NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آرایش تند و غلیظ، عکس‌های بد حجاب و مظلوم‌نمایی؛

 انتشار "عمومی" عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، ساق دست برهنه و ... البته چادری که جلوی دوربین روی سر اوست؛ این‌ها با هم تناقض ندارند ...؟

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ سیده سارا توانگر ـ آن روزهایی که "آزاده نامداری" تازه پایش به شبکه استانی کرمانشاه باز شده بود، باورش سخت بود که همین دختر جوان چند وقت بعد در شبکه یک، "تازه‌ها" را اجرا کند و با همین برنامه به شهرت می‌رسد. عجیب نبود البته. او اولین دختر جوانی بود که در تلویزیون چادر ملی به سر داشت و چادر روی سر او آن قدر خاص بود که نگاه خیلی‌ها به او متوجه شد. و نامداری معروف شد... ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عکس زیر، اطلاعیه ماه محرم را که در یک نشریه محلی در آمریکا منتشر شده است، نشان می‌دهد.

 

 


[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 8:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عملکرد ایشان پس از به شهرت رسیدن و حجم حاشیه های اطراف ایشان این شائبه را ایجاد می کند ظاهرا بر اساس یک اتفاق به شهرت رسیده اند.هر چند کارنامه حاشیه ای این بازیگر تلویزیون حکایت از آن دارد که درگیر "ظواهر شهرت" شدن از سوی ایشان بدلیل ناپختگی اوست و به نظر می رسد این گونه رفتارها می تواند خطر استفاده ابزاری از شهرت را برای ایشان یشتر هم بکند.
حاشیه‌های یک بازیگر سینما از اتفاقات تأسف‌بار در برزیل تا فرار از پوشیدن "چادر"
سرویس فرهنگی جهان نیوز - زهره مرادزاده: حاشیه‌های بازیگران سینما و تلویزیون همواره از فعالیت اصلی آنها در شغل خود، پررنگ‌تر و بیشتر است. البته این حاشیه‌ها در کم تجربه ‌ها بیشتر و در پیشکسوتان نزدیک به صفر کمتر است.

در سینمای ایران حاشیه‌ها زمانی اسف‌بارتر می شود که هنرپیشه های جوان و تازه کاری که با پول بیت المال در نظام جمهوری اسلامی چهره شدند و نان و نامی پیدا کردند؛ سر بزنگاه آنچه که نباید انجام بدهند را انجام می‌دهند!

حاشیه‌های مسافران فوتبالدوست(!) و سیگاری برزیل

از وایبر و فیس بوک و... که بگذریم در طی چند ماه اخیر یکی از هنرپیشه‌های تلویزیونی، بیش از استاندارد جهانی حاشیه دار شده؛ از سفر برزیل هنرپیشه‌ها گرفته تا سیگار کشیدن یکی از این هنرپیشه های خانم که صدقه سری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حالا کلی هم برای خود طرفدار پیدا کرده، ضمن اینکه عکس اسف بار این خانم با یکی از هنرپیشه های آقا در برزیل را هم باید به آن اضافه کرد که البته در نهایت گفتند همه این عکس‌ها فتوشاپ بوده و ما در برزیل فقط داشتیم فوتبال می‌دیدم!

سه نما از خانم بازیگر در برزیل؛‌سفری با بودجه ...
ماجرای برخورد تلویزیون و کیک تولد! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقتی «نظّام رشتی» می خواستند اسم حضرت زینب(سلام الله علیها) را ببرند با صدایی رسا و قوی می گفتند: عقیله ی بنی هاشم، دُخت کبرایِ امیرالمؤمنین، مجلله بی بی، زینب کبری علیهاالسلام.

توصیه آیت الله مجتهدی تهرانی(ره): اهل بیت(علیهم السلام) را با اسم کوچک صدا نزنید

ادیان نیوز - به اسماء مبارکه باید احترام گذاشت. میرزا ابوالقاسم یزدی(رحمه الله) کیسه ای به همراه داشتند و هر وقت در کوچه و بازار ورقی را که اسماء مبارکه روی آن بود می دیدند بر می داشتند و در کیسه می اندختند و حتی در منزل جستجو می کرد اسماء جلاله و اسماء مبارکه اهل بیت(علیهم السلام) را جدا می گذاشتند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گزارش رسانه آمریکایی

نحوه تحصیل پسر ظریف و دختر فریدون در آمریکا/ چرا فرزندان مسئولان ایرانی با این محدودیت‌ها مواجه نیستند؟+ عکس

 

این بورس، در قالب بورسیه‌هایی که دویچه بانک آلمان به دانشجویان کشورهای در حال توسعه و نوظهور اعطا می‌کند، به مریم فریدون داده شده است.

