NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به راستی خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند. بخاطر ما درد کشیدند ولی برای خود غصه نخوردند... و برای ابد قهقهه مستانه سر دهند.
یک روز به جای اینکه کمکت کنم گفتم: التماس دعا!
به گزارش جهان، عمار ذابحی در گوگل پلاس نوشت:
واقعا در این دنیایی که این مردان مرد 30سال روی تختند و درد دارند من چه کردم؟ همراهی؟ دل تنگی؟ کمک؟ چه ...و توانستی راحت بخوابی؟ یعنی غفلت کرده ام؟! 
آیا از تو یاد نگرفتم که شب برای زهد است نه خواب. امتی بیدار باید بود نه خواب. 
مگر نه اینکه با پهلوی سوراخ شده در این شبها بالشت را بغل می کردی تا کسی در اتاق با صدایت بیدار نشود. 
و هم برایم دیدن مجاهدی که نتواند چند قدم برای تخلیه و فراموشی دردش راه رود چه سخت است. 
مثل اینکه درباره ویلچرنشینان آلزایمر دارم. انگار نه انگار که روزی با شما در یک لشگر و در یک جبهه بودیم و باهم دشمن جنگیدم. امام هی گفت نگذارید به فراموشی سپرده شوند ولی کَر شدم دیگر نمی شنوم. کورم دیگر آنها را نمی بینم. 
آه...راستی یادم آمد یک روز به جای اینکه کمکت کنم گفتم: التماس دعا! 
به راستی خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند. بخاطر ما درد کشیدند ولی برای خود غصه نخوردند... و برای ابد قهقهه مستانه سر دهند. 
شهید جانباز حاج محس صابر که جسمش در ایام فاطمیه با پهلوی سوراخ شده با درد ذکر گفت تا به وصال برسد ، "صلوات"

[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 11:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 11:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، با وجود نمایش مخالفت عربستان با داعش، این تروریست وابسته به داعش در روز روشن و در پیش چشمان حاجیان با پوشش این گروهک و بدون احرام در مناسک حج ظاهر شده است.

با وجود نمایش مخالفت عربستان با داعش، این تروریست وابسته به داعش در روز روشن و در پیش چشمان حاجیان با پوشش این گروهک و بدون احرام در مناسک حج ظاهر شده است.


[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 10:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار تصاویری از خالکوبی آرم ارتش آمریکا بر روی دستان تروریست‌های داعش، نشانه‌ی دیگری بر همکاری اطلاعاتی و نظامی آمریکا با این گروهک تروریستی است.

به گزارش عماریون از جبهه جهانی مستضعفین ، فعالان فضای مجازی، تصاویری را از چندین تروریست داعش در مناطق مختلف عراق و سوریه با خالکوبی آرم ارتش آمریکا بر روی دستانشان منتشر کردند.

انتشار تصاویری از خالکوبی آرم ارتش آمریکا بر روی دستان تروریست‌های داعش، نشانه‌ی دیگری بر همکاری اطلاعاتی و نظامی آمریکا با این گروهک تروریستی است.

فعالان فضای مجازی، تصاویری را از چندین داعشی منتشر کردند که بر روی دست و بازوهایشان، آرم و علامت ارتش آمریکا خالکوبی شده است.

این تصاویر مربوط به چندین تروریست داعشی در مناطق مختلف سوریه و عراق است که به دلیل پوشیدن پیراهن آستین‌کوتاه، خالکوبی آرم ارتش آمریکا بر روی دست آنان قابل رویت است.


[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 10:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عمل جراحی رهبر معظم انقلاب و دیدار چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی، هنری و ... با ایشان در صدر اخبار روزهای گذشته بوده است.

به گزارش بی باک، اما در این میان محمد خاتمی نیز جزو افرادی بود که تمایل بسیاری داشت تا بتواند با حضور در بیمارستان و عیادت از رهبر انقلاب، ضمن اعاده حیثیت از خود و جریان اصلاحات، مقدمه بازگشت این جریان به ساختار نظام را کلید بزند؛ اما اجازه این دیدار با وی داده نشد چرا که هنوز بابت جرم بزرگ خود در فتنه سال 88 عذرخواهی نکرده است.
 
رجا نوشت: به همین علت وی ترجیح داد تا پنج شنبه شب در دیدار جمعی از فعالین سیاسی- اجتماعی استان یزد به این مساله اشاره کرده و تصریح کند: امیدوارم به حق محمد و آل محمد هر چه زودتر سلامتی و تندرستی قرین وجود رهبری شود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 10:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ماجرای تقدیم انگشتر چرخنده به امام خامنه‌ای

به گزارش «امپراتوری دروغ»، پس از چادری‌شدن در حرم حضرت معصومه(س) دو انگشتر هدیه گرفتم. یکی از این دو انگشتر مردانه بود که از سوی حرم حضرت سیدالشهداء(ع) به من اهدا شد و من هم، روز گذشته این انگشتر را به نیت شفا و به نیت اینکه سایه ایشان روی سر ما باشد، با تمام وجود به رهبر انقلاب تقدیم کردم.

دیروز جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در یکی از بیمارستان‌های تهران به عیادت رهبر فرزانه انقلاب رفتند. “الهام چرخنده” بازیگر سینما و تلویزیون نیز که همراه با این گروه از حضرت آیت الله خامنه ای عیادت کرده است به خبرنگار مشرق گفت: خدا را شاکرم که توفیق زیارت ایشان را نصیب من کرد. من با دیدن ایشان روزی خودم را تا آخر عمر گرفتم.

وی در ادامه افزود: با نگاه و عنایت حضرت زهرا(س) هم حال روحی و هم حال جسمی‌ایشان خوب بود. من از زمانی که حجاب چادر را انتخاب کردم، آرزو داشتم آیت الله خامنه ای را ببینم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من پس از چادری‌شدن در حرم حضرت معصومه(س) دو انگشتر هدیه گرفتم. یکی از این دو انگشتر مردانه بود که از سوی حرم حضرت سیدالشهداء(ع) به من اهدا شد و من هم، روز گذشته این انگشتر را به نیت شفا و به نیت اینکه سایه ایشان روی سر ما باشد، با تمام وجود به رهبر انقلاب تقدیم کردم.


[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصویر رهبر انقلاب اسلامی در حال اقامه نماز مغرب و عشا در بیمارستان را که مربوط به روز پنج‌شنبه 1393/6/20 است، منتشر کرد.

[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در روزهایی که تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی‌ایران در مسابقات جام جهانی 2014 والیبال در کشور لهستان با پیروزی‌های متوالی برابر تیم‌های بزرگ جهان خوش می‌درخشد، برخی از عناصر شکست‌خورده ضدانقلاب به ویژه سلطنت‌طلب‌ها که تلاش می‌کنند تا از فضای اینگونه مسابقات نیز برای فعالیت‌های خود سوءاستفاده کنند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 9:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس دولت های نهم و دهم بعد از پایان دوران ریاست جمهوری اش، تصمیم به تاسیس دانشگاهی غیرانتفاعی گرفت و مدعی شد که می خواهد به فعالیت های علمی و آموزشی بپردازد. اما تاسیس دانشگاه خصوصی مربوط به احمدی نژاد موسوم به "دانشگاه ایرانیان" در یک سال گذشته فراز و فرودهای زیادی را طی کرده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/6/23 ] [ 9:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ شنبه 93/6/22 ] [ 7:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1428
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422536