NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 


[ چهارشنبه 90/12/17 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق موسوم به منافقین که چندی پیش و پس از سال‌ها مجبور به ترک پادگان اشرف شده‌اند، به محض ورود به "لیبرتی" به عنوان محل اسکان موقت جدید خود، مجبور به پاک کردن زمین‌های مملو از فاضلاب شدند.

به گزارش بی باک به نقل از سایت اوباما، براساس گزارشی که سایت همبستگی ملی به عنوان ارگان سازمان منافقین منتشر کرده است، در تاریخ 4 اسفند، لوله اصلی فاضلاب پادگان لیبرتی که پیش از این محل اسکان سربازان آمریکایی در عراق بوده، ترکیده و بخش اعظم این پادگان را مدفوع سربازان آمریکایی برداشته است.

براساس این گزارش، بعد از گذشت زمان زیادی، اعضای سازمان مجاهدین موفق شدند که طی "یک همکاری دست جمعی" با استفاده از کیسه‌های شن جلوی نفوذ فاضلاب به اتاق‌ها را بگیرند!

سازمان مجاهدین که این روزها نام خود را به شورای ملی مقاومت تغییر داده و به رغم ترور بیش از 17 هزار نفر از مقامات و شهروندان ایرانی، منتظر است آمریکا نام این گروه را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کند، اجازه نمی‌دهد اعضای پشیمان این گروه، از سازمان جدا شوند و پس از ده‌ها سال به آغوش خانواده‌های خود برگردند.

منافقین پس از سال‌ها اقامت دردسرساز در پادگان اشرف و فعالیت علیه دولت‌های عراق و ایران، سرانجام پس از اقدامات حقوقی و بین‌المللی دولت عراق، از این پادگان اخراج شدند. این گروه تروریستی تا زمان مشخص شدن کشور جدیدی برای اقامت که ممکن است اردن یا عربستان باشد، باید در لیبرتی منتظر بمانند.


[ چهارشنبه 90/12/17 ] [ 8:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عدالت اقتضا می کند که حضرتعالی بعنوان نماینده مدعی صدای ملت، ابتدا خواهان مجازات فائزه هاشمی و شخص خود بخاطر تقدم زمانی اتهامات شوید و سپس مسائل بعدی پیگیری شود مگر اینکه حضرتعالی جایگاه فائزه هاشمی را از عدالت بالاتر بدانید.

