NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بنا بر اسناد ساواک، شهید مظلوم بهشتی در سال‌های پیش از انقلاب ضمن تمجید از شخصیت حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای پیش بینی کرده بود که در آینده ایشان یکی از علمای موجه ملی و با نفوذ کشور خواهند شد.
جهان نیوز- بزرگ ترین نعمت خداوند برای ایران اسلامی در دوران کنونی را باید وجود بابرکت ذریه باکفایت حضرت زهرا (س) ولی فقیه جامع شرایط حضرت آیت ا... خامنه‌ای دانست؛فقیهی بت شکن که باید به امام زمان(عج) به واسطه چنین نائبی تبریک گفت.
مراجع عظام تقلید و عارفان روشن ضمیر، همواره در خط مقدم دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه زمان که نائب حضرت ولی‌عصر(عج) می‌باشد قرار دارند. اینان در موقعیت‌های گوناگون بارها در وصف ولایت فقیه و مصداق آن سخنانی راهگشا بیان کرده اند. گزیده‌ای از این بیانات‌‌، هدیه‌ای است تقدیم به همه کسانی که قلبشان به عشق قائم آل محمد(عج) و در پرتو ایشان، به عشق رهبر محبوبمان می‌تپد.
آیت ا... العظمی اراکی(ره)
اعلام می‌دارد انتخاب شایسته جناب عالی به مقام رهبری جمهوری اسلامی ایران مایه دلگرمی و امیدواری ملت قهرمان ایران است.
شهید آیت ا... دکتر بهشتی
-بنا بر اسناد ساواک، شهید مظلوم بهشتی در سال‌های پیش از انقلاب ضمن تمجید از شخصیت حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای پیش بینی کرده بود که در آینده ایشان یکی از علمای موجه ملی و با نفوذ کشور خواهند شد.
همچنین در این اسناد آمده است که آیت ا... سید محمد بهشتی در مشهد با حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای رابطه بسیار نزدیک داشت و از افکار او بسیار تمجید و تحسین می‌کرد.
-آیت‌ا... دکتر شهید بهشتی، چند ساعت قبل از شهادت‌شان با اشاره به پیامی که حضرت امام به آیت‌ا... ‌خامنه‌ای فرستاده بودند، فرمودند: خوشا به حال آقای خامنه‌ای که ولی امر مسلمین چنین پیامی را برای ایشان فرستاده است و این پیام نه برای دنیای ایشان، بلکه برای آخرت او هم بسیار ارزشمند است و من آرزو دارم با چنین پیامی از ولی امر مسلمین از دنیا بروم.


ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/1/15 ] [ 7:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرمانده قرارگاه مشترک جنوب کشور ستاد راهیان نور گفت: با دعوت این ستاد در آخرین روزهای اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی، "کونیکو یامامورا" مادر اهل کشور ژاپن شهید محمد بابایی به محل شهادت فرزندش سفر کرد.
رحیم آقایی پور در گفتگو با مهر اظهار کرد: «کونیکو یامامورا»، استاد دانشگاه، و مادر ژاپنی شهید محمد بابایی به دعوت ستاد مرکزی راهیان نور در منطقه عملیاتی فکه، محل شهادت فرزندش و جمع کاروانهای راهیان نور حاضر شد.
وی افزود: خانم یامامورا که وی را بیشتر با عنوان مادر شهید بابایی می شناسند بانویی ژاپنی الاصل است که سالهاست مسلمان شده و با انتخاب نام «سبا» در ایران زندگی می کند.
آقایی پور عنوان کرد: این بانو جنگ جهانی دوم را در زادگاهش و هشت سال دفاع مقدس را در ایران تجربه کرده و از هر دو خاطرات در ذهن دارد، برای اولی تقدس قائل نیست اما برای دومی واژه ای جز دفاع مقدس را نمی پسندد و این دفاع آنقدر برایش اهمیت داشته که یکی از فرزندانش را در راه آن قربانی کند.
فرمانده قرارگاه مشترک جنوب کشور ستاد راهیان نور عنوان کرد: کونیکو در ژاپن و در شهر آشیا متولد شد، او بعد از فارغ التحصیل شدن از مدرسه به دانشگاه رفت و دو سال در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت اما به دلیل ازدواج درس را رها کرد. 53 سال پیش آقای بابایی که آن زمان در ژاپن زندگی می کردند و مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاهی بود که کونیکو در آنجا دانشجو بود و به این ترتیب با هم آشنا شدند.
آقایی پور عنوان کرد: او هنگام ازدواج 21 سال داشت و قبل از ازدواج مسلمان شد. سبا با آقای بابایی صاحب سه فرزند به نامهای سلمان، بلقیس و محمد شدند. شهید محمد بابایی همان مولود مبارکی بود که هنگام مهاجرت دائمی والدینش به ایران، مسیر بین زادگاه مادرش کوبه ژاپن تا تهران را در شکم سبا طی می کند تا چشم در سرزمینی بگشاید که قرار بود چندین سال بعد به خاطر حفظ آن به شهادت برسد.
شهید بابایی در سال 1362 در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به شهادت رسید و حالا مادرش با حدود 77 سال سن به محل عروج فرزندش آمد تا نشان بدهد دفاع از اسلام مرز و جغرافیا نمی شناسد.

