NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حجه الاسلام ماندگاری در تجمع اعتراض آمیز مردم قم اعلام کرد:

مسئولان به جای ترس از تحریم های آمریکا از تحریم های خدا بترسند/ کسانی که همراه با هتاکان به پیامبر قدم می زنند باید پاسخ خون شهدا را بدهند

دوشنبه 6 بهمن 1393

ما با تبعیت از رهبر عظم انقلاب با مذاکرات مخالفی نداریم اما قدم زدن با افراد پلید و در آغوش گرفتن هتاکان را نمی پذیریم، مسؤولان در آخرت باید جواب خون شهدا را بدهند.

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری عضو هیأت رییسه مؤسسه روایت سیره شهدا دوشنبه شب در تجمع اعتراض آمیز نسبت به توهین به پیامبر اسلام(ص) که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره سخنی از امام خمینی(ره) گفت: ایشان فرمودند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین بایستد، ما در برابر دنیای آنها خواهیم ایستاد، امت اسلامی طاقت جسارت به ساحت مقش اهل بیت(ع) را ندارد، به همین دلیل است که 1400 سال به سبب مصیبت های آنان بر سر و سینه می زنند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همسر رئیس گروهک تروریستی منافقین از مرگ شاه عربستان ابراز تأسف کرد.
زد و بند مریم رجوی با آل‌سعود فاش شد
به گزارش عصر امروز، سایت فرقه‌ها که توسط جداشدگان سازمان منافقین اداره می‌شود ارگان این سازمان اعلام کرد: مریم رجوی با یادآوری مواضع شجاعانه ملک عبدالله در مسائل مربوط به جهان عرب و اسلام و به خصوص مواضع او علیه دخالتهای رژیم دینی حاکم بر ایران و سیاستهای ضدانسانی و ضداسلامی این رژیم علیه کشورهای منطقه، ابراز امیدواری کرد که رویکرد مقابله و قاطعیت در برابر این رژیم که ملک عبدالله آن را به درستی «رأس مار فتنه و ریشه همه مشکلات منطقه» توصیف کرده بود، بیش از پیش تقویت شود.

سایت فرقه‌ها می‌نویسد: بدین ترتیب، مریم رجوی سیاست‌های ضدایرانی و تروریست‌پرور عربستان سعودی (که طی حداقل سه سال گذشته منجر به کشتار صدها هزار انسان بیگناه در خاورمیانه و به کنیزی رفتن هزاران زن و دختر کرد و عرب شده) را مورد ستایش قرار داده و ابراز امیدواری کرده که این سیاست‌های ضدبشری بیش از پیش تقویت شود. منظور این زن جنگ‌افروز که سال‌هاست به همراه شوهرش کاخ‌ملک عبدالله در عربستان سعودی را کعبه آمال خود قرار داده، از «در یک راستا بودن» چیزی نیست جز همسویی سیاست‌های جنایتکارانه آل‌سعود با سیاست‌های تروریستی فرقه ‌رجوی. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
" انتشار مشکوک یک عکس در شبکه های اجتماعی "
اخیرا تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که روایت از آتش زدن پرچم کشورمان توسط چند جوان با لباس سنتی عربی است.
اخیرا تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که روایت از آتش زدن پرچم کشورمان توسط چند جوان با لباس سنتی عربی است.
به گزارش چمران نیوز  این موج انتشار تصاویر پرچم کشورمان پس از باخت تیم ملی ایران به عراق آغاز شده و در ذیل این تصاویر آمده است که این جوانان عراقی بوده و این اقدام نیز به نوعی شادی پس از پیروزی است.کاوشی در اینترنت نشان می دهد که این تصاویر مربوط به گذشته است و ربطی به بازی فوتبال ایران وعراق ندارد. همچنین این تصاویر مربوط به آغاز تحرکات تروریستها در سوریه است که در مناطق تحت اشغال آنها صورت گرفته است.


انتشار گسترده این تصاویر در شرایط فعلی وانتساب آن به جوانان عراقی یک شیطنت مشکوک است که حتما هدف آن ایجاد تفرقه میان دو کشور دوست ومسلمان ایران و عراق است.ناگفته پیداست که مردم عراق از آغاز ماجرای یورش تروریستهای داعش به این کشور از حمایت همه جانبه کشور ایران از ملت عراق قدردان مردم ما هستند.

