NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک شبکه آمریکایی در واکنش به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بخش‌هایی از این پیام را که درباره لزوم دوری از پیش داوری درباره اسلام بود، ‌برجسته کرد.
به گزارش عصرامروز، شبکه «بلومبرگ» در گزارشی درباره پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نوشت: «آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران از جوانان غربی خواست درباره اسلام پیش داوری نکنند».

یک شبکه آمریکایی در واکنش به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بخش‌هایی از این پیام را که درباره لزوم دوری از پیش داوری درباره اسلام بود، ‌برجسته کرد.

شبکه آمریکایی «بلومبرگ» در گزارشی با عنوان «آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران از جوانان غربی خواست درباره اسلام پیش داوری نکنند»، به پیام مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان در اروپا و آمریکای شمالی پرداخت.

در این گزارش آمده است: ‌«رهبر عالی ایران از جوانان در غرب خواست اجازه ندهند کشتار انجام شده در مجله فکاهی فرانسوی در ذهن آنها درباره اسلام پیش داوری ایجاد کند».

در ادامه این گزارش با اشاره به موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران درباره محکوم بودن حمله تروریستی اخیر در پاریس می‌خوانیم: «مقامات ایرانی حملات به شارلی ابدو را محکوم کرده‌اند مجله‌ای که پیش‌تر کاریکاتورهایی در اهانت به پیامبر اسلام منتشر کرده بود».

در گزارش این شبکه غربی با اشاره به بخش دیگری از پیام رهبر انقلاب تصریح می‌شود: «آیت‌الله خامنه‌ای در نامه‌ای از جوانان غربی خواست تا اسلام را از طریق منابع اولیه و اصلی و از راه قرآن و زندگی (حضرت) محمد(ص) یاد بگیرند و نه از گزارشهای رسانه‌ای».

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب چهارشنبه شب در پی حوادث اخیر در پیامی به زبان انگلیسی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی فرمودند: «در واکنش به سیل پیش‌داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از دین اسلام به دست آورید».


[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 8:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی حوادث اخیر به زبان انگلیسی منتشر شد؛
آیت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری در پیامی خطاب به جوانان اروپا و آمریکا از آنان خواستند درباره حقیقت اسلام تحقیق کنند و تسلیم هیاهو و جنجال های اسلام هراسی دولتمردان و رسانه های جهانی نشوند.
پیام رهبر انقلاب خطاب به جوانان غربی (درحال تکمیل)
گروه سیاسی، دقایقی پیش رهبر انقلاب، حضرت آیت الله العظمی سیّدعلی خامنه ای در پی حوادث اخیر، پیام مهمی را به زبان انگلیسی خطاب به جوانان غربی منتشر کردند.

به گزارش بولتن نیوز، محتوای این پیام با توجه به حوادث روزهای اخیر دنیای اسلام، موج افراط گری و تروریسم، تلاش غرب برای ایجاد اسلام هراسی و تخریب چهره رحمانی اسلام ناب محمدی و انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اسلام (ص)‌ در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» تلاش های اخیر اروپا و آمریکا برای ترویج اسلام هراسی است که به منظور آگاهی بخشی به جوانان جهان به ویژه جوانان کشورهای غربی به زبان انگلیسی منتشر شده است.

در بخش ابتدایی این پیام آمده، سیاستمداران یا دولتمردان شما مورد خطاب من نیستند، چراکه که آن ها به عمد مسیر سیاست را از از مسیر راستی و حقیقت جدا کرده اند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مواضع یک فعال اصلاح‌طلب درباره فتنه 88:
علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید که " بخش عمده‌ای از اتفاقات سال 88 به شخص مهندس موسوی بر می‌گردد نه به مجموعه اصلاح‌طلبان، البته ناجوانمردانه نباشد، ما در یک برهه از زمان از این فرد دفاع کردیم."
به گزارش مشرق، علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب صبح روز گذشته در مصاحبه با ایسنا تاکید کرد: واقعیت مطلب این است که باید بین اصلاح‌طلبان و کاندیدای اصلاح‌طلب تفکیک قائل شد؛ در واقع کاندیدای اصلاح‌طلبان در سال 88 برای حضور در انتخابات خاتمی بود، آمدن موسوی به عرصه انتخابات به طور طبیعی استراتژی اصلاح‌طلبان را تغییر داد.

