NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کسی که از مذاکره با آمریکا صحبت می کند، اگر خیانت نکرده باشد، احتمالا فراموشی در سن پیری پیدا کرده است.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم شهادت حضرت زهرا(س) که در هیئت فاطمیون قم برگزار شد، با اشاره به این که عده ای از مسئولین قدیمی در هفته های گذشته صحبت ها و نوشته هایی در رابطه با مذاکره با آمریکا داشته اند، اظهار داشت: این مسئولین فکر کرده بودند که جمهوری اسلامی در حالت قدرت نمی باشد و این خیال برای کسی که فکر کند مقام معظم رهبری یار ندارد، طبیعی می باشد.
آقاتهرانی با بیان این که من نمی گویم کسانی که بر خلاف سیاست های کلی نظام صحبت می کنند، آمریکایی هستند، خاطرنشان کرد: این اشخاص چون با مقام معظم رهبری نیستند و تکیه گاهی ندارند، درکشان از شرایط بیش از نیست و در فکر برقراری رابطه با آمریکا می باشند.
وی با بیان پیامدهای مثبت قطع صادرات نفت به کشورهای اروپایی گفت: زمانی که صادرات نفت ایران به کشورهای اروپایی قطع شد، نفت ما ارزش بالایی گرفت و ما با این کار حالت تهاجمی در برابر تحریم ها و اقدامات غرب لحاظ کردیم. ادامه مطلب...
[ شنبه 91/1/19 ] [ 6:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امام جمعه موقت تهران گفت: در حال حاضر پرونده آمریکا و مسئله مربوط به آن در اختیار شخص ولی فقیه است و هیچ شخص دیگری در هیچ جایگاه و مقامی نمی‌تواند در این رابطه، کاری بکند.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در دومین خطبه نماز عبادی - سیاسی جمعه امروز تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سید محمد‌باقر صدر و خواهر فاضله‌اش، شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی اظهار داشت: در این خطبه به طور اختصار 7 مطلب را بیان می‌کنم.
امام جمعه موقت تهران بر همین اساس مطلب اول را به اولین سخنرانی مقام معظم رهبری در روز اول فروردین ماه اختصاص داد و گفت: در پایان سخنرانی، ایشان به طور مختصر دعوت به وحدت کردند که سه نکته مهم در این بخش وجود داشت.
وی با بیان اینکه اولین نکته این بود که اختلاف سلیقه آری اما گریبان‌ یکدیگر را گرفتن هرگز، یادآور شد: طبیعی است در یک جامعه آزاد، سلیقه‌ها با یکدیگر مختلف باشد چرا که سلایق مختلف بحران نیست بلکه فرصت است.
به نوشته فارس، خاتمی با تاکید بر اینکه منظور از گریبان یکدیگر را گرفتن گریبان گرفتن فیزیکی نیست، افزود: گریبانگیری به این معناست که در سایت‌ها و رسانه‌ها علیه یکدیگر مصاحبه صورت نشود.
امام جمعه موقت تهران در عین حال دومین مسئله را اختلاف دانست و گفت: اختلاف، دشمن را امیدوار می‌کند و شیطنت‌هایی که دشمن در طول یکی دو سال اخیر انجام داد، ناشی از همین اختلافات بود.
وی با بیان اینکه چه کنیم اختلاف سلیقه به تفرقه منجر نشود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این زمینه به دو نکته اشاره کردند اول اینکه در برخوردها اخلاق اسلامی را حفظ کنیم به گونه‌ای که سخن یکدیگر را نقد کنیم نه گوینده را، این ادب اسلامی است که به ویژه در سطوح بالا باید آن را حفظ کرد. ادامه مطلب...

[ شنبه 91/1/19 ] [ 6:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باتوجه به شروع دور جدید فعالیت مجمع تشخیص، دولت قول همکاری بیشتری را نسبت به گذشته داده است.

به گزارش جهان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از اولین جلسه کاری مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال فارس که از وی در باره حضور رئیس جمهور در جلسات دور جدید مجمع تشخیص سؤال کرد، اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که بین ما و رئیس جمهور شده است دولت قول همکاری بیشتری را نسبت به گذشته و با توجه به شروع دور جدید فعالیت مجمع تشخیص داده است که فکر می‌کنم امسال حضور دولت در جلسات مجمع پررنگ‌تر از گذشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد طرح مذاکره با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آقای هاشمی در جلسه امروز گفت که من فقط یک خاطره گفتم و منظورم فضای امروز کشور نبود.