[ سه شنبه 91/1/15 ] [ 7:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مصاحبه های کنایه آمیز و بعضا توهین آمیز هاشمی و طرفدارانش در راستای سیاه نمایی وضعیتی به کار می رود که هاشمی را تنها ناجی بیرون آمدن از آن بشناساند . در حقیقت اصلاح طلبان با توجه به چند دستگی های به وجود آمده در میان خودشان و قطع امید طیفی از آن ها از محمد خاتمی تلاش دارند با مطرح کردن هاشمی . . .

در روزهای پایانی سال 90 و در یک حرکت هماهنگی و از پیش تعیین شده همه روزنامه های اصلاح طلب به غیر از روزنامه شرق تصویر روی جلد سالنامه های نوروزی خود را به اکبر هاشمی رفسنجانی اختصاص داده و در پرونده های مفصلی هاشمی را چهره سال سیاست ایران معرفی کردند . هر چند در ماه های اخیر هاشمی رفسنجانی در یک حرکت زیرکانه تلاش کرده است سکوت خفقان آور خود بعد از اتفاقات و حوادث ناگوار انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را بشکند و در عرصه سیاست حضوری دیگر بار داشته باشد اما به طور حتم اصلی ترین ترین تلاش برای بازگردانده شدن هاشمی به این عرصه را اصلاح طلبانی انجام می دهند که روزی یکی از منتقدین سرسخت وی محسوب می شدند و امروز در دوران انزوای خود خواسته می خواهند از وی ققنوسی بسازند که از خاکستر آتش سکوت برخیزد .


هاشمی رفسنجانی که بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری نهم به تدریج خود را به اصلاح طلبان نزدیک کرد در انتخابات دهم ریاست جمهوری به طور کامل به حمایت از کاندیدای مورد نظر اصلاح طلبان پرداخت و حتی پا را فراتر از این ها گذاشت و عملا جریان هدایت فتنه را گاه با نوشتن نامه بدون سلام و السلام و گاه با خطبه نماز جمعه 26 تیر و گاه با سکوت طولانی هدایت کرد . هاشمی نشان داده است هیچ گاه حاضر به کناره گیری از عرصه قدرت نیست و هربار حتی اگر جریانات سیاسی بخواهند وی را از دور خارج کنند به نحوی بر همه فائق می آید و حتی شده به دشمنان سابق خود روی می آورد تا بقاء سیاسی خود را حفظ کند . در دو سال گذشته اگرچه هاشمی سعی کرد در خیلی از موارد مانند کنار کشیدن خود از عرصه انتخابات خبرگان رهبری و غیره را بی اعتنایی خود به عرصه قدرت تعبیر کند اما ساده انگارانه بود که کسی بخواهد هاشمی را بیرون از معادلات سیاسی روز فرض کند .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به نوعی پس از سال 88 مشغول بازنگری خود و نزدیک شدن به جریان رادیکال اصلاح طلبان بوده است و سیاست وی برای کمتر حاضر شدن در فضای عمومی از آنجایی نشأت می گیرد که اولا وی با این سکوت و تایید چندباره مواضع قبلی اش ابتدا قصد داشت دل اصلاح طلبان و هوادارن جنبش سبز را به دست آورد و ثانیا مسیر را برای بازگشت پر قدرت در عرصه سیاست مهیا کند . هاشمی بازی سیاست را خوب بلد است و بالا و پایین هایش را می شناسد اما از آنجایی که وی هیچ گاه عنصر هوشمندی در این حوزه نبوده است اکنون روی موجی سوار شده است که در در بخش دوم دهه 70 همین موج وی را از اوج اقتدار به زیر کشید و از سردار سازندگی یک کاندیدای نفر آخر تهران در انتخابات مجلس ساخت . از سوی دیگر جریان اصلاحات نیز که با سپردن عنان خود به دست افراطیونی که از الفبای سیاست هم بی خبر بودند به قهقرا کشیده شده و تا جایی جایگاه خود را از دست داده که در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی نتوانست به طور جدی در صحنه حاضر شود و به ارائه لیست بپردازد اکنون به جایی رسیده است که بقایش را در حمایت از هاشمی می داند که اساس گفتمان اصلاحات بر پایه مخالفت با سیاست های دولت وی شکل گرفت .

