NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حرکت جالب داور کره‌ای در مسابقات کبدی با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه بود.
حرکت شایسته داور کره‌ای برای حفظ حجاب بانوی ایرانی +فیلم
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بازی کبدی بانوان ایران مقابل هند، هندی‌ها بازیکن ایران را از زمین بیرون انداختند.

این اتفاق باعث شد تا مقنعه بانوی ایرانی از سرش خارج شود.

در همین لحظه داور کره‌ای بازی در حرکتی جالب کت خود را روی سر بازیکن ایران انداخت تا او به کمک بازیکنان هندی مقنعه‌اش را سرش کند.

حرکت این داور کره‌ای باعث شد تا ایرانی‌های حاضر در سالن این داور را تشویق کنند.


[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 6:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تا پیش از این بسیاری از محصولات کشاورزی و خوراکی غیر واقعی در چین ساخته شده بود که دنیا را متحیر کرده بود و یا به رسوایی هایی بزرگ بدل شده بود. از شیرخشک مصنوعی تا تخم مرغ و گوشت غیرواقعی...
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت معادله، حالا به نظر میرسد پای این محصولات و حتی دستگاه های ساخت این محصولات نیز به ایران باز شده است بدون اینکه به خریداران اعلام شود برنجی که به نام "برنج ایرانی"در حال خریدن هستند برنجی فرآوری شده است.
برنجهایی با روش ماکارونی
پیش از این، سفره ایرانی ها با برنج های خارجی که به طرز عجیب و غریبی در حین فرآیند پخت قد می کشیدند و به چند سانت می رسیدند را دیده بود، برنج هایی که گاهی "برنج ماکارونی"خوانده می شوند.
به گفته برخی از واردکنندگان برنج، دقیقاً ماحصل ابتکارات عجیب غریب چینی ها در تولیدات تقلبی خوراکی هستند. برنج هایی که هم برنج هستند و هم برنج نیستند. در واقع این برنج های دانه، برنج های خرد شده و یه با اصطلاح "نرمه"هستند که با استفاده از یک دستگاه که ابتکار چینی ها است، با اضافه کردن مواد افزودنی از جمله اسانس و نشاسته و ... تبدیل به برنج های دان و "واقعی"می شوند.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 6:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بعد از گذشت 30 سال از اولین ظهور ویروس اچ‌آی‌وی و ابتلای بیش از 75 میلیون انسان در سراسر جهان، دانشمندان دانشگاه آکسفورد در نهایت موفق شدند محل دقیق ظهور این ویروس را تعیین کنند.
به گزارش مشرق، بررسی ژنتیکی هزاران ویروس بدون لحظه‌ای شک تائید کرده که ویروس اچ‌آی‌وی برای اولین بار در حدود سال 1920 در کینشازا، پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو ظهور کرده که از آنجا با کمک شبکه راه‌آهن استعماری به سایر بخشهای آفریقای مرکزی منتقل شده است.

دانشمندان منشاء بیماری همه‌گیر ایدز را در یک شهر دوره استعمار شناسایی کرده‌اند که در آن زمان «لئوپولدویل» نامیده می‌شد و بزرگترین مرکز شهری در آفریقای مرکزی دارای بازار گوشت حیوانات وحشی شکار شده در جنگلهای اطراف آن بود.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 6:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این تصاویر از رقص یک نوع حشره به نام مانتیس بر روی ساقه و برگ درختان توسط یک عکاس اهل قبرس گرفته شده است. تاکنون بیش از 2400 نوع مانتیس در نقاط مختلف جهان شناسایی شده است.
[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 6:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان امام راحل مجموعه هدایای دوران ریاست‌جمهوری خود را به این موزه و آستان اهدا کرد.
به گزارش بولتن نیوز، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور سابق پس از بازدید از پروژه توسعه حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و فضای موزه آستان حضرت امام خمینی(ره) طی نامه ای به حجت الاسلام سید حسن خمینی نوه محترم حضرت امام و تولیت آستان امام راحل؛ مجموعه هدایای دوران ریاست جمهوری خود را به این موزه و آستان اهدا کرد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 5:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شنیده‌ها و گفته‌ها درباره «خیز فتنه‌جویان برای انتخابات مجلس آینده» به واقعیت پیوست. پیش از این، کمتر کسی فکر می‌کرد این جریان دورخیز خویش برای مجلس دهم را آغاز کرده باشد. زنگ این حرکت با فعالیت‌های اخیر «محمد خاتمی» به صدا درآمد.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، شنیده‌ها و گفته‌ها درباره «خیز فتنه‌جویان برای انتخابات مجلس آینده» به واقعیت پیوست. پیش از این، کمتر کسی فکر می‌کرد این جریان دورخیز خویش برای مجلس دهم را آغاز کرده باشد. زنگ این حرکت با فعالیت‌های اخیر «محمد خاتمی» به صدا درآمد. تا پیش از این، جریان فتنه و اصلاح‌طلبان به صورت چراغ خاموش و در قالب جلسات محفلی فعالیت خویش برای انتخابات آینده را دنبال می‌کردند اما اکنون پرده‌ها کنار رفته و فراخوان رسمی برای حضور آنها در میدان رقابت انتخاباتی از طرف سرشناس‌ترین چهره این جریان، صورت گرفته است. جبهه آشفته اصلاح‌طلبان ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 5:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: قربانی‌کردن یک کار معمولی نیست که بگوییم به جای ذبح کردن، مثلاً درخت بکاریم، بلکه ذبح قربانی، نماد مبارزه با نفس و تسلیم محض در پیشگاه خداوند است که حاجیان در چنین روزی قربانی می‌کنند.

