NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور به اطلاعیه اخیر دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر تحرکات مشکوک و تفرقه‌انگیز یک مقام دولتی در وزارت کشور جوابیه‌ای صادر کرد.


به گزارش بی باک به نقل از تسنیم، روح‌الله جمعه‌ای رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در پاسخ به اطلاعیه‌ دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام جوابیه‌ای صادر کرده که متن این جوابیه به شرح زیر است:

پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به انتشار مطلبی در فیس بوک شخصی با عنوان آیا آقای محسن رضائی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگشته است؟ " که اشاره به پوشیدن لباس سپاه پاسداران از جانب وی در راهپیمایی روز جهانی قدس داشت " اطلاعیه ای منتشر کرد که لازم است نکاتی ذکر شود: ادامه مطلب...
[ شنبه 93/5/18 ] [ 12:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
استاد Akiyoshi Kitaoka از دانشگاه Ritsumseikan کیتوی ژاپن، بیشتر از یک دهه است که فعالیت خود را بر روی خطاهای دید انسان متمرکز کرده است و آثار شگفت انگیزی را خلق نموده است . آثار این پروفسور در واقع تصاویر ثابت هستند که بیننده آنها را به صورت متحرک می بیند. در ادامه تعدادی از آثار او را می بینید :




[ شنبه 93/5/18 ] [ 12:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
احمد توکلی و الیاس نادران دو اقتصاددان مجلس در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور پیرامون بسته پشنهادی دولت برای شکستن رکود اقتصادی نکاتی را مطرح کردند.
هشدار دو اقتصاددان به روحانی درباره بسته خروج از رکود دولت
به گزارش جهان،متن نامه احمد توکلی و الیاس نادران دو اقتصاددان مجلس به حسن روحانی رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر روحانی

رییس جمهور محترم

با سلام و احترام ادامه مطلب...
[ شنبه 93/5/18 ] [ 12:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سازمان پزشکی قانونی تعداد متوفیان به علت مسمومیت با قرص برنج را در سه ماه نخست امسال 191 نفر اعلام کرد که بر این اساس تهران با 89 کشته رکورددار محسوب می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پزشکی قانونی آمار کشته ‌شدگان با قرص برنج را اعلام کرد.
بر این اساس طی سال گذشته 661 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست داده‌اند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/5/18 ] [ 12:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عطاء الله سیادت از فعالان افراطی و عوض حزب منحله مشارکت در حالی در دولت جدید پست گرفته است که دست از تندروی های خود برنداشته و همچنان فتنه گر می کند. این رویه زمینه ساز اعتراضات دانشگاهیان خوزستانی هم شده است.
رکوردزنی یک افراطی که در وزارت علوم جولان می‌دهد
به گزارش جهان نیوز، جمعی از اساتید دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین (ملاثانی) خوزستان و شهید چمران اهواز در بیانیه ای که برای جهان نیوز ارسال کرده، آورده اند: ادامه مطلب...
[ شنبه 93/5/18 ] [ 12:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه‌ای اقدام یک مسئول دولتی در وزارت کشور را "مشکوک و تفرقه‌انگیز" خواند.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه‌ای تحت عنوان «اطلاعیه مهم معاونت اطلاع رسانی و بین الملل» از اقدام مشکوک و تفرقه انگیز یک مقام مسئول دولتی خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت به زودی پاسخ مکتوب و محرمانه خود را درباره ابعاد این اقدام مشکوک خطاب به وزارت کشور ارسال خواهد کرد.

 متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/18 ] [ 12:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کارواش زنان، جایی که بیش از 90 درصد پرسنل آن خانمها هستند، اینجا تنها کارواشی است که در آن خانمها با ظرافت و سلایق خود ماشینهای مردان و بعضا زنان را می شویند.
[ جمعه 93/5/17 ] [ 11:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه میرحسین موسوی مدعی انقلاب، مخالف و دشمن شهید آیت بود، گفت: وقتی بحث وزارت خارجه میرحسین موسوی مطرح شد آیت به شدت مخالفت می‌کرد و معتقد بود که راه موسوی خط پیمان است و خط پیمان به آمریکا منتهی می‌شود
به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان عضوی شورای مرکزی حزب موتلفه عصر امروز در مراسم گرامیداشت سی سومین سالگرد شهید آیت، شهید آیت را کتابی زیبا عبرت‌آموز و حکایتی از بخشی از تاریخ کشور دانست و گفت: شهید آیت برای همه نسل‌ها، امروز، نسل فردا و همچنین برای همه مجاهدان راه خدا درسی عبرت‌آموز است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/5/14 ] [ 9:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 93/5/14 ] [ 9:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رؤسای بانک ملی، صادرات و مسکن همزمان با خاوری محاکمه می‌شوند.
محاکمه رؤسای بانک ملی، صادرات و مسکن همزمان با خاوری
به گزارش جهان، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در خصوص آب پردیس اظهار داشت: تحقیقات همه جانبه در این خصوص صورت گرفته و این موضوع در مرحله پایانی قرار دارد.
وی در خصوص بازگشت خاوری به کشور ادامه داد: برای بازگشت خاوری با رؤسای آمبودزمان جهانی و آسیایی و نمایندگان آمریکا و کانادا صحبت کردیم که آن‌ها قول‌هایی برای این امر دادند که همین جا باید بگویم اگر خاوری به کشور بازنگشت به طور غیابی وی را محاکمه خواهیم کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: رؤسای بانک ملی، صادرات و مسکن همزمان با خاوری محاکمه می‌شوند.
وی در خصوص قراردادهای فوتبال بیان کرد: این پرونده در حال بررسی است و تا زمانی که احراز نشود به دلیل محرمانه بودن بنده اظهاری نظری ندارم.

منبع: تسنیم

[ سه شنبه 93/5/14 ] [ 9:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1180
بازدید دیروز: 544
کل بازدیدها: 4452916