NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حمله تند دکتر حسن روحانی به منتقدانش تقریبا در همه رسانه‌های جهان بازتاب داشت.

گروه جنگ نرم مشرق- دکتر حسن روحانی روز گذشته در سخنرانی که در وزارت خارجه ایراد کرد، با حمله به منتقدان مذاکرات، جملاتی را به کار بست که تعجب و البته شادی برخی رسانه‌های خارجی را در بر داشته است. آنچه که در ادامه می‌آید تنها تعداد معدودی از واکنش‌های خبرگزاری‌های مختلف جهان نسبت به این سخنان است:

بازتاب جهانی «به جهنم رفتن» منتقدان روحانی + تصاویر //  در حال ویرایش
روحانی به منتقدان هسته‌ای گفت «بروند به جهنم»

ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
صحبت‌های رئیس جمهور و نوع ادبیات به کار گرفته شده توسط ایشان، انتقاد بسیاری از کارشناسان و فعالین سیاسی را به دنبال داشت که در این بین بسیاری از روزنامه‌های اصلاح‌طلب و حامیان اعتدال نیز لب به انتقاد گشوده و معترض نوع ادبیات به کار گرفته شده توسط رئیس جمهور شدند.
گروه سیاسی مشرق - رئیس‌جمهور صبح دیروز در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه برگزار شد، با انتقاد از کسانی که نگران سیاست خارجی دولت هستند اظهار داشت: سیاست‌ خارجی دکترین مستقل ندارد بلکه جزئی از سیاست‌ ملی است؛ عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند، هر وقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید، خدا شما را ترسو و لرزان آفریده است.

این صحبت‌های رئیس جمهور و نوع ادبیات به کار گرفته شده توسط ایشان، انتقاد بسیاری از کارشناسان و فعالین سیاسی را به دنبال داشت که در این بین بسیاری از روزنامه‌های اصلاح‌طلب و حامیان اعتدال نیز لب به انتقاد گشوده و معترض نوع ادبیات به کار گرفته شده توسط رئیس جمهور شدند.


واکنش اصلاح‌طلبان به عصبانیت روحانی

ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 7:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بسم الله الرحمن الرحیم

چقدر سخت است حال عاشقی که نمیداند محبوبش نیز هوای او را دارد یانه؟

ای شهیدان! از همان لحظه ای که تقدیر مارا از شما جداکرد تاکنون یادشما،خاطره های دنیای پاک شما، امیدحیاتمان گشته،مابه عشق شما زنده ایم و به امید وصل کوی شما زنده ایم. اما شما،علی الظاهر دلیلی ندیدید که اوقات پر اجرتان راصرف ماکنید! چه بگوئیم؟ راستی چگونه حرف دلمان را فریادکنیم که بدانید برما چه می گذرد؟ مگر خودتان نمی گفتیدکه ستونهای شب عملیات،ستون گردان نیست،ستون عشق است،ستون دلهای سوخته ای است که با خمیرمایه ی اشک وسوز به هم گره خورده اند. پس چرا؟چرا اینهمه سال گذشت و هیچ سراغی از ما نمیگیرید؟ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسن روحانی امروز بار دیگر منتقدان دولت را به ادبیات خود توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسن روحانی در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور سخنرانی می‌کرد گفت:  یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.

دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود با برچسب‌های متعدد نسبت به منتقدان فضای نقد را بر آنها بسته‌ است. «بی‌سواد»، «لبو فروش»، «افراطی»، «متحجر»، «بی‌اخلاق»، «بی شناسنامه»، «کسانی که از جایی خاص پول می گیرند» و... برچسب‌هایی بود که جریان دولت با استفاده از آن سعی در از بین‌بردن فضای نقد در کشور می‌کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شرکت داناگاز واقع در امارات اعلام کرد که کرسنت پترولیم،‌ بزرگترین سهامدار این شرکت،‌ خبر داده است که دادگاه لاهه رای نهایی خود را به نفع این شرکت صادر کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الف از وال استریت ژورنال،‌ رویترز و سایت شرکت داناگاز، این شرکت در اطلاعیه خود آورده است که براساس الزامات قانونی افشای اطلاعات شرکت ها در امارات،‌ خبر مذکور را برای به روزکردن اطلاعات بازار منتشر می کند.
بنابر ادعای این شرکت، بنابر رای نهایی دادگاه، لاهه،‌ قرار داد میان شرکت ملی نفت ایران و کرسنت نهایی محسوب می شود و ایران مجبور است به این قرارداد تن در بدهد. بنابر این اطلاعیه،‌ این از سال 2005 می بایستی به این شرکت گاز تحویل می داده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی کمیسیون آموزش با بیان اینکه استیضاح‌کنندگان وزیر علوم از استیضاح منصرف نشده‌اند، گفت: روند قانونی استیضاح وزیر علوم از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به جلسه تعدادی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم، گفت: در این جلسه که با حضور تعدادی از استیضاح‌کنندگان پیرامون تعیین تکلیف استیضاح فرجی‌دانا برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت یک ماهه وزیر علوم برای رفع دغدغه استیضاح‌کنندگان به پایان رسیده و تا این لحظه وی نتوانسته به این دغدغه‌ها پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد، بنابراین استیضاح‌کنندگان در این جلسه به این نتیجه رسیدند تا روند استیضاح وزیر علوم را از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در ادامه اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم در مورد بررسی تحقق وعده‌هایش به نمایندگان، مشخص شده که وی به وعده‌هایش پایبند نبوده و نتوانسته دغدغه‌های اصلی آن‌ها را رفع کند، بنابراین تصمیم گرفته شد که روند قانونی استیضاح از طریق هیئت رئیسه پیگیری شود.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر علوم همچنان به قوت خود باقی است و استیضاح‌کنندگان بر تصمیم خود اصرار دارند.

[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خادم الشهداء؛ بازتاب وسیع پیام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی فدس سپاه پاسداران در میان مرم غزه
خادم الشهداء؛ بازتاب وسیع پیام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی فدس سپاه پاسداران در میان مرم غزه
 فیلم/بازتاب پیام دلگرم کننده سردار قدس | دانلود فیلم

[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تصاویر/ فروشگاه داعش در ترکیه!
فروشگاهی در استانبول، محصولات مختلفی را با آرم و نشان داعش به فروش می‌رساند و به دنبال ایجاد شعبه‌های بیشتری در ترکیه است.
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، صاحب فروشگاه لباس‌های داعش در استانبول ترکیه به دنبال ایجاد شعبه‌های بیشتری در این کشور است. 

سایت خبری "24" امارات با انتشار تصاویر این فروشگاه گزارش داد؛ در پی انتشار تصاویر فروشگاه‌های لباس داعش در ترکیه، "ژوزف دانا" روزنامه‌نگار، برای کشف راست یا دروغ بودن این تصاویر تحقیقاتی را شروع کرد و در نهایت توانست این فروشگاه را در یکی ار خیابان‌های استانبول ترکیه پیدا کند.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 8:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت الله سیستانی

آیت الله سیستانی
روزنامه الاخبار لبنان در سایت اینترنتی خود اعلام کرد که آیت الله سیستانی به تازگی نامه‌ای را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، الاخبار خاطرنشان کرد که این نامه "محرمانه"، چند ساعت پس از نشست بی‌نتیجه سران حزب الدعوه، که با اختلاف نظرهایی در زمینه نامزدی نوری مالکی برای سومین دوره نخست وزیری همراه بود؛ ارسال شده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 222
بازدید دیروز: 1465
کل بازدیدها: 4453423