NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
قائم‌مقام سازمان فضایی ایران معتقد است نوع نگاه برخی مسؤولان کشور منجر به پسرفت کشور در حوزه علوم فضایی شده است. حوزه‌ای که با توجه به روند تحولات دنیا در ابعاد مختلف علمی و نظامی لازم است در اولویت ویژه‌ای قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «وطن امروز»، نگرانی‌های موجود درباره عدم توجه دولت به حوزه مسائل فضایی که مورد انتقاد قائم‌مقام سازمان فضایی ایران نیز قرار گرفته چندی پیش نیز از سوی محافل دانشگاهی ابراز شد. اما اظهارات روز شنبه حمید فاضلی قائم‌مقام سازمان فضایی در پژوهشگاه فضایی ایران و تاکید وی بر پسرفت فضایی ایران مهم به نظر می‌رسد. به اعتقاد فاضلی که در حقیقت یک مسؤول دولتی محسوب می‌شود مهم‌ترین دلیل پسرفت ایران در حوزه فضایی سوء‌مدیریت برخی مسؤولان است و ارتباط دادن این موضوع به مساله تحریم هیچ مفهومی ندارد. به گزارش ایرنا، حمید فاضلی روز شنبه در مراسم آغاز به کار هفته جهانی فضا در پژوهشگاه فضایی ایران درجمع خبرنگاران افزود: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از علل تجرد دختران امروز، سیاستهای فمینیستی معاونت زنان دولت اصلاحات است/ "بزنگاه" بیژنی با آقازاده معروف سر بزنگاه آمد! / یک بانک مرکزی و چند آمار / پایداری در دین و نتایج آن/ جمع شدن بساط جشنواره‌های بدون بازده منتفی شد؟! / واکنش العربیه به تصویر سردار سلیمانی/ اصولگرایان کدام انتخابات‌ها را می‌برند؟/ افخم: عجله‌ای برای گشایش سفارت انگلیس نیست
مهمترین خبرهایی که امروز، نظر سایت های خبری را به خود جلب کرده و در تیتر یک آنها جا گرفته است چیست؟ سایت های مختلف خبری با رویکردهای گوناگون سیاسی، امروز به روی چه موضوعی تمرکز کرده اند؟
پایگاه 598 به صورت روزانه اقدام به انتشار صفحه نخست برخی از رسانه های خبری کشور می نماید. 

صفحه نخست سایت های خبری امروز را ببینید...

سایت خبری رجانیوز:

* یکی از علل تجرد دختران امروز، سیاستهای فمینیستی معاونت زنان دولت اصلاحات است
* دستپخت جدید مازیار بیژنی با طعم فلفل خوردنی شد!
* اقدام نسجیده وزارت امور خارجه در آستانه مذاکرات گام نهایی



سایت خبری مشرق:

* چنگال «جنگال» جنگنده‌های ایرانی بلندتر و برنده‌تر شد +عکس
*  "بزنگاه" بیژنی با آقازاده معروف سر بزنگاه آمد! 
* یک بانک مرکزی و چند آمار 





سایت خبری بولتن: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک خانواده کرد با تمام اعضای خود در شهر کوبانی سوریه در مقابل نیروهای گروهک تروریستی داعش دست به مقاومت زده‌اند.
در حالیکه روز گذشته منابع خبری گزارش دادند در کوبانی خانواده های کرد همراه تمام اعضای خانواده خود از پیر و جوان سلاح به دست گرفته و به جنگ با گروهک تروریستی داعش رفته اند، شبکه های اجتماعی تصاویری از یک خانواده مسلح کرد را منتشر کردند که با داعش می جنگند. این خانواده 6نفره از پدر تا پسری که به نظر بسیار کم سن و سال می رسد در حالی که سلاح در دست دارند پشت سنگر در کمین نیروهای داعش نشسته اند. 


[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از بوسیدن پای علامه مصباح یزدی تا مدحیه سرایی برای هاشمی!

ماهیت فردی که هاشمی را از حضرت امام(ره) هم بالاتر می‌داند!

سرویس سیاسی بی‌باک: این روزها سایت آقای هاشمی برای مدیحه سرایی و بازگرداندن جایگاه از دست رفته وی دست به دامان فردی مشکوک شده است که هر از چندی بنابر مقتضیات و شرایط سیاسی کشور و حال و هوای کسب و کار در دولتها، رفتارها و گفتارهایی نسنجیده و کاسبکارانه از خود بروز می دهد.

به گزارش بی‌باک، آقای هاشمی رفسنجانی از جمله افرادی است که دوست دارد هر میلیمتر قدمی که برای انقلاب و مردم بر می‌دارد یا خود بصورت اغراق گونه در مدح آن حدیث و شعر بسراید یا از زبان دیگران برایش این کار صورت گیرد و الا به عقیده برخی منتقدان وی، روح لطیفش آزرده می گردد!