علی مطهری در نطق میان دستور امروز خود در مجلس، مدعی شد: رای مردم تهران به بنده حاکی از اقبال مردم به گفتمان اصولگرایی انتقادی است.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این نماینده مجلس ادامه داد: البته مسئولان اجرایی کشور مشارکت خوب مردم در انتخابات را به معنای درستی همه رفتارهای خود تلقی نکنند چرا که مردم انتقادات زیادی از نحوه مدیریتی اقتصادی و فرهنگی کشور و از نوع برخورد با منتقدان و معترضان دارند اما همواره برای حفظ اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد میدان ‌می‌شوند تا پیام خود را به غرب زورگو برسانند.
مطهری با تشکر از مردم تهران، ری، اسلام‌شهر و شمیرانات گفت: با وجود اینکه نام اینجانب در هیچ یک از دو فهرست مشهور یعنی جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری وجود نداشت و تخریب گسترده و سازمان یافته‌ای نیز علیه من انجام شد، رای قابل توجهی به بنده دادند، سپاسگزارم.
وی اضافه کرد: این امر حاکی از آن است که تفکر و گفتمان صدای ملت که با همه آرمان‌های اولیه انقلاب اسلامی از جمله رعایت حقوق مردم بر حکومت و آزادی بیان تاکید دارد، مورد استقبال مردم حوزه انتخابیه تهران قرار گرفته است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/17 ] [ 8:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ چهارشنبه 90/12/17 ] [ 8:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
برلین- وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به پاسخ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به نامه دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت:آلمان آماده یک گفت و گوی جدی و با محتوا با ایران است.
ایرنا : "کاترین اشتون"، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز سه شنبه با صدور بیانیه ای از سرگیری مذاکرات قدرت های جهانی و ایران در مورد برنامه هسته ای کشورمان را خواستار شد.
اشتون در این بیانیه و در پاسخ به نامه سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران خاطر نشان کرد: از طرف چین، روسیه، فرانسه، آمریکا، انگلیس و آلمان پیشنهاد از سرگیری مذاکرات با ایران را در مورد برنامه هسته ای این کشور ارائه می دهم.
به گزارش ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه آلمان، "گیدو وستورله"،گفت: نامه سازنده خانم اشتون در پاسخ به نامه ایران و اعلام آمادگی برای از سرگیری مذاکرات باید دلیل محکم و خوبی برای ایران باشد تا به صورت شفاف و با روحیه همکاری برای حل و فصل مسائل گام بردارد.
درهمین حال بانگاه صلح طلبانه خود همواره خواستار مذاکرات بر سر مسائل هسته ای خود بوده است اما مذاکراتی که عادلانه،برابر و برمبنای رعایت حقوق مردم و استقلال ایران باشد.
وستروله افزود:آلمان آماده گفت و گوی جدی و با محتوا با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور است و معتقد است که باید از مسلح شدن ایران به سلاح هسته ای جلوگیری شود.
وزیر امورخارجه آلمان درحالی بر جلوگیری از مسلح شدن ایران به سلاح اتمی سخن گفته که مقامات رسمی کشورمان به دفعات تاکید کرده اند دستیابی به سلاح هسته ای در برنامه های ایران نیست و بطور کلی این موضوع با فرهنگ و اعتقادات مذهبی ایرانیان همخوانی ندارد.
وزیر امور خارجه آلمان در ادامه خاطرنشان کرده است: ما همچنان بدنبال یافتن یک راه حل سیاسی و دیپلماتیک در موضوع هسته ای ایران هستیم و برای همین با شرکای خودمان پیشنهاد از سرگیری مذاکرات را ارائه کردیم.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در نامه 14 فوریه (25 بهمن) خود خطاب به کاترین اشتون آمادگی ایران را برای ازسرگیری مذاکرات با شش قدرت جهانی به شرط محترم شمردن حقوق انرژی هسته ای مسالمت آمیز این کشور اعلام کرده بود.

[ چهارشنبه 90/12/17 ] [ 8:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تاریخ؛ شهادت دانشمندان اتمی ایران است؛ نه خرس، خروس و شغال

اصغر فرهادی یادش رفت همین جایزه اسکار مارلون براندو در اعتراض به رفتار دولت امریکا با سرخ‌پوست‌ها نگرفت. آقای فرهادی موقع اسکار گرفتن به چی فکر می‌کردید؟ اصلن فکر می‌کردید؟ به یاد دانشمندان اتمی شهید ایران بودید؟من منکر سیاهی‌ها نیستم، همین سیاهی مگر طلا و مس سیاهی‌ها را نشان نداد؟ پس چرا این فیلم حتا به یک جشنواره درجه سوم خارجی هم دعوت نشد؟ جایزه که توی سرشان بخورد. آیا به این خاطر نبود که چون نشان می‌داد آخوندها هم با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند بایکوت شد؟

 وقتی دانشمند و پزشک جراح ما جایزه برترین و نوآورترین جراحی جهان را برد و برنده شد چرا جایزه‌اش را ندادند و گفتند که ایران در تحریم است؟ مگر آقای اصغر فرهادی و فیلمش ایرانی نبودن که جایزه به او داده شده و ایران هم در تحریم نبوده است؟ اگر واقعن فکر می‌کنیم که این کارها سیاسی نیست پس حتمن ما گنگ‌های خوابدیده هستیم.
[ چهارشنبه 90/12/17 ] [ 8:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک روزنامه های صبح از معرفی یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده در انتخابات مجلس، به عنوان استاندار خبر داد.
به گزارش جهان نیوز، روزنامه جوان در ستون "برداشت" خود در خبری نوشت: یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده در انتخابات مجلس قرار است به عنوان استاندار معرفی شود. خانم الف که متهم به حمایت از جریان انحرافی بود اکنون نماینده مجلس هشتم است. وی بعدها در یک محفل خصوصی هر گونه ارتباط با جریان انحرافی را قویا تکذیب کرد.

