NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ سه شنبه 93/7/15 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع نوشت:

قیمت هر کیلو لیمو ترش 8000 تومان است و قیمت هر کیلو آبلیمو 5000 تومان؛ درحالی که که برای تولید یک لیتر آبلیمو، 4 کیلو لیمو لازم است. یا مثلاً قیمت هر کیلو تخمه آفتاب گردان 7000 تومان می‌باشد و روغن آفتاب گردان لیتری 9000 تومان؛ درحالی که برای تولید یک لیتر روغن آفتابگردان بیش از 5 کیلو تخمه آن را نیاز داریم. به همین ترتیب گوجه فرنگی که کیلویی 2000 تومان است و رب گوجه فرنگی قوطی 3500 تومان؛ درحالی که برای تولید یک کیلو رب گوجه فرنگی، سه و نیم کیلو گوجه لازم داریم. برای حل این معما اگر به اقتصاددان‌ها مراجعه شود لابد می‌گویند باید قیمت آب لیمو، روغن آفتاب گردان و رب گوجه فرنگی را افزایش داد! درحالی که راه درست اینست که قیمت لیمو ترش،‌ تخمه آفتاب گردان و گوجه فرنگی کاهش یابد. 

[ سه شنبه 93/7/15 ] [ 7:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در یک سال اخیر وزیر نفت و رئیس سازمان محیط زیست دولت یازدهم موجی علیه بنزین پتروشیمی به راه انداختند و با طرح ادعای سرطانزا بودن این نوع بنزین، بر طبل ضرورت توقف تولید بنزین در صنایع پتروشیمی و جایگزینی آن با بنزین وارداتی، کوبیدند.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598،  پس از یک سال جریان‌سازی برخی مقامات دولتی درباره آلایندگی و سرطانزا بودن بنزین تولید صنایع پتروشیمی، بررسی‌های دو کمیسیون بهداشت و انرژی مجلس این ادعا را کاملا رد کرد.

در یک سال اخیر وزیر نفت و رئیس سازمان محیط زیست دولت یازدهم موجی علیه بنزین پتروشیمی به راه انداختند و با طرح ادعای سرطانزا بودن این نوع بنزین، بر طبل ضرورت توقف تولید بنزین در صنایع پتروشیمی و جایگزینی آن با بنزین وارداتی، کوبیدند.

در ابتدای هجمه‌های مسؤولان ارشد دولت علیه بنزین پتروشیمی، بسیاری از کارشناسان و مسؤولان حتی برخی مدیران مجموعه صنعت، ادعای طرح شده را رد کردند که در واکنش به این افشاگری، وزارت نفت همه کارکنان و مدیران خود را از اظهارنظر درباره بنزین پتروشیمی منع کرد. در این مدت، خانم ابتکار بارها از سرطانزا بودن بنزین پتروشیمی‌ها خبر می‌داد: به صراحت می‌گویم که تولید و توزیع بنزین پتروشیمی که به‌طور ‌‌کامل متوقف شده، سوخت بسیار خطرناکی است که حاوی بنزن بوده و سرطانزا بودن این ماده نیز محرز شده است.  



ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/7/15 ] [ 7:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک خانم پزشک ایتالیایی که از تخصص کم نظیری در زمینه کلیه برخوردار است در مؤسسه آموزشی بانو مجتهده امین به اسلام مشرف و پس از آن در‌‌ همان محل به عقد یک تازه مسلمان درآمد.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از جاری کردن عقد دو تازه مسلمان ایتالیایی در مؤسسه آموزشی بانو مجتهده امین اصفهان خبرداد و گفت: تشرف یکی از این دو نفر نیز در این مؤسسه پیش از جاری شدن عقد صورت گرفت.حجت الاسلام ارزانی با اشاره به اهمیت رفتار مناسب و حسن خلق در جذب افراد به دین اسلام، گفت: یک خانم پزشک ایتالیایی که از تخصص کم نظیری در زمینه کلیه برخوردار است در مؤسسه آموزشی بانو مجتهده امین به اسلام مشرف و پس از آن در‌‌ همان محل به عقد یک تازه مسلمان درآمده است.

 

 وی افزود: این بانوی ایتالیایی پس از اینکه با مرد تازه مسلمان ایتالیایی آشنا می‌شود با توجه به رفتار نیکو، حسن خلق، اخلاق و منش اسلامی وی به اسلام علاقه‌مند می‌شود و به تحقیق در زمینه اسلام‌شناسی و بررسی معارف و مبانی تشیع می‌پردازد و پس از اینکه به ایران سفر کرد، در مؤسسه آموزشی بانو مجتهده امین وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی پس از ساعاتی مباحثه و مشاوره وی به اسلام تشرف پیدا کرد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/7/15 ] [ 7:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فشار بلند کردن وزنه های سنگین باعث می شد تا وزنه برداران به هنگام بلند انجام این کار تغییر چهره بدهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، بلند کردن وزنه های چند ده کیلوگرمی کار آسانی نیست.البته وزنه برداران با توجه به اینکه این ورزش را به طور حرفه ای تمرین می کنند، راحت تر می توانند این وزنه ها را بالای سر ببرند. با این وجود چهره آنها به هنگام بلند کردن وزنه به شکل جالب توجهی تغییر می کند که در زیر برخی از این تصاویر منتخب آمده است:

 

 

  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/7/15 ] [ 6:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها با حضور حجت الاسلام حسن روحانی در دانشگاه تهران، دانشجویی با پلاکارد از رئیس جمهور استقبال کرد.

عکس/ نگرانی دانشجو برای تحریم‌های مهم‌تر

عکس/ نگرانی دانشجو برای تحریم‌های مهم‌تر

عکس/ نگرانی دانشجو برای تحریم‌های مهم‌تر


[ سه شنبه 93/7/15 ] [ 6:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نجفی: 2100 بورسیه قانونی بوده‌اند
محمدعلی نجفی، سرپرست وزارت علوم آماری از ماجرای جنجالی بورسیه‌های دوره 8 ساله ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد ارائه کرده که دروغگویی باند محمد خاتمی در وزارت علوم را اثبات می‌کند.
به گزارش مشرق، در جریان استیضاح وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه 3 هزار بورسیه شده دوران 8 سال گذشته غیر‌قانونی بوده‌اند. رسانه‌های جریان فتنه نیز این خبر را به صورت مداوم به عنوان تیترهای برگزیده خود منتشر می‌کردند تا جنجال بورسیه‌ها را ایجاد کنند. 

همزمان با این ماجرا، عامل انتشار خبر بورسیه‌ها فاش کرد این عوامل وزارت علوم بودند که این آمار را در اختیار او قرار دادند. بر اساس اظهارات این فرد، تیم مدیریتی فرجی‌دانا در واقع عامل انتشار این اسامی بوده‌ است. 

اما پس از استیضاح و رفتن فرجی‌دانا که در واقع سهمیه محمد خاتمی در دولت حسن روحانی بود، محمدعلی نجفی اکنون از بررسی همه بورسیه‌شده‌های دوران 8 ساله دولت‌های نهم و دهم خبر داده و آمار جالبی ارائه کرده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/7/15 ] [ 6:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس یادگاری داعشی با سربریده زن چریک کرد در منطقه کوبانی
عکس/سربریده دختر کُرد دردستان یک داعشی

[ سه شنبه 93/7/15 ] [ 6:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/7/14 ] [ 6:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 929
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4447474