NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش پایگاه 598 به نقل از شهید نیوز، تصویری که در پیش رو دارید، در مراسم عروسی شهید احمد علی بیابانپور برداشته شده است. بر خلاف آن چه در نخستین نگاه به ذهن متبادر می شود، دامادِ این عروسی، نه افراد کت و شلوارپوش, بلکه نفر سوم از چپ، می باشد. جالب این که به غیر از یک نفر، سایر شهدای موجود در این عکس، در زمستان 65 و در جریان عملیات های کربلای چهار و کربلای پنج جاودانه شده اند. در باره تاریخِ ثبت این تصویر اطلاعاتی نداریم.

شهدایی که در تصویر زیر دیده می شوند به ترتیب از چپ عبارتند از:
*پاسدار شهید «ابراهیم دادگر آرانی»، متولد اول مرداد 1344. وی به تاریخ هفتم اسفند 1365 در شلمچه، بال در بال ملائک گشود.
*پاسدار شهید «علی محمد سیفی زاده آرانی»، متولد اول فروردین 1344. وی به تاریخ چهارم دی ماه 1365 در ام الرصاص، پنجه بر بام عرش گرفت.
*پاسدار شهید «احمدعلی بیابانپور»، متولد سوم خرداد 1345. وی به تاریخ پنجم دی ماه 1365 در ام الرصاص، پای بر بساط «عندربهم یرزقون» نهاد.
*پاسدار شهید «شیخ جواد قاسمپور آرانی»، متولد اول مرداد 1340. وی به تاریخ چهارم دی ماه 1365 در ام الرصاص، خلعت شهادت پوشید.
*بسیجی شهید «حسین احسن زاده آرانی»، متولد اول مرداد 1340. وی به تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه 1367 در شلمچه، با خون خود وضو گرفت.
*بسیجی شهید، «سعید برادران آرانی»، متولد اول فروردین 1346. وی به تاریخ چهارم دی ماه 1365 در ام الرصاص، دست در دست مولایش حسین(صلوات الله علیه) نهاد.

پنج شهید در عروسی یک شهید+عکس


[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پایگاه خبری صدای کردستان مدعی شد
پایگاه خبری صدای کردستان در گزارشی از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در حومه شهر کوبانی(عین العرب) خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛پایگاه خبری صدای کردستان با انتشار عکسی مدعی شد؛ بنابر گزارش‌های رسیده از میدان‌های نبرد در کوبانی، واحدهای نظامی کرد روز گذشته توانستند "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش را در جریان درگیری بین نیروهای کرد و عناصر داعش در حومه شهر کوبانی(عین العرب) به قتل برسانند.

براساس گزارش صدای کردستان جسد این شخص هم‌اکنون در دست واحدهای نظامی نیروهای کرد است و اقدامات لازم برای تشخیص هویت این فرد که گمان می‌رود "ابوبکر البغدادی" باشد، در جریان است.

[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پایگاه‌‌های خبری وابسته به تکفیری‌های داعش نقشه‌ای موهوم از قلمرو نهایی آنها منتشر کرده‌اند که نشان دهنده برنامه تروریست‌ها برای تجاوز به کشورهای دیگر است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری عراقی «المسلة» نوشت: تکفیری‌های داعش بر روی پایگاه‌های اینترنتی وابسته به خود، نقشه‌ای موهوم از قلمرو خلافت خودخوانده خود منتشر کرده‌اند و امارتها و استانهای تابع آن را مشخص کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در این نقشه برخی کشورهای عربی، آفریقایی، اروپایی و آسیایی نیز وجود دارند که نشان می‌دهد تکفیری‌هایی که در باتلاق سوریه و عراق گرفتار شده‌اند و پیشروی‌های آنها متوقف شده، گمان می‌کنند می‌توانند قلمروی خود را گسترش دهند.

نقشه جدید قلمرو خلافت خودخوانده داعش

داعش از طریق پایگاه‌های اینترنتی وابسته به خود اعلام کرده که می‌خواهد در مرحله آتی، عراق، شام، حجاز، یمن، خرسان، کردستان، بلاد قفقاز، آناتولی، اروپا، اندلس، سرزمین کنانه، حبشه و مغرب را تحت سیطره و خلافت خود در آورد. در این نقشه در مناطقی که تکفیری‌ها می‌خواهند اشغال کنند به رنگ پرچم داعش در آمده است.