عکس منتشرشده در شبکه های اجتماعی

[ سه شنبه 93/11/7 ] [ 12:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک اصلاح طلب:
داریوش قنبری می‌گوید: نباید پرونده مهدی هاشمی را با پرونده فساد اقتصادی آقای رحیمی مقایسه کرد چرا که ماهیت پرونده مهدی هاشمی با پرونده رحیمی متفاوت است.
به گزارش پایگاه 598، داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس هشتم در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: دولت هاشمی دولت فراجناحی بود و از طیف‌ها و جناح‌های مختلف در دولت او حضور داشتند هم اصولگرا و هم اصلاح‌طلب. آقای هاشمی مشی میانه داشت و می‌خواست از همه جناح‌ها حمایت کند، این نشانه سعه‌صدر او بود که دولت نگاه جناحی راست و چپ نداشت.

قنبری اساساً ماهیت هزینه اقتصادی که مفسدان اقتصادی امثال رحیمی و مهدی هاشمی برای کشور ایجاد می‌کنند را با ماهیت هزینه اقتصادی و تحریم‌هایی که از فتنه 88 ناشی می‌شود متفاوت می‌داند.

او می‌گوید: پرونده مهدی هاشمی هم ماهیتاً با پرونده رحیمی متفاوت است و دادگاه باید در موردش تصمیم بگیرد که آیا اصلا اتفاقی افتاده یا یک فضاسازی رسانه‌ای است قبل از اینکه جرمی محرز شود، به نظرم در ارتباط با مهدی هاشمی جرمی مشخص نشده است که بخواهیم در موردش نظر دهیم و افراد تا زمانی که جرمی از آنها ساطع نشده بر اساس اصل برائت، بری هستند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/6 ] [ 11:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرگزاری دولتی ایرنا دوتابعیتی بودن یک مقام ارشد دولتی را رد کرد و نوشت که وی گرین‌کارت دارد.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری دولت در گزارشی نوشت که گروهی از منتقدان،  "موضوع گرین کارت یک مقام نهاد ریاست جمهوری را مطرح و اعلام کرده اند که نباید به این افراد مسئولیت مهمی داده شود."

ایرنا افزود: این موضوع در حالی مطرح می شود که نخست باید تفاوت گرین کارت و سیتی زن (شهروند) توضیح داده شود که براساس قوانین و مقررات آمریکا فقط سیتی زن دو تابعیتی است و متعهد به قوانین و منافع ملی این کشور می شود که حمید مولانا مشاور رییس جمهوری سابق از جمله افراد غیرآمریکایی سیتی زن است که باید به گونه رسمی به کتاب مقدس دین خود و پرچم آمریکا سوگند وفاداری به این کشور را ادا کنند و دارنده گرین کارت هم فقط برای ورود به این کشور نیاز به ویزا و مجوز اقامت ندارد و همزمان با برخورداری از برخی تسهیلات، محدودیت های بسیاری نیز دارد.

براساس قوانین آمریکا، گرین کارت براساس تحصیل، تجارت، تولد و ... به افراد داده می شود و دربرگیرنده دو تابعیتی نیست و برخی از هم گروههای منتقدان خاص با سابقه نمایندگی نیز گرین کارت آمریکا را دارند و برای سفرهای خود به این کشور نیز هیچ محدودیتی ندارند ولی باز هم این منتقدان همیشه فعال دولت یازدهم موضوع سیتی زن مشاور رییس جمهوری وقت و گرین کارت های دوستان را با وجود مسئولیت های آنان در کنار جریان مخفی مانده پیاده روی 45 دقیقه ای سال 2009، نادیده می گیرند.

[ دوشنبه 93/11/6 ] [ 11:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مشاور فراری موسوی بدون توجه به اینکه سکوت شورای عالی امنیت ملی به ریاست رییس جمهور در خصوص جاروجنجال ته مانده فتنه گران در مورد حصر تایید همان حکم سابق است گفت: " اگر شورای عالی امنیت ملی مسئول حصر است، پس بنابراین شورای عالی امنیت ملی باید در این زمینه پاسخگو باشد و آقای جنتی نمی تواند در این زمینه اظهار نظر بکند!!"
مشاور فراری و پاریس نشین میر حسین باز تو اوت زد!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز نه تنها مساله حصر بلکه اعدام سران منحوس فتنه یک خواست عمومی است که در راهپیمایی هر سال مردم در 22 بهمن مورد تاکید مجدد آنها قرار می گیرد.

