NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عالم اهل سنت مصر با استناد به حدیث امام علی علیه السلام خصوصیات داعشی ها را بیان می کند.
نقل روایت عالم سنی از علی(ع) درباره داعش

 

[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس:
پرونده مهدی‌ هاشمی بسیار قطورتر از رحیمی است
سرچشمه فساد رحیمی در دولت سازندگی شکل گرفت
 
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس ضمن تشکر از دستگاه قضائی برای رسیدگی به تخلفات معاون اول دولت دهم، گفت: سرچشمه فساد رحیمی در دولت سازندگی شکل گرفته است که باید به این نکته توجه کرد.
پرونده مهدی‌ هاشمی بسیار قطورتر از رحیمی است
به گزارش جهان، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تشکر از اقدام قوه‌قضائیه در رسیدگی به تخلفات "محمدرضا رحیمی" و اعلام نتیجه دادگاه‌های وی به مردم و رسانه‌ها، گفت: ما در مجلس از قو‌ه‌قضائیه انتظار داریم تا در رسیدگی به دیگر پرونده‌‌های تخلف مالی که به فساد منجر شده است، مانند پرونده تخلفات رحیمی با قاطعیت رسیدگی کند.

وی رسیدگی به پرونده تخلفات "مهدی هاشمی رفسنجانی" در قوه‌قضائیه را یکی از آزمون‌های بزرگ این نهاد قضائی پس از پرونده محمدرضا رحیمی دانست و افزود: بدون شک، پرونده تخلفات و فساد مالی مهدی هاشمی به مراتب قطورتر از پرونده معاون اول دولت دهم است که از قوه‌قضائیه انتظار می‌رود با قاطعیت بیشتری نسبت به پرونده رحیمی با آن برخورد کند. دستگاه قضائی با قاطعیت به تخلفات مهدی هاشمی مانند رحیمی رسیدگی کند ادامه مطلب...
[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استاد درس خارج مهدویت با بیان اینکه تاکنون هیچ‌یک از نشانه‌های قطعی ظهور اتفاق نیفتاده است، درباره برخی مصادیق احادیث آخرالزمانی و تطبیق آن با پادشاه سعودی نکاتی را مطرح کرد.
مراد از «عبدالله» در روایات قبل از ظهور کیست
به گزارش عصر امروز، با اعلام خبر مرگ عبدالله پادشاه عربستان،‌ برخی افراد با استناد به روایتی از امام صادق(ع) این موضوع را یکی از نشانه‌های ظهور می‌دانند.

در این روایت آمده است: «عنه عن عثمان بن عیسى عن درست بن أبی منصور عن عمار بن مروان عن أبی بصیر قال: سمعت أباعبدالله (ع) یقول من یضمن لی موت عبد الله أضمن له القائم ثم قال: إذا مات عبدالله لم یجتمع الناس بعده على أحد و لم یتناه هذا الأمر دون صاحبکم إن شاء الله ویذهب ملک السنین ویصیر ملک الشهور والأیام فقلت یطول ذلک قال کلا»؛ از امام صادق (ع) آمده است که: هر کس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند، قیام قائم را تضمین می‌کنم، سپس فرمود: هنگامی‌که عبدالله بمیرد، مردم بعد از او بر احدی جمع نمی‌شوند و این امر ختم نمی‌شود مگر به صاحبتان إن‌شاءالله و فرمانروایی ماه‌ها و ایام جایگزین سال‌ها می‌شود، پس گفتم: تحقق این امر طولانی است، فرمود: هرگز». (الغیبة للطوسی صفحه 448/بحارالانوار جلد 52 صفحه 210)

به همین منظور گفت‌وگو با آیت‌الله نجم‌الدین طبسی از اساتید درس خارج مهدویت و کارشناس ارشد حدیث درباره میزان وثاقت سند و متن این روایت را دوباره بازنشر می‌دهیم که وی سند این روایت را بدون مشکل دانست، اما در تعیین مصداق آن تشکیک کرد. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هاشمی رفسنجانی در پیامی خطاب به ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود این ضایعه را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: درگذشت ملک عبدالله بن عبدالعزیز را به مردم و مسئولان کشور دوست عربستان سعودی، تسلیت می گویم. 