اکنون جریان اصلاحات با عبور از موسوی و کروبی و حتی با عبوری سطحی از خاتمی بازگشتی تعجب برانگیزی را به هاشمی داشته و کار را تا جایی پیش برده که وی را پدرخوانده جریان خود دانسته و از انتقادهای رسانه ها به هاشمی برآشفته اند . جریان رسانه ای اصلاح طلبان در روزهایی که بخش مهمی از انرژی اصلاح طلبان صرف تایید و یا تکذیب خبر شرکت سید محمد خاتمی در انتخابات شده بود با به راه انداختن یک موج رسانه ای و در یک اقدام هماهنگ و در تحلیل ها و مصاحبه های گوناگونی به دفاع از هاشمی رفسنجانی پرداختند . روزنامه ها آرمان روابط عمومی، اعتماد و نشریات آسمان، نسیم بیداری و چشم انداز ایران در آستانه سال جدید پرونده های ویژه سالنامه های خود را تماما به دفاع از مواضع هاشمی اختصاص دادند و عکس های وی را به روی جلد بردند . این جریان رسانه ای که توسط نظریه پردازان جریان اصلاحات اداره می شود در نوشتارهای خود به دفاع تمام قد از هاشمی پرداخته و در مصاحبه های اختصاصی با خود او پروژه ناجی سازی هاشمی را کلید زدند .

تئوریسینی که اصلی ترین تئوری انقلاب را زیر سوال می برد

رسانه های اصلاح طلب در چند فاز سناریوی حمایت از هاشمی را آغاز کردند که مهم ترین آن فاز مظلوم نمایی هاشمی در سال های اخیر بود این فاز مظلوم نمایی تاجایی پیش رفت که این رسانه ها حکم صریح قاضی به خاط اتهامات فائزه هاشمی و یا فیلتر شدن سایت به اصطلاح آیت الله را در راستای افزایش فشارها به هاشمی قلمداد کردند .از سوی دیگر حمایت همه جانبه از بقاء هاشمی در مسند مجمع تشخیص مصلحت نظام و تاکید بر کارنامه درخشان هاشمی در عرصه های مختلف سیاسی و تقبیح واگذاری ریاست مجلس خبرگان به فرد دیگراز جمله موارد مطرح شده در این ویژه نامه هاست . در حالی که هاشمی رفسنجانی در طول فتنه 88 بدترین عملکرد را در میان سیاسیون داشته است و حمایت های وی از جریان فتنه برکسی پوشیده نیست وی در مصاحبه های خود با زیر سوال بردن بسیاری از امور و همچنین انگ زنی به نظام و اصراربر اشتباهات گذشته اش همچنان تاکید دارد که نمی خواهم از نظام جدا شوم . وی که خود را از تئوریسین های انقلاب می داند در حالی به بیان این اظهارات می پردازد که در مصاحبه اش با نشریه آسمان عملا تئوری ناب اصل ولایت مطلقه فقیه را زیر سوال می برد .