[ سه شنبه 90/12/16 ] [ 1:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مطهری ابراز عقیده کرد: از مردم فهیم حوزه انتخابیه خود که با وجود همه تبلیغات منفی و تخریب‌ها و با وجود این‌که نام بنده در هیچ یک از دو فهرست مشهور تهران نبود رای قابل قبولی به اینجانب دادند سپاسگزارم و از مسوولان اطلاعاتی و انتظامی درخواست می‌کنم منشاء تخریب‌ها علیه بنده را معرفی و با آن‌ها برخورد کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیام بزرگ این انتخابات به نظام‌های استبدادی این بود که مردم ایران با اراده آهنین برای حمایت از انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند و غرب و آمریکا مجبور است برای حل مسائل جهانی با ایران همکاری کند.
وی افزود: مسوولان اجرایی باید بدانند که مشارکت خوب مردم در انتخابات به معنی درستی همه رفتارهای آن‌ها نیست؛ چراکه مردم انتقاداتی از نحوه مدیریت سیاسی و اقتصادی و نوع برخورد با برخی منتقدان و معترضان دارند اما همواره برای حفظ اصل انقلاب و نظام وارد میدان می‌شوند.
وی ادامه داد: از مردم فهیم حوزه انتخابیه خود که با وجود همه تبلیغات منفی و تخریب‌ها و با وجود این‌که نام بنده در هیچ یک از دو فهرست مشهور تهران نبود رای قابل قبولی به اینجانب دادند سپاسگزارم و از مسوولان اطلاعاتی و انتظامی درخواست می‌کنم منشاء تخریب‌ها علیه بنده را معرفی و با آن‌ها برخورد کنند.
مطهری ابراز عقیده کرد: این اقبال زنگ خطری بود برای کسانی که به جای آن‌که به دنبال تشکیل مجلس قوی و کارآمد باشند به دنبال فهرستی بودند که به موجب آن افراد خاصی رییس مجلس آینده باشند و این یعنی خیانت به مردم و آرمان‌های انقلاب؛ همچنین به جبهه متحد عرض می‌کنم که این جبهه باید سازوکار درستی طراحی کند تا شاهد نباشیم که چند تن از اعضای 8+7 خود کاندیدا باشند و ابتدا برای خود رای جمع کنند و سپس درباره رقبا تصمیم‌گیری کنند؛ چراکه این کار خلاف عدالت و اصولگرایی است.
وی با اشاره به شرکت سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از آقای خاتمی برای شرکت در انتخابات و تلاش برای آشتی دادن گروهی که با نظام قهر کرده‌ است تشکر می‌کنم؛ چراکه اساسا قهر با نظام معنی ندارد و قهر مصلحان جامعه با نظام، یعنی باز شدن میدان برای افراد تندرو و فرصت‌طلب و افتادن انقلاب به دست نااهلان و به خارج رانده شدن انقلابیون اصیل که این همان اتفاقی بود که در دوران مشروطه رخ داد.
وی تصریح کرد: برخی اصلاح‌طلبانی که به طور فعال در انتخابات شرکت کرده‌اند روش درست‌تری نسبت به کسانی که شرکت نکرده‌اند، داشتند که باید از آن‌ها سپاسگزار بود.
نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع طرح سوال از رییس‌جمهور، اظهار کرد: رییس‌جمهور قرار است هفته آینده در مجلس حضور یابد و به سوالات پاسخ دهد و این سوال از هیات رییسه مطرح است که چرا این حضور در همین هفته که در فرصت قانونی است انجام نمی‌شود.
وی با انتقاد به آن‌چه «جوسازی یکی از روزنامه‌ها درباره سوال از رییس‌جمهور» عنوان ‌کرد گفت: از مسوولان این روزنامه سوال می‌کنم که چرا برای این حق قانونی ملت جوسازی می‌کنند و به مدیران این روزنامه توصیه می‌کنم یک مساله ساده را تبدیل به یک جنجال نکنند؛ چراکه سوال از رییس‌جمهور یک امر کاملا قانونی و برای ایجاد یک تعامل میان دولت و مجلس است و نباید از آن هراسید.
وی افزود: همچنین از دولت محترم برای قطع فروش نفت به انگلیس و فرانسه که موجب حفظ عزت ملت نیز شده است سپاسگزارم.
وی با اشاره به «اتفاقات تلخ کهریزک» تاکید کرد: از رییس‌جمهور تقاضا دارم در تصمیم خود مبنی بر انتصاب سعید مرتضوی به مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی تجدیدنظر کند.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به موضوع بیداری اسلامی گفت: بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا که رهبر در همان ابتدا و در زمانی که عده‌ای در بهت و ناباوری بودند به آن پی بردند و از آن حمایت جدی نمودند و همین‌طور سقوط دیکتاتور مصر را نیز پیش‌بینی نمودند اکنون خط نبرد اسرائیل و آمریکا با ایران است و مرزهای این نبرد به خاورمیانه و شمال آفریقا منتقل شده است و حمایت ما از این نهضت‌ها یک واجب عقلی است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد بیداری اسلامی گفت: این سخنان بر مردم منطقه تاثیر فراوانی گذاشت و انسان را یاد سخنان سیدجمال‌الدین اسدآبادی می‌اندازد و در این زمینه مجلس و دولت وظیفه سنگینی دارند.

