NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شهر مقدس کربلا در سالروز اربعین حسینی میزبان میلیون‌ها زائر از مناطق مختلف دنیا بود.

 بیشتر زائران که از هفته ها قبل با پای پیاده به سوی کربلای معلی حرکت کرده بودند، طی روزهای اخیر به کربلا رسیدند و در مراسم اربعین شرکت کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خوب است بعضی‌ها بیشتر در تصاویر اربعین مداقه کنند، بلکه ملتفت شوند با چه پشتوانه‌ای مشغول مذاکره‌اند! پشتوانه اگر حقیقتا اربعین باشد، تو از دشمن، امتیاز خواهی ستاند! و از موضع بالاتر با او سخن خواهی گفت! بزرگان واقف بر این پشتوانه‌اند که اسرائیل را ناامن می‌خواهند.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، حسین قدیانی طی یادداشتی در وطن امروز  نوشت:‌ ... آری! «ما رایت الا جمیلا». بزرگ‌ترین اجتماع همه تاریخ. این از حماسه خون خدای ما. این از اربعین حسین‌(ع) ما. این از زینب(س) و عباس‌(ع) ما. این از بین‌النهرین و بین‌الحرمین ما. کدخدا هم اگر قادر است جمعیت خود را رو کند! اصلا مانده برایش بشریتی؟ که حتی در خود آمریکا هم «مرگ بر آمریکا» می‌گویند! ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جای تأسف است در جمهوری اسلامی باز می‌خواهیم از الگوی گذشته تبعیت نماییم! اگر چه ما در مقابل واردات بیل و کلنگ و سنگ خارجی، سکوت کردیم اما برای ما قابل قبول نیست که دست روی دست بگذاریم و شاهد واردات کارشناسان خارجی مسائل زنان و خانواده باشیم.

به گزارش گروه فضای مجازی«خبرگزاری دانشجو»، در آخرین تفاهمنامه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری که با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، در خصوص تقویت ظرفیت ملی برای تدوین و اجرای برنامه حمایتی برای نهاد خانواده، زنان، خانوارهای داری سرپرست زن و زنان کم بضاعت، بندهایی وجود دارد که نه تنها باعث تعجب بلکه باعث شرمساری است. در بین بندهای این تفاهم‌نامه مواردی همچون  1. استخدام کوتاه مدت مشاوران ملی و کارشناسان جهت ارائه کمک فنی به معاونت امور زنان و خانواده که باید این گروه نیز با مشارکت صندوق جمعیت ملل متحد صورت گیرد! 2. استخدام مشاوران بین المللی جهت ارائه کمک فنی به معاونت امور زنان و خانواده 3. برگزاری تور مطالعاتی به کشورهای دارای برنامه موفق در زمینه زنان و... (و جالب آن که یکی از این کشورها فنلاند است که سابقه‌ بدی در زمینه استحکام بنیان خانواده دارد)! قابل تأمل‌تر است.

 شنیده حاکی از آن است که برای تدوین برنامه های حمایتی از خانواده های ایرانی به ویژه خانواده هایی که سرپرست زن دارند، نهاد متولی امور زنان و خانواده قرار است از کارشناسان خارجی استفاده کند. شنیدن این خبر برای من و دیگران دست اندرکاران مسائل و ناهنجاری های اجتماعی به ویژه در حوزه زنان، باعث حیرت زاید الوصف شد! چگونه ممکن است مسئولان کشور ایران اسلامی ما دست به چنین ریسکی بزنند که عواقب بد و وخیم آن جبران ناپذیر است؟

 آخر چگونه مسئولان ما به چنین فکر بکری افتاده اند، در قدیم الایام ما شنیده بودیم برای مشاوره در ازدواج و طلاق، گیس سفیدان و ریش سفیدان معتمد خانواده ها که موی را در آسیاب سفید نکرده اند دخالت کرده و امورات زوجین را به خوبی رتق و فتق می کردند و با کدخدا منشی کارها را طوری فیصله می دادند که ختم بخیر گردد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

چرا مسئولان دانشگاهی علیه خود تحصن به راه می‌اندازند؟

 تحصن مشکوک در دانشگاه تهران!

