبادت خیلی مهم است. در مقابل توقف خودرو در محل ممنوع، با عکس‌العمل و جریمه پلیس مواجه می‌شود که به معنای برخورد حقوقی و امنیتی است. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/21 ] [ 6:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1512
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422620