به گزارش بی باک، حجت‌الاسلام ناصر پناهی مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) در گفت‌وگو با  فارس با بیان اینکه فلسفه قربانی کردن به داستان حضرت ابراهیم(ع) باز می‌گردد که از سوی خدا مأمور شد فرزندش را قربانی کند، اظهار داشت: قربانی کردن گوسفند نمادی از قربانی هوای نفسانی در پیشگاه خداوند باری تعالی است، قربانی کردن علاوه بر اینکه ثمرات فردی دارد، دارای آثار اجتماعی مانند اطعام دیگران و کمک به افراد ضعیف جامعه است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 5:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قاضی ازگواهان پرسید:گواهی دهید زنی که مقابل شماست پانصدمثقال ازشوهرش که این مرد است طلب دارد و او نپرداخته است.
به گزارش جهان، علی اکبر رائفی پور در گوگل پلاس نوشت:
شیخ بهاءالدین عاملی در یکی از کتابهای خود مینویسد: 
روزی زنی نزد قاضی شکایت کرد که پانصد مثقال طلا از شوهرم طلب دارم و او به من نمیدهد. 
قاضی شوهر را احضار کرد و او طلب خود را انکار نمود یا فراموش کرده بود. 
قاضی از زن پرسید: آیا بر گفته ی خود شاهدی داری؟ 
زن گفت: آری، آن دو مرد شاهدند. 
قاضی از گواهان پرسید: گواهی دهید زنی که مقابل شماست پانصد مثقال از شوهرش که این مرد است طلب دارد و او نپرداخته است. 
گواهان گفتند: سزاست این زن نقاب مقابل صورت خود را عقب بزند تا ما لحظه ای وی را درست بشناسیم که او همان زن است، تا آنگاه گواهی دهیم. 
چون زن این سخن را شنید برخود لرزید و شوهرش فریاد برآورد شما چه گفتید؟برای پانصد مثقال طلا همسر من چهره اش را به شما نشان دهد؟! 
هرگز! هرگز! من پانصد مثقال را خواهم داد و رضایت نمی دهم که چهره ی همسرم درحضور دو مرد بیگانه نمایان شود. 
چون زن آن جوانمردی و غیرت را از شوهر خود مشاهده کرد از شکایت خود چشم پوشید و آن مبلغ را به شوهرش بخشید. 



چه خوب بود آن مرد با غیرت،امروز جامعه ی ما را هم میدید که برخی زنان نه برای پانصد مثقال طلا و نه حتی یک مثقال نقره، چگونه رخ و ساق به همگان نشان می دهند و شوهران و پدران و برادرانشان نیز هم عقیده ی آنهایند و در کنارشان به رفتار آنان مباهات می کنند.