بنا بر این گزارش این روزها سایت های ضد انقلاب سخنان اخیر و به حق حضرت آیت الله جنتی را مستمسکی برای طرح ادعاهای خلاف واقع خود قرار داده اند تا از این راه خواست عده ای ضد انقلاب مزدور را به دروغ خواست عمومی مردم القاء نمایند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/6 ] [ 12:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از 7 سناتوری که به تازگی با سران رژیم صهیونیستی و عربستان درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرده می‌گوید سعودی‌ها گفته‌‌اند قیمت نفت را آنها علیه ایران طراحی کرده‌اند.
به گزارش عصر امروز، یک سناتور ارشد جمهوری‌خواه که به تازگی با سران عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرده روز یکشنبه جزئیاتی از این دیدارها را بازگو کرد.

چند روز پیش گزارش شد 7 سناتور آمریکایی با سران عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرده‌اند.

نشریه هیل روز یکشنبه جزئیات مهمی از این دیدارها را از قول «لیندسی گراهام» که یکی از این 7 سناتور بوده منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش آقای گراهام در یک برنامه رادیویی گفت رهبران منطقه به او گفته‌اند «دشمن آمریکا بودن بهتر از دوست بودن با این کشور است چون شما (آمریکا) به دشمنان خود بیشتر احترام می‌گذارید.» ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/6 ] [ 12:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هشدارها درباره خط مشی وزارت خارجه در مقابل آمریکا و اروپا از سوی دولت یازدهم جدی گرفته نشد. قدم‌زنی صمیمانه مسئول دستگاه دیپلماسی کشور با همتای آمریکایی‌اش در ژنو، موجی از اعتراضات و تذکرات را به دنبال داشت اما ظریف با لحنی قابل تامل دلیل این پیاده‌روی را استفاده از هوای پاک ژنو برای تغییر فضای تنش‌آلود مذاکرات عنوان کرد و سخنگوی دولت نیز به جای عذرخواهی از این حرکت نابجا، به منتقدان حمله کرد و تذکر و هشدارهای آنان را «خیلی سخیف» خواند! و نتیجه آن که نایب رئیس مجلس آلمان در دیدار با محمدرضا عارف به شکلی بی‌سابقه و گستاخانه در امور داخلی کشورمان دخالت کرد.
فضولی بی‌جای آلمان نتیجه سفر نابجای پاریس!/گستاخی نایب رئیس پارلمان آلمان در تهران!
به گزارش عصر امروز، وقتی سفر ظریف به پاریس، همزمان با اهانت چندین و چند باره نشریه هتاک فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) و حمایت دولتمردان فرانسه از این هتاکی با اعتراض دلسوزان و خیل عظیم مردم در تجمعات سراسر کشور و از جمله مقابل سفارت فرانسه روبرو شد و خواستار برخورد جدی با فرانسه و پوزش دولت از ملت شدند دولت این درخواست‌ها را احساسی نامید! و ادعا کرد؛ حرف مردم نیست! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/6 ] [ 12:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سمیه حیدری قهرمان محجبه ارزشی ایران اسلامی طبق تصمیم مسئولین فدراسیون جودو حق شرکت در بازی های ملی و بین المللی را ندارد و روزگار را درخانه سپری می کند.
خانه نشینی بانوی ورزشکاری که مورد حمایت رهبر انقلاب است
به گزارش مشرق،‌ سمیه حیدری قهرمان پنج دوره از مسابقات کشوری جودو و نایب قهرمان کوراش بازی های داخل سالن آسیا که پس از کسب مدال با چادر بر روی سکوی قهرمانی ایستاد و با ارسال نامه ای از دفتر مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفت ، مجدد این اقدام شایسته بانوی قهرمان توسط رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان مسابقات آسیایی و پارا آسیایی مورد تمجید قرار گرفت.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار گفتند : آن خانم جوانی که با چادر میرود روی سکوی قهرمانی، نشان میدهد که در مقابل هجمه‌های قابل رؤیت و غیر قابل رؤیت که به این‌چنین کاری در دنیا از سوی مراکز ضدّ فرهنگ و ضدّ دین و ضدّ عصمت و پاکیزگی صورت میگیرد، مقاوم است، این خانم یک شخصیتی از خود نشان میدهد؛ یعنی در واقع ملّت خود را معرّفی میکند.

اما این بانوی قهرمان ارزشی ایران اسلامی طبق تصمیم مسئولین فدراسیون جودو حق شرکت در بازی های ملی و بین المللی را ندارد و روزگار را درخانه سپری می کند.

خانه نشینی بانوی ورزشکاری که مورد حمایت رهبر انقلاب است

دلیل حذف سمیه حیدری از مسابقات ملی و بین المللی ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1357
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4442960