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- سایت بیزینس اینسایدر در گزارشی به تناقض میان سخن و عمل برخی مسئولان ایرانی پرداخته و نوشته است: در حالی که مسئولان ایرانی در کلام خود علیه غرب، سخنرانی می‌کنند اما فرزندان خود را برای تحصیل و کار به غرب می‌فرستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، بیزینس اینسایدر که مقر آن در نیویورک واقع است، در سال 2009 تأسیس شد و بیشتر اخبار اقتصادی و فناوری را پوشش می‌دهد.

بیزینس اینسایدر در ابتدای گزارش خود به انقلاب فرهنگی در ابتدای انقلاب اسلامی و تصفیه دانشگاه‌ها از اساتید سکولار اشاره کرده و استیضاح اخیر وزیر علوم را ادامه همان تفکرات ضدغربی دانسته است.

بیزینس اینسایدر در ادامه به تداوم احاطه آمریکاستیزی در بیان و گفتار مسئولان جمهوری اسلامی اشاره کرده اما از یک تناقض در این ماجرا ابراز تعجب کرده است: چرا طیف مسئولان ایرانی، فرزندان خود را برای تحصیل به دانشگاه‌های غربی می‌فرستند و از آلوده شدن آن‌ها به تفکرات و اخلاقیات غربی، نمی‌ترسند؟

بیزینس اینسایدر به خانم مریم فریدون دختر حسین فریدون (برادر رئیس‌جمهور ایران) اشاره کرده و درباره سوابق حسین فریدون نوشته است: او از ابتدا از حامیان انقلاب اسلامی بوده است. او از مسئولان حفاظت امام خمینی (ره) در زمان بازگشت ایشان به ایران در سال 1357 بود. فریدون سپس استاندار شد و هشت سال هم سفیر ایران در مالزی بود و بعدها به هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل پیوست و اکنون مشاور برادرش یعنی رئیس‌جمهور ایران است.

maryam-fereydoun1

بیزینس اینسایدر خبر داده که مریم دختر حسین فریدون دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه کلمبیای آمریکا بوده و پس از آن با دریافت بورس تحصیلی موسوم به لرد دارندورف Lord Dahrendorf (جامعه‌شناس انگلیسی- آلمانی 1929-2009) توانسته در کالج مشهور مدرسه اقتصاد لندن London School of Economics مشغول به تحصیل شود. این بورس، در قالب بورسیه‌هایی که دویچه بانک آلمان Deutsche Bank به دانشجویان کشورهای در حال توسعه و نوظهور اعطا می‌کند، به مریم فریدون داده شده است.

بیزینس اینسایدر نوشته است که هدف از اعطای این بورس تحصیلی کمک به دانشجویان نیازمند کشورهای در حال توسعه است و بر همین اساس، اعطای آن به دختر بردار رئیس‌جمهور ایران که وضع مالی مناسبی دارد، تعجب‌برانگیز است. به نوشته این سایت آمریکایی، مریم فریدون در شعبه لندن دویچه بانک مشغول به کار هم شده است.

SajjadKhoshroo

بیزینس اینسایدر شوهر مریم فریدون را پسر سفیر جدید ایران در سوئیس اعلام کرده که هم‌اینک در دانشگاه آکسفورد در مقطع دکترا مشغول به تحصیل است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 8:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در برخی از کشورها از هر نوع موجود زنده‌ای استفاده می‌کنند تا در رژیم غذایی خود تنوعی ایجاد کنند.

به گزارش صبحانه به نقل از فارس، در اینجا تصاویری را می‌توانید مشاهده کنید که در آن افراد از حشرات به عنوان غذا استفاده می‌کنند.