وی در این گفت‌وگوی خود خاطرنشان می‌کند: تصور می‌کنم بخش عمده‌ای از اتفاقات سال 88 به شخص مهندس موسوی بر می‌گردد نه به مجموعه اصلاح‌طلبان، البته ناجوانمردانه نباشد، ما در یک برهه از زمان از این فرد دفاع کردیم. اما این‌که مهندس موسوی در شب قبل از انتخابات اعلام کند که با توجه به ارزیابی‌ها من رئیس‌جمهور شدم، این ربطی به اصلاح‌طلبان نداشت؛ این برداشت خود آقای مهندس موسوی بود. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در کنگره سالیانه حزب مردمی اصلاحات تندیس ایثار و شجاعت به علی مطهری نماینده مردم تهران به دلیل نطق جنجالی‌اش که چند روز پیش صورت گرفت، اهدا شد.

خبرگزاری فارس: حزب مردمی اصلاحات به مطهری تندیس شجاعت و ایثار اهدا کرد

 

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، کنگره سالیانه حزب مردمی اصلاحات از ساعاتی پیش در تالار ایرانیان شهر تهران برگزار شد.

بر پایه این خبر، محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در این همایش اعلام کرد که تندیس ایثار و شجاعت و دفاع از حقوق شهروندی را به علی مطهری اهداء می‌کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: ما آقای مطهری را به این همایش دعوت کرده بودیم که وی به دلایلی نتوانست حضور یابد اما نامه‌ای را به این همایش فرستاده است.


[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره رصد موشک جدید ایران؛
رسانه‌های صهیونیستی از رصد موشک‌های 27 متری جدید ایران با قابلیت حمل کلاهک‌های جنگی خبر دادند.
به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه صهیونیستی "تایمز او اسرائیل" به نقل از شبکه دوم تلویزیون این رژیم مدعی رصد ماهواره‌ای جدید از موشک‌های برد بلند ایران شد که قادر است فراتر از اروپا پرواز کند.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که ایران موشکی 27 متری ساخته که قادر به حمل کلاهک‌های جنگی است.

 این رسانه صهیونیستی اعلام کرده است که موشک 27 متری جدید ایران در نزدیکی تهران و در سکو‌های پرتاب قرار گرفته است.

روزنامه تایمز اسرائیل مدعی شد این نخستین تصاویر در زمینه موشک‌های جدیدی ایران است.

ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره رصد موشک جدید ایران

در گزارش شبکه دوم رژیم صهیونیستی همچنین تاکید شده است که ایران پیشرفت سریعی در زمینه صنایع موشکی به دست آورده است.

در قسمتی دیگر از این گارش تصویری از یک سایت موشکی در نزدیکی تهران نمایش داده شده که بنابر ادعای رسانه فوق، غرب از 2 سال گذشته نسبت به وجود آن مطلع بوده است.

در این تصاویر همچنین عکس ماهواره‌ای نمایش داده شده است که در آن به سایت  دیگری که در  آن موشک 27 متری بر سکوی پرتاب قرار دارد، اشاره می‌کند.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده است تاکنون چنین موشکی از سوی غرب رصد نشده بود.

در این گزارش تاکید شده است که این موشک قادر به حمل کلاهک جنگی متعارف و غیر متعارف (هسته‌ای) است.

این تصاویر از سوی ماهواره‌ای "اراس _بی" متعلق به صنایع هوایی رژیم صهیونیستی که در سال 2006 به فضا پرتاب شد، گرفته شده است.

