NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

خادم الشهداء؛ «قاسم سلیمانی» فرمانده لشکر 41 ثارالله در محاصره‌ی دشمن گیر می‌کند. با بی‌سیم به قرارگاه می‌گوید: «عراقی‌ها ما رو محاصره کردن. تو چند متری‌مون هستن... دیدار به قیامت!»

چه کسی «قاسم سلیمانی» را از محاصره‌ی دشمن نجات داد؟

خادم الشهداء؛ «قاسم سلیمانی» فرمانده لشکر 41 ثارالله در محاصره‌ی دشمن گیر می‌کند. با بی‌سیم به قرارگاه می‌گوید: «عراقی‌ها ما رو محاصره کردن. تو چند متری‌مون هستن... دیدار به قیامت!»

به گزارش خادم الشهداء ، در عملیات کربلای 5، «قاسم سلیمانی» فرمانده لشکر 41 ثارالله در محاصره‌ی دشمن گیر می‌کند. با بی‌سیم همراه با داد و فریاد به قرارگاه می‌گوید: «عراقی‌ها ما رو محاصره کردن. تو چند متری‌مون هستن... بعید می‌دونم کسی از ما زنده بمونه... دیدار به قیامت!». سردار اسدی فرمانده لشکر المهدی در محور کناری لشکر ثارالله بی سیم را برمی‌دارد و می‌گوید: «قاسم! قاسم! جعفر!» جواب می‌دهد: «جعفر به گوشم!» می‌گوید: «اشلو رو برات می‌فرستم.» جواب می‌دهد:«هر کاری می‌کنی زودتر جعفر جان!» ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/5/22 ] [ 8:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هنرمند چینی به زیبایی خاک را به سفال‌‌های دیدنی تبدیل می‌کند.

[ چهارشنبه 93/5/22 ] [ 8:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک منبع آگاه به فارس خبر داد
دادگاه بعدی مهدی هاشمی دوشنبه برگزار می‌شود

یک منبع آگاه از برگزاری دادگاه مهدی هاشمی در روز دوشنبه خبر داد.

خبرگزاری فارس: دادگاه بعدی مهدی هاشمی دوشنبه برگزار می‌شود

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس اظهار داشت: جلسه بعدی دادگاه مهدی هاشمی روز دوشنبه 27 مرداد ماه در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار خواهد شد.

پرونده مهدی هاشمی با کیفرخواستی 125 صفحه‌ای، 15 اردیبهشت 92 از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود و در نهایت 11 مردادماه امسال و پس از گذشت 679 روز، رسیدگی مجدد به آن آغاز شد اما پس از جلسه دوم، دادگاه در نوبت صبح به پایان رسید و وکیل مهدی هاشمی اعلام کرد که قاضی زمان جلسه بعدی را مشخص نکرد، اما امروز پس از گذشت 12 روز خبر از برگزاری دادگاه مهدی هاشمی رسیده است.


[ چهارشنبه 93/5/22 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

استخر و سونا، کلید پریز و شیرآلات طلا، سالن ورزش خصوصی، زمین تنیس و سینمای خصوصی تنها بخشی از امکانات کاخ‌نشینان پایتخت است؛ کاخ‌هایی که برخی از آن‌ها تنها هزینه رهن کامل آن 15 میلیارد تومان است.

[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک سازمان هندی خبر داد
رد پای سم در چای‌های صادراتی هند به ایران

یک سازمان هندی اعلام کرد که چای‌های موجود در بازار هند و چای‌های صادراتی این کشور به ایران و برخی کشورها دارای باقیمانده سموم آفت‌کش است.

خبرگزاری فارس: رد پای سم در چای‌های صادراتی هند به ایران

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از آی‌ای ان اس، بزرگ‌ترین پایگاه خبری مستقل هند، سازمان صلح سبز هند اعلام کرد، برندهای برجسته چای هند که در بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده است، دارای باقیمانده سموم افت‌کش است.

به نوشته این گزارش، با این حال، هیئت چای هند با رد این اتهام اعلام کرد، چای هند کاملا سالم است و با استانداردهای بالای جهان مطابقت دارد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 8:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شعرخوانی بانوی اوکراینی (بازیگر سریال شوق پرواز) در محضر رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله)

 

لینک دانلود

این خاک گهربار که ایران شده نامش
شیری است که در بین دو دریاست کنامش
خورشید برون آمده هر صبح ز مشرق
از برج اسد داده به اخلاص سلامش
مهتاب نشسته سر هر گنبد این خاک
از نی‌شکر فارس شکرگون شده جامش
از مرز فرا رفته به پیغمبری شعر
با سعدی و با مولوی از عشق پیامش
شوقی ازلی دارم بر خاک عزیزش
عشقی ابدی در دل دارم به دوامش
پیش ستم زورگران سینه سپر کرد
بنگر که از این همت دنیا شده رامش
از شرق مشرف بشو ای باد صبا تا
یک بار سلامم برسانی به امامش