[ سه شنبه 90/12/16 ] [ 1:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کیهان:

خاتمی با انتشار توضیحی درباره شرکت خود در انتخابات نوشت: با وجود سختی و پیچیدگی این مسئله انتظار ندارم همه از توضیحات من قانع شوند.
وی پیش از انتخابات گفته بود «اصلاح طلبان نمی توانند و نباید در انتخابات شرکت کنند چرا که بی معناست». خاتمی اما ساعت 30/15 بعدازظهر روز جمعه در روستای وادان- از توابع دماوند- و در حالی که در ویلای شخصی برادرش علی خاتمی اقامت داشت، اقدام به دادن رأی کرد. این کار سرسخت ترین حامیان وی در احزابی چون مشارکت را شوکه کرد.
خاتمی در توضیح نه چندان شفاف خود می نویسد: «اقدام من از منش و بینش سیاسی و فکری من و آن چه به آن باور دارم و پایبندم ریشه می گیرد. من از موضع اصلاحات و در جهت نگاه داشت روزنه های اصلاح طلبی که آن را مهم ترین و بلکه تنها راه سربلندی کشور و دست یابی به آرمان های اصیل انقلاب و تامین حقوق مردم و مصالح ملت می دانم و نیز برای دفع مخاطرات و تهدیدهای درونی و بیرونی اقدام کرده ام. هدف ممکن و مطلوب، بازگرداندن امور به موقعیتی است که در آن مصلحت کشور و خواست های اساسی و تاریخی مردم اصل قرار گیرد. من براساس راهبرد اصلاح طلبانه به آشتی ملی و بازگشت به آرمان های اصیل انقلاب و قانون اساسی و ایجاد فضای همدلی و مشارکت همگان دعوت کرده و می کنم و انتظار داشته و دارم که همه با اسیر نماندن در گذشته و با نگاه به آینده روند تازه ای را در کشور آغاز کنند.»
وی می افزاید: «در مورد انتخابات، مشارکت فعال و معرفی نامزد طبعا در گرو وجود شرایط مناسب است. مصالح بزرگ تر کشور و اصلاحات مقدم بر ملاحظات شخصی است و اقتضائات خاص خود را دارد. تعیین استراتژی عدم معرفی نامزد و ارائه لیست هیچگاه به معنی تحریم انتخابات نبود و می بایست این امر را در عمل اثبات کنیم تا با گرفتن هرگونه بهانه ای از بدخواهان روزنه ای برای امکان مفاهمه بیشتر با تکیه بر حقوق و مصلحت مردم و پیشرفت واقعی کشور باز شود.»
خاتمی روشن نکرده که چرا همین موضع را به روشنی و شفافیت، پیش از انتخابات مطرح نکرده و تلاش داشته به شکل ناگهانی و مخفیانه رأی بدهد.
اما در واکنش به اقدام غیرمترقبه خاتمی، تحلیل های مختلفی از سوی محافل مدعی اصلاح طلبی و رسانه های همسو با فتنه سبز منتشر شده که در نوع خود قابل تأمل است. عباس عبدی عضو مستعفی حزب مشارکت دراین باره به بی بی سی گفت: رأی آقای خاتمی دو جنبه اخلاقی و سیاسی دارد. به لحاظ اخلاقی کار آقای خاتمی مورد سوال است که انتظاراتی را در جمعی به وجود آورد و بدون هیچ پیش زمینه ای خلاف آنرا اجرا کرد. عبدی اضافه کرد: «محمد خاتمی» پیش از این نشان داده که با فشار اطرافیان تصمیماتش قابل تغییرند و این فشارها، غیراخلاقی است. من پیش از این نیز توصیه کردم که به ایشان فشار نیاورند تا خودشان با مشورت به یک جمع بندی برسند. آقای خاتمی با این رای، مواضع چندماه گذشته اش را اصلاح کرد و خاتمی تغییر ماهیت داد.
عبدی همچنین گفت: قضاوت من این است که آقای خاتمی مشی درستی از لحاظ سیاسی انتخاب کرد ولی تا حالا سه چهار بار این اشتباه را کرده است و به نظر من آقای خاتمی باید با مشورت تصمیم بگیرد و نه تحت فشار دوستانش رفتارهایی چون خروج از حاکمیت با دعوا بر او القاء شود.
