NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دوست و همکار قدیمی م.ه در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت می‌گوید او تنها کسی نبوده که م.ه با وی برای لابی در غرب و تشدید تحریم ها علیه ایران تماس گرفته است.
جزئیات جدید از تلاش‌های آقازاده برای تشدید تحریم‌های ضدایرانی
به گزارش عصر امروز، نیک‌آهنگ‌ کوثر همکار نشریات مختلف زنجیره‌ای، با نظر م.ه مسئول راه‌اندازی سایت در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت شد. او پس از خروج م.ه از کشور با وی در ارتباط بود.

وی درباره انتشار فایل‌های صوتی خود با م.ه می‌گوید: اتهام انتشار این نوارها به من، معتبر نیست، ولی بعد از اینکه اعضای خانواده ه، صحت نوارها را زیر سؤال بردند، درست بودن و ادیت نشدنشان را تایید کردم. آقای خرازی اگر جویای واقعیت هستند و درباره صحت نوارها و مستندات نیز سؤالی دارند، می‌توانند به طور علنی یا غیرعلنی از من بپرسند. می‌توانند حتی بپرسند که آقای م.ه در چه روزی با من تماس گرفتند و از من خواستند به سراغ مسئولان وزارت خزانه‌داری [آمریکا بروم]. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/11/8 ] [ 10:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
همین سه سال پیش بود که با آغاز تهاجم گروههای تروریستی به سوریه سایت های فتنه گران با حمایت از اقدام آنان نظام اسلامی را که از حکومت قانونی اسد که مورد حمایت مردم سوریه بود آماج حمله قرار داده و این گروههای تروریستی را مردم سوریه خطاب می کردند؟!
زمانی که فتنه گران داعش را می پرستیدند و از آن حمایت می کردند! + اسناد
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز، حکایت دنبال روی کورکورانه فتنه گران و معاندان نظام از اربابان خود مساله ای است که هر روز در مواضع مشترک آنان برای انسان حقیقت بین، کاملا آشکار می گردد.

بنا بر این گزارش همین سه سال پیش بود که با آغاز تهاجم گروههای تروریستی به سوریه سایت های فتنه گران با حمایت از اقدام آنان نظام اسلامی را که از حکومت قانونی اسد که مورد حمایت مردم سوریه بود آماج حمله قرار داده و این گروههای تروریستی را مردم سوریه خطاب می کردند؟!  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/11/8 ] [ 10:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
10 نکته در خصوص خبر محکومیت رحیمی و هیاهوی رسانه ای:
محکومیت رحیمی به حق و نشانه اراده نظام اسلامی به برخورد با فساد است/ این حضرات خودشان هم متوجه نشدند که این همه تبلیغ و حمایت از حکم دادگاه، بیش از آنکه ضربه ای کاری بر موقعیت احمدی نژاد باشد، بازی در پازل خطرناکی به نام پرونده م.ه است! سوالی که مطرح می شود این است که در صورت صدور حکم این آقازاده عکس العمل این حضرات چه خواهد بود؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کاملا قابل پیش بینی بود که پس از خبر محکومیت محمدرضا رحیمی رسانه های اصلاح طلب به میدان بیایند و این خبر را در بوق و کرنا کنند و اخ و تف های شان را روی قبر دولت نهم و دهم انداخته اند و «از سال 84 می دانستیم این دولت فاسد است» و ... را جار بزنند و اتفاقا در پازلی که می اندیشیدیم این بوق و کرنا شدیدا نیاز بود.

1- محکومیت آقای رحیمی مربوط به اتهامی در سال 82 است و زمانی که ایشان رییس دیوان محاسبات بودند. عجیب اینجاست که این ماجرا نه ربطی به مسئولیت ایشان در دیوان محاسبات دارد و نه ربطی به سمت معاونت اولی دکتر احمدی نژاد. کل ماجرا مربوط است به وجوهی که جناب رحیمی برای ستاد انتخاباتی توزیع کردند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا رسانه های اصولگرا از کاندیداتوری وزیر بهداشت حمایت می کنند؟
پاسخ فارس به ادعای روزنامه خاندان آیت الله هاشمی/ چشم ها را باید شست...

از گردانندگان محترم روزنامه منسوب به خاندان آیت الله هاشمی می خواهیم که حداقل ظاهر ادعای خود در حمایت از دولت آقای روحانی را حفظ نموده و با انتشار شایعه حمایت اصولگرایان از کاندیداتوری وزیر بهداشت در انتخابات ریاست جمهوری 96 موجب بروز سوء تفاهم و شکاف در بدنه دولت نشوند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس،یکی از روزنامه های حامی خاندان آیت الله هاشمی رفسنجانی، در شماره امروز خود با درج کاریکاتوری از دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدعی « حمایت معنادار رسانه های اصولگرا از دکتر هاشمی» شده و این سئوال را مطرح کرده است که «آیا هاشمی (وزیر بهداشت) به فکر ریاست جمهوری است؟»

روزنامه «آرمان امروز»در بخشی از گزارش خود نوشته است:« رویکرد خبرگزاری های اصولگرا مثل فارس و تسنیم نوعی استقبال از این موضوع (کاندیدا شدن وزیر بهداشت در انتخابات آینده ریاست جمهوری) را نشان می دهد و اینکه ظاهراً آنها می خواهند با ترغیب و تشویق این مسئله را حساب شده جلوه دهند تا در نبود گزینه جدی برای رقابت با دکتر روحانی، از وزیر برگزیده او حمایت کنند.» ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
توهین اخیر نشریه فرانسوی به رسول اکرم(ص) و پیام رهبری به جوانان غربی، موضوعاتی است که از نظر فعالان فضای مجازی دور نماند.

توهین اخیر نشریه فرانسوی به رسول اکرم(ص) موجب شد تا پوسترها و طرح‌های مختلفی در این زمینه از سوی وبلاگ نویسان و طراحان در فضای مجازی منتشر شود؛ بعد از ارسال پیام رهبری به جوانان غربی نیز این دو موضوع در قالب یک طرح گنجانده شد؛ در ادامه پوسترهایی که با این موضوعات ساخته شده است را مشاهده می‌کنید: (برای دریافت پوستر در اندازه اصلی بروی تصاویر کلیک کنید)

طراح این پوستر در وبلاگ شیعه آرت با آوردن این جمله که «آقا زده به خط... تنهاش نذارید» که اشاره دارد به بخشی از سخنان علیرضا پناهیان در خصوص پیام رهبری به جوانان غربی نوشته است: سعی شد در طراحی این پوستر هم پیام حضرت آقا مد نظر قرار بگیره و هم تأکید طرح بر روی ابراز عشق و ارادت به حضرت رسول (ص) باشه. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برادر همسر آقای جاسبی نگذاشت تا گزارش تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد از کمیسیون عبور کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه‌ای پیشتاز در مبارزه با فساد اقتصادی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر چگونگی وضعیت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد و اخذ مدرک محمدرضا رحیمی از این دانشگاه اظهار داشت:  تحقیق و تفحص از مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد در دو نوبت انجام گرفت که تحقیق و تفحص اول در سال 84 تا 85 انجام شد که همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را شامل می‌شد و به 1570 مورد رسید و در 9 تیپ مختلف دسته‌بندی شد که یک تیپ آن دانشگاه آزاد بود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رویش نیوز- دکتر ویس کرمی: آقای دکتر علی مطهری، مانند بسیاری از افراد سیاسی، دارای نقاط قوت و ضعفی است. اما مهم، نوع ضعف و قوت و نیز شدت و ضعف هر کدام از آنهاست. آنچه در یکسال اخیر، از جناب آقای دکتر علی مطهری دیده می شود، از چند زاویه قابل بررسی است.alt

چکیده: نوشتار کنونی،به بهانة بیانات و حرکات چند سال اخیر آقای دکتر علی مطهری نوشته شده و به آسیب شناسی پدیده های مشابه مطهری در انقلاب اسلامی می پردازد.

به نظر نگارنده، آقای دکتر علی مطهری، مانند بسیاری از افراد سیاسی، دارای نقاط قوت و ضعفی است. اما مهم، نوع ضعف و قوت و نیز شدت و ضعف هر کدام از آنهاست. آنچه در یکسال اخیر، از جناب آقای دکتر علی مطهری دیده می شود، از چند زاویه قابل بررسی است که به اختصار مورد بررسی قرار می گیرد.

1-جنبه روانشناختی

معروف است ابوسفیان، غلام خود را بالای چاه زمزم گمارده بود که به دروغ مردم بگویدکه -نعوذ بالله- ابوسفیان، چاه زمزم را نجس کرده و زمانی که دلیل جعل این دروغ را جویا شد، ابوسفیان گفت که این کار را برای معروف شدن انجام می دهد و بس! ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تشییع پادشاه عربستان

به گزارش گروه رسانه های پایگاه خبری بی‌باک، همه ما دوستدار فرج بلکه عاشق نزدیک و نزدیک تر ظهور حضرت حجت هستیم. اما این نکته نباید سبب آن شود که بدون بررسی دقیق و موشکافانه به سراغ روایات ظهور برویم و به خاطر این عشق وصف ناپذیر در دام مصداق یابی های خودخواسته و یا توقیت و تعیین زمان برای ظهور حضرت بیافتیم.

البته از سوی دیگر نیز در صورت صحت و پس از بررسی دقیق نباید از این روایات غافل ماند و آنها را به گوشه ای وانهاد. چرا که اینها می توانند نشانه هایی از آمدن گل خوشبوی فاطمه سلام الله علیها باشند و ما را به سوی آمادگی بیشتر و رصد دقیقتر اوضاع سیاسی و اجتماعی عالم رهنمون سازند.

با این حال این اتفاق از یک سو می تواند بسیار مبارک و میمون باشد. چرا که هر از چندی شیعیان منتظر حضرت ولی عصر (عج) را وادار به رصد اوضاع پیرامونی خود می کند. همچنان که انقلاب اخیر مردم مصر و احتمال انطباق حوادث سیاسی و اجتماعی مصر کنونی با روایات ظهور، چشم ها را به آن سو کشاند و منجر به بررسی و تحلیل جدی این روایات شد.

اما باید مراقب بود که شوق فراوان، ما را به دام پیش داوری های نامربوط و تطبیق های غیر منطقی و گاه گناه آلود و همراه با توقیت نکشاند.

بنابراین سعی خواهیم کرد بدون پیش داوری های ذهنی به بررسی کوتاه و اجمالی این روایات پرداخته و در نهایت احتمال انطباق آن با شرایط کنونی را تحلیل کنیم.

روایات مرتبط با مرگ عبدالله، آخرین پادشاه مقتدر پیش از ظهور تعداد روایاتی که ادعا می شود به مرگ «عبدالله»، آخرین پادشاه مقتدر حجاز مرتبط است، فراوان است. آیت الله کورانی در کتاب عصر الظهور، در فصلی با عنوان بحران حکومت در حجاز چنین می گوید:

«روایات منابع شیعه و سنی بر این نکته اتفاق دارند که طلیعه ظهور حضرت مهدی (عج) در حجاز، پیدایش خلاء سیاسی و کشمکش بین قبائل بر سر فرمانروائی است. و این حوادث در پی مرگ پادشاه و یا خلیفه ای رخ می دهد که با مردنش گشایشی در امور به وجود می آید. برخی روایات، نام او را «عبدالله» و اعلان خبر مرگ او را روز عرفه تعیین کرده اند. پس از مرگ او حوادثی پیاپی در حجاز رخ می دهد که تا خروج سفیانی و ندای آسمانی و درخواست اعزام نیرو از سوریه به حجاز و سرانجام، ظهور حضرت مهدی (علیه السلام) ادامه می یابد.» (عصر الظهور، ص 261؛ ترجمه کتاب عصر ظهور، ص 258)

  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

انجمن‌های اسلامی جنوب کشور در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه:

آقای لاریجانی! الله الله از آن روزی که دستان قاضی برای کوبیدن چکش بلرزد

انجمن‌های اسلامی جنوب کشور در خصوص ضرورت اجرای عدالت در مورد پرونده مهدی هاشمی، خطاب به رئیس قوه قضائیه نامه‌ای نوشتند.

به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، انجمن‌های اسلامی جنوب کشور در خصوص ضرورت اجرای عدالت در مورد پرونده مهدی هاشمی، خطاب به رئیس قوه قضائیه نامه‌ای نوشتند.

 متن این نامه به شرح زیر است:

 «بگو: پروردگارم به عدالت فرمان داده است (اعراف، آیه 29)

 جناب آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی

 ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

 سلام علیکم

 یقیناً یکی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تحقق شعار عدالت در عرصه‌های مختلف آن است، شعاری که در پرتو آن استعدادهای همه افراد زمینه‌ای برای رشد و بروز پیدا می‌کند و در عین حال مجرمان بسزای جرم خود می‌رسند تا جامعه از هرج و مرج پاک شود. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مردم عراق در مقابل کتیبه دستاوردهای ارتش صدام در جنگ با ایران تنها یک جمله نوشته اند: «زنده باد خامنه‌ای رهبر!» حجت الاسلام سیدکمیل باقرزاده در صفحه گوگل پلاس خود با انتشار تصویری از سردار سید محمد باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین، نوشت:


«چند شب پیش برای دیدار پدر عزیزم که تازه از مأموریت تفحص برون مرزی برگشته بودند راهی تهران شدم. لابلای تصاویر سفر اخیرشان، به عکس زیبایی رسیدم که حکایت جالبی دارد. تصویر سنگ یادبودی که رژیم بعثی عراق در منطقه عملیات بدر در شرق رودخانه دجله بنا کرده و به اصطلاح، افتخارات رژیم صدام(!) را بر روی آن حکاکی کرده اند.

 



عملیاتی که ما آن را به اسم «عملیات بدر» می شناسیم، در این لوح یادبود به عنوان «تاج المعارک» معرفی شده و اطلاعاتی مانند نام یگانهای بعثی شرکت کننده در عملیات و نتایج آن و نیز خسارتهای دشمن (یعنی ایران!) بر روی این کتیبه نقش بسته است. اما آنچه در این تصویر از همه مهمتر است، حرف دلِ امروز ملت عراق است که عشایرِ شجاعِ عراقیِ شرقِ دجله با رنگ قرمز بر روی کتیبه نوشته اند، و به منزله خط بطلانی است بر آرزوها و نیّات شیطانی صدام ملعون و اربابان آمریکایی اش: «عاش القائد الخامنئی»! زنده باد خامنه ایِ رهبر!»

وی همچنین در ادامه از قول سردار باقرزاده نقل کرد: «وقتی در این سفر برای آغاز عملیات جستجوی پیکرهای مطهر شهدای عملیات بدر و سردار دلاور لشکر عاشورا، شهید آقا مهدی باکری وارد این منطقه در عمق خاک عراق شدیم، چیزی که به همه بچه های تفحص روحیه ای مضاعف بخشید دیدن همین دستخط قرمز رنگ بر روی این کتیبه بود.»


[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1865
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4443468