[ شنبه 91/1/19 ] [ 5:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی محرمانه به ایران اعلام کرده که وی مخالفتی با برنامه هسته ای در ایران برای مقاصد صلح آمیز ندارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که باراک اوباما از طریق پیام های محرمانه از طریق رهبران خارجی به آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران به ایشان اعلام کرده که ایالات متحده مخالفتی با برنامه هسته ای ایران برای مقاصد صلح آمیز و غیر نظامی ندارد.
رسانه ها اعلام کردند که اوباما در این پیام گفته که اگر ایران به دنبال تسلیحات هسته ای نرود می تواند به برنامه هسته ای خود ادامه دهد.
واشنگتن پست با اعلام این خبر می نویسد: باراک اوباما به ایران اعلام کرده که اگر ایران هرگز به دنبال تسلیحات هسته ای نرود ایالات متحده می تواند ایران دارای برنامه هسته ای صلح آمیز را بپذیرد.
واشنگتن پست می نویسد که این پیام شفاهی اوباما از طریق رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه به ایران منتقل شده است که اخیراً طی سفر خود به ایران با آیت ایت الله خامنه ای هم دیدار کرد.
این روزنامه همچنین عنوان می کند که در پیام اوباما مشخص نشده که آیا ایران می تواند در داخل اقدام به غنی سازی اورانیوم بکند یا خیر. به نوشته این روزنامه تصمیم گیری درباره غنی سازی در داخل ایران، ظاهراً برای گفتگوهای آتی تهران با گروه 1+5 واگذار شده که گفته می شود 13 و 14 آوریل برگزار خواهد شد.

[ شنبه 91/1/19 ] [ 5:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی از افراد وابسته به ضد انقلاب خبر از فرار خاوری مدیر عامل پیشین بانک ملی از خانه مسکونی خود در کانادا داده اند. به گزارش ندای انقلاب این افراد مدعی شده است که خاوری کلیه اموال خود در کانادا را به نام اقوام خود کرده و منزل مسکونی خود را تخلیه کرده و به مکانی نا معلوم گریخته است.
خاوری از متهمین اصلی پرونده فساد بزرگ بانکی است که هم اکنون در حال رسیدگی است میباشد.
هنوز صحت و سقم این خبر از سوی منابع رسمی تائید نشده است.


[ پنج شنبه 91/1/17 ] [ 11:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
«نخست وزیر ترکیه به وزیرخارجه آمریکا گفت فتوای رهبر ایران درباره حرام بودن سلاح هسته ای را باید باور کرد چرا که از سوی ولی فقیه عنوان شده و چنین حکم هایی چون و چرا بردار نیست.»
به گزارش جهان به نقل از کیهان، این خبر را روزنامه صباح چاپ ترکیه منتشر کرد و نوشت: رجب طیب اردوغان در دیدار چند روز پیش خود با هیلاری کلینتون، بر لزوم باور بیانات آیت الله خامنه ای درباره حرام بودن سلاح هسته ای تاکید کرده است.
این روزنامه در گزارشی با عنوان «درس اردوغان به کلینتون در زمینه تفاوت فتوا بین شیعه و سنی» نوشت: اردوغان در دیدار خود با کلینتون در تشریح فرق بین فتاوی بین مراجع شیعه و سنی گفت فتاوی در بین شیعیان و سنی ها متفاوت از یکدیگر است. اعتبار و بها دادن به فتاوی در بین سنی ها متفاوت از شیعیان است. فتاوی شیعیان که از سوی ولایت فقیه اعلام می شود نمی تواند مورد بحث قرار بگیرد و همانند حکم قرآن غیرقابل بحث است.
اردوغان به کلینتون گفته است: در دیدار با آیت الله خامنه ای، ایشان حرام بودن سلاحهای هسته ای را گوشزد کردند و فرمودند که ایران قصد ساخت سلاح هسته ای ندارد. ما باید این سخنان را باور نماییم.
به نوشته صباح، نخست وزیر ترکیه بر این نکته که کشورش مخالف سلاح هسته ای در دست همگان است تاکید کرده است.
«صباح» همچنین نوشت کلینتون به اردوغان گفته که امیدی به نتیجه گرفتن از مذاکرات هسته ای آتی ندارد ولی برای اینکه گفته نشود آمریکا از میز مذاکرات فرار کرد در این مذاکرات شرکت خواهد کرد.

[ پنج شنبه 91/1/17 ] [ 10:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به ادعای اخیر هاشمی رفسنجانی نوشت: باید پرسید که جناب رفسنجانی از آشکار شدن کدام واقعیت نگران بوده اند که پاسخ حضرت امام(ره) را سانسور کرده اند؟!