این مشی آقای هاشمی درست برخلاف مشی عموم بزرگان نظام و انقلاب از جمله حضرت علامه مصباح یزدی است که همیشه خود را بدهکار انقلاب و ولایت می دانند.

حال اطرافیان آقای هاشمی که این روزها از عدم جایگاه اجتماعی و نداشتن محبوبیت عمومی بسیار رنج می برند و تمام هم و غم خود را برای ارتقا آن بکار بسته اند، دست به دامان فردی مشکوک به نام م. ج شده است که او نیز همچون شخص آقای هاشمی علاقه بسیاری برای کسب محبوبیت و شهرت و ... از طریق ارائه خاطرات بدون سند دارد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقتی مردم دور می‌ خورند!
افکار عمومی در ایران اکنون به‌خوبی از یک واقعیت تاسف‌انگیز آگاه شده‌اند. واقعیتی که می‌گوید وزیر امور خارجه اگرچه همه تصور می‌کنند به دنبال احقاق حقوق هسته‌ای ایران است اما دغدغه‌های متفاوتی مطرح می‌کند.
کمپین سفارشی وزارت خارجه کلیات توافق احتمالی هسته‌ای را لو داد

به گزارش عمارنامه ،  آنچه جواد ظریف طی یک سال اخیر انجام داد و تعریف رایجی که از اقدامات او می‌شود، مشخص است.  اگر به هر دلیلی اکنون نمی‌شود واقعیت رفتار ظریف را برای مردم توضیح داد اما همه می‌دانند معنای واقعی آنچه ظریف با برنامه هسته‌ای ایران انجام داده چیست.

جدیدترین برگ از صفحه اقدامات ظریف در حوزه هسته‌ای، همان شاهکار کمپین سفارشی است که برخلاف تصورات، ماهیت و پشت پرده آن برای همه روشن شد.

 

این جواد ظریف بود که پشت پرده کمپین 6 کارگردان سینما قرار داشت. کمپینی که شعار ذلت‌بار «هر توافقی از عدم توافق بدتر نیست» را بر پیشانی خود داشت و نشان می‌داد ماهیت آن چیست. آنهایی که مذاکرات هسته‌ای را به صورت ویژه دنبال می‌کنند با این شعار که مشخص شد شعار وزیر امور خارجه است – ظریف این موضوع را به رادیو ملی آمریکا گفته بود- متوجه شده‌اند باید در انتظار چه نتیجه فاجعه‌باری باشند. وقتی وزیر امور خارجه ایران که فرد نخست مذاکره‌کننده است، هر توافقی را بر عدم توافق ترجیح می‌دهد، کاملا مشخص است که آنچه در این میان ذبح می‌شود، چیست. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 7:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نماینده ولی فقیه در بسیج:

بسیاری از واقعیتهای دفاع مقدس کتمان شده است

بسیاری از واقعیتهای دفاع مقدس کتمان شده است

برای حفظ و ناب ماندن هر حقیقتی باید اقداماتی صورت بگیرد که آن حقیقت یا حرف از کتمان، تحریف و بدعت دور بماند. دفاع مقدس نباید مورد تحریف قرار بگیرد...

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تاثیر تقریظات و دست نوشته های مقام معظم رهبری بر آثار مکتوب دفاع مقدس در افزایش استقبال مردم از این کتابها خاطرنشان کرد: یکی از مطالبه گران نشر آثار دفاع مقدس مقام معظم رهبری هستند و ایشان همواره خلق این آثار را به نویسندگان، ناشران،هنرمندان و شبکه توزیع کتاب توصیه می کنند اما در عین حال گله و شکوه دارند که چرا از گنجینه دفاع مقدس به خوبی استفاده نمی شود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 7:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این سایت ضمن انتشار یک دستخط از رهبر انقلاب با تیتر "لوح تقدیر رهبری از ظریف در سال 1369"، مدعی تشکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از محمدجواد ظریف شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»،  سایت اینترنتی اکبر هاشمی رفسنجانی که سابقه طولانی در انتشار مطالب عجیب دارد، در جدیدترین اقدام خود و برای حمایت از وزیر امور خارجه، یک دروغ را به رهبر انقلاب منتسب کرد.

 این سایت ضمن انتشار یک دستخط از رهبر انقلاب با تیتر "لوح تقدیر رهبری از ظریف در سال 1369"، مدعی تشکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از  محمدجواد ظریف شده است.

 

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در سال 1369 با صدور پیامی خطاب به دکتر ولایتی - وزیر خارجه وقت- مراتب قدر شناسی خود را نسبت به ایشان و همه فعالان وزارت امور خارجه ابلاغ کردند.

 سایت هاشمی نیز مدعی شده که چون در آن زمان، محمدجواد ظریف نماینده ایران در سازمان ملل بوده، پس رهبر انقلاب از ظریف تقدیر کرده است!