در توضیح این نقشه که موسوم به نقشه «خلافت اسلامی» شده، آمده است که قلمرو خلافت خودخوانده تکفیری‌ها شامل چندین ولایت می‌شود که هر ولایت نیز شامل چند امارت خواهد بود که عبارتند از. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
"ایوان هو" هنرمندی است که نقاشی های او با واقعیت مو نمی زنند. او با استفاده از چند مداد ساده می تواند نقاشی بی نظیری را روی چوب پیاده کند.
سرویس چندرسانه ای مشرق- این نقاش سنگاپوری می گوید چوب بهترین وسیله برای نقاشی است چرا که رنگ را به راحتی نگه می دارد و با کار کردن روی چوب می تواند ذهن خود را به نقاط مختلف برده و بعد های نقاشی را بیشتر نمایان کند.

[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

در حاشیه مراسم نمایش اقتدار یگان های ویژه ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی
عکس/یونیفرم افسران زن ناجا

[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حصر موسوی و کروبی مصوبه شورای عالی امنیت ملی است فلذا منطبق بر قانون اساسی.

سایت جهان نیوز نوشت: سیدمحسن میرشمسی، از فعالان حوزه رسانه در صفحه اجتماعی خود درباره نامه علی مطهری به رئیس جمهور نوشته است:

نامه علی مطهری به رئیس‌جمهور و تهدید کردن روحانی به طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس در صورت عدم رفع حصر موسوی و کروبی چیزی نیست جز سر هم کردن یک سری اباطیل!

درخواست از کسی که خود را "متخصص در امنیت ملی" می‌داند، برای شکستن حصر کسانی که "امنیت ملی" را به مخاطره انداختند.

می‌خواهم در اندازه خودم به استدلال‌های بی‌پایه و اساس علی مطهری در این نامه پاسخ بدهم. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فردی که سایت آقای هاشمی از قول او خاطره ای هتاکانه به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی(ره) و در مدح آقای هاشمی نقل کرده بود در گفتگو با خبرنگار بی‌باک اصل این خاطره را تکذیب کرد و گفت: بنده تازه از عراق آمده ام و اصل این موضوع صحیح نیست و از طریق مراجع مربوطه در حال پیگیری منتشر کنندگان این خاطره هستم.

به گزارش بی‌باک، سایت آقای هاشمی رفسنجانی که علاقه وافری به ذکر خاطرات بدون سند دارد، انگار اینبار بدون اجازه یکی از رزمندگان دفاع مقدس دست به خاطره سازی از قول وی در مدح آقای هاشمی زده است!

در این خاطره گویی هتاکانه ادعا شده است که حضرت امام(ره) طی دیداری به این رزمنده گفته است: به رزمندگان بگوئید من به آقای هاشمی اعتماد کامل دارم و آقای هاشمی از من هم برای این نظام و انقلاب دلسوزتر است(!)، ایشان هم اداره سیاسی جنگ و هم اداره نظامی جنگ را بر عهده دارند و کسی غیر از ایشان نمی تواند این مسئولیت مهم را عهده دار باشند و من ایشان را همیشه دعا می کنم.

در پی انتقاد سایت بی‌باک از این این ادعای هتاکانه و کذبی که در قالب یک خاطره بیان شده بود و اعتراض و واکنش نخبگان به این توهین آشکار، آقای م.ج در گفتگو با بی‌باک اصل این خاطره را تکذیب کرد و گفت: بنده سالها در دفاع مقدس بوده ام و از حدود یک ماه پیش هم خارج از کشور بوده ام که تازه از سفر آمده ام و چنین مطلبی از قول من صحت ندارد.

وی ضمن رد خاطره هتاکانه ادعایی سایت آقای هاشمی اظهار داشت: این موضوع کذب را از طریق مراکز قضائی پیگیری خواهم کرد.

حال باید از جناب آقای هاشمی رفسنجانی پرسید که خاطره گویی بدون سند توسط وی تا چه حد توانست جایگاهش را ارتقا دهد که سایت وی اینبار به تحریف و خاطره سازی از زبان دیگران پرداخته است!

