NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عکسی که مشاهده خواهید کرد یادگاری بچه‌های لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) با دو فرمانده دوست‌داشتنی‌شان شهید سیدرضا دستواره(جانشین لشکر) و شهید محسن دین‌شعاری(جانشین گردان تخریب) است که به ثبت رسیده.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، رزمندگان ما در هشت سال جنگ روزهای خوبی را در کنار هم سپری کردند. لحظه هایی که هنوز یادآوری صفایش باعث می شود آه از نهاد آنها بلند شود. صمیمیت مثال زدنی و از خودگذشتگی های افسانه ای در آن ایام به شدت خودنمایی می کرد. آن دوره طلایی از تاریخ ملت ایران آنقدر با شکوه است که هزارها هزار کتاب و عکس و فیلم هم نمی تواند آن طور که باید بیان کند حال و هوای جبهه های جنگ را. آنجایی که نیم دانستی فرمانده کیست و آب آور لشکر چه کسی است؟ همه یک لباس بر تن داشتند و صورت خاکی شان آنقدر ساده بود که انگار همه شکل هم بودند.

عکسی که مشاهده خواهید کرد یادگاری بچه های لشکر 27 محمد رسول الله(ص) با دو فرمانده دوست داشتنی‌شان  شهید سید رضا دستواره (جانشین لشکر) و شهید محسن دین شعاری (جانشین گردان تخریب) است که به ثبت رسیده.


[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس با بیان اینکه سکوت خواص در این مقطع خیانت جدی است، گفت: عکس‌العمل جدی جوانان انقلابی و بسیجیان جای تقدیر و تشکر داشته و این حساسیت انقلابی باید همواره حفظ شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت الاسلام رصاف" رئیس نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس با اشاره به حضور یکی از عوامل فتنه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز دانشجو، گفت: تلاش برای تطهیر فتنه، طراحی فتنه دوم بوده، بنابراین سکوت خواص در این مقطع خیانت جدی است. 

وی تصریح کرد: این موضوع با عکس‌العمل جدی جوانان انقلابی و بسیجیان مواجه شد و این کار جای تقدیر و تشکر داشته و این حساسیت انقلابی باید همواره حفظ شود. 

رئیس نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس در پایان خاطر نشان کرد: جهت افزایش روحیه دانشجویان ولایتمدار مبنی بر حرکت انقلابی آن‌ها و اهمیت بالای این موضوع به علت اینکه این موضوع یک سناریوی از قبل طراحی شده بوده است باید اطلاع رسانی شود.


[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امنیت عراق خصوصا در شهرهای امامان شیعه با وجود تسلط داعش بربرخی شهرهای این کشور، تامین است و موضوع داعش چندان نگرانی مردم نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، برای بسیاری از زائران ایرانی و خانواده های آنها در زمان سفر به عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین سوال این است که در شرایطی که داعش در بخشی از کشور عراق حضور دارد، آیا امنیت زائران اربعین تامین است؟

حتی برای بسیاری در ایران هنوز مشخص نیست که داعش دقیقا در چه جغرافیایی در حال جنگ با مردم عراق است. جستجوی میدانی و صحبت با مردم عراق نشان می دهد که در شهرهای نجف و کربلا اصولا موضوع هجوم داعش برای مردم از اهمیت بالایی برخودار نیست. از طرفی  وجود لایه های امنیتی فراوان در ورودی شهر نجف و خصوصا کربلا موجب شده است، موضوع حمله احتمالی داعش به عتبات مقدسه عراق منتفی باشد.

 عوامل محلی به خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به عراق گفته اند که حضور داعش درشهر موصل در استان نینوا، استان الانبار و شهرهای تکریت و صلاح الدین رودرو است.

منطقه

وضعیت

 استان الانبار

نصف این استان در اختیار گروه داعش است

شهر موصل

کل این شهر در اختیار  داعش است

استان صلاح الدین به مرکزیت شهر تکریت

در این شهرها جنگ تن به تن بین نیروهای عراقی و داعش وجود دارد

فاصله الانبار با ورودی های کربلا بیش از 40 کیلومتر است که این فاصله با وجود لایه های امنیتی بالای موجود برای محافظت از این شهر، جای چندانی برای نگرانی درباره امنیت کربلا و نجف را به وجود نمی آورد.