حدود یک هفته است که تحصنی فضای دانشکد? علوم اجتماعی دانشگاه تهران را به خود مشغول ساخته، که ریشه‌ای تاریخی در این دانشکده دارد و از وجوه مختلفی حائز اهمیت است اما وجه دیگر و عجیب ماجرا و محل سوال «اصرار و نقش‌آفرینی معاونت آموزشی دانشکده به برگزاری این برنامه» است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، گرچه وقوع اعتراضات و تجمعات دانشگاهی در جامع? ما خبر تازه‌ای محسوب نمی‌شود، اما به دلیل همراه بودن با پشت پرده‌ها و حاشیه‌ها، این مسئله همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده‌اند. همیشه موج سوارانی بوده‌اند که از موج‌های دانشجویی سواری‌ها گرفته‌ و بعد در طوفان حوادث آنچنان گم شده‌اند که گویی از ابتدا اصلاً نبوده‌اند. به روایت تحصنی می‌پردازیم که حدود یک هفته است فضای دانشکد? علوم اجتماعی دانشگاه تهران را به خود مشغول ساخته، موضوعی که ریشه‌ای تاریخی در این دانشکده داشته و از وجوه مختلفی حائز اهمیت است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نمایی زیبا از ضریح حرم حضرت عباس(ع) در روز اربعین که توسط عکاس خبرگزاری رویترز گرفته شده است.
عکس زیبای

[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سعید عبدولی قهرمان کشتی جهان و عضو سازمان جوانان هلال احمر با حضور در کمپ‌های راهنمایی و سلامت زائران اربعین حسینی در استان خوزستان به ارائه خدمات به زائران حرم مطهر اباعبدالله حسین پرداخت.
عکس/ قهرمان جهان در حال واکس‌زدن کفش زائران
منبع: فارس

[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازدید دکتر قالیباف از ایستگاه های خدمات شهری شهرداری تهران در کربلا
[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فارس: خبرنگار فارس در تماس مجدد با حسین شریعتمداری به گمانه زنی روزنامه دولت اشاره کرد که در آن وزیر اطلاعات را حامل هشدار به مدیرمسئول کیهان دانسته بود.شریعتمداری گفت: روزنامه‌های زنجیره ای مثل همیشه آرزوهای خود را تبدیل به خبر کرده‌اند.

ملاقات وزیر اطلاعات با حسین شریعتمداری در موسسه کیهان که ظهر یکشنبه 11 خرداد 1393 انجام شد، بازتاب های رسانه ای گسترده ای در محافل داخلی و خارجی داشت.

 بسیاری از خبرنگاران در جستجوی پاسخ به این سئوال که در ملاقات یک ساعت و نیمه حجت الاسلام سیدمحمود علوی با مدیر مسئول کیهان چه گذشته است، بارها با شریعتمداری تماس گرفتند اما وی حاضر به پاسخ نبود و توضیح می داد که انتشار مطالب رد و بدل شده را از سوی خود بلامانع می داند ولی باید آقای علوی نیز موافق باشد.

 امروز خبرنگار فارس در تماس مجدد با حسین شریعتمداری به گمانه زنی روزنامه دولت اشاره کرد که در آن علوی را حامل هشدار به مدیرمسئول کیهان دانسته بود. شریعتمداری گفت:« روزنامه های زنجیره ای و از جمله روزنامه ایران مثل همیشه آرزوهای خود را تبدیل به خبر کرده اند.»

 وی در مقابل اصرار خبرنگار ما گفت:« اگر درباره این ملاقات سخنی بگویم اصلاح طلبان از خجالت آب می‌شوند و کارگزاران از عصبانیت بی تاب.»


[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

میرحاجی طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به سید حسن خمینی:

 جناب آقای مصطفوی! آیا سابقه مبارزه دارید و ما نمی‌دانیم؟/ اهدای صحیفه امام برای یادآوری ارزشهای امام

میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با ارسال نامه ای سرگشاده به سید حسن خمینی ضمن اهدای یک صحیفه به وی از او خواست تا نظریات خود را به بهانه انتساب ژنتیکی به امام به نام بنیان گذار انقلاب اسلامی به خورد مردم ندهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه«خبرگزاری دانشجو»، به دنبال اظهارات اخیر سید حسن خمینی در جمع مردم کرمان ،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه ای سرگشاده خطاب به وی نوشت:  از شما می خواهیم لطف کنید وقتی اظهار نظر می کنید و به قول خودتان در مورد تازه به دوران رسیده ها و حدود اختیاراتشان نظریه های جناب آقای هاشمی و روحانی را تبیین می کنید،  زحمت کشیده و بخشی از مبارزات و سابقه خود را هم یاد آور شوید و بگویید این سخنان از جانب خودتان است و صرفاً از نام امام راحل بهره برداری نفرمایید، هرچند اکنون بعید است کسی شما را صدای امام راحلمان بداند


متن کامل این نامه به شرح ذیل می باشد:

 حجت الاسلام سید حسن مصطفوی

 سلام علیکم

 متأسفانه با خبر شدیم جنابعالی در دیدار با جمعی از به اصطلاح  فعالان سیاسی استان کرمان با استفاده از نام امام راحل و به نام ترویج اندیشه امام خمینی(ره) تا توانستید به مدیحه سرایی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی پرداخته اید. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 702
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424044