مصاحبه های کنایه آمیز و بعضا توهین آمیز هاشمی و طرفدارانش در راستای سیاه نمایی وضعیتی به کار می رود که هاشمی را تنها ناجی بیرون آمدن از آن بشناساند . در حقیقت اصلاح طلبان با توجه به چند دستگی های به وجود آمده در میان خودشان و قطع امید طیفی از آن ها از محمد خاتمی تلاش دارند با مطرح کردن هاشمی رفسنجانی هم سنخان خود را به تبعیت از هاشمی به خصوص در انتخابات آتی ریاست جمهوری ترغیب کنند . موضوعی که بسیار مهم است این است که تاکتیک جدید اصلاح طلبان که با چراغ سبز هاشمی روبرو شده است به عنوان راهی برای خروج از بن بستی است که افراد رادیکال برای جبهه اصلاحات به وجود آورده اند و قصد آن ها بهره برداری از هاشمی است اما غافل از اینکه مردم هوشیار تر از آنند که فریب مهره سوخته ای مانند هاشمی را برای بازگشت جریانی طرد شده به نام اصلاحات را بخورند .*محمد حسین آزادبخت


[ سه شنبه 91/1/15 ] [ 7:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

ماهیت فردی که سایت های ضد انقلاب طی یک افشاگری از اعطای ویزای 4 ساله اتحادیه اروپا به وی خبر داده بودند،مشخص شد.

به گزارش «ندای انقلاب»،سایت خودنویس متعلق به نیک آهنگ کوثر در مطلبی تصریح کرده بود که بنا به گزارش رسیده از یک منبع نزدیک به اتحادیه اروپا، یکی از مدیران سابق در دولت های گذشته که از مرداد سال 1388 از ایران خارج شده، ویزایی 4 ساله از یکی از کشورهای اتحادیه دریافت کرده است. بر اساس اطلاع خودنویس، این فرد که مورد اعتماد یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است، حداقل بیش از یک گذرنامه در اختیار دارد.
گفتنی است وی بعد از خروج از ایران در مرداد 1388 از دو طریق مختلف گذرنامه‌های دیگری در اختیار گرفته و در شهریور ماه 88، ویزای شنگن چهارساله از از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا دریافت کرده است. این ویزا تا یک سال بعد از پایان مهلت نیز قابل تمدید است.
این سایت همچنین نوشت که این فرد بایستی اهمیت بسیار زیادی برای یکی از کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشد که چنین ویزایی (خارج از عرف) برایش صادر شده است.
بر همین اساس اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که این فرد که نیک آهنگ کوثر از وی نام برده«مهدی هاشمی» بوده است.
گفتنی است این اطلاعات مطرح شده ادامه تلاش های نیک آهنگ کوثر علیه مهدی هاشمی می باشد.
پیش از این حمزه کرمی از یاران مهدی هاشمی تصویری از یک نامه را که نشانگر ارتباط مهدی هاشمی با عناصر خارج نشین جریان فتنه همچون نیک آهنگ کوثر منتشر کرده بود.
در این یادداشت حمزه‌ کرمی گزارش تلاش خود برای حذف خاطرات نیک‌آهنگ کوثر از وب‌سایت شخصی‌اش که به مذاق جناب مهدی هاشمی خوش نیامده با وساطتت علی افشاری و همسر نیک‌آهنگ کوثر اشاره می‌کند!
مطلب جالب دیگری که در این یادداشت به چشم می‌خورد، عدم اعتماد فتنه‌گران به یکدیگر و وجود انشقاق و تفرقه در میان آنان می‌باشد. به نحوی که کرمی در بخشی از این یادداشت اظهار داشته است: "قبلاً هم گفتم عناصری مانند کوثر هیچگاه قابل اعتماد نیستند."
هم‌چنان که از متن این یادداشت مشخص است، افرادی مانند مهدی هاشمی با استفاده از رانت قدرت و ثروتی که در اختیار دارند، چگونه از عناصری فتنه‌گری که در سطوح پایین این جریان قرار دارند نظیر حمزه‌ی کرمی، علی افشاری و نیک‌آهنگ کوثر در راستای اهداف و مطامع خود بهره‌ می‌گیرند


[ سه شنبه 91/1/15 ] [ 7:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اولین گاف جبهه متحد در سال جدید/ پیوندتان مبارک؛
چندی پیش پایگاه خبری بی باک طی گزارشی تحت عنوان ”دیدار عضو ارشد جبهه متحد با هاشمی رفسنجانی در بم!“ از جلسه محرمانه محمدرضا باهنر عضو ارشد جبهه متحد با هاشمی رفسنجانی در بم خبر داد که این گزارش با سکوت معنادار رسانه های جبهه متحد همراه شد اما دیروز باهنر و دفتر هاشمی رفسنجانی همزمان صحت گزارش بی باک را تائید کردند.

