NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جوابیه ای بر بیانیه وزارت ارشاد
صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد برای آلبومی که روی جلد آن نام یک زن را بعنوان خواننده اعلام شده است موجب انتقادهایی از سوی مراجع و رسانه ها و مردم شد که وزارت ارشد مجبور به صدور بیانیه ای شد که در آن سعی بر صحه گذاشتن بر اقدام خود شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دیدبان؛ پس از انتشار خبر صدور مجوز برای آلبومی که در آن از یک زن بعنوان خواننده یاد شده است، هجمه ها و جهت گیری های متفاوتی از سوی نهادها و مراجع اتخاذ شد و مراجع عظام تقلید نسبت به این اقدام وزارت ارشاد شکایت کرده و اعلام نارضایتی کردند. وزارت ارشاد در اعلامیه ای اعلام کرد که هیچگونه مجوزی برای خوانندگی زنان نداده و مجوز برای همخوانی زن و مرد صادر شده است. اگر این آلبوم بصورت همخوانی نیز باشد ، در صورتی این همخوانی جائز است که صدای زن و مرد قابل تفکیک و شناخت نباشند؛ اما در این آلبوم دو نفر میخوانند که صدای هریک از آنان کاملا قابل تشخیص بوده و صدای خواننده زن کاملا قابل تشخیص می باشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پوستر تبلیغاتی آیت‌الله خامنه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری.


[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 7:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شما که با ورود شورای عالی امنیت ملی به مباحث فتنه گران و براندازانی همچون موسوی و کروبی مخالف هستید پس چرا اینجا از این شورا خواستید که با عوامل کیهان برخورد نماید؟ این دوگانگی را چطور پاسخ می دهید؟
حمله به نیروهای ارزشی نظام آهنگ جدید ضد انقلاب
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز باز دوگانگی در برخورد با قانون و انتخاب آن بخش که به ظاهر به نفع فتنه گران می باشد دستاویز سایت های معاند نظام شده است.

بنا بر این گزارش طی چند روز گذشته سایت های معاند نظام پس از استقبال از حکم سلیمی نمین! حملات خود را به حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به بهانه انتشار یک مقاله که البته کاملا با مواضعین شرعی و الهی همخوانی دارد معطوف کرده اند.

به گزارش ما اما نکته جالب توجه در این میان این است که کسانی که به برخورد شورای عالی امنیت ملی با سران خائن فتنه معترض هستند به شورای عالی امنیت ملی بابت عدم برخورد با روزنامه کیهان بخاطر نوشتن یک مطلب حق حمله کرده اند! ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارشاد، در بیانیه‌ای با حمله به رسانه‌های منتقد، عملکرد این وزارتخانه را "موفق" ارزیابی کرد؛ «نسیم»، در گزارش خود به بازخوانی بخشی از عملکرد این وزارتخانه در دولت یازدهم می‌پردازد
حرف‌های زیادی داریم آقای وزیر!
به گزارش عصر امروز علی جنتی، آیت الله زاده 65 ساله ای است که این روزها، بیشتر از تمامی روزهای عمرش در کانون توجهات رسانه ها و چهره های مختلف قرار گرفته است 24 مرداد ماه سال 92 بود که توانست با رای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، کسوت فرهنگی را به پیشینه های سیاسی دیپلماتیک خود اضافه کند و یازدهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران شود.

روز گذشته بود که سه مرجع تقلید به طور بی سابقه ای به عملکرد وزارتخانه وی انتقاد کردند1 که بازتاب گسترده ای در میان رسانه ها داشت و وزارت ارشاد را مجبور کرد با صدور بیانیه ای، در مقام پاسخ و رفع دغدغه مراجع، ضمن «موفق» ارزیابی کردن، عملکرد این وزارتخانه در عرصه فرهنگ، رسانه های منتقد را به سیاسی کاری متهم کند: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 7:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یار گیری فتنه طلبان آغاز شد/
شیر کردن هاشمی، توجیه خانه نشینی احمدی نژاد همراه با حقنه اختلاف بین رییس جمهور و رهبری!
درتازه ترین مطلب سایت های معاند به نقل از سحرخیز منافق در مطلبی تحت عنوان " کدام عتاب، کدام جواب؟ " با رویکرد شیر کردن هاشمی برای قرار دادن وی در برابر اصولگرایان! و بازی در صفحه شطرنج فتنه گران برنامه ریزی کرده اند.
شیر کردن هاشمی، توجیه خانه نشینی احمدی نژاد همراه با حقنه اختلاف بین رییس جمهور و رهبری!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز اصلاح طلبان فتنه گر این روزها پروژه یارگیری برای مجلس دهم را آغاز کرده اند و در این راه از هاشمی گرفته تا احمدی نژاد و رییس جمهور را نیز در برنامه های جذب خود دارند!

بنا بر این گزارش درتازه ترین مطلب سایت های معاند به نقل از سحرخیز منافق در مطلبی تحت عنوان " کدام عتاب، کدام جواب؟ " با رویکرد شیر کردن هاشمی برای قرار دادن وی در برابر اصولگرایان! و بازی در صفحه شطرنج فتنه گران برنامه ریزی کرده اند.

اما در این میان نکته جالب این است که آنها حتی برای جذب احمدی نژاد هم با توجیه خانه نشینی وی مدیحه سرایی نموده اند و همچنین با القای افکار منافقانه و دروغ خود مبنی بر اختلاف بین رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب فاز جدیدی از نفاق خود را عیان نموده اند.