[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 7:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 نگاهی گذرا و مداقه ای بر کارنامه سیاه چنین چهره هایی حاضر در مراسم جشن آغاز به کار یک نشریه سیاسی، به خوبی نشان می دهد که چه تفکری در پسِ آن نهفته است.
به گزارش گروه سیاسی-فرهنگ نیوز، چندی پیش مراسمی به مناسبت انتشار اولین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی پایتخت کهن برگزار شد. هرچند برگزاری چنین مراسمی (انتشار اولین شماره یک نشریه) چندان مرسوم نباشد اما کمتر کسی می‌تواند صرفاً به‌واسطه جشن آغاز به کار یک نشریه به آن خرده بگیرد.
 
اما اندکی تأمل، بررسی و پیگیری اتفاقات روی‌داده در این مراسم به‌خوبی نشان می‌دهد که نخستین شماره یک نشریه تنها بهانه‌ای برای گردهمایی برخی از چهره‌های شاخص فتنه88 به شمار می‌آمد. پایگاه خبری انصاف نیوز در خبری کوتاه در این رابطه می‌آورد: «در این مراسم جمعی از فعالان سیاسی و مطبوعاتی حضور داشتند ازجمله: هاشم صباغیان، غلامعباس توسلی، محمدحسین کروبی، نرگس محمدی، فیض‌الله عرب سرخی، محسن آرمین، محمدعلی ابطحی، علی شکوری راد، سعید شریعتی و عیسی سحرخیز. در این مراسم پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد خاتمی به مناسبت انتشار این نشریه خوانده شد. فردای این مراسم، جمعی از دست‌اندرکاران این نشریه با وی دیدار کردند.»
 
نگاهی گذرا به چهره‌های حاضر در این مراسم به‌خوبی از محتوای آن و حرف‌های ردوبدل شده بین حاضران پرده برمی‌دارد:
 
هاشم صباغیان: از چهره های شاخص و بنیانگذران نهضت آزادی، وی در تاسوعای حسینی در سال 89 به دلیل اقدامات خرابکارانه بازداشت شده بود.
 
غلامعباس توسلی: او نیز یکی از چهره های سرشناس نهضت آزادی است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کار امام حسین (ع) منحصر به فرد بود و تنها از او سر می زد.

عقیق:آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید، در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم درباره فرا رسیدن ایام تبلیغی محرم و صفر، با اشاره به فرازی از قرآن کریم درباره ضرورت تبلیغ و انذار پس از تفقه و فهم عمیق از منابع دین، خطاب به طلاب، مبلغان و روحانیون گفت: در محرم به تبلیغ بروید و در تبلیغ خود اصول چهارگانه تبلیغ را رعایت کنید.

 ایشان افزودند: باید تحکیم عقاید، دفع شبهات، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام در تبلیغ شما جمع شود. اینها ارکان اربعه تبلیغ است.

مرجع تقلید شیعیان درباره اهمیت ایام سوگواری شهادت سرورو و سالار شهیدان کربلا(ع) به تبیین روایتی از امام حسین (ع) درباره ارشاد و هدایت مردم پرداخته و گفتند: در این ایام درباره (عظمت) کسی سخنرانی می کنید که مانند او نیامده و نخواهد آمد. کار امام حسین (ع) منحصر به فرد بود و تنها از او سر می زد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزهایی است که در اکثر خانه های تهران، تلفن وجود نداشت و گاهی ده ها نفر از رزمندگان در یک محل، به تلفن یک خانه یا مغازه زنگ می زدند.
به گزارش مشرق، یکی از راه های اتباطی رزمندگان با پشت جبهه در سالهای دفاع مقدس، ارسال تلگراف بود که در آن سالها هنوز رواج داشت. عکسی که می بینید، برگه ویژه ارسال تلگراف به صورت صلواتی است که از سوی موسسه کیهان در مقطعی در اختیار رزمندگان حاضر در مناطق جنگی قرار می گرفت.

این یادگاری تاریخی، یادآور حال و هوای روزهایی است که در اکثر خانه های تهران، تلفن وجود نداشت و گاهی ده ها نفر از رزمندگان در یک محل، به تلفن یک خانه یا مغازه زنگ می زدند تا صاحبخانه یا مغازه دار به خانه رزمنده رفته و آن ها را خبر کند تا بیایند و با عزیزشان مکالمه کنند. در چنین اوضاعی، تلگراف یک راه کم زحمت تر برای تماس با خانواده بود.


عکس/ هدیه مخابراتی به رزمندگان
منبع: جهان

[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 7:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه‌های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می‌توانید ببینید.
[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 7:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1158
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406977