اما لیلی پورزند (دختر سیامک پورزند و مقیم تورنتو کانادا) با بیان اینکه خانواده ضد انقلاب وی برای اولین بار در طول پس از انقلاب، در سال 76 در انتخابات شرکت کرده و امیدوارانه به خاتمی رأی دادند، نوشت: از آن روز حدود 15 سال می گذرد و اصلاحات تنها یک پروژه شکست خورده و پرهزینه است که رد داغ آن هنوز بر پیشانی سرنوشت سیاسی ما خودنمایی می کند. آقای خاتمی! دیروز که خواندم در انتخابات یا انتصابات مجلس شرکت کرده اید، دچار احساسات متضاد شدم. احساساتی از قبیل حیرت، شرم و البته خوشحالی، متحیر شدم که چگونه توانستید برای چندمین بار پشت کنید. البته شاید اگر احساسات را کنار می گذاشتم و لحظه ای منطقی می اندیشیدم جایی برای حیرت برایم باقی نمی ماند. چرا که شما همان کاندیدای اصلاح طلب بودید که در سال هفتم اعلام نمودید تنها یک تدارکاتچی هستید... با شنیدن خبر رأی دادن شما احساس شرم هم کردم از همه آنها که در بازداشت به سر می برند، واقعا دوست دارم بدانم در دلتان چه گذشت آنگاه که پا به یک حوزه دور افتاده انتخاباتی گذاشتید و فکر کردید دور از چشم دوربین های رسانه ای در خفا رأی خود را به صندوق می اندازید؟ از کاری شرم داشتید که از رسانه ها گریزان بودید؟ آیا تصور کردید اگر خودتان مانند کبک سرتان را زیر برف کنید و دیگران را نبینید، دیگران هم شما را نمی بینند؟
اکبر گنجی نیز در سایت بی بی سی فارسی این گونه رأی دادن خاتمی را تحلیل کرده است: به گمان خاتمی حداقل بخشی از نظام قصد دارد او و اصلاح طلبان را به مخالفان برانداز مبدل سازد، اما او به روش های گوناگون می خواهد پنجره ای به سوی گفت وگو با حاکمیت بگشاید. نهاد انتخابات با همه اشکالاتی که دارد، مهم است و برخی ظرفیت ها را در هر صورت بروز می دهد. کسانی که مورد حمایت های قوی بودند در همین انتخابات اخیر رای نیاوردند... تحریم انتخابات تاکنون جواب نداده و نظام همیشه توانسته است بالای پنجاه درصد مردم را پای صندوق های رأی بیاورد. این میزان رأی، حتی از آرایی که در نظام دموکراتیکی چون آمریکا به صندوق ها ریخته می شود، بیشتر است. با عدم شرکت در انتخابات، خود را از فرایند سیاسی نظامی که خود ساخته ایم، حذف می کنیم. نظام متعلق به خود ماست. او دوباره به جمهوری اسلامی رأی داده است؛ منتها جمهوری اسلامی به روایت خاتمی.
از سوی دیگر مرتضی کاظمیان از اعضای گروهک ملی- مذهبی (مقیم پاریس) در روز آن لاین تأکید کرد: اعتراف می کنم از شنیدن خبر دچار شوک شدم. نه دلیل قانع کننده برای مشارکت آقای خاتمی می یابم و نه از چگونگی اش سر در می آورم و بس بعید می دانم توضیحات جناب خاتمی نیز بتواند گره گشای دو پرسش و ابهام من باشد.
وی در عین حال تأکید کرده که اپوزیسیون نباید نخبه کشی کند و بیش از آنچه اکنون وجود دارد به یأس و نا امیدی دامن بزند.
شبکه بالاترین نیز این تحلیل ها را منتشر کرده است:
- بالاخره خاتمی را گوشه رینگ گیر آوردیم که هیچ جور راه در رو نداشت. رأی دادنی که هر جور نگاه کنی قابل گذشت نیست. می توانیم جای او را له کنیم و از زاویه سیاسی هم می شود تابوت اصلاح طلبی را تا دم گور بدرقه کرد. ما خائن را با اصرار به صحنه می کشانیم، به او رأی می دهیم و نهایتاً سنگسارش می کنیم. ما سخت فراموشکاریم. شهامت نداریم باور کنیم که او نماینده همه بزدلی های خود ما بوده و هست. ما چه گلی به سر موسوی و کروبی زدیم که مثل خاتمی نبودند؟ قرار نبود در صورت دستگیری شان ایران قیامت بشه؟ پس چی شد؟ در هر فراخوان چرتکه می اندازیم و به این نتیجه می رسیم که الان وقت قیامت نیست! دست بردار رفیق!
- خاتمی را ببخشیم؟ من تنها یک سری سؤال دارم که بی پاسخ مانده است 1- چرا خاتمی در تهران رأی نداد؟ 2- چرا خاتمی رای داد؟ 3- اگر خاتمی به انتخابات اعتقاد داشت چرا مردم را تشویق به اینکار نکرد؟ 4- یک رأی خاتمی چه اثری داشته در حالی که او طرفداران خود را از رای دادن بازداشته است؟ 5- آیا خاتمی فکر می کرد رأی او از همه مخفی می ماند؟