چندی پیش پایگاه خبری بی باک طی گزارشی تحت عنوان ”دیدار عضو ارشد جبهه متحد با هاشمی رفسنجانی در بم!" از جلسه محرمانه محمدرضا باهنر عضو ارشد جبهه متحد با هاشمی رفسنجانی در بم خبر داد که این گزارش با سکوت معنادار رسانه های جبهه متحد همراه شد اما دیروز باهنر و دفتر هاشمی رفسنجانی همزمان صحت گزارش بی باک را تائید کردند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، محمد هاشمی مسئول دفتر هاشمی رفسنجانی ضمن تائید صحت گزارش بی باک پیرامون دیدار محمدرضا باهنر با هاشمی رفسنجانی در بم گفت: آیت‌الله هاشمی نوروز امسال دیداری از شهر بم داشتند که این دیدار هم در آنجا انجام شد.

وی در گفتگو با فارس افزود: آیت‌الله هاشمی روز چهارشنبه دوم فروردین به بم رفتند و روز شنبه هم برگشتند و این دیدار در طول همین چند روزی که ایشان در بم به سر می‌بردند، صورت گرفت.مسئول دفتر آیت الله هاشمی از جزئیات این دیدار ابراز بی‌اطلاعی کرد و اظهار داشت: بنده در این دیدار نبودم و از جزئیات آن هم بی‌اطلاعم.

 محمد رضا باهنر، عضو ارشد جبهه متحد  نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدارش در ایام نوروز با هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: بنده در ایام نوروز به شهر بم رفته بودم و مطلع شدم که آیت الله هاشمی در این شهر هستند و بر همین اساس با ایشان دیدار کردم.البته وی دیدارش با  هاشمی را دیداری نوروزی توجیه کرده و مدعی شد: در این دیدار که حدود 15 دقیقه طول کشید، مباحثی در خصوص مجمع تشخیص مصلحت نظام و چشم‌انداز مجمع مطرح شد و در این زمینه با آیت‌الله هاشمی گفت‌و‌گو کردیم.با این اوصاف هیچ شک و تردیدی در ارتباطات پشت پرده برخی اعضای جبهه متحد با هاشمی رفسنجانی باقی نمانده است که ضرورت هوشیاری بیش از پیش نیروهای انقلاب را می طلبد.

گزارش افشاگرانه بی باک در تاریخ 8 فرودین سال جاری درباره این دیدار  بدین شرح می باشد:

یکی از مسائلی که همواره نگرانی اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی را در پی داشته  و عامل عدم وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم در تهران گردید عدم مرزبندی شفاف جبهه متحد با مردودین فتنه و همچنین ارتباطات پنهان و آشکار برخی از اعضای جبهه متحد با هاشمی رفسنجانی بوده است.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، اگرچه برخی اعضای جبهه متحد این ارتباط را رد می کنند و خود را از منتقدین سیاست های آقای هاشمی رفسنجانی معرفی می کنند اما واقعیت موجود با ادعای این افراد همخوانی ندارد.
بعد از اینکه بادامچیان در نشست جبهه متحد قم به جبهه پایداری انقلاب اسلامی حملات تند و زننده ای کرد و در مقابل بخش زیادی از سخنرانی خود را به تعریف و تمجید از آقای هاشمی رفسنجانی گذراند، اینک گزارشات خبرنگار بی باک از کرمان حاکی است که محمدرضا باهنر، عضو ارشد جبهه متحد در اوایل هفته جاری  و در ارگ جدید بم با هاشمی رفسنجانی دیدار و گفتگو داشته است.
باهنر چند روز پیش در گفتگو با یک سایت خبری قبول کرده بود که استاد لابی در ایران است و در اظهاراتی عجیب مدعی شد: «سیاست بدون لابی جلو نمیرود! چارهای جز لابی نیست. لابی جزء لاینفک سیاست است.»
حال آیا این دیدار در راستای همان جزء لاینفک سیاست مورد ادعای آقای باهنر می باشد؟! آیا با این اوصاف باز می توان ارتباطات پشت پرده برخی اعضای جبهه متحد با هاشمی رفسنجانی را منکر شد؟!
با این اوصاف حساسیت و درایت اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر عدم وحدت با سایر جریانات و مدعیان اصولگرایی بیش از گذشته آشکار می گردد.
گفتنی است در جریان انتخابات ریاست جمهوری 1388 آقای هاشمی رفسنجانی و خانواده وی به وضوح از میرحسین موسوی از سران فتنه حمایت کردند و خود او نیز در آخرین نمازجمعه‌ای که در تهران اقامه کرد و پس از آن در محافل خصوصی از دستگیری اغتشاشگران انتقاد نمود. این عملکرد آقای هاشمی و نامه بدون سلام وی به حضرت امام خامنه ای در ایام قبل از انتخابات و همچنین نقش برخی از اعضای خانواده وی در اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 باعث گردیده تا مردم و نیروهای ارزشی انتقادات زیادی به او و خانواده اش داشته باشند و دیگر هاشمی و خاندان وی در بین نیروهای انقلاب جایگاهی نداشته باشند به حدی که این امر موجب گردید که اعضای خبرگان رهبری او را از ریاست این مجلس کنار بگذارند و فرزند وی مهدی هاشمی نیز مدتهاست که از ترس دستگیری و محاکمه و مجازات به خارج از کشور فرار کرده و در لندن به سر می برد و فائزه هاشمی نیز بعد از مدتها کش و قوس و جنجال نهایتا در دادگاه محکوم شد.




ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/1/15 ] [ 7:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد تهران به 400 نفر تحت عنوان باغبان و گلکار حقوق پرداخت می شده است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در سال های اخیر و در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد تهران به 400 نفر تحت عنوان باغبان و گلکار حقوق پرداخت می شده که در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد این پرداخت ها مورد پیگیری قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، مدیر جدید پس از مشاهده لیست 400 نفره باغبانان دستور پیگیری موضوع را صادر و اعلام می کند خواستار برگزاری جلسه و دیدار با تمامی باغبانان و گلکاران است که در جلسه برگزار شده حدود 200 نفر به عنوان باغبان حاضر می شوند.
 بررسی های اولیه مدیر جدید نشان می دهد 200 نفر از غایبان این جلسه افرادی هستند که سال ها است حقوق می گیرند اما در دانشگاه حضور ندارند و هویت واقعی آنها هم نامعلوم است.
همچنین تحقیقات برای احراز هویت 200 باغبان حاضر در جلسه نیز در حال انجام است تا مشخص شود آیا این افراد مشغول به کار باغبانی هستند یا بیرون دانشگاه مشغول انجام کار دیگری هستند.
این بررسی ها از آن جهت انجام شده که تعداد 200 گلکار و باغبان معرفی شده هم بسیار بیشتر از نیاز این واحد دانشگاهی می باشد.

[ دوشنبه 91/1/14 ] [ 1:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری فارس: فیلم قلاده‌های طلا که به بررسی حوادث پس از انتخابات 88 می‌پردازد علی‌رغم استقبال در سالن سینماها مورد توهین و تحریم جریان موسوم به سبز در صفحات اجتماعی قرار گرفته و از بازیگران این فیلم با الفاظ رکیکی یاد می‌شود.

خبرگزاری فارس: «قلاده‌های طلا» را تحریم کنید

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران فیلم قلاده‌های طلا که بر اساس حوادث واقعی رخ داده بعد از انتخابات ریاست جمهوری ساخته و هم‌اکنون بر پرده سینماهای تهران و شهرستان‌هاست بازتاب‌های زیادی را در داشته است که یکی از این فضاها صفحات اجتماعی چون فیس بوک است.

