NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در هفته اخیر توهین یکی از حامیان دولت یازدهم به برپایی مراسمات مذهبی در محرم با واکنش سریع مردم غیرتمند ایران رو به رو شد/ پایگاه 598 به منظور تنویر افکار عمومی بخش کوچکی از ریخت و پاش دولت یازدهم را منتشر میکند تا مشخص شود که بیت المال مسلمین در چه جایی خرج میشود و چه بازدهی دارد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در هفته اخیر توهین یکی از حامیان دولت یازدهم به برپایی مراسمات مذهبی در محرم با واکنش سریع مردم غیرتمند ایران رو به رو شد. نجفقلی حبیبی از اساتید اطلاح طلب و حامی دولت در برنامه دیروز امروز فردا از هزینه شدن پول در هیات های مذهبی ابراز ناراحتی کرده بود. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بورسیه غیرقانونی فرزندان 4 معاون فرجی‌دانا
بعد از واکنش گسترده نمایندگان مجلس به اظهارات تهدیدآمیز معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مبنی بر تداوم خط فعلی وزارت علوم حتی در صورت رای‌آوری برکناری وزیر علوم، مجید انصاری از ادعای روز شنبه خود عقب‌نشینی و به نحوی آن را توجیه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «وطن امروز»،  تهدید مجلس توسط معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که باعث افزایش امضاهای استیضاح وزیر علوم در جلسه علنی دیروز مجلس شد اکنون با توجیه مجید انصاری مواجه شده است. این عقب‌نشینی در شرایطی صورت گرفت که بر اساس برخی شنیده‌های «وطن امروز» قرار بود در جلسه استیضاح به مدرک دانشگاهی برخی مسؤولان فعلی نیز رسیدگی شود.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نزدیک به یک ماه از جلسه دانشجویان با وزیر علوم می گذرد، از روز انتقاد دانشجویان به انتصابات فرجی دانا و پاسخهایی که قانع کننده نبود و روزی که وزیر علوم قول داد منتسبین به فتنه را تعیین و تکلیف کند، اما هنوز این اتفاق نیافتاده است.
متاسفم که سیستم اطلاعاتی اینقدر عقب مانده است! +فیلم
به گزارش جهان به نقل از خبرنامه دانشجویان، در جلسه تشکلهای دانشجویی وزیر علوم در باره انتصابات خود در دانشگاهها می گوید: شما یک موردش را به من بگویید، من واقعا برادر جان متاسفم برای سیستم اطلاعاتی کشور که اینقدر عقب مانده است که چیزی را که شما می دانید را سیستم اطلاعاتی نمی داند. اگر یکی از افرادی که من در دانشگاه منتصب به فتنه باشد بگویید من همین الان تکلیف تعیین می کنم.

فرجی دانا در مورد توفیقی نیز گفت: در آن روز مشخص که دانشگاه تهران یک گله ای از آتش بود، تکلیف خودش دید که دانشگاه را کنترل بکند.

در فیلم زیر توضیحات وزیر علوم و فیلم حضور رییس دانشگاه چمران در اغتشاشات سال 88 و سخنرانی توفیقی در روزهای فتنه را ببینید:


[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 7:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهور ضمن تشریح علت موکول شدن جلسه استیضاح وزیر علوم به روز چهارشنبه گفت: هنوز در مورد حضور رئیس جمهور در این جلسه به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.
به گزارش مشرق، مجید نصیرپور با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  گفت: جلسه استیضاح روز چهارشنبه - 29 مرداد - برگزار خواهد شد.

وی در خصوص علت موکول شدن جلسه استیضاح به روز چهارشنبه گفت: بنا نبود که استیضاح روز سه شنبه برگزار شود، بلکه مباحثی مطرح بود که مورد موافقت قرار نگرفت.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: طبق قانون، وزیر مربوطه 10 روز فرصت دارد تا پس از اعلام وصول طرح استیضاح در مجلس حاضر شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 7:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
"محمد فرح"دونده سرشناس و مسلمان بریتانیایی بعد از قهرمانی در دو پنج هزارمتر مردان اروپا در زوریخ، اینگونه از پروردگار خود شکرگزاری کرد.
عکس/ سجده شکر یک انگلیسی

[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 7:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اخبار موجود نشان می‌دهد که حوثی‌ها داخل صنعا هستند و تنها منتظر رسیدن زمان موعود و دستور سید عبدالمالک الحوثی هستند.

قواعد پیچیده بازی در یمن/ چرا حوثی‌ها صنعا را تصرف نمی کنند؟
گروه بین‌الملل مشرق - پیگیری کنندگان تحولات منطقه‌ای این روزها دو تحول عمده را در این کشور آشوب زده که از سال 2011 تاکنون شاهد انقلاب مردمی برای تغییرات مسالمت آمیز بوده، مشاهده می‌کنند. 

اول: تظاهرات اعلام همبستگی مردم یمن با اهالی غزه که جنبش انصار الله یمن راه اندازی کرده و بیش از دویست هزار نفر در آن شرکت کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لعنت بر یهود و پیروزی از آن اسلام است را سر دادند.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 7:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اسلام در ایتالیا مخفی باقی مانده است. با وجود زندگی بیش از یک میلیون مسلمان در این کشور، دولت ایتالیا محدودیت های سخت گیرانه ای در زمینه مساجد مورد تائید دولت را اعمال کرده است. در واقع، تنها هفت مسجد در شهرهای رم، فلورانس، پالرمو، تورین، راونا، میلان و جنوا وجود دارد.

به گزارش پیک هشترود، با وجود عدم اجازه دولت برای ساخت مسجد مسلمانان مجبور شده اند با تبدیل انبارها، پارکینگ ها، استادیوم ها و سوپر مارکت ها به انجام فرایض دینی و اقامه نماز جماعت روی آورند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سیاست علی جنتی و بدنه وزارت ارشاد دولت اعتدال با آنکه در موضعگیری‌ها و گفت‌و‌گوها حمایت از جریان معتقد به انقلاب است، اما ظاهرا اولویت اصلی جنتی و معاونانش همچنان دادن پالس‌های مثبت به شبه‌روشنفکرانی است که بدنه اصلی حامیان دولت را تشکیل می‌دهند

به گزارش فرهنگ نیوز ، سیاست علی جنتی و بدنه وزارت ارشاد دولت اعتدال با آنکه در موضعگیری‌ها و گفت‌و‌گوها حمایت از جریان معتقد به انقلاب است، اما ظاهرا اولویت اصلی جنتی و معاونانش همچنان دادن پالس‌های مثبت به شبه‌روشنفکرانی است که بدنه اصلی حامیان دولت را تشکیل می‌دهند و طبعا از وزارت ارشاد نیز توقع حمایت هرچه بیشتر از جریان شبه‌روشنفکری و پروبال دادن به نیروهای ضدانقلاب را دارند.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 7:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فاطمه هاشمی:دادگاه من یکشنبه هفته آینده است/ توضیحات وکیل مهدی هاشمی درباره پرونده استات اویل
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دقایقی قبل در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران آغاز شد.

به گزارش فرهنگ نیوز ، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی لحظاتی پیش با ورود متهم به دادگاه انقلاب آغاز شد.در چهارمین جلسه دادگاه قرار است مهدی هاشمی و وکلای وی به دفاع در مقابل اتهامات مطروحه در کیفرخواست بپردازند.این پرونده در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه رسیدگی خواهد شد.این جلسه همانند جلسات قبلی دادگاه غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/5/27 ] [ 7:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 332
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406151