NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حاشیه های جشن جدیدالورودها در یک دانشگاه؛
جشن جدیدالورودهای دانشگاه اراک با حاشیه هایی همراه بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هفته گذشته دانشگاه اراک جشن جدیدالورودها را برای دانشجویان دانشکده فنی برگزار کرد که این جشن با حاشیه هایی همراه شد.

به گفته دانشجویان، با هدایت خاص مجری برنامه، روال مراسم از جشن جدیدالورودها خارج و تبدیل به مراسمی خارج از شئونات دانشگاهی شد.

مجری مراسم به بیان جملاتی به دانشجویان دختر و پسر که «شما باید با هم آشنا بشین»، «جزوه بدهید و جزوه بگیرین»، «از ترم های بعد دانشجویان به جای نگاه کردن به تخته به رخ یار نگاه می کنند» فضای مراسم را تغییر داد.

با این گونه اجرا وی در پایان خواست که «پسرا به افتخار دخترا و دخترا به افتخار پسرا دست بزنند»

این پایان ماجرا نبود و در بخشی از مراسم «مسابقه خوانندگی» برگزار شد و مجری از خانمی که بروی سن آمده بود درخواست کرد تا ادامه ترانه ای را بخواند!

این درحالی است که فعالین دانشجویی در جلسات مختلف، با مراسم هایی که ترویج موسیقی در دانشگاه باشد، مخالفت کرده اند.

[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پژمان کریمی در کیهان نوشت: فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» در تالار نمایش مرکز همایش‌های برج میلاد اکران شد. مضمون فیلم، حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری بود. برخی از هواداران آشوب و مخالف نظام دینی، در تالار حاضر بودند. آنها بازیگران فیلم را هو می‌کردند. یکی از بازیگران زن سینما، به حدی نسبت به انقلاب و نظام دینی کینه داشت [و دارد] که بازیگران نقش ماموران امنیتی را هو می‌کرد و جیغ می‌کشید، جیغ و خنده‌های عصبی و وقیحانه!
برای اولین بار نبود که طیفی از جماعت سینما، دشمنی خود را با نظام دینی بروز ‌دادند. اما اولین مرتبه بود که این طیف در اوج عصبانیت، رفتارهای چاله میدانی را بی‌پروا عیان کرد.
حادثه تالار نمایش مرکز همایش‌های برج میلاد در بهمن 90، دو پیام اساسی داشت:
یک- طیف مخالف نظام دینی اردو زده در عرصه سینمای ایران با وجود سر دادن شعار دموکراسی‌خواهی و کوبیدن بر طبل «تحمل مخالف» به عنوان یک «ارزش»، نه تنها تحمل کوچک ترین مخالف‌خوانی و انتقادی را ندارد بلکه؛ مانند دیکتاتوری هتاک، بر مواضع ضد دینی و ضد ملی خود اصرار دارد! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این دستبند هوشمند می‌تواند از طریق ضربان قلب کاربر، تمام اشیاء مرتبط با وی را باز کند.
به گزارش مشرق، شرکت بیونیم در کانادا دستبندی هوشمند به نام «نیمی» ساخته است؛ این دستبند با متصل شدن به اینترنت اجازه می‌دهد کاربر با ضربان قلب خود تمام دستگاه‌هایی که متعلق به اوست و دارای رمز یا کلید هستند را باز کند.

برای مثال اگر کاربر کلید یا رمز قفل خانه را فراموش کرده باشد می‌تواند با ضربان قلب خود از طریق دستبند، آن را باز کند.

این دستبند متصل هوشمند مانند ابزار احراز هویت به منظور باز کردن بسیاری از اشیاء روزمره ساخته شده است؛ ضربان قلب هر فرد مانند اثر انگشت، منحصر به همان فرد است و احراز هویت تا وقتی دستبند به مچ دست کاربر بسته شده باشد، ادامه دارد.

وقتی دستبند به مچ دست بسته می‌شود با متصل شدن از طریق ضربان قلب کاربر می‌تواند وسایل مورد نیاز او را باز کند؛ فقط کاربر باید انگشت خود را بر روی یک سنسور که روی دستبند قرار دارد فشار دهد؛ این کار باعث جریان الکتریکی می‌شود و دستبند قادر به تشخیص ضربان قلب است؛ به محض روشن شدن چراغ LED، دستبند ضربان قلب را تشخیص می‌دهد.

این دستبند دارای عملکردهای دیگر مانند اطلاع رسانی ایمیل‌های جدید و یا پیام‌های شبکه‌های اجتماعی نیز خواهد بود؛ توسط این دستگاه کاربر می‌تواند تمام دستگاه‌های رمزدار خود را باز کند و با تمام دستگاه‌های مورد نیاز خود در ارتباط باشد.

در واقع این دستبند مانند یک رمز عبور است و برای حفظ حریم شخصی کاربران طراحی شده است.

این دستبند در آخر سال 2014 به قیمت 79 دلار فروخته می‌شود.