ابتدا به برخی از این نوشته توجه نمایید: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در خصوص بساط حرام خواری سیاسی، باید گفت که خوب بود حرام خواری سیاسی را تعریف می کردید لابد حمایت شیمون پرز، کلینتون، دولت خبیث انگلیس، بی بی سی، صدای آمریکا، منافقین و... که احیانا حرام خواری سیاسی نیست که عیب و ننگ باشد!؟
تاجزاده، حرام خوار سیاسی که در زندان حرام شناس شده است!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این روزها خبرهایی در سایت های معاند به نقل از برخی از جنایتکاران سیاسی منتشر می شود که باعث نشستن لبخندی تلخ بر روی لبان خوانندگان می شود!

بنا بر این گزارش فخرالسادات محتشمی پور همسر تاجزاده، درباره پرونده رحیمی سخنانی را به نقل از وی در سایت ضد انقلابی کلمه اظهار داشته، که در بسیاری از موارد هم با رویکرد اصلاح طلبان و هم خود تاجزاده در تناقض می باشد. در این خصوص ‌‌وی اظهار داشته است که: " ریشه حرام‌خواری‌های اقتصادی، حرام‌خواری‌های سیاسی است."

ابتدا به برخی از افاضات محکوم سیاسی که خود به جرم اقدام علیه امنیت ملی و حرام خواری سیاسی محکوم شده است توجه نمایید: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک مرجع تقلید با بیان این که اقدامات نسنیجده و نادرست وزارت ارشاد زمینه کمرنگ شدن ارزش های انقلاب را فراهم می کند، گفت: وزارت فرهنگ ارشاد که پسوند اسلامی را هم یدک می کشد، چرا ارزش های انقلاب را یکی بعد از دیگری زیر پا می گذارد.
ترویج اباحی گری در قالب سیاست‎های وزارت ارشاد که به صورت مشخص و پرشتاب‎تر در حوزه معاونت هنری ارشاد در حال پیگیری است، هفته گذشته و با صدور مجوز و رونمایی از آلبوم یک خواننده زن، وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازرجانیوز، این اقدام که واکنش‎های گسترده‎ای را برانگیخت امروز انتقاد شدید مراجع عظام تقلید را نیز به دنبال داشت به نحوی که آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و علوی گرگانی نسبت به این رویکرد خطرناک هشدار دادند.

آیت الله صافی گلپایگانی:از صدور مجوزهای خلاف شرع از سوی وزارت ارشاد نگران هستیم

بر اساس گزارش خبرنگار رجانیوز در قم، آیت‌الله صافی گلپایگانی در حاشیه درس خارج فقه امروز با اشاره به اتفاقات هفته اخیر در حوزه فرهنگ از صدور مجوزهای خلاف شرع از سوی وزارت ارشاد ابراز نگرانی کرده و گفت: مردم با ایمان و دلسوزان انقلاب اسلامی توقع دارند مسئولین وزارت ارشاد به وظایف دینی خود عمل نموده و جلوی منکرات و محرّمات را بگیرند. وزارت ارشاد اسلامی وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد و شیوع بعضی از منکرات در جامعه موجب تضعیف نظام اسلامی است. منکر هرگز با مجوّز نهادی، معروف و مشروع نخواهد شد.

آیت‎الله مکارم: مردم انقلابی را عصبانی و ناراضی نکنید ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 11:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نویسنده کتاب "من این نسل" توسط وزارت ارشاد تقدیر شد.

به گزارش عصرامروز به نقل از نسیم، سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد در سیزدهمین همایش "کتاب و رسانه" از محمدرضا اسدزاده تقدیر کرد. 

اسدزاده طی هفته گذشته به دلیل استفاده از عبارات تند علیه نظام و نهادهای انقلابی در کتابش مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت.

[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 11:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بیسکوئیت فروشی برادر اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت حماس در بازار غزه

گرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکس
م.ص :جهت اطلاع رئیس جمهور و مدیران دولتی ما!!!!!!!!!!

[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 11:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک زن مسلمانِ نیویورکی، با راه اندازی روز جهانی حجاب، زنان غیر مسلمان را به تجرب? یک روز روسری پوشیدن فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در حالی که در غرب تلاش می‌شود حجاب به مثاب? سرکوب زن معرفی می‌شود، "نظمه خان" زن مسلمانی که در سن 11 سالگی از بنگلادش به نیویورک آمده بود، حجاب را نماد ایمان دینی و تواضع و زیبایی می‌داند.

 
"نظمه خان" به منظور جلب همبستگی زنان جهان و تشویق زنان مسلمان و غیرمسلمان برای استفاده از روسری، روز جهانی حجاب را تاسیس کرد.
 
روز جهانی حجاب در نیویورک
 
وی داشتن حجاب را به مثابه نمادی از تواضع می‌داند، که از آموزه‌های دینی مسلمانان است.
 
نظمه خان با تاکید بر این که نباید با زنانی که حجاب را به عنوان پوشش انتخاب کرده‌اند با تبعیض برخورد شود، هدف از راه اندازی روز جهانی حجاب را گسترش تسامح دینی و تفاهم در سراسر جهان، از طریق افزایش آگاهی درباره پوشیدن حجاب اعلام کرد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 316
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4409184