[ شنبه 93/7/12 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در نیابد حال «پخته» هیچ خام؛
اولین روزهای ماه مهر بود که ناگهان شبکه‌های اجتماعی پر شدند از پوستری که عکس شش کارگردان سینما روی آن حک و این عبارت در زیر آن نوشته شده بود: «هر توافقی بهتر از توافق نکردن است.» فردای آن روز، یکی از آن کارگردان‌ها مصاحبه کرد که اصلا من در جریان نبودیم و هرچه هست، زیر سر ظریف است.
ان‌قلت‌ های شیخ و مریدانگروه طنز و کاریکاتور، حاج آقای رفسنجانی که اخیراً از طرف سایت‌شان به عنوان یکی از ده اندیشمند قرن معرفی شدند، چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام داده‌اند که سلسله نشریات اصلاح‌طلب، همگی بدون اطلاع قبلی آنرا منتشر کردند. نقطه‌ی اوج این مصاحبه آن بود که گفتند: «افراطیون، انتقام مردم را از دولت منتخب آنها می‌گیرند.» و عجیب اینکه بازهم بدون هیچ نوع هماهنگی، این فراز از بیانات حاج آقا به تیتر یک آن نشریات تبدیل شد.

به گزارش بولتن نیوز، شیخ گران‌قدر در تحلیل این افاضات می‌فرمایند: از آنجا که طبق تحلیل‌های قبلی عزیز دل‌مان حاج آقا رفسنجانی بهرمانی، همه‌ی نوآوری‌های فعلی و آتی مملکت، ادامه‌ی روند سازندگی ایشان است، این عمل افراطیون نیز از آن قاعده مستثنی نبوده و حتماً رگه‌ای از تقلید دارد. البته گفتنی‌ست این نظریه، دارای شواهد عینی فراوانی نیز است. چون یادمان نمی‌رود، در هشت سال دو دولت گذشته که ایشان به انزوای استراتژیک کشیده شده بودند، خود حاج آقا و ایادی‌شان، انتقام عدم توجه مردم به ایشان را از چه کسی گرفتند. انتقامی که هنوز گرفتنش ادامه دارد. بالاخره اینکه افراطیون فعلی، دست پرورده‌های دیروز شمایند، ای جزء ده دانشمند قرن. به قول معروف: آش کشک خالته، بخوری پاته، نخوری پاته. کاریش هم نمی‌شه کرد.

ان‌قلت‌ های شیخ و مریدانچندی پیش، شهیندخت خانم ملاوردی که مسئولیت خطیر معاونت رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده را برعهده دارند، در نطق قرایی فرمودند: «دولت اعتقادی به برخورد با بدحجابی ندارد.» و در ادامه، به تکرار پیشنهاد هزار باره‌ی انجام کارهای فرهنگی برای رفع این معضل پرداختند. بدون اینکه دقیقا توضیح دهند این کار فرهنگی مدنظر که توانایی رفع چنین معضلی را دارد، دارای چه ویژگی‌هایی‌ست.

زنگوله‌ی پای تابوت شیخ بعد از شنیدن این نطق آتشین و از شدت تأثیرگرفتن از آن، لیستی تهیه کرده که در آن، بی‌اعتقادی‌های دولت لیست شده است. این لیست عبارت است از:

الف) دولت اعتقادی به برخورد ندارد. نه با بدحجابان، نه با 5+1، امریکا و دیوید کامرون. برخورد تنها منحصر به عده‌ای معدود افراطی‌ست که نمی‌گذارند دولت هیچ‌کاری بکند و همه‌ی بدبختی‌ها از گور آنها آب می‌خورد.

ب) دولت اعتقادی به بدحجابی ندارد. روسری بعضی خانم‌ها خوب گره نمی‌خورد که بررسی شده، عیب از کارخانه‌ی روسری ‌سازی‌ست. و چون این کارخانه در خارج ایران است، نمی‌شود با آنها برخورد کرد. پس دولت اعتقادی به برخورد به کارخانه‌ی ساخت روسری هم ندارد.

پ) دولت اصلا اعتقادی ندارد. چون همه چیز نسبی‌ست. یکبار می‌بینی رئیس جمهور رفته پیش خانواده‌ی شهدا. فردایش می‌بینی فلان وزیر رفته کنسرت موسیقی بانوان. یا مثلا یکجا دولت خود را متعهد به حفظ عزت کشور می‌داند. اما در جایی دیگر، حتی حاضر نیست هم اندازه‌ی روباه پیر، به توهینش جواب دهد. یا به عنوان نمونه، دولت خود را ملزم به رعایت احترام دولت‌های قبلی معرفی می‌کند. اما در جایی دیگر، دولت نهم و دهم می‌شود اکبرالاعدا.