 منبع: رجانیوز


[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 7:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

از انتشار علنی عکس‌های برهنه تا ویلاهایی که از لاس وگاس فاسدترند/ زنگ خطر برای مسئولان + تصاویر

عکسی از یکی از مهمانی های فاسد شبانه در شهرک غرب تهران...

جاده چالوس...

این تصاویر مربوط به مهمانی‌ها و اصطلاحاً دورهمی‌هایی است که در آنها خبری از عفت، حدود شرعی و انسانی نبوده و به شدت هر نوع حربم اخلاقی را دریده‌اند، به قدری که علیرغم افکت‌های تصویری به کار گرفته شده در این گزارش، همچنان از انتشار برخی از این تصاویر که هر روز آزادانه در صفحات اجتماعی موبایلی انتشار می‌یابند، معذوریم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ در روزهای اخیر، و در یکی از شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌ای راه‌اندازی شده که در آن جوانان مرفه شهر تهران تصاویری از علایق، خاطرات زندگی، دوستان، خودروها و سفرهای خود را منتشر می‌کنند، در این صفحه که گردانندگان و تأسیس‌کنندگان آن مشخص نیست، تصاویر مذکور با اشاره به شخصیت های موجود در عکس ها منتشر شده است. طوری که افراد حاضر در عکس، تگ شده و صفحه شخصی خودشان نیز قابل دسترسی است.

 آنچه که اهمیت پرداختن به این موضوع را بیشتر کرد تعداد 42 هزار نفری است که تا لحظه تنظیم این گزارش، این صفحه را دنبال کرده‌اند. سرعت همه‌گیر شدن این صفحه چنان بالاست که حتی گردانندگان صفحه نیز تعجب خود را از این موضوع اعلام داشته اند و به خاطر این استقبال گسترده، صفحه خود را دیگر شبکه های اجتماعی نیز افتتاح کرده اند. این در حالی است که تا عصر دیروز تعداد دنبال کنندگان این صفحه 34 هزار نفر بود. یعنی در حدود 12 ساعت اخیر بیش از 8000 نفر به این جمع اضافه شده است.

 حتی کار به جایی رسید که چند روز پیش سایت خبری امریکایی "المانیتور" نیز گزارشی از این صفحه اجتماعی و علایق و سبک زندگی جوانان مرفه تهرانی منتشر کرد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 7:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فرهنگ‌نیوز: در منطقه کاتالان اسپانیا، تیم‌های بسیاری برای ساخت برج های انسانی گرد هم آمدند و رقابت عجیبی برای ساخت برج های انسانی آغاز کردند. یکی از جالبترین و قدیمی ترین فستیوال های اسپانیا که هر ساله برگزار می شود جشنواره برجهای انسانی است که همه ساله در منطقه کاتالونیای اسپانیا برگزار می‌شود. در این مراسم سنتی، افرادی که از لحاظ جسمی بنیه و توان کافی دارند به یکی از استادیوم های اصلی و از پیش تعیین شده شهر رفته و به طرز شگفت آوری به هم متصل می شوند. این اتصال به گونه ای است که ارتفاع پیدا کرده و در نهایت شبیه به برجی انسانی می شوند. این مراسم بازتابی جهانی در تمام دنیا داشته و سالانه افراد زیادی برای دیدن این مراسم با شکوه به این استادیوم می آیند.

 

تیم های شرکت کننده از شهرهای مختلف اسپانیا به دور هم جمع می شوند و به دسته های 50 تا 10 نفره تقسیم می گردند. بعد از آغاز مسابقه تیمی که موفق شود به ارتفاع بالاتری دست پیدا کند از جوایز نفیسی برخوردار می گردد. بعد از پایان اجرای مسابقه و هنگام پائین آمدن افراد از برج انسانی معمولا دست و پای زیادی شکسته می‌شود. 

 

 


[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رجا: در اولین شماره هفته‌نامه بزنگاه –که فعلا بصورت دو هفته‌نامه منتشر می‌شود- علاوه بر کاریکاتور و طنزهایی با موضوعات روز ایران و جهان یک پرونده خواندنی و جنجالی هم گنجانده شده است: «آقازادگی؛ پرونده اعمال یک آقازاده!»

 به همین مناسبت این شماره بزنگاه پر است از مطالبی درباره آقازادگی و یک آقازاده معروف بنام «م.ه». مطالبی چون: «اوال تو چون میتی‌کومان است»، «متن بازپرسی از یک آقازاده منتشر شد»، «آقازاده رو آقاش زاییده!» و «من آقازاده هستمف پس هستم» از جمله مطالب این پرونده ویژه است.

در یکی از شعرهای این پرونده که سروده رضا احسان‌پور است، آمده:

 می‌کند بی‌پدری را پدر آقازاده!

ای سه نقطه پدرانِ پسر آقازاده!

 پسران هر که که باشند، پدر می‌خواهند

کِی شود بی‌پدری، بی پدر آقازاده؟! ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/16 ] [ 7:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 502
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4447047