با توجه به تکذیبیه آقای م.ج، سایت بی‌باک نیز ضمن اعلام انزجار از رفتار غیراخلاقی  گردانندگان سایت آقای هاشمی از جناب آقای م.ج بابت انتقاد از وی بابت آن مطلب کذب نسبت داده شده از سوی سایت آقای هاشمی به وی عذرخواهی می کند.

 


[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمدباقر نوبخت گفت دولت نسبت به موضوع حصر بی‌تفاوت نیست.

به گزارش گروه فضای مجازی‌ «خبرگزاری دانشجو»، سخنگوی دولت دیروز درباره نامه مطهری به روحانی (با موضوع حصر برخی سران فتنه) گفت: آقای مطهری نماینده محترم، شجاع، متدین و صریح‌اللهجه هستند و براساس آنچه وظیفه قانونی خود است اظهارنظر می‌کند اما قطعا همه اطلاعات پیش ایشان نیست، دولت در پاره‌ای موارد که ضروری نمی‌داند، موضوعی را رسانه‌ای نمی‌کند.

وی افزود: دولت قطعا نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و ما بر خود فرض می‌دانیم تعهداتی که جناب آقای رئیس‌جمهور فرمودند را انجام دهیم.

این اظهارنظر در حالی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت، نسبت به خلط جناح‌بندی‌های سیاسی با خط قرمز نظام نسبت به فتنه هشدار دادند و تأکید کردند «علایق اعضای دولت به برخی جناح‌های سیاسی اشکالی ندارد اما دولت و اعضای آن نباید اسیر جناح‌بندی‌ها شوند... در موضوع جناح‌بندی‌های سیاسی همواره تاکید بر رفاقت و انس با یکدیگر است اما در برخی موارد مسئله متفاوت است و باید حتما خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شوند. مسئله فتنه و فتنه‌گران از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همان‌گونه که در جلسه رای اعتماد خود بر فاصله‌گذاری با آن تاکید کردند همچنان بر آن پایبند باشند.

علی مطهری نیز پیش از این با اشاره به دیدار خود به همراهی جمعی از هنرمندان و خانواده‌های شهدا با رهبر معظم انقلاب و طرح موضوع حصر گفته بود: ایشان (رهبری) فرمودند: «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و اینکه نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم این‌ها بزرگ است و اگر امام (ره) بودند شدید‌تر برخورد می‌کردند. اگر این‌ها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به این‌ها ملاطفت کرده‌ایم.»

با این اوصاف و با عنایت به خیانت و جنایت بزرگی که از سوی سران فتنه در کشور رخ داد، باید از آقای نوبخت پرسید ایشان سخنگوی دولت جمهوری اسلامی است یا وکیل و گماشته خائنین به کشور و نظام جمهوری اسلامی؟!

 منبع: کیهان


[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دانا: روزنامه‌های زنجیره ای در اقدامی هماهنگ از پرداختن به سالم بودن بنزین تولید داخل طفره رفته و طبق روال همیشگی خود با بهانه قرار دادن تولد خاتمی عکسی از خاتمی را بر روی صفحه اول خود قرار داده اند. روزنامه‌های زنجیره ای که تا پیش از این به هر بهانه‌ای به دنبال نشان دادن و بزرگ کردن موضوع سرطان‌زا بودن بنزین های تولید داخل بودند، این بار در چرخشی 180 درجه ای مقابل گزارش مجلس درباره سلامت بنزین های تولید داخل سکوت کردند. 

روز گذشته پس از گذشت یک سال از نتایج تحقیقات درباره بنزین تولید داخل، بالاخره کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد هیچ سندی مبنی بر آلاینده بودن بنزین تولید داخل وجود ندارد و این بنزین ها سالم هستند؛ این در حالی بود که پیش از این ابتکار و زنگنه بارها و بارها از سرطان زا بودن بنزین داخلی سخن گفته بودند و حتی در جایی تولید بنزین داخل را کاهش داده و بنزین به طور گسترده وارد کشور شد.

 روزنامه‌های زنجیره ای در اقدامی هماهنگ از پرداختن به سالم بودن بنزین تولید داخل طفره رفته و طبق روال همیشگی خود با بهانه قرار دادن تولد خاتمی عکسی از خاتمی را بر روی صفحه اول خود قرار داده اند.


[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1741
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4410609