جنازه پادشاه در قبرستان العود دفن می‌شود/ پادشاه جدید: ملک عبدالله زندگی خود را وقف اسلام کرد/ داعش در موصل مرگ پادشاه را جشن گرفت/ معارضان سوری مرگ پادشاه را تسلیت گفتند+تصاویر
م.ص: ببین دشمنان اسلام را چگونه برادرو دوست خطاب میکنند انشاءالله که هاشمی عاقبت بخیر شود !!!!!!!!!! 

[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تغییرات مهم در میان آل سعود آغاز شد
هفت تغییر مهم در مناصب عالی سلطنتی در عربستان و دور شدن مهره‌های شاه سابق از قدرت، حکایت از کودتایی در میان آل سعود دارد که جناح رقیب را پس از 10 سال به رأس قدرت بازمی‌گرداند.
به گزارش مشرق، قبل از آنکه «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه متوفی عربستان سعودی امروز جمعه به خاک سپرده شود، تغییر و تحولات مهمی در ساختار قدرت این کشور روی داده که همگی به ضرر فرزندان وی تمام شده است.

با روی کارآمدن امیر سلمان به عنوان پادشاه جدید، «متعب» پسر شاه سابق و رئیس گارد ملی، بر خلاف انتظارها هیچ سمت جدیدی نگرفته و حتی مشاور ویژه سلطنتی هم نشده است. «خالد التویجری» مشاور شاه فقید و رئیس گارد سلطنتی و رئیس دربار هم از این دو منصب برکنار و «محمد بن سلمان» پسر پادشاه جدید به این سمت گمارده شده است. بر کرسی سمت دوم التویجری (ریاست گارد سلطنتی عربستان) نیز سرلشکر «حمد العوهلی» نشسته است. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 8:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش جهان،‌ چهار هزار متر بالاتر از خیابان های شمال تهران، به دور از هیاهوی صدای اگزوز پورشه و مازراتی ثروتمند زاده ها، هیاهوی دیگری برپاست. لباس ها با رنگ های فسفری است، همه کلاه بر سر دارند تا سوزِ بی خانمان کُشِ سرما، صورتشان را نپریشد.خودروهای گران قیمت حامل پسران و دخترانی است که اغلب نه برای انجام ورزش حرفه ای اسکی، که برای تفنن و نوعی تفریح به این پیست می آیند. متوسط سن 20 سال است.دخترها و پسرها در گروه های چند نفری در صف خرید بلیط ورود به پیست هستند. در دست هر کدام یک تراول چک 50 هزار تومانی برای ارائه به مامور گیشه. صف طویل ورود به تله کابین برای رفتن به مقصدی سفید.چندین نفری با ارائه کارت های مختلف بدون خرید بلیط بالا می روند. مربی ها هم که نه پول می دهند نه در صف می ایستند. گروه های 4 و 6 نفری داخل کابین هایی می شوند که فرسودگی و زوار در رفتگی را فریاد می زنند. تله کابین که راه می افتد یکی از دخترهای داخل کابین با گفتن اینکه بوی سیگار اذیتتان نمی کند، سیگار را روشن می کند، البته سیگاری نه سیگار! بوی غریبی کابین را فرا می گیرد.ماشین برف کوب سخت مشغول کار است، دخترها و پسرها کمتر قابل تمایز هستند. همه لباس ها یک فرم است با رنگ های شاد و متفاوت. تفاوت را فقط از موی بیرون زده دختران می توان تشخیص داد، درست همان جایی که روی تابلو زده: «حجاب اسلامی را رعایت فرمایید». دخترانی هم هستند که اصلا حجابی ندارند!اسکی بازهای حرفه ای بعد از هر دور پایین آمدن دوباره سوار بر تلسکی به نوک پیست می روند؛ اما اغلب بعد از پایین آمدن روی زمین می نشینند و دراز می کشند. صدای خنده شان فضا را پر می کند و دود فراوان که بالا می رود. بوی علف، حشیش یا همان گُل.پدرام می گوید: «ما هر دو هفته یکبار می آییم. اگر برف خوب باشد و فضا زمستانی باشد من خیلی دوست دارم در این برف گُل بکشم».تینا دوست پدرام است، می گوید: «اینجا احساس آزادی بیشتری می کنم. راحت تر لباس می پوشم و کسی هم گیر نمی دهد».کف زمین، درست وسط پیست اسکی قوطی "رد بول"، "نوشیدنی های مختلف"، " پاکت سیگار مارلبرو" و ته سیگارها پخش شده است، عده ای از پسرها و دخترها می خورند و می آشامند و بر زمین می ریزند.یک ساعت بعد در پیچ پارکینگ توچال، ستاره و دوستانش سوار بر لندکرویزر مشکی هستند. می پرسند، اینهایی که گفتیم کجا منتشر می شود؟ نگو که گفتم یارانه ما را دو برابر کنید. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خود شهید به من گفت: از هنگامی که این ترک گناه را انجام داده ام، چنان شور و حالی در نماز به من دست می دهد که تا قبل از این در من چنین حالاتی وجود نداشت و گویا لبخند خداوند را در برابر آن اتفاق به وضوح می بینم.