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به ادعای اخیر هاشمی رفسنجانی نوشت: باید پرسید که جناب رفسنجانی از آشکار شدن کدام واقعیت نگران بوده اند که پاسخ حضرت امام(ره) را سانسور کرده اند؟!
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس حسین شریعتمداری در پاسخ به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در سر مقاله امروز کیهان نوشت: اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی که در روزهای پایانی سال 1390 و در دیدار مسئولان فصلنامه مطالعات بین المللی با ایشان مطرح شده و دیروز خبر آن منتشر شده بود، بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و بسیاری از رسانه های خارجی داشت. درباره اظهارات اخیر رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام اگرچه گفتنی های فراوانی هست ولی در این مختصر به واکاوی یکی از اصلی ترین آنها که وارونه نمایی آشکار است و عجیب تر نیز به نظر می رسد بسنده می کنیم و باقی به بعد می گذاریم.
آقای هاشمی رفسنجانی می گوید «من در سال های آخر حیات امام(ره) نامه ای را خدمتشان نوشتم، تایپ هم نکردم برای این که نمی خواستم کسی بخواند و خودم به امام دادم. در آن نامه هفت موضوع را با امام مطرح کردم و نوشتم شما بهتر است در زمان حیاتتان اینها را حل کنید. در غیر این صورت، ممکن است اینها به صورت معضلی، سد راه آینده کشور شود. گردنه هایی است که اگر شما ما را عبور ندهید، بعد از شما عبور کردن مشکل خواهد بود. یکی از این مسایل، رابطه با آمریکا بود. نوشتم بالاخره سبکی که الان داریم که با آمریکا نه حرف بزنیم و نه رابطه داشته باشیم قابل دوام نیست. آمریکا قدرت برتر دنیاست. مگر اروپا با آمریکا، چین با آمریکا و روسیه با آمریکا چه تفاوتی از دید ما دارند؟ اگر با آنها مذاکره داریم چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟ معنای مذاکره هم این نیست که تسلیم آنها شویم. مذاکره می کنیم اگر مواضع ما را پذیرفتند یا ما مواضع آنها را پذیرفتیم، تمام است»! درباره این بخش از اظهارات ایشان باید گفت؛ ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/1/17 ] [ 10:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

ادولف جولیانی شهردار سابق نیویورک در کنفرانسی در پاریس که با حضور عناصر سازمان منافقین برگزار می‌شد، پیشنهاد کرد که آمریکا باید از مجاهدین خلق برای حمله نظامی به برنامه هسته ای ایران استفاده کند.

  به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، اینترنشنال بیزینس تایمز در گزارشی از این همایش نوشت: رادولف جولیانی شهردار سابق نیویورک بدون توجه به تحقیقات فدرال درباره برخی از همتایان او، حمایت قاطعی از یک گروه مخالف ایرانی موسوم به "مجاهدین خلق" نشان داده است
 
 
 
[ پنج شنبه 91/1/17 ] [ 10:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در حالی که این روزها انتقادها نسبت به اظهارات و عملکرد هاشمی رفسنجانی به اوج خود رسیده است برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته تا رئیس این مجمع دیدار نوروزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ما برخی از نمایندگان مجلس امروز چهارشنبه پس از برگزاری جلسه علنی به دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته تا با هاشمی رفسنجانی دیدار داشته باشند .گفته می شود که در این دیدار در خصوص برخی مسائل روز جامعه صحبت می شود.

بر اساس گزارش خبرنگار ما، محمد رضا تابش نماینده اردکان، قدرت الله علیخانی نماینده قزوین، سید فاضل موسوی نماینده خدابنده، انوشیروان محسنی بندپی نماینده نوشهر چالوس و مجید نصیر پور نماینده سراب که همگی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس می باشند در این دیدار حضور دارند. این دیدار هم اکنون در حال برگزاری است.


[ پنج شنبه 91/1/17 ] [ 9:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

اولین سخنرانی رسمی رئیس جدید دانشگاه آزاد مهر تاییدی بود بر ساختار نامناسب و دستور پذیر این دانشگاه که موجب شده تا یک متهم امنیتی به بهانه انجام یک ماموریت برای این دانشگاه، از کشور خارج شود و به انگلستان برود تا بر واحد آکسفورد دانشگاه آزاد نظارت داشته باشد؛ واحدی که رئیس وقت آن، پنج سال قبل گفته بود که فقط 25 دانشجو دارد و فرهاد دانشجو رئیس جدید نیز روز گذشته ضمن اعلام خبر تعلیق این واحد، اعلام کرد که این دانشگاه اساساً فعالیتی نداشته و صرفاً چند نفر در آن مشغول به‌کار بوده‌اند.

به گزارش رجانیوز، روز گذشته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در یک جلسه خبری درباره واحدهای خارج از کشور این دانشگاه ‌گفت: «فعالیت واحد آکسفورد دانشگاه آزاد معلق شده ‌و مأموریت کسانی که به این واحد اعزام شده بودند، لغو شده است.» ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/1/17 ] [ 9:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2434
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425776