NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مطهری در نامه خود توصیه محمود احمدی‌نژاد برای قرار گرفتنش در فهرست سی‌نفره انتخابات مجلس در شهر تهران را رد کرده و خود مستقل می نامد.

 

گروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.

*****
 

 

روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات روز یک‌شنبه را با تمرکز خبری بر موضوع واکنش اصولگرایان نسبت به دادگاه رحیمی و گفت‌وگوی ظریف و کری آغاز کردند؛ از سوی دیگر محمد سلامی از اعضای برجسته سازمان منحله مجاهدین به‌صراحت تشکیل جبهه فراگیر اصلاحات را رد کرد تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون نگرانی اعضای این سازمان مبنی بر فراموشی جریان اصلاحات نسبت به پیگیری فعالیت مجدد این سازمان منحله با تشکیل جبهه متحد قوت بگیرد. 

شوق علی مطهری روی موج زنجیره‌ای‌ها/ طرح چالش السابقون انقلاب توسط روحانیروزنامه مردم‌ سالاری

ارگان رسمی حزب مردم‌سالارییک‌شنبه را با تیترهای «بنا نداریم واتس آپ و لاین، فیلتر شود» و «بازتاب گفت‌وگوی ظریف - کری در داووس در رسانه‌های دنیا» روانه پیشخوان مطبوعات کشور شده است.

· اصلاحات؛ یک پروسه تمام‌نشدنی ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مدعیان اصلاحات تاکنون به این پرسش پاسخ نداده‌اند که دشمنی آن‌ها با آقای روحانی و سپس ابراز دوستی با ایشان چه علتی داشته؟!

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در ستون «گفت و شنود» امروز «کیهان» آمده است:

گفت: محمد عطریانفر عضو مرکزیت کارگزاران می‌گوید آقای عبدالله نوری پیشنهاد آقای هاشمی برای وزارت کشور را نمی‌پذیرفت و می‌گفت؛ حاضر نیست جای آقای محتشمی‌پور را بگیرد.

گفتم: ولی بالاخره وزیر کشور دولت هاشمی شد.

گفت: عطریانفر می‌گوید وقتی آقای هاشمی گفت؛ اگر وزارت کشور را نپذیری، این وزارتخانه را به آقای حسن روحانی می‌دهم، آقای عبدالله نوری برای اینکه مبادا روحانی وزیر شود، پیشنهاد هاشمی را پذیرفت!

گفتم: حالا پیدا کنید میزان ارادت آقای عبدالله نوری به آقای روحانی را و اینکه اکنون تا چه اندازه ابراز ارادت آن‌ها به روحانی واقعی است؟!

گفت: مدعیان اصلاحات تاکنون به این پرسش پاسخ نداده‌اند که دشمنی آن‌ها با آقای روحانی و سپس ابراز دوستی با ایشان چه علتی داشته؟! و جواب‌های سر بالا می‌دهند.

گفتم: چه عرض کنم؟! به یارو گفتند چرا پشتت خاکیه؟ گفت؛ مگه چه عیبی داره؟ پس می‌خواستی اسفالت باشه؟!

 منبع:‌ کیهان


[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: داعش یک دختربچه 4 ساله را مجبور کرد به دلیل تماشای کارتن باب‌ اسفنجی و باربی در انظار عمومی توبه کند.گروهک تروریستی داعش، تصاویری را از مراسم توبه کوچک‌ترین دختر عضو این گروهک در شهر طبقه سوریه منتشر کرد.

سایت خبری "النهار" مصر در این‌باره گزارش داد؛ داعش با انتشار عکسی در صفحه توییتر خود نوشت: کوچک‌ترین دختر عضو داعش که به تماشای کارتون "باب‌اسفنجی" و "باربی" اعتیاد داشت، مورد هدایت خدا قرار گرفت و توبه کرد(!).

این دختربچه که کمتر از 4 سال سن دارد، در جمع مردم گفت: دیگر این کارتون‌ها را تماشا نخواهم کرد.

سران گروهک تروریستی داعش که به فساد، عیاشی و شهوت‌رانی مشهور هستند و زنان و دختران عراقی و سوری را به کنیزی می‌گیرند با اجرای قوانین سخت‌گیرانه بر مردم، آنان را به بهانه‌های واهی همچون درست نبستن روبنده، تماشای کارتون، گوش دادن موسیقی و... شکنجه و اعدام می‌کنند.


[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


راز سوگواری داعشی های وطنی برای پادشاه فقید! عربستان چیست!؟ / ماجرای کمک چند میلیاردی ملک عبدالله به سبزها و چند سوال بی پاسخ!

رجانیوز: سرانجام خبر مرگ پادشاه عربستان تایید شد، خبری که در 24 ساعت گذشته منجر به انتشار تحلیل ها و بازتاب های مختلفی در رسانه های داخلی و بین المللی شده است و در این میان هاشمی رفسنجانی نیز با صدور پیامی خطاب به پادشاه جدید این کشور تاکید کرد که این اتفاق را به «کشور دوست عربستان سعودی» تسلیت می گوید و برای «آن فقید» رحمت واسعه و برای خانواده و خاندانش «صبر و اجر» مسئلت می کند.

حسن روحانی نیز در پیام جداگانه ای به همین مناسبت تاکید کرد که «برای آن مرحوم مغفرت، برای خاندان ایشان صبر و برای ملت و دولت عربستان آرزوی موفقیت» دارد.
 
بر پایه این گزارش، یکی از موضوعاتی که طی سالهای گذشته در عرصه سیاسی ایران بارها مورد توجه گرفته است، رابطه صمیمی و نزدیک پادشاه سابق عربستان و خاندان آل سعود با اصلاح طلبان در ایران بوده است، در این باره شاید صمیمیت ملک عبدالله با هاشمی رفسنجانی بیش از هر کس دیگری شهره عام و خاص بوده، چنانچه بنا بر اخبار منتشر شده رسمی در رسانه های مختلف طی سالهای گذشته پادشاه عربستان در بسیاری از سفرهای خود به تهران، به جای حضور در هتل، شب را در منزل هاشمی رفسنجانی می گذرانده است.
 
 

عکسی که اسفند 92 از حضور پادشاه عربستان در منزل هاشمی رفسنجانی در تهران منتشر شد 

اما شاید نقطه عطف این ارتباطات ویژه و فراتر از دیپلماسی رسمی دو کشور بین آل سعود و اصلاح طلبان، سال 88 باشد. زمانی که محمد خاتمی بدون هیچ جایگاه حقوقی در ایران، تحت عنوان «رییس جمهور سابق ایران» به عربستان سفر کرد و دیداری ویژه با ملک عبدالله داشت.
 

یک سال و نیم بعد از این دیدار، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در نماز جمعه 6 مرداد ماه 1389 گفت:
 
«آمریکایی ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور‌های منطقه هستند، به سران فتنه دادند و همین سعودی ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می کردند، گفتند، اگر توانستید نظام را منقرض کنید، تا پنجاه میلیارد دلار دیگر را هم می دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد.» ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق، اطلاعیه‌ای نسبت به اظهارات مطرح شده درخصوص پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت دهم واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق اطلاعیه‌ای نسبت به اظهارات مطرح شده درخصوص پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت دهم واکنش نشان داد.

 متن نامه دفتر احمدی‌نژاد به شرح زیر است:

 موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی‌محابا علیه دولت‌های مظلوم نهم و دهم و بهره‌برداری‌های سوء سیاسی گردید. گرچه ملت بزرگ ایران هوشیارانه تمام حوادث را زیر نظر دارد و به خوبی و درستی قضاوت خواهد کرد لیکن جهت روشن‌تر شدن حوادث، نکاتی را به استحضار ملت شریف می‌رساند.

 1- در نحوه رسیدگی به این موضع تاملات فراوانی وجود دارد که ورود به آن را در شرایط کنونی به صلاح کشور نمی‌دانیم.

 2- تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح، مروبط به سال 86 و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از شروع همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده است و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع، هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.

 3- اطلاع‌رسانی سهوی یا عمدی نادرست و مبهم، همانند ماجرا‌های بانکی و نفتی، فرصتی را در اختیار مغرضان و بددلان قرار داده است تا سنگین‌ترین هجمه‌ها را علیه خدمتگزاران پاک در دولت‌های نهم و دهم ساماندهی و اجرا نمایند. روشن است که سیاست‌بازان حرفه‌ای و برخی رسانه‌ها اصرار دارند که با ابهام‌آفرینی، زمینه را برای تخریب دولت قبل و خدمات کم‌نظیر آن و انتقام‌کشی از ملت عزیز فراهم نمایند و همچنین از رهگذر آن بر بسیاری از ضعف‌های جاری در اداره کشور سرپوش بگذارند. رسانه‌های معاند بیگانه نیز با بهره‌برداری از شرایط، مشغول عقده‌گشایی هستند.

 4- مدیران ارشد دولت‌های نهم و دهم علیرغم وجود پاسخ‌های قاطع به اتهامات بی‌اساس علیه خود، برای رعایت مصالح کشور و به عنوان وظیفه‌ای ملی و دینی و جهت جلوگیری از بهانه جویی‌ها، مشقات و سختی‌های سکوت را بر خود هموار کرده‌اند، ولیکن همچنان که مردم با فراست ایران زمین از گذشته‌های دور گرفته‌اند: ماه همیشه زیر ابر پنهان نمی‌ماند.

 دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم

 منبع: تسنیم


[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نامه شما به جوانان اروپا، موجب روشنی چشم‌ها شد
رئیس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه با استقبال از نامه آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی نوشت: مرقومه ­ی پر مهر حضرتعالی خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی به مصداق «کلمه طیّبه» که از درایت حکیمانه، دغدغه ­های فراملّی و بصیرت جهانی ­آن رهبر فرزانه در خصوص مسائل بین المللی حکایت داشت.

به گزارش پایگاه 598، رئیس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه با استقبال از نامه آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی نوشت: مرقومه ­ی پر مهر حضرتعالی خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی به مصداق «کلمه طیّبه» که از درایت حکیمانه، دغدغه ­های فراملّی و بصیرت جهانی ­آن رهبر فرزانه در خصوص مسائل بین المللی حکایت داشت، حسب اطلاعات می‌دانی، با استقبال وسیع مسلمان منطقه مواجه شد و موجب روشنی چشم­‌ها و شفای دل­‌ها گشت.

متن کامل نامه حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی رئیس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه خطاب به رهبر معظم انقلاب به این شرح است: ‎ ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درتازه ترین مطلب سایت ضد انقلاب سحام نیوز ( حامی شیخ خائن فتنه گر) در گزارشی تحت عنوان " تزریق آمپول بیهوشی به یک روحانی اهل سنت " دروغهای عجیب و غریبی را علیه نظام مطرح کرده است.
وقتی سایت حامی شیخ فتنه گر گاف می دهد
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایت های ضد انقلاب در دروغ بافی علیه نظام اسلامی و متهم کردن آن به ضرب و جرح مخالفان آنقدر در کذب گفتن زیاده روی می کنند که در یک مطلب چند خطه حتی متوجه تناقض های خود نیز نمی شوند.

بنا بر این گزارش درتازه ترین مطلب سایت ضد انقلاب سحام نیوز ( حامی شیخ خائن فتنه گر) در گزارشی تحت عنوان " تزریق آمپول بیهوشی به یک روحانی اهل سنت " دروغهای عجیب و غریبی را  علیه نظام مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ما این سایت ابتدا در لید این خبر مدعی شده است که: "این روحانی اهل سنت، از روز بعد این حادثه(سه شنبه) قدرت تکلم خود را از دست داده و تا روزجمعه1393/11/03 قدرت تکلم را به طورکامل بازنیافته است."

اما بلافاصله پس از این مطلب برای اینکه اصل خبر که دروغ می باشد را به مخاطب خود القاء کند از قول وی که هنوز قدرت تکلمش را از دست داده! نوشته است که: 
"علی حسین‌زاده پس از به هوش آمدن، تاکید کرده است که: «5 نفر مسلح که در صحنه واقعه، 4 نفر آنان فارس زبان و یکی کُرد بوده است به وی حمله کرده و او را به شدت مورد ضرب وشتم و آزار وحشیانه قرار داده‌اند، ضمناً پس از تزریق آمپول مذکور با لحنی تهدیدآمیز به او می‌گویند که نتیجه? این تزریق را فردا خواهی دید.»" 

به گزارش عصر امروز معلوم نیست گردانندگان این قبیل سایت ها خوانندگان خود را چه فرض کرده اند که اینهمه دروغ را، آن هم در یک خبر چند خطه می خواهند به آنها القاء نمایند هر چند این جماعت وقتی شیخ فتنه گرشان در رقابت با آرای باطله بازنده شد! و ادعای تقلب کرد دیگر بر این افراد بی هویت حرجی نیست که در یک خبر، چنین تناقض آشکاری را بخواهند به خواننده القاء نمایند و گاف به این بزرگی بدهند!

[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علیرضا زاکانی تاکید کرد:
امیدواریم قوه‌قضائیه در پرونده مهدی هاشمی هم رأی قاطعی صادر کند
اصولگرایان در پرونده رحیمی روسفید شدند
پیشینه رحیمی در اردوگاه هاشمی تعریف می شود و با محکومیت پرونده وی، جریان اصولگرا روسفید شد...
امیدواریم قوه‌قضائیه در پرونده مهدی هاشمی هم رأی قاطعی صادر کند
به گزارش عصرامروز، علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اصل محکومیت آقای رحیمی نشان داد قوه قضائیه اهتمام ویژه ای در برخورد با فساد مسئولان دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرچه این جنس فساد به صورت نادر اتفاق می‌افتد اما مثل لکه سیاهی است که بر پیکر و جامعه سفید نظام اسلامی خود را نشان می‌دهد. باید برای صدور این حکم از قوه قضائیه تشکر کنیم.

رحیمی در اردوگاه هاشمی تعریف می شود

زاکانی با بیان اینکه این محکومیت باعث شد جریان اصلاحات از آن به عنوان حربه سیاسی استفاده کند، اظهار داشت: پیشینه رحیمی در اردوگاه هاشمی تعریف می شود و اساسا حضور او در اردوگاه اصولگرایان همیشه با ابهام و سئوال روبرو بود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان گفت: ما همیشه با شیوه‌ها و مواردی که به صورت خلاف آقای رحیمی دنبال می کرد، مخالف بودیم و از همین منظر ایشان شکایت های متعددی را از نیروهای اصولگرا کرد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ شنبه 93/11/4 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ شنبه 93/11/4 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1224
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4442827