- خاتمی پایان یک توهم بود.
- آن قدر دروغ گفت که روح چوپان دروغگو هم در حضورش لنگ انداخت. اولش گفت پیش شرط هایی دارد که کیهان نشینان خندیدند و گفتند اصلاً تو چه کاره ای که حالا شرط می گذاری. آخرش هم انگشتش آبی شد.
صدیقه بیهقی هم در جرس نوشت: خاتمی پس از انتخابات سال 88 کوشیده در صف اول جنبش سبز نقش آفرینی کند و پرچم در دست بگیرد. شاید او هنوز نمی داند ما چه می خواهیم و چه سختی هایی در پیش است من به عنوان یک دوست به خاتمی می گویم که بفرمایید ته صف!
گفتنی است که خاتمی اگرچه در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 خیانت های بزرگی مرتکب شده ولی ظاهراً قدرت نمایی های پی درپی جمهوری اسلامی ایران و حضور حماسی و ده ها میلیونی مردم در این قدرت نمایی ها که حماسه های 22 بهمن و 12 اسفند امسال تازه ترین آنهاست، به خاتمی فهمانده است که طی چند سال گذشته، آب در هاون کوبیده و تمامی سرمایه ای را که در بستر نظام اسلامی اندوخته بود به پای دشمنان نظام ریخته و از دست داده است و از سوی دیگر در داخل کشور نیز تا آنجا افول کرده است که حتی نزدیکترین یارانش نیز به فراخوان وی برای تحریم انتخابات کمترین توجهی نمی کنند. بنابراین شرکت خاتمی در انتخاباتی که خود آن را تحریم! کرده بود از یکسو نشانه غیرقابل تردیدی از آن است که وی به بن بست رسیده و از سوی دیگر حکایت از آن دارد که خاتمی رسیدن به این بن بست را باور کرده و در پی یافتن راه خروج از آن است. اگر چنین باشد- که به نظر می رسد چنین است- باید گفت، خاتمی اگرچه بدهی های فراوانی به مردم و نظام دارد ولی ظاهراً تلاش می کند اولین گام را برای بازگشت بردارد. عصبانیت شدید گروه ها و محافل ضد انقلاب از خاتمی و فحاشی پی درپی به او نشان می دهد که آنها نیز از شرکت غیرمنتظره خاتمی در انتخابات همین برداشت را دارند و در حالی که به پرچمداری او در فتنه های احتمالی بعدی دل بسته بودند، خاتمی را رفیق نیمه راه و خود را در میانه میدان تنها یافته اند! این برداشت از ماجرای مورد اشاره اگر با واقعیت انطباق داشته باشد- که امید است داشته باشد- خاتمی باید برای خروج از کانون فتنه و بن بست خودساخته با شجاعت آماده برداشتن گام های بعدی باشد و به این نکات حیاتی نیز توجه کند که؛
1- دشمنان بیرونی خاتمی را برای قربانی کردن می خواهند و تاکنون نیز چنین کرده اند.
2- عصبانیت جریانات و محافل ضد انقلاب از خاتمی و فحاشی آنها علیه او به نمایندگی از قدرت های استکباری صورت می پذیرد که احساس می کنند طعمه خود را از دست داده اند.
3- برخی از اطرافیان خاتمی برای پیشگیری از گام های بعدی وی تلاش می کنند او را پس از شرکت در انتخابات، در موضع طلبکاری از نظام و مردم معرفی کنند و با توسل به این ترفند موذیانه و القای این توهم که حالا نوبت نظام است! مانع گام های بعدی وی برای دور شدن از کانون فتنه شوند.
4- برخی دیگر از اطرافیان دوست نمای خاتمی با القای این گزاره جعلی که «خاتمی خلاف آنچه که گفته بود عمل نکرده است»! در پی آنند که شرکت وی در انتخابات را- علی رغم تحریم قبلی- کم اهمیت جلوه داده و خاتمی را در مواضع قبلی خود پابرجا نگاه دارند!
5- و بالاخره خاتمی باید دریافته باشد که در جریان فتنه 88 دشمنان بیرونی نظام سرمایه دو دوره ریاست جمهوری او را به نفع خود و علیه مردم و نظام مصادره کرده اند. بنابراین آنها به خاتمی بدهکارند و نه خاتمی به آنها. گروه های ورشکسته اپوزیسیون و کاسه لیس بیگانگان که چند درجه زیر «هیچ» اند.