[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت:در فکه یکی از کاروان‌های خارجی آمده بود. به من گفتند برایشان یکی از روایت‌ها را عنوان کنم. این کاروان پس از شنیدن روایت، به خاطر تاثیر زیادی که بر آن‌ها گذاشته بود تا یک ساعت و نیم از جای خودشان بلند نشد.
به گزارش مشرق، سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور درباره میزان استقبال زائران خارجی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و پررنگ کردن بعد فراملّی حماسه‎های دفاع مقدس سخن گفت. وی همچنین به سخنانی در مورد شکل گیری مقاومت جدیدی در منطقه تاثیر گرفته از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد. بخش دوم و پایانی این گفت‎وگوی تفصیلی در ادامه می‌آید:

*یکی از موضوعاتی که در راهیان نور امسال به شکل پررنگ‌تری دیده می‌شد، موضوع زائران خارجی راهیان نور بود. آمار زائران خارجی امسال به چه صورت است؟ آیا در مناطق عملیاتی شمال غرب هم شاهد حضور زائران خارجی خواهیم بود؟ ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 آیا زنگنه برکنار می‌شود؟

برخی خبرگزاری‌ها از رأی دادگاه لاهه علیه ایران خبر دادند، هنوز کسی در ایران این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است اما همه متفق‌القول هستند در صورت درستی این خبر، یک زلزله بزرگ در حوزه انرژی ایران رخ خواهد داد.
به گزارش مشرق، عصر روز یکشنبه برخی خبرگزاری‌های بین‌المللی خبری منتشر کردند که در صورت صحت آن، یک خسارت فاجعه‌بار اقتصادی بر کشور تحمیل می‌شود. ماجرا مربوط به کرسنت است، همان پروند گازی جنجالی که حتی عوامل انعقاد قرارداد آن در وزارت نفت هم بر وجود فساد در این قرارداد اذعان کرده‌اند. تازه‌ترین خبر درباره دادگاه پرونده فساد کرسنت به نقل از دانا گاز منتشر شده است. دانا گاز یک شرکت بزرگ گازی اماراتی است که بزرگ‌ترین سهام‌دار این شرکت، همان شرکت کرسنت پترولیوم است.  داناگاز یکشنبه 19 مرداد، بیانیه‌ای منتشر و ادعا کرد هیات داوری بین‌المللی، قرارداد کرسنت را «معتبر» دانسته و حکم کرده که «شرکت ملی نفت ایران موظف بوده براساس این قرارداد از سال 2005 گاز تحویل دهد».  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسن روحانی در یک سخنرانی، منتقدان خود را به جهنم دعوت کرد! رئیس‌جمهور صبح دیروز در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه برگزار شد، از منتقدان عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای بشدت انتقاد کرد که این انتقاد واکنش مطبوعات را به همراه داشت.
به گزارش مشرق، حسن روحانی در یک سخنرانی، منتقدان خود را به جهنم دعوت کرد!؛ رئیس‌جمهور صبح دیروز در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه برگزار شد، از منتقدان عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای بشدت انتقاد کرد که این انتقاد واکنش مطبوعات را به همراه داشت.
روحانی با بیان اینکه عده‌ای در داخل تعامل هراسی را مطرح و در خارج هم برخی ایران هراسی می‌کنند، تاکید کرد: سیاست‌ خارجی دکترین مستقل ندارد بلکه جزئی از سیاست‌ ملی است؛ عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند، هر وقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید، خدا شما را ترسو و لرزان آفریده است.

[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 7:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این معمار بدسابقه بهایی در اوایل خرداد سال جاری در ونکوور کانادا در گذشت. پس از مرگ وی " رضا ربع پهلوی" در پیامی، عمق تاسف خود را از مرگ معمار عضو فرقه ضاله بهائیت اعلام کرد و از همکاری های خویش با سیحون در "بنیاد میهن" یاد کرد.
به گزارش مشرق، این معمار بدسابقه بهایی در اوایل خرداد سال جاری در ونکوور کانادا در گذشت. پس از مرگ وی، »رضا ربع پهلوی « در پیامی، عمق تاسف خود را از مرگ معمار عضو فرقه ضاله بهائیت اعلام کرد و از همکاری های خویش با سیحون در »بنیاد میهن” یاد کرد. رسانه های فارسی زبان معاند نظام نیز به بازتاب گسترده مرگ وی پرداختند. رادیو فردا در گفت و گو با مریم سیحون( دختر سیحون) از لزوم انتقال پیکر وی به ایران و خاک سپاری در زادگاهش سخن گفت و روزنامه زنجیره ای شرق نیز پیشنهاد دفن سیحون در ایران را اعلام کرد.

شجریان در کنار یکی از نزدیکان بهایی پهلوی ها + عکس

[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 7:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413396