NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نتنایاهو می گوید پیش شرط هایی را برای آغاز مذاکرات 1+5 با ایران طراحی کرده است و آن را به اطلاع مقامات همه این کشورهای طرف مذاکره با ایران قرار داده است . اما آیا این پیش شرط روی میز مذاکره ایران وغرب خواهد آمد؟
  منابع مطلع می گویند مقامات رژیم اسرائیل پیش شرط هایی را برای مذاکره گروه 1+5 با ایران تعیین کرده است و از این کشور ها خواسته است که پیش شرط های آنان را شرط مذاکره با ایران قرار دهند .

به گزارش «تابناک» ، منابع اسرائیلی می گویند که گروه 1+5 باید ایران را مطلع کند که فقط در صورتی با ایران وارد مذاکره خواهند شد که این کشور در طول زمان مذاکرات غنی سازی اورانیوم خود را متوقف کند .
این در حالی است که ایرانیان معتقدند که در این دور از مذاکرات در مورد توقف غنی سازی به صورت کلی صحبتی نمی شود ، بلکه ممکن است که در مورد توقف غنی سازی در حدود 20 درصد ایران مذاکره کنند ، و همچنان غنی سازی 4 درصدی خود را ادامه دهد.
دور جدید مذاکرات ایران و غرب احتمالا در ماه آوریل در استانبول برگزار خواهد شد. کاترین اشتون نیز از احتمال شروع مذاکرات با ایران در همین زمان و مکان خبر داده است .
حال باید منتظر ماند که آیا کشورهای طرف مذاکره با ایران با پیش شرط های نتانیاهو در انتخابات حاضر می شود . که در این صورت نتیجه مذاکرات  را باید از هم اکنون روشن شده عنوان کرد. چرا در چنین صورتی ایران تن به مذارکره برای توقف کامل غنی سازی نخواهد داد . چرا که ایران معتقد است در مورد حق داشتن برنامه غنی سازی اورانیوم با کسی مذاکره نمی کند.


[ شنبه 90/12/13 ] [ 10:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

ایالات متحده آمریکا برای خروج نام گروهک منافقین از لیست گروه‌های تروریستی خود شرط گذاشت.

به گزارش عصر ایران، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در این باره گفت که همکاری سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در موضوع تغییر مکان کمپ این گروه در عراق، در تصمیم گیری واشنگتن درباره خروج نام این گروه از لیست سازمان‌های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا موثر خواهد بود.
گفتنی است گروهک تروریستی منافقین که در آمریکا دارای عناصر صاحب نفوذ است در ماه‌های گذشته تلاش‌های فراوانی را برای ایجاد فشار به مقامات واشنگتن به منظور خارج کردن نام این گروهک از لیست گروه‌های تروریستی به انجام رسانده است.
کلینتون در ادامه افزود که آمریکا به سلامت و امنیت ساکنان کمپ اشرف در جابجایی اعضای این گروه به یک کمپ سابق نیروهای آمریکایی در حومه بغداد (کمپ لیبرتی) متعهد می‌ماند.
سخنان پنج‌شنبه هفته گذشته کلینتون صریح‌ترین اظهار نظر یک مقام رسمی آمریکا درباره احتمال خروج نام این گروهک از لیست تروریستی آمریکا محسوب می‌شود.
موضوع جابجایی اعضای گروهک تروریستی منافقین از کمپ اشرف در استان دیاله عراق، در ماه‌های گذشته تبدیل به یک مساله جنجالی شده است و کادر رهبری این گروهک با ایجاد جنگ روانی علیه دولت عراق و تشدید فعالیت‌های لابی گرانه خود در آمریکا و اروپا می‌کوشد با مظلوم نمایی از کشورهای غربی و دولت بغداد امتیاز بگیرد.
گروهک منافقین مسئول ترور هزاران شهروند بی‌گناه ایرانی است و اخیرا نیز برخی گزارش‌های رسانه‌های غربی حاکی از همکاری این گروهک با سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان حکایت دارد.