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حبیبی:
همان کسانی که گفتند تقلب کلید رمز ما بوده، به موسوی اعتراض خود را مبنی بر اینکه نباید با بازشماری موافقت می‌کرده، اعلام و بعدها دیدیم از آن روز به بعد اطلاعیه‌های تندتر از سوی او صادر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، از خاطراتش در فتنه 88 می‌گوید و تاکید می‌کند، همین که مدعیان تقلب حاضر به بازشماری آراء نشدند، نشان می‌دهد ادعای آنان واهی و پوچ بوده است. سال 88 در جلسه‌ای تصمیم گرفته شد، آقایان مرحوم عسگراولادی، باهنر، آل‌اسحاق، کوهکن و میرسلیم به دیدار میرحسین موسوی بروند، زمانی این تصمیم گرفته شد که مقام معظم رهبری در همان روزهای بعد از انتخابات به میرحسین زمان ملاقات داد، استنباط ما این بود که اگر با مذاکره با میرحسین موسوی، آبی روی آتش فتنه بریزیم، اقدام سیاسی برجسته‌ای توانسته‌ایم انجام دهیم.  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جمعی از دانشجویان بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در اعتراض به حضور فائزه هاشمی در این دانشگاه، تجمع کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، همزمان با اعلام خبر حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، جمع زیادی از دانشجویان بسیجی این دانشگاه در اعتراض به حضور وی در مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد تجمع اعتراض آمیزی را برپا کردند. 
 
همچنین برپایه این گزارش تعدادی از دانشجویان قصد ورود به دانشکده حقوق از در پشتی آن را داشتند که نیروهای پلیس وارد عمل و مانع شدند. همچنین یکی از دانشجویان حاضر، در دانشکده حقوق را از بیرون قفل زد. 
 
در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به حضور فائزه هاشمی اعلام کردند.  روز گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد نیز در اعتراض به دعوت از فائزه هاشمی بیانیه ای صادر کرده بود.

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از رکوردهای جدیدی که امسال در مراسم پیاده روی اربعین ثبت گردید، اقامه بزرگ‌ترین نماز جماعت در جهان است که در جاده نجف – کربلا برگزار شد.
[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس انجمن عکاسان ایران معتقد است، عکاسانی که تحت شرایط سخت از مراسم اربعین حسینی عکس می‌گیرند، باید مورد حمایت قرار گیرند.

عکاسی از مراسم اربعین در شرایط سختگروه سبک زندگی، رییس انجمن عکاسان ایران معتقد است، عکاسانی که تحت شرایط سخت از مراسم اربعین حسینی عکس می‌گیرند، باید مورد حمایت قرار گیرند.

 

به گزارش بولتن نیوز، مسعود زنده‌روح کرمانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از سال‌های گذشته و با پرشور شدن مراسم راهپیمایی اربعین، تعدادی از عکاسان ما به‌طور جدی ثبت لحظاتی از این اتفاق بزرگ را در برنامه کاری خود قرار دادند، اما متأسفانه به‌خاطر وضعیت امنیتی و نظامی حاکم بر عراق، کار این عکاسان خیلی سخت شده است. آن‌ها مجبورند با ساده‌ترین امکانات و در شرایط سخت، از زائران اربعین عکاسی کنند.

 

او ادامه داد: البته جذابیت‌های بسیاری هم برای عکاسان در این مسیر وجود دارد؛ همین‌ که 10 روز همه‌چیز را رها می‌کنند، خواب، خوراک، حمام و جای خواب درست ندارند، تمام زندگی خود را در یک کوله می‌گذارند و همراه خودشان می‌برند تا از یک اتفاق بزرگ عکس بگیرند، جالب است. 

عکاسی از مراسم اربعین در شرایط سخت

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مردم انقلابی و با بصیرت شهرستان پیشوا در اعتراض به حضور فاطمه راکعی، یکی از حامیان فتنه 88 و از امضاءکنندگان نامه جام زهر و از متحصنین مجلس ششم در دانشگاه آزاد واحد ورامین-پیشوا، اقدام به راهپیمایی اعتراضی و در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر منافق خشم و انزجار خود را از عاملین و حامیان فتنه سال 88 نشان دادند.در ادامه این راهپیمایی معترضین در مقابل فرمانداری شهرستان پیشوا تجمع کردند.حجت‌الاسلام سیدسعید یاسینی امام‌جماعت مسجد امام خمینی(ره) در این اجتماع اظهار داشت که 16 آذرماه به روز دانشجو نامگذاری شده و دلیل آن شهادت 3 دانشجوی عزیز در اعتراض به حضور معاون رئیس‌جمهور آمریکا در سال 1332 بود و در اصل مبارزه دانشجویان با استکبار جهانی و مصداق اعم آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است. اکنون سوال ما از مسئولان برگزارکننده یا دعوت‌کننده و فرماندار محترم شهرستان این است که آیا در روز دانشجو باید فردی دعوت به سخنرانی شود که نامه معروف به جام زهر خطاب به مقام معظم رهبری را امضا کرده و از متحصنین مجلس ششم و فعالین فتنه آمریکایی انگلیسی 88 بود؟  ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 10:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 744
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424086