NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

خبرگزاری‌ها و سایتهای خبری با گرایش‌های مختلف سیاسی پس از اتمام استیضاح فرجی دانا و خداحافظی‌اش از وزارت علوم تیترهای جالبی برای این رویداد انتخاب کردند.

گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»؛ صبح امروز جلسه استیضاح فرجی دانا در مجلس برگزار شد که  سرانجام نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 145 رای موافق خود به استیضاح وزیر علوم، پاسخ قاطعی به یک سال جنجال‌آفرینی‌های "فرجی دانا" در فضای دانشگاه‌های کشور دادند پس از پایان جلسه استیضاح خبرگزاری ها و پایگاههای خبری با گرایشات سیاسی مختلف تیترهای جالبی برای این رویداد انتخاب کردند که به شرح زیر است: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/5/30 ] [ 6:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 10:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
باز هم به شرف غازهای سفید خرمشهر که اینگونه از ناموس و قهرمان دفاع و حراست می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از شهدای ایران، شاید در میان شور و شوق سالروز بازگشت آزادگان به وطن بد نباشد یادی کنیم از شیر زنان و دلاور مردانی که سال‌ها در اسارت بودند و حتی نامشان در هیچ دفتری ثبت نشده است اما درب خانه‌هایشان به روی همه باز است و کسی سراغی از ایشان نگرفته است.
در کوچه پس کوچه‌های «سرهانیه» یکی از شهرهای نزدیک شلمچه بی‌اختیار به درب خانه‌ای کوچک و خرابه رسیدیم. چند غاز بزرگ با صدای زیاد به جلوی درب نیمه باز و چوبی حیاط خانه آمده و مانع ورودمان شدند. به هر زحمتی بود صاحب خانه را صدا زدیم. پیرزنی خرمشهری که خودش هم دل خوشی از غاز‌ها نداشت با چهره‌ای خندان به استقبال ما آمد و گفت: بفرمائید مه‌مان حبیب خداست ولی از غاز‌ها می‌ترسم گاهی حمله می‌کنند. بعد با چادرش غاز‌ها را کیش داد تا وارد اتاقش شویم.


ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 10:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس‌ جمهوری در حکمی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دکتر رضا فرجی دانا در طول دوره مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وی را به سمت مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، متن حکم دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر رضا فرجی دانا

توفیق همکاری با دانشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصت ارزشمندی بود که بسیار علاقمند بودم این همکاری همچنان ادامه می‌یافت. اینک، ضمن آرزوی توفیق برای ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز می‌دارم. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

شهید کرمان

خبرگزاری تسنیم: ?بعد از آزمایش DNA از مادر و برادر شهید ذبیح‌الله خالصی مشخص شد که شهیدی 17 سال پیش به این نام تدفین شده ، یک شهید دیگر است و پیکر شهید خالصی در کنار شهید همنامش در دیارش آرام می‌گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دیار کریمان از صبح امروز میزبان شهدای دوران دفاع مقدس بود که سه تن از آنها گمنام هستند.

مراسم تشیع این شهدا از فرودگاه تا حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار، روسای دانشگاه‌های شهید باهنر و پیام نور کرمان، مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان و جمعی دیگر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 10:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حاشیه استقبال مردم اردبیل از رئیس جمهور
[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اخبار ویژه

کیهان در ستون اخبار ویژه خود می‌‌آورد:

* بله برادرم بورسیه شد اما بورسیه شهادت !

نماینده مردم تهران در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در سایت‌های حامی دولت و شبکه‌های اجتماعی که برادران او را نیز در فهرست بورسیه‌های غیرقانونی دکترا قرار داده بودند، توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش جهان، علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران و از امضاکنندگان استیضاح فرجی‌دانا گفت: در روزهای اخیر با نزدیک شدن به زمان استیضاح وزیر علوم که بر پایه اقدامات سیاسی و غیرقانونی وی در یک سال اخیر صورت گرفته، شاهد بداخلاقی‌های گسترده از جانب حامیان دولت یازدهم بودیم که علت استیضاح را افشای اسامی بورسیه‌های غیرقانونی در دولت قبل عنوان کردند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 9:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
واکنش حمید رسایی به نتیجه جلسه استیضاح فرجی دانا و حکمیت علی لاریجانی برای تعامل بیشتر مجلس با وزیر علوم دولت یازدهم که در نهایت با رأی عدم اعتماد نمایندگان مواجه شد.
عکس/دوپینگ لاریجانی اثر نکرد!

عکس/دوپینگ لاریجانی اثر نکرد!

[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 9:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 9:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی با بیان اینکه مجلس در استیضاح وزیرعلوم نشان داد در گرفتن حق مردم و دانشجویان جدی است، گفت: مجلس امروز تسلیم فشار سیاسی نشد.
به گزارش پایگاه 598، محمدمهدی رمضان‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش مجلس برای استیضاح وزیر علوم گفت: امروز نمایندگان مجلس با عدم رای اعتماد به وزیر علوم نشان دادند همواره در گرفتن حق ملت و دانشجویان جدی هستند.

وی با بیان اینکه مجلس امروز تسلیم فشار سیاسی نشد، افزود: امیدواریم با حرکت انقلابی مجلس دانشگاه به ریل اصلی خودش بازگردد، و ما به خاطر این حرکت از مجلس شورای اسلامی تقدیر می‌کنیم، ما دانشجویان همواره دغدغه‌هایمان را در رابطه با مسائل علمی و مشکلات دانشگاه‌ها مطرح کردیم.

رمضان‌زاده افزود: یکی از این دغدغه‌ها تبدیل شدن دانشگاه‌ها به جولانگاه احزاب سیاسی بود ولی متاسفانه می‌دیدیم که در دانشگاه‌ها تصمیمات حزبی و سیاسی حاکم است و این باعث می‌شد در فضای سیاست‌زده دانشگاه‌ها رشد علمی که سال‌ها شاهد آن بودیم رو به کندی می‌رود.

این فعال دانشجویی با اشاره به حضور افراد زاویه‌دار در دانشگاه‌ها و همچنین مشکلات دیگری که در آموزش عالی وجود داشت، گفت: امیدواریم از به بعد نمایندگان اجازه ندهند تا فرصت برای حضور این افراد مهیا شود و دیگر شاهد این اتفاقات در حوزه علمی کشور نباشیم.

[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 656
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406475