[ شنبه 90/12/13 ] [ 10:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
زهرا اشراقی در صفحه فیس‌بوکش در واکنش به حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات نوشت: "ضربه بسیار سنگین بود".
به گزارش جهان به نقل از فارس، زهرا اشراقی در جواب اعتراض‌هایی که هواداران تندرو جریان اصلاحات به شرکت خاتمی در انتخابات داشتند، واکنش نشان داد.
اشراقی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت:
"سلام دوستان. منطقه ما در مواقع اضطراری اینترنت قطع می‌شود‌. ضربه بسیار سنگین بود ولی منتظر زمان هستم. این صفحه آماده است برای جناب خاتمی..."

[ شنبه 90/12/13 ] [ 10:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
گزارش های دریافتی از شمارش غیر رسمی آرا از برتری غلامعلی حداد عادل با یک فاصله قابل توجه با نفر دوم در انتخابات شهر تهران حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، گزارش های دریافتی از شمارش غیر رسمی آرا در برخی صندوق های تهران حاکی از برتری غلامعلی حداد عادل با یک فاصله نسبتا قابل توجه با نفر دوم در انتخابات شهر تهران حکایت دارد.

خبرگزاری فارس: حداد عادل نفر اول انتخاب مردم تهران

درباره نفرات بعدی هنوز نمی توان به قطعیت سخن گفت و با هر شمارش جابجایی مشاهده می شود. اما  حجت الاسلام ابوترابی، علی مطهری، حجت الاسلام آقا تهرانی، احمدتوکلی و محمد رضا باهنر در رتبه های بعدی در حال رقابت هستند.

این نتایج هنوز نهایی نیست و شمارش صندوق ها ادامه دارد.

 


[ شنبه 90/12/13 ] [ 10:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

چند روز پیش از برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی اعضای مجمع روحانیون مبارز، بنیاد باران و جمعی از اصلاح‌طلبان، در جلسه‌ای با حضور خاتمی تلاش فراوانی کردند تا وی را متقاعد کنند در انتخابات حضور پیدا نکند.

جوان آنلاین:
در این جلسه تعدادی از افراطیون از جمله محمدرضا خاتمی از موضع خاتمی که گفته بود من می‌روم و در انتخابات شرکت می‌کنم (حالا یا به یک نفر رأی می‌دهم یا سفید می‌دهم یا حتی به... رأی می‌دهم) به شدت ناراحت شده بودند.
آنها معتقد بودند چنانچه او در انتخابات شرکت کند و تصویر و خبر آن به بیرون درز پیدا کند، آبروی اصلاح‌طلبان می‌رود؛ از این رو ‌ به دنبال این بودند که یا او را راضی کنند که رأی ندهد یا او را به بیرون از تهران ببرند. خاتمی در ادامه جلسه با عصبانیت می‌گوید من مخالف انگ تحریم هستم. باید برای تماشا هم که شده به استادیوم برویم و از روی سکوها بازی رقبا را تماشا کنیم.
با این حال امروز خبرگزاری فارس اعلام کرد، سید محمد خاتمی با حضور پای یک صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه دماوند، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده است.
حسینیه پنج تن منطقه آبسرد گیلاوند در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، که خاتمی در آن اقدام به مشارکت در انتخابات مجلس نهم کرد، در نزدیکی ویلای علی خاتمی برادر سید محمد خاتمی قرار دارد.
 بدین ترتیب این موضوع نشان می‌دهد گرچه اصلاح‌طلبان موفق شده‌اند خاتمی را راضی کنند روز رأی‌‌گیری در تهران نباشد، اما حضور او در پای صندوق‌های رأی موضوعی است که حرف و حدیث‌های فراوانی را برای اردوگاه اصلاح‌طلبان ایجاد خواهد کرد.
خاصه آنکه برخی از افراطیون این جریان چندی پیش در یک مراسم ختم در جمع خبرنگاران اعلام کردند در انتخابات شرکت نخواهند کرد و به صورت تلویحی انتخابات را تحریم کرده بودند.