به گزارش خبرنگار اعزامی «خبرگزاری دانشجو» از مناطق عملیاتی، حسین خیری در جمع خادمین شهدای سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه باید شهدا را شناخت تا از کرامات و شجاعت های آنها حرف زد، گفت: در حقیقت باید برخوردهای اخلاقی شهدا با خانواده و اجتماع را بشناسیم تا بتوانیم به حقیقت رسیدن آنها به چنین منزلتی پی ببریم.

 وی ادامه داد: خواندن وصیت نامه های شهدا می تواند راهی برای رسیدن شما به کانال های موفقیت در زندگی باشد، به نحوی که دانشجویانی که در سفر راهیان نور به این رفتار عمل کرده اند تعهدات جدیدی در زندگی خود با خداوند و خانواده ایجاد کردند.

 این راوی دفاع مقدس تعمق کردن به نسبت زندگی و خداوند را دارای اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: روزی سلمان و ابوذر به میزان عبادت های خود در پیشگاه رسول خدا (ص) اعتراف می کردند. رسول خدا از سلمان پرسیدند تو در این ساعات چگونه عبادت کردی؟ سلمان گفت من تعداد زیادی از آیات قرآن را تلاوت کردم و چیزی حدود دو جز از قرآن را توانستم در این ساعات بخوانم، ابوذر در پاسخ به پیامبر (ص) گفت من چند آیه قرآن را مدام نگاه می کردم و نسبت به آنها تعمق و فکر قوی داشتم، به نحوی که می خواستم بدانم دلیل آوردن این آیات از سوی خداوند چیست؟ رسول خدا خطاب به آن دو فرمودند حضرت ابوذر بسیار مهمتر و عبادتش در درگاه خداوند مقبول تر واقع شده است زیرا تفکر در خصوص خداوند و حقانیت ایجاد جهان بسیار بالاتر از قرائت آیات قرآنی است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک منبع آگاه گفت: محمدرضا رحیمی معاون اول دولت قبل به 5 سال و 91 روز حبس، دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم اواخر اسفند سال گذشته (1392) با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه 76 دادگاه به‌ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی قرار گرفت.

 شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در دو جلسه و به‌صورت غیرعلنی به اتهامات متهم این پرونده رسیدگی کرد که جلسه نخست سوم خرداد ماه با حضور «د.س.ش.» و «ج.الف.» دو تن از متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و جلسه دوم 17 خرداد ماه برگزار شد و دادگاه ختم رسیدگی را اعلام کرد.

 سخنگوی قوه قضاییه شهریور ماه امسال در نشست خبری خود از صدور حکم پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم خبر داد و گفت، وی به حبس و جزای نقدی محکوم شده است. 12 مهر سال جاری، رحیمی با ارائه لایحه اعتراضی به حکم دادگاه ارسال کرد و پرونده برای رسیدگی در مرجع تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.

  24 دی ماه امسال محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از تأیید بخشی از حکم پرونده رحیمی در دیوان عالی کشور خبر داد.

 در همین زمینه یک منبع آگاه گفت: رحیمی از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به 15 سال حبس و دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده بود که شعبه 11 دیوان عالی کشور به‌عنوان مرجع تجدید نظر، حکم حبس وی را به 5 سال و 91 روز کاهش داد و رد مال و جزای نقدی را تأیید کرد.

 منبع: تسنیم


[ پنج شنبه 93/11/2 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 525
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451717