برخی از افراد وابسته به جنبش موهوم سبز که عموما نیز در خارج از ایران سکونت دارند با راه‌اندازی صفحات تحریم قلاده‌های طلا درصدد کاهش فروش این فیلم هستند. این حرکت همانند حرکتی است که سال گذشته در برابر اکران نوروزی اخراجی‌های3 رخ داد و نتیجه آن فروش 6میلیاردی آن فیلم بود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/1/14 ] [ 9:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یاسر هاشمی کوچکترین فرزند آقای اکبر هاشمی رفسنجانی است که نسبت به دیگر فرزندان وی کمتر در عرصه سیاست ورود پیدا کرده است. برای همین گفت‌وگو را هم 8 بار به اصطلاح پیچاند تا بالاخره مصاحبه کرد تا در موضوعات گوناگونی به سوالات پاسخ دهد.
به گزارش انتخاب، گزیده ی مصاحبه ی وی با روزنامه اعتماد در پی می آید:
انسان در سیر تکاملی خود دیدگاه های متفاوتی نسبت به خود و اطراف در مقایسه با گذشته پیدا می کند و این مساله شامل آقای هاشمی هم می شود اما معتقدم هاشمی در اصول تغییری نکرده است.

* اظهارنظرهای ما به عنوان خانواده آقای هاشمی به ایشان هم هزینه وارد می کند به همین دلیل باید در اظهارنظرهای خود بیشتر دقت کنیم. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/1/14 ] [ 8:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس لرزه های شکست فتنه گران و افراطیون در پروژه تحریم انتخابات مجلس با وجود سپری شدن یک ماه از انتخابات همچنان ادامه دارد.
به گزارش بی باک به نقل از کیهان، دراین باره اکبر گنجی از طریق وب سایت رادیو فردا اعلام کرد جنبش سبز تجربه ای شکست خورده است و باید مورد بازنگری قرار گیرد.
عباس عبدی هم معتقد است خط تحریم انتخابات شکست خورده و خاتمی خط خود را جدا کرده است. همچنین شبکه بالاترین تصریح می کند که جنبش مورد ادعا، به فضای خیالی مجازی منحصر و محدود شده است.
گنجی که در آمریکا اقامت دارد می نویسد: تجربه 90-88 باید مورد بازنگری واقع شود. جنبش سبز شکست خورد و یأس و سرخوردگی پدید آمد. شکست، گرد مرگ می پراکند. برخی از سازمان های اپوزیسیون وارد پروژه های مشترک با دولت های خارجی شده اند و برخی گرفتن پول از دولت های خارجی را توجیه می کنند. اما با طرح شعارهای انتزاعی نمی توان به مقصدی رسید. شعارهای انتزاعی، هیچ جاذبه ای برای مردم ندارد. کارگران با شعار سکولاریسم، بسیج نمی شوند. اظهارات عباس عبدی نمونه ای از بازنگری انتقادی نسبت به تجربه 90-88 است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/1/14 ] [ 8:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حسین دشتی مدیر روابط عمومی و رئیس حوزه مدیریت بانک ملی دوشنبه شب گذشته دستگیر شد. دشتی از نزدیکترین مدیران بانک ملی به خاوری بود و تا زمان دستگیری در سمت خود فعال بوده است.
به گزارش الف، دشتی همچنین در مهرماه گذشته و چند روز پس از فرار خاوری به رسانه ها و مقامات قضایی اعلام کرده بود که مدیرعامل بانک ملی برای ماموریت به لندن رفته و بزودی به کشور بازخواهد گشت.
محمودرضا خاوری در سوم مهرماه گذشته و پس از فرار از ایران آخرین نامه خود درباره وضع پیش آمده برایش پس از افشای اختلاس بزرگ را خطاب به دشتی نوشته بود. محمودرضا خاوری در اردیبهشت سال88 با حکم شمس الدین حسینی در حالی به ریاست بانک ملی منصوب شده بود که خانواده و خود وی مقیم و شهروند کاناده شده بودند.
دفتر روابط عمومی درباره بازداشت دشتی سکوت کرده و تلفنهای این دفتر کسی به سوالات خبرنگاران پاسخ نمی دهد.


[ دوشنبه 91/1/7 ] [ 11:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1591
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424933