[ شنبه 90/12/13 ] [ 10:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرزند شهید یزدانی فرمانده یگان توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آستانه انتخابات با نگارش نامه به علی مطهری به برخی اقدامات سیاسی و عملکرد وی در مجلس هشتم انتقاداتی را وارد کرده است.
به گزارش مشرق متن نامه امیر حسین یزدانی به علی مطهری به شرح زیر است:
 بسمه تعالی
 جناب آقای مطهری، فرزند معلم شهید استاد مطهری
 با اهداء سلام به حضور انورتان؛
 اینجانب امیر حسین یزدانی، فرزند سردار شهید حاج غلامرضا یزدانی، از جنابتان سوالاتی داشتم که مدتهاست بنده را به فکر واداشته، که البته جواب بعض آنها را خوب می دانم، لیک برای اینکه خدای ناخواسته اشتباهی درمورد شما نکرده باشم، خواستم حضرتعالی خود جواب این سوالات را بفرمایید، شاید شبهه از دل ما پاک شود! و شاید بفهمم و قبول کنم که چرا بازهم نامزد شده اید.
 سوال اول: شما در دور قبل انتخابات مجلس، با حضور در لیست جبهه اصولگرایان و اصطلاحا حامیان رییس جمهور به مجلس راه یافتید، سپس با عملکرد شما، طوری پیش آمد که در این دوره اصولگرایان شما را اصولگرا نیافتند این مساله را چگونه توضیح میدهید؟ آقای مطهری! اینکه حاج اسماعیل کوثری از تریبون همین مجلس در مورد بعضی رفتارهای شما اظهار تاسف نمودند را یادتان هست؟ برای ملت ایران توضیح بفرمایید که چه اتفاقی افتاد؟ ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 11:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش جهان روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: تعدادی از مدعیان اصلاحات به خاتمی اعتراض کرده اند که چرا با تحریم انتخابات آبروی اصلاح طلبان را برده و آنها را سنگ روی یخ کرده است.
گفتم: تازه یادشان افتاده؟!
گفت: به خاتمی گفته اند وقتی نظرسنجی ها نشان می دهد که 60 درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند، تحریم انتخابات یعنی این که مردم برای اصلاح طلبان تره هم خرد نمی کنند.
گفتم: خب! دیگه چی؟ خاتمی چه جوابی داده است؟!
گفت: خاتمی گفته نمی دانستم کار به اینجا می کشد!
گفتم: دارد رد گم می کند! تحریم انتخابات فرمول مشترک جرج سوروس و مایکل لدین است و خاتمی در این میان هیچکاره بوده است.
گفت: چه عرض کنم؟! به خاتمی گفته اند، با لبخند که کار پیش نمی رود با همین لبخندهای شما به این حال و روز افتادیم.
گفتم: یارو رفته بود ملاقات یک بیمار که زیر چادر اکسیژن بود ولی هرچی به بیمار لبخند می زد و حال و احوال می کرد، بیمار به جای خوشحالی، به شدت دست و پا می زد پرستار از راه رسید و با دستپاچگی گفت؛ پاتو از روی شیلنگ اکسیژن بردار. بیمار رو خفه کردی!