[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 10:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگرچه نقش شخصیتها و گروههای سیاسی مختلف در فشار بر استاندار برای انتصاب وی پوشیده نیست ولی آیا نظر ولی فقیه زمان و سکاندار انقلاب کم اهمیت تر از نظر برخی چهره های سیاسی بوده تا استانداری که خود نیز در کسوت روحانیت قرار دارد و از نزدیکان به رهبر فقید انقلاب نیز بوده نتوانتد در برابر زیاده خواهی عده ای مقاومت نماید.
آقای استاندار خوب به حرف رهبری عمل کردید!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز نامه ای از طرف یکی از خوانندگان در مورد استاندار محترم قم به عصر امروز ارسال شده است که ما عین آن را منتشر می نماییم. لازم به ذکر است که در صورت ارسال جواب از سوی استاندار محترم قم آن را نیز جهت اطلاع خوانندگان عزیز منتشر خواهیم نمود.

بنا بر این گزارش در این نامه آمده است که: "اجازه ندهید سوء استفاده کنندگان و فتنه گران به استانداری نزدیک شوند" این جمله ای است که استاندار قم در آغازین روزهای شروع بکار خود در این سمت از قول رهبر انقلاب نقل کرد.

آقای صالحی منش در ابتدای کار خود با اشاره به دیداری که در تهران با مقام معظم رهبری داشت ضمن برشمردن برخی توصیه های معظم له بر توجه به عدم استفاده از فتنه گران تأکید نمود.
ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 10:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پوستر زیبا مزین به حدیث نبوی در مورد عبادت نوجوان کاری از مجموعه مربی


[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سید احمد خمینی، فرزند نوجوان سید حسن خمینی نوه نسبی بنیانگذار کبیر انقلاب در صفحه منتسب به وی به تمجید از سران فتنه پرداخت.
[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آرمان نوشت: تورم 3 رقمی درمان و سلامت کشور با اجرای طرح تحول سلامت
آیا راه حل مقابله با پدیده زیرمیزی نزدیک کردن تعرفه‌های رسمی به مبلغی است که خارج از تعرفه دریافت می‌شده و دریافت کننده آن را «عادلانه» و «واقعی» می‌دانسته است؟... شوک واردشده به هزینه درمانی، شوکی واقعی است که آثار آن سال‌ها باقی خواهدماند.
به گزارش پایگاه 598 ، این روزنامه حامی دولت در نقد طرح تحول سلامت نوشته است: با وجود وعده رعایت «شیب ملایم» در افزایش قیمت‌ها و حرکت به سمت «تک‌رقمی» کردن تورم وزارت بهداشت با ابلاغ کتاب «واحد ارزش نسبی خدمات سلامت 1393» با افزایش 2 تا 5/2 برابری حق الزحمه جراحان و پزشکان شاغل در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی عملا تورمی 3 رقمی را وارد درمان و سلامت کشور به‌ویژه در بخش خصوصی کرده است.

 این افزایش چشمگیر، بخشی از طرح بزرگ تر تحول سلامت و محصول شش ماه فعالیت وزارت بهداشت و حدود 25 انجمن تخصصی پزشکی است. این اقدام که برای «عادلانه» و «واقعی» کردن تعرفه‌های پزشکی صورت گرفته آثار خود را نه تنها بر بخش سلامت که بر کل اقتصاد کشور برجا خواهد گذاشت...  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

متأسفانه اظهارات رئیس جمهور سبب شد سوءاستفاده گران از آب گل آلود ماهی مراد را صید کرده و در باب مقبولیت اصل نظام نیز همه پرسی را خواستار شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» - سعیده پزشکی؛ حسن روحانی در اولین کنفرانس اقتصاد ایران روز 14 دی ماه طی سخنانی با اشاره به اصل 59 قانون اساسی که پیرامون همه پرسی می باشد خواستار رفراندوم شد و اظهار داشت: :«خیلی تمایل دارم تا شرایطی فراهم شود تا یک بار هم شده  یک مساله مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در قالب ماده قانونی یا برنامه به آرای عمومی مردم و همه پرسی گذاشته شود و تمایل دارم برای یک بار هم شده برای اجرای مسئله بسیار مهمی که برای همه اهمیت دارد، از مردم سوال شود.» ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 7:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 511
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451703