ت) هنوز دولت جواب صریحی در خصوص اعتقاد داشتن به روح بیان نکرده است. به محض اعلام موضع دولت در این رابطه، سریعاً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

ان‌قلت‌ های شیخ و مریداناولین روزهای ماه مهر بود که ناگهان شبکه‌های اجتماعی پر شدند از پوستری که عکس شش کارگردان سینما روی آن حک و این عبارت در زیر آن نوشته شده بود: «هر توافقی بهتر از توافق نکردن است.» فردای آن روز، یکی از آن کارگردان‌ها مصاحبه کرد که اصلا من در جریان نبودیم و هرچه هست، زیر سر ظریف است. دو روز بعد، یکی دیگر از کارگردان‌ها گفت که مخاطب ما طرف خارجی بوده و منظور ما این نبود که طرف ایرانی، به هر قیمتی شده به توافق برسد.

ظریف‌الممالک که مرید دست راست شیخ است، در نوشته‌ای اختصاصی برای بولتن نیوز، از اقدامات پشت پرده‌ی این پوستر گفت: اصغر فرهادی زنگ زده به اوباما و گفته که اگر با ما توافق کردید که کردید. اگر نه، به جان نادر و سیمین، شما را لو می‌دهم و اعتراف می‌کنم که چه شد به من اسکار دادید. رخشان بنی‌اعتماد که تازه از فرنگ برگشته هم در پیامی وایبری به زن اوباما گفته «مگه تو نگفتی از بدبختی مردم ایران برای ما فیلم بساز، ما هم به دولت‌تون حال می‌دیم؟ چی شد پس گیس بریده. به شوهرت بگو اگه توافق کردید که هیچ، وگرنه یه قصه‌ای در مورد امریکا بسازم که مایکل مور جلوم لنگ بندازه» گویا کیارستمی هم در نامه‌ای به رئیس جمهور فرانسه چنین تهدیداتی را بیان کرده که به علت وجود حرف‌های بالای 18 سال در آن، از بیانش معذوریم.

ان‌قلت‌ های شیخ و مریدانهفته‌ی پیش، مراسمی غیر رسمی برگزار شد که در آن اکثر سران مملکت حضور داشتند. از جمله، جناب سرورالعارفین، حاج محمود احمدی‌نژاد. گویا خبرنگاران چندسایت و نشریه می‌خواستند درمورد مسائل مختلف از زیر زبان ایشان حرف بکشند که این عارف واصل سر در جیب مراقبت فرو کرده، فقط سکوت کرده و لبخند زده است. از جناب شیخ در رابطه با این منش رفتاری محمودالروسا پرسیدیم که گفت:
درنیابد حال "پخته" هیچ خام
پس سخن کوتاه باید، والسلام
حاج محمود آشی برای ما پخته که فقط باید آنرا خورد تا به حقیقتش پی‌ برد. وگرنه، گفتن و شنیدن فایده‌ای ندارد

[ شنبه 93/7/12 ] [ 8:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شیرین عبادی کنفرانس صلح افریقای جنوبی را تحریم کرد؛
« آیا این درست است که در مقابل دولتی که شاعران را به زندان می اندازد، سکوت کرد و اعتراضی نکرد؟»

گروه بین الملل، شیرین عبادی، عنصر وطن فروش ایرانی که با حمایت آمریکا و به پشتوانه جایزه صلح نوبل! به لجن پراکنی علیه کشورمان در سطج جهان مشغول است، اخیرا اعلام کرده است که چون آفریقای جنوبی به دالایی لاما، عنصر تجزیه طلب چینی که روابط بسیار نزدیکی با آمریکا و اسراییل دارد،  به منظور شرکت در نشست صلح کیپ تاون ویزا نداده است، وی در این نشست شرکت نخواهد کرد. جالب توجه است که ایشان همواره کشورهای مخالف آمریکا را متهم به نقض حقوق بشر می کند، اما در قبال جنایات آشکار کشورهای غربی بر ضد بشر، از جمله نسل کشی اخیر اسراییل در غزه به طور کامل سکوت کرده است.  ادامه مطلب...

[ شنبه 93/7/12 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1102
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4447647