[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 11:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، چرایی حمایت جامعتین از لیست جبهه متحد اصولگرایان، الهام گیری سایر لیست ها در انتخاب افراد، از این لیست و عدم حضور ساکتین فتنه در لیست جبهه متحد را تبیین کرد.
به گزارش جهان،  آیت الله حسینی بوشهری، امام جمعه قم و نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری؛ یکی از اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان است که به عنوان نماینده آیت الله یزدی (رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) در هیات داوری جبهه متحد حاضر بود. وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان درباره لیست جبهه متحد اظهارنظر کرده و می گوید: «جبهه ها و لیست های فرعی، اسامی که در لیست های شان است نوعا از اسامی هست که در لیست جبهه متحد اصولگرایان به عنوان لیست اصلی مورد حمایت جامعتین قرار دارد. و به نوعی لیست جبهه هایی که در چارچوب اصولگرایی هستند الهام گرفته از این لیست جبهه متحد اصولگرایان است.» بخشی از این گفتگو را در ادامه می خوانید:
ویژگی های آقایان حداد عادل و ابوترابی فرد که باعث شد به عنوان سرلیست در جبهه انتخاب شوند چه بوده است؟
خب این دو شخصیت با مجموع ملاحظاتی که در گروه مشورتی انجام شده و شناختی که جامعه نسبت به اینها داشته و عملکردی که داشته اند را با هم جمع شد و باعث شد که به عنوان سر لیست انتخاب شوند. در مجموع می توان گفت این دو نفر شناخته شده بودند که البته تک تک افرادی که در این لیست انتخاب شده اند افراد شناخته شده ای هستند و قابل قبول؛ لکن تصور این است که نسبت به این دو بزرگوار شناختی بیشتر از دیگران وجود دارد. هر کدام از کاندیداها چه کسانی که در پست نمایندگی هستند و چه در مسئوولیت های دیگری که در کشور داشته اند به عنوان افرادمطرحی که شاخصه های اصولگرایی را در سطح بالایی دارند، هستند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 11:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اطلاعات دریافتی نشان می دهد محافل درونی جریان فتنه دو روز مانده به موعد انتخابات مجلس دچار به هم ریختگی شدیدی شده و اعضای این جریان دنبال راهی برای خروج از بن بستی می گردند که در آن گرفتار شده اند.
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
موج پشیمانی از در پیش گرفته شدن استراتژی تحریم انتخابات در اردوگاه فتنه در حال فراگیر شدن است.
اطلاعات دریافتی نشان می دهد محافل درونی جریان فتنه دو روز مانده به موعد انتخابات مجلس دچار به هم ریختگی شدیدی شده و اعضای این جریان دنبال راهی برای خروج از بن بستی می گردند که در آن گرفتار شده اند.
اطلاعات موجود نشان می دهد یکی از سران فتنه اخیرا با اذعان به اینکه «تحریم نانی بود که خارجی ها در سفره ما گذاشتند»، به این موضوع که جریان فتنه راهبردهای خود را از خارج از کشور دریافت می کند اعتراف کرده و در عین حال جریان اصلاحات را بازنده اصلی این بازی خوانده است.
همچنین گزارش های دریافتی نشان می دهد جریان فتنه که تا یک ماه قبل پیش بینی می کرد مشارکت در انتخابات بیش از 20 درصد نخواهد بود اکنون اذعان می کند که درصد مشارکت حداقل 55 درصد خواهد بود و نظام پس از انتخابات به آسانی می تواند استدلال کند که وزن اجتماعی اصلاح طلبان و فتنه گران بسیار ناچیز بوده است.
آخرین گزارش ها نشان می دهد فتنه گران هنوز راهی برای خروج از این بن بست نیافته اند.

[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 11:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حضرت علامه صراحتا فرمودند" اینجانب جبهه پایداری انقلاب اسلامی را به سایر گروه های سیاسی ترجیح میدهم و نسبت به لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم انتقادی نداشته ام

بولتن نیوز:حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی برای چندمین بار؛ مجدانه از جبهه پایداری انقلاب اسلامی و گفتمان حاکم بر آن حمایت کردند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ به نقل از حضرت علامه مصباح یزدی تاکید کرد که؛ حضرت علامه صراحتا فرمودند" اینجانب جبهه پایداری انقلاب اسلامی را به سایر گروه های سیاسی ترجیح میدهم و نسبت به لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم انتقادی نداشته ام"

پیرو انتساب بعضی مطالب به حضرت آیت الله مصباح یزدی دامت برکاته در خصوص نظر معظم له نسبت به جبهه پایداری و لیست نامزدهای آن جبهه برای انتخابات مجلس از ایشان سوال شد مشروح سوال و جواب از قرار زیر است :

سوال : نقل شده است که حضرتعالی نسبت به لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی انتقاد داشته اید و در صدد تهیه لیست دیگری بوده اید؛ لذا مستدعی است نظر خودتان را در این خصوص بیان فرمایید؟

جواب: اینجانب جبهه پایداری انقلاب اسلامی را به سایر گروه های سیاسی ترجیح میدهم و نسبت به لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم انتقادی نداشته ام

به نقل از حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی


[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 10:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 962
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4414178