[ سه شنبه 90/12/16 ] [ 1:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

واکنش های تند ضد انقلاب به رای دادن محمد خاتمی همچنان در فضای مجازی ادامه دارد...

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،  فخر السادات محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده از عوامل فتنه سال 88 که در شبکه اجتماعی جاسوسی فیس بوک تبلیغ و انتشار پیام های همسرش را بر عهده دارد نسبت به رای دادن رئیس جمهوری پیشین ایران واکنش های بسیار تندی را نشان داده است.

مصطفی تاج زاده (از محکومین فتنه 88) در پیامی از داخل زندان انتخابات مجلس نهم را تحریم کرده و نسبت به آن سیاه نمایی کرده بود اما حضور حماسی مردم در پای صندوق ها به شکست مفتضحانه فتنه گران منجر شده و آنان را به جان هم انداخته است.
 حضور "سید محمد خاتمی " رئیس جمهور پیشین ایران،باعث عصبانیت فتنه گران شد بطوریکه عکس المعل های جالب توجهی با خود به همراه داشته است.
 محتشمی پور همسر تاج زاده نیز با این جمله برای خاتمی که "عکسش نیز گاهی آزارم می دهد" و انتشار چند کاریکاتور توهین آمیز از او در صفحه فیس بوکش عصبانیت شدید خود را نشان داده است.

[ سه شنبه 90/12/16 ] [ 1:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4414337