NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یا على، این مردم فریفته دارایی‌هاى خود شوند و از اینکه دین خدا را پذیرفته‌اند بر خداى منت نهند و رحمت او را تمنّا کنند و از خشم او خود را در امان پندارند با شبهات دروغ و هواهاى سهوآمیز، حرام خدا را حلال شمارند.

هنگام خطبه امام علی علیه‌السلام در جمع مردم بصره مردى برخاست و گفت: یا امیرالمؤمنین ما را از فتنه خبر ده. آیا در این باب از رسول الله (صلى اللّه علیه و آله ) سخنى پرسیده‌اى؟
فرمود: هنگامى که این آیه نازل شد (( آیا مردم پنداشته اند که چون بگویند ایمان آوردیم رها شوند و دیگر آزمایش نشوند؟))(عنکبوت-2) دانستم، که تا رسول الله (صلى اللّه علیه و آله ) در میان ماست، فتنه‌اى بر ما فرود نیاید. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

از درخواست برکناری و استعفا تا قناعت به عذرخواهی و بیانیه!

نتیجه توهین فرماندار به مقام شامخ شهدا

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از ـ ابنا ـ روز پنجشنبه گذشته (نهم بهمن ماه جاری) و در جریان برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان تکاب از توابع آذربایجان غربی، اتفاقاتی تلخ و زننده رخ داد که این امر به مزاج هیچ کس در ایران اسلامی خوش نیامد.

«مهدی قهرمانی» فرماندار تکاب، در این جلسه که در محل فرمانداری ترتیب یافته بود، در سخنانی با توهین به شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، به صورت مستقیم حیثیت خانواده شهدا را مورد هجمه قرار داده و گفت: کسانی هستند که به اسم شهید هستند اصلا واقعا شهید نشده اند، اتفاقی روی مین رفته اند، ترکش اصابت کرده یا در نزاع های محلی کشته شده اند! و یا حتی کسانی هم هستند که در جنگ بوده اند و حالا شانس آورده اند و تیر به آنها اصابت نکرده است!!!

با انتشار گسترده و بی سابقه این خبر در فضای مجازی و سایت های خبری استانی و کشوری، توده های مختلف مردم و مسئولین نیز به جمع اصحاب رسانه پیوسته و خود را در مسیر برخورد با توهین کنندگان به شهدای انقلاب اسلامی سهیم کردند. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک جوان در اروپا تخصص آب‌شناسی پیدا کرده است. او آب‌ها را می‌چشد و مزه‌های مختلف آن را تشخیص می‌دهد.
به گزارش عصرامروز، شغل‌های عجیب و غریب بسیاری در دنیا وجود دارد که این روزها برخی به آن‌ها اشتغال دارند. از جمله می‌توان به آزمایش‌کننده سرسره‌های آبی اشاره کرد ولی یک جوان در اروپا، شغل عجیب دیگری دارد. شغل جالب و عجیب «آب‌شناسی» واقعاً وجود دارد و تنها یک نفر در اروپا در آن تخصص پیدا کرده است. این مرد کسی نیست جز «آمو استگوویت». این مرد همه آب‌ها را می‌چشد و می‌تواند تفاوت مزه آب‌های مختلف را به خوبی تشخیص