NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تصویر پایین مربوط می شود به روستای «گل بیک» از توابع شهرستان هیرمند در استان سیستان و بلوچستان که راه مواصلاتی چند روستای دیگر نیز می باشد. همانگونه که مشاهده می فرمائید، تیر برق درست وسط جاده قرار دارد و نهادهای ذیربط برای اینکه ماشین های عبوری با مشکل مواجه نشوند.
عکس/یک شاهکار در جاده‌های ایران

[ یکشنبه 93/5/19 ] [ 7:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسن روحانی در آخرین روز سفر به چهارمحال و بختیاری به دفاع از یک پرونده بزرگ پرداخت تا همگان را به تعجب وادارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از وطن امروز، رئیس‌جمهور در میان حیرت همگان در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات به وجود آمده بر سر راه واردکنندگان گندم و سر و صدای برخی برای تخلیه بار کشتی‌های کالاهای اساسی گفت: پارسال شاهد بودید که گندم را چقدر و با چه مشکلاتی از خارج وارد کردیم. کار به جایی رسید که یک دفعه 80 الی 90 کشتی حامل کالاهای اساسی در آب‌های آزاد پهلو گرفتند و کالاها روی آب بود و به خاطر مشکل ارزی و ده‌ها مشکل دیگر نمی‌شد این کشتی‌ها را تخلیه کنیم. وی افزود: یک وزارتخانه ما شهامت کرد و به مجموعه‌ای گفت اگر می‌توانید از اعتبار خود هزینه کنید و بار کشتی‌ها را تخلیه کنید و پول شما را دیرتر می‌دهیم و آن مجموعه هم پذیرفت اما در همین زمان عده‌ای اعلام کردند در این زمینه رانت صورت گرفته و خوردند و بردند و متاسفانه رسانه‌های گروهی هر چند که تعمد نبوده، کم‌اطلاعی کردند. نباید به هر چیزی تکیه کنیم و به شایعه‌ای اعتماد کنیم؛ متاسفانه کسی حرفی می‌زند و آن حرف ناصواب مدام تکرار می‌شود.


[ شنبه 93/5/18 ] [ 10:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بار دیگر هاشمی‌رفسنجانی که گویی قرار است تا آخر عمرش فرصت‌های بیان عقیده و نظر را صرف انتقام از جریان‌های رقیبش در گذشته کند در حالی که همزمان با درپیش گرفتن رویه‌هایی تازه در برقراری ارتباط با عناصر ناهنجار از خود نقش‌های جدیدی را بروز می‌دهد، منتقدان را «خوارج» معرفی کرد. این اتفاق در حالی رخ داده است که چندی قبل او حامیان جریان گفتمان انقلاب اسلامی را «جدیدالاسلام» برچسب‌گذاری کرده بود. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/5/18 ] [ 10:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

http://axgig.com/images/84421337291083709834.jpg

جنگ و زن: در سال 93 شهیده زن شهید فوزیه شیر دل پرستار کرمانشاهی به عنوان شهید شاخص این سال معرفی شد

آنچه در ادامه میخوانید گذری است بر زندگی این شهیده..

شهید فوزیه شیردل در سال 1338 در شهر کرمانشاه در خانواده‌ای متدین و مومن به دنیا آمد.

پس از طی دوران طفولیت در سن 7 سالگی به مدرسه رفت و از آنجا که در خانواده‌ای مذهبی رشد یافته بود، به نماز خواندن و روزه گرفتن بسیار پایبند بود. دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و پس از اخذ مدرک سیکل وارد بهداری شد. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/18 ] [ 10:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گزارشی از نامه ذلت بار و ننگین 2003 دولت خاتمی در مورد خلع سلاح مقاومت/نامه ای که ایران را به آمریکا فروخت

تا کجا باید عقب نشینی کرد

گزارشی از نامه ذلت بار و ننگین 2003 دولت خاتمی در مورد خلع سلاح مقاومت/نامه ای که ایران را به آمریکا فروخت

ایران متعهد می‌شد فعالیت‌های هسته‌ای خود را شفاف کند و از خلع سلاح حماس و حزب‌الله حمایت کند.

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- امیر حسین ثابتی: «این روزها که بواسطه صحبت های رهبر معظم انقلاب، بحث کمک تسلیحاتی به مردم فلسطین برای مقابله نظامی با صهیونیست ها داغ شده است؛ جا دارد نامه معروف دولت خاتمی خطاب به آمریکا در سال 2003 را بازخوانی کنیم. همان نامه ای که در آن تاکید شده بود در ازای چند امتیاز بی ارزش به ایران از جمله پیوستن به WTO، ایران قول می دهد برای خلع سلاح حزب الله لبنان و حماس در فلسطین با آمریکا همکاری به عمل آورد. و صادق خرازی علت این کار را «اعتمادسازی» برای آمریکا توصیف کرده بود. لذا از «فراموش کاری» خود ماست که برای یادآوری خیانت های این جماعت در حق اسلام و ایران، فقط به «نه غزه نه لبنان» گفتن هایشان در روز قدس 88 اشاره می کنیم؛ این جماعت اگر توانش را داشتند خیلی زودتر از  این، به خاطر لبخند کدخدا، جریان مقاومت در منطقه راخلع سلاح می کردند تا امروز به جای غزه، موشک های سگ کدخدا در تهران و اصفهان و خوزستان فرود بیاید. دعوا اصلا سر افراد نیست، دعوا بر سر دو نوع نگاه به واقعیاتی است که این روزها در منطقه خودش را نشان می دهد؛ دعوا بر سر میزان انعطاف و اعتمادسازی مقابل «تهدید» دشمن است. دعوا سر این است که برای تحقق وعده های دروغ دشمن، تا کجا باید عقب نشینی کرد و به اسم تعامل با جهان به منافع ملی ضربه زد؟...» ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/18 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ماجرای ولادت شیخ نخودکی/ عارفی که تا آخر عمر 3 ماه از سال را روزه بود

مرحوم ملاعلی‌اکبر اصفهانی که فرزند ذکور نداشت، عهد کرد به ذوات مقدسه متوسل شود تا خداوند پسری به او ببخشد. حاجی قبل از تولد فرزند به او بشارت پسری داد و سفارش کرد آن پسر را «حسنعلی» بگذارد.

خبرگزاری فارس: ماجرای ولادت شیخ نخودکی/ عارفی که تا آخر عمر 3 ماه از سال را روزه بود

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، عرفان و معرفت، تنها سرچشمه‌ای است که از جوشش آن سرزمین جان‌ها سرزنده می‌شود و بذرهای محبت شکوفا و رابطه دوستی با خلق با خالق متعال محکم و با صفا.

اهمیت عارفان از آنجا بسیار نمودار و روشن است که هرکه به مقامی والا رسید از غیر دوست بی‌نیاز شد. به همین منظور، با استناد به کتاب «نشان از بی‌نشان‌ها» نوشته علی مقداد اصفهانی بر شرح احوال و شیوه سلوکی عارف سالک شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی نظر می‌افکنیم که در مجاورت حرم ثامن الحجج مدفون است.

 

 شیخ عالم و عامل الهی حسنعلی بن علی اکبر بن رجبعلی المقدادی الاصفهانی رحمت‌الله علیه، در خانواده زاهد، باتقوا و پارسایی چشم به جهان گشود، پدر وی مرحوم ملا علی اکبر، مردی زاهد و پرهیزگار و معاشر اهل علم و تقوی و ملازم مردان حق و حقیقت بود و در عین حال از راه کسب، روزی خود و خانواده را تحصیل می‌کرد و آنچه عاید او می‌شد، نیمی را صرف خویش و خانواده می‌کرد و نیم دیگر را به سادات و ذراری حضرت زهرا علیها السلام اختصاص می‌داد. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/18 ] [ 10:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همایش تور بزرگ خودروهای سوپراسپرت و گرانقیمت اعراب خاورمیانه در شهر کن فرانسه برگزارشد.شرکت کنندگان این تور بیشتر از شاهزادگان و خانواده های ثروتمند کشورهایی مانند کویت،عربستان،قطر و امارات بودند.
[ شنبه 93/5/18 ] [ 10:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در سالن همایش های برج میلاد
عکس/مطهری

[ شنبه 93/5/18 ] [ 10:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ژاپن

[ شنبه 93/5/18 ] [ 10:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
600 مسئول بسیج دانشجویی خطاب به قاضی مقیسه:
فشارهای سیاسی نباید در روند پرونده مهدی هاشمی تاثیرگذار باشد

600 تن از مسئولین بسیج دانشجویی کشور با امضای طوماری با حمایت از قاضی مقیسه از وی خواستند در روند پرونده مهدی هاشمی تحت تاثیر فشارهای سیاسی ، قرار نگیرد.

خبرگزاری فارس: فشارهای سیاسی نباید در روند پرونده مهدی هاشمی تاثیرگذار باشد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، 600 نفر از مسئولین بسیج دانشجویی کشور با امضای طوماری از قاضی مقیسه، قاضی جدید پرونده مهدی هاشمی حمایت‌ کرده و از او خواستند که در اجرای عدالت، تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار نگیرد.

متن کامل این طومار به شرح ذیل است:

« جناب آقای قاضی مقیسه

سلام علیکم

پس از سال‌ها که همگان منتظر اقدام جدی قوه قضائیه در برخورد با سرمایه‌داران و آقازادگان بودند، شاهد عزم این قوه در برخورد با مافیای قدرت و ثروت هستیم.

اینک مطالبه جدی ما دانشجویان از جنابعالی این است که در مقابل فشارها ایستادگی کرده و با شجاعت و عزم انقلابی، سرانجام پرونده «مهدی هاشمی» را مشخص کنید.

دانشجویان انقلابی ضمن حمایت از اقدامات اخیر قوه قضائیه، به ویژه در به دادگاه کشاندن آقازاده فعال در فتنه، اخبار این پرونده را دقیقا رصد می‌کند و تا تحقق نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.»


[ شنبه 93/5/18 ] [ 9:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 489
بازدید دیروز: 1465
کل بازدیدها: 4453690