منبع: فارس

[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در ادامه فعال شدن اعضای حزب منحله مشارکت، برخی از اعضای این حزب از شهرستان ها برای هماهنگی بیشتر به تهران آمده تا با خاتمی دیدار کنند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»،، با روی کار آمدن دولت یازدهم و برخی از وعده های مسئولین مبنی بر بازگشت دوباره اصلاح‌طلبان به قدرت، بسیاری از اصلاح‌طلبان فعالیت خود در عرصه سیاست را دوباذه آغاز کردند.در همین راستا حزب منحله مشارکت که با حضور فعال برخی از عناصر آن در فتنه 88 و همچنین محکومیت تعدادی از اعضای آن، منحل شده بود، فعالیت خود را دوباره از سر گرفته است.

 این حزب منحله در ابتدا نیروهای خود از سراسر کشور را دوباره جمع کرده و جلسات متعددی در راستای هماهنگی بیشتر با دیگر اعضای خود برگزار کرده است.

 اولین هدف این حزب احیای مشارکت بوده؛ به طوری که چندین بار نیز درخواست مجوز فعالیت خود را با نام های مختلف به وزارت کشور داده اند.

 در ادامه این فعالیت ها برخی از اعضای این حزب منحله از شهرستان ها خود را به تهران می رسانند تا با خاتمی دیدار داشته باشند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رسانه های اصلاح طلب که از مواضع اصولی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در سفر به نیویورک ناراضی هستند، در جدیدترین هجمه علیه رئیس جمهور وی را دروغگو خواندند!

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، نشریه « صدا » از گروه مجلات هم‌میهن به سردبیری قوچانی در جدیدترین شماره خود به بازتاب نظرات برخی از کاربران در صفحه فیس بوک این نشریه درباره سخنان حجت الاسلام روحانی با کریستین امان پور پیرامون روزنامه نگاران زندانی پرداخته است.

 حسن روحانی در جریان سفر به نیویورک و در پاسخ به پرسش کریستین امانپور، مجری شبکه تلویزیونیCNN در خصوص بازداشت روزنامه‌نگاران در ایران گفت: «فکر نمی‌کنم فردی به خاطر روزنامه‌نگاری، یا به خاطر فعالیت رسانه‌ای دستگیر شده باشد» این اظهارات رئیس جمهور بهانه ای شد تا حملات سنگینی از سوی حامیان اصلاحات متوجه رئیس جمهور شود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گویا پشت‌صحنه "خندوانه" هم دیدنی‌های خاص خود را دارد.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در صفحه اینستاگرام منتسب به «رامبد جوان»، تصویر زیر منتشر شده است:

 

 برای این عکس طی جملاتی یه‌عنوان توضیح آمده است:

 بهزاد عمرانی، نیما مزکا، آرزو عالی برنامه‌ریز، فواد صفاریان‌پور کارگردان تلویزیونی من و دندونامون.


[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک ایرانی ماجراجو توسط نظامیان آمریکا در نزدیکی مثلث برمودا از آب نجات داده شد. نیروهای گارد ساحلی آمریکا یک ایرانی را که تلاش می کرد وارد منطقه مثلث برمودا شود نجات دادند. او درون یک کپسول "هیدرو بود" قرار داشت و از  استرس زیادی رنج می برد.

 سخنگوی گارد ساحلی آمریکا گفت: یک فروند بالگرد نظامی توانست رضا بلوچی و کپسول پلاستیکی وی را صبح شنبه از آب بگیرد.

 بلوچی پس از نجات به نزدیک ترین پایگاه گارد ساحلی آمریکا منتقل شد.

براساس بیانیه منتشر شده در سایت اینترنتی علی بلوچی، او قصد داشت مسافت 1660 کیلومتری را درون یک کپسول پلاستیکی طی کند و وارد منطقه مثلث برمودا شود.

 هدف از این اقدام جمع آوری پول برای کودکان نیازمند و روحیه دادن به افرادی است که نسبت به آینده امید خود را از دست داده اند.

 بلوچی قبل از این بارها به دلیل مشارکت در مسابقه های دو و دوچرخه سواری در مسافت های طولانی در صدر خبرها قرار گرفته بود. از جمله ماجراجویی های وی می توان به عبور از 55 کشور به وسیله دوچرخه در مدت 7 سال اشاره کرد.


[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 6:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شهر «آن آربور» در ایالت میشیگان آمریکا یکی از زیباترین شهرهای دنیا در فصل پاییز است. جنس، نوع درختان و پوشش آنها فضایی بسیار دل‌انگیز، منحصر بفرد و رویایی به این شهر می‌بخشد.     
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، از آن جایی که این شهر یکی از زیباترین شهرهای دنیا در فصل پاییز است مسافران زیادی را در این فصل به خود جلب می‌کند. 
زیباترین پاییز دنیا

زیباترین پاییز دنیا
[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 6:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 872
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4447417