NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مواد شوینده شیمیایی ضررهای بسیار زیادی برای بدن انسان دارد از همین رو بهتر است بیشتر از مواد طبیعی استفاده کنیم تا کمتر به بدنمان آسیب برسد.

به گزارش گروه فضای مجازی«خبرگزاری دانشجو»، سیب زمینی یکی از موادی است که می توان از آن برای تمیز کاری های منزل استفاده کرد. در ادامه به برخی از موارد استفاده آن اشاره می کنیم .

 1. تمیز کردن کفش ها:

یکی از استفاده های اصلی از سیب زمینی در تمیز کردن کفش ها است. این ماده می تواند کفش های شما را بسیار براق کند و همچنین می تواند آسیب های کوچکی که به کفشتان وارد شده است را نیز تا حدودی محو کند.

 2. نقره ها را تمیز کنید: ادامه مطلب...

[ جمعه 93/5/31 ] [ 5:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

الهی...با خاطری خسته...

دلی به تو بسته!دست از غیر تو شسته...

درانتظار رحمتت نشسته ام. میدهی کریمی، نمی دهی حکیمی...

می خوانی شاکرم میرانی صابرم...

الهی احوالم چنانست که می دانی و

اعمالم چنین است که می بینی

نه پای گریز دارم ونه زبان ستیز...

الهی مشت خاکی را چه شاید و از او چه برآید

و با او چه باید...

دستم بگیر یا الرحمن الراحمین 


[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ایشان در یکی از بیانات خویش در این باره می فرمایند: «آنچه در خریدن عطر مصرف مى‏کنید، عنوان اسراف ندارد.»

اشاره؛

اگر حتی نگاهی اجمالی به احادیث و روایات صادره از ائمه اطهار(ع) بیندازیم، به راحتی تأیید خواهیم کرد که بسیاری از آن ها از ناحیه دو امام همام یعنی امام باقر(ع) و امام صادق(ع) به دست ما رسیده است.

احادیث نورانی ای که بسیاری از آن ها تحت مقوله کلان سبک زندگی اسلامی قابل رصد و بکارگیری هستند . ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهران موزون
سرویس سیاسی پایگاه 598 - جناب آقای روحانی، ظاهراً باز هم منتقدان روند مذاکرات ژنو را طوری نواخته اید که سخنان پر از بوی عصبانیت شما هر شنونده ای را به این نتیجه میرساند که: چرا حسن روحانی که در اَوان به قدرت رسیدنش حتی دانش آموزان مدارس را دعوت به نوشتن و خواندن انشای انتقادآمیز از ریاست جمهور میکرد اکنون منتقدین مذاکرات هسته ای کشور را به این شدت مورد نوازش قرار داده و آنها را با لحنی جبرآلود! به گرمای جهنم حواله میدهد؟ همان حسن روحانی را میگوییم که دلسوزان ارزشهای دینی را سرزنش کرد که دنبال بهشت اجباری! برای مردم نباشند.

این قلم در پی نقد تمامی محتوای گرمازای! سخنان شما نیست زیرا که فرمایشات امام خامنه ای (مدظله) ما و شما را کفایت میکند (اینجا) فقط خواستیم بگوییم :

محبت کنید و حواله های گرمای جهنم مورد اشاره تان را بگذارید برای وقتی دیگر!

چرا که فعلا فضای رسانه ای کشور و حواس مردم ایران گرم چهار موضوع است:

الف ) پرونده ی مهدی هاشمی

ب) جهنم پرونده کرسنت و غرامت  10 هزار میلیاردی که معلوم نیست از کیسه ی چه کسی باید جبران شود

ج)  جهنم سقوط هواپیمای دیروز و بررسی عنقریب کفایت یا عدم کفایت وزیر راه دولت شما در مجلس

د) پرونده ی استیضاح وزیر علوم دولت شما 

[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 7:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله جاودان از اساتید اخلاق گفت: آدمیت یک علمی است که همه کلیدها را در دست دارد. امامان ما فرموده‌اند که اگر شما با سیمای آدمیت از این عالم به عالم برزخ رفتید ما را می‌بینید وگرنه تا قیامت ما را نمی‌بینید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جلسه سخنرانی آیت‌الله محمدعلی جاودان برای طلاب در حال آموزش توسط مؤسسه تخصصی «امیر بیان» در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.
مشروح این سخنرانی به شرح ذیل است:
شما طلبه‌های جوان اگر نحو بخوانید خوب نحوی می‌شوید، اگر صرف بخوانید صرفی می‌شوید و اگر منطق بخوانید منطقی می‌شوید و البته هر کدام را متخصص شوید فقط در همان مورد متخصص شده‌اید. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 7:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ب‌.ام.و X5 سری F15 یکی از محبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند لوکس محسوب می‌شود. بنابراین بین مشتریان خاصی که به دنبال امنیت بالاتری هم هستند، متقاضیان فراوانی دارد.

به گزارش مشرق، این خودرو در واقع بر اساس مدل کانسپتی است که در نمایشگاه فرانکفورت گذشته به نمایش گذاشته شده بود و قرار است هفته آینده در نمایشگاه موسکو، رونمایی شود.

 

سطح حفاظتی این خودرو به خوبی در برابر سلاح‌های متداولی چون AK-47 یا همان کلاشینکف خودمان مقاومت می‌نماید. به گفته ب‌.ام‌.و، سطح حفاضتی این خودرو در سطح استاندارد VR6 است که یک پایه پائین‌تر از ب.ام.و سری 7 ضد گلوله می‌باشد. در واقع استاندارد VR7 بالاترین سطح حفاظتی در برابر سلاح‌های بالستیک است.

 

 

 

در مورد X5 لایه‌های اضافی روی بدنه و همچنین پلی‌کربنات قطور برای شیشه‌ها در نظر گرفته شده است. البته یک نسخه دیگر از این خودرو با سطح حفاظتی VR4 نیز وجود دارد که بیشتر برای محافظت در برابر جرم و جنایت‌های خیابانی با سلاح‌های سبک است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم، اظهار داشت: با این انتصاب و با توجه به سوابق ارزشمند نجفی، مسیر فرجی‌دانا در دانشگاه‌ها ادامه یافته و فرصتی که در دانشگاه‌ها ایجاد شده بود، مسدود و محدود نخواهد شد.
بانک: با انتصاب نجفی، مسیر فرجی‌دانا ادامه می‌یابد
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد با قدردانی از خدمات رضا فرجی‌دانا که در مدت تصدی وزارت علوم تحولات مثبت و زیادی در دانشگاه‌ها ایجاد و امید فراوانی در بدنه دانشجویی کشور ایجاد کرده بود، گفت: فرجی‌دانا بسیاری از رویه‌های اشتباه گذشته را اصلاح کرده بود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 7:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کروبی از شرایط به وجود آمده نهایت سوء استفاده را کرد و با رای کمتر از آرای باطله، خود را به جنبش سبز و مهندس موسوی چسباند و از خود قهرمان ساخت وگرنه کروبی و دوستان ایشان هیچ جایگاهی در بین مردم و جریانات سال 88 نداشتند.
حمله وزیر دولت هاشمی به موسوی و کروبی
به گزارش بی باک، هفته نامه «صدا» نوشت: این روزها صدای خیلی‌ها رو درآورده و هر کسی نظری دارد نسبت به آقای قوچانی و نظریاتش. درست یا نادرست این شیوه ی قوچانی هست و تو آشفته بازاری که سیاست می‌نامندش شاید جواب بدهد برای دوستانی که تا دیروز زیر پرچم سفید شیخ مهدی [کروبی] سینه می‌زدند و امروز زیر پرچم بنفش شیخ حسن [روحانی]. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 7:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رفتیم از سر شیر آب آوردیم!

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت:

 در سال های دور ایران؛ تنها دوشهر بیرجند و تبریز آب لوله کشی داشتند که آن صنعت را از روسیه به امانت برده بودند. و در کلان شهری مثل تهران مردم از آب چاه که تمیز و سالم نبود استفاده می کردند.

 در شهر تهران تنها سه قنات وجود داشت که آن هم متعلق به سه سرمایه دار تهرانی بود. یکی از این قنات ها که به سرچشمه معروف بود (وهست) متعلق به سرمایه داری بود که بچه دار نمیشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 6:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شکل دادن و استفاده از یک مدل موی عجیب طی سالیان اخیر بین فوتبالیست ها رواج داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، در 2 دهه اخیر برخی از چهره های سرشناس فوتبال دنیا با مدل موهای عجیب و غریب خود توجه سایرین را به خود جلب کرده اند.

 این مدل موها بیش از آنکه زیبا باشد، زشت است و به نظر نمی رسد هواداران فوتبال از آنها خوششان بیاید. با این وجود، این مولفه، وسیله خوبی برای مطرح شدن در رسانه ها است.

 تصاویر برخی از بازیکنان با مدل موهای عجیبشان در زیر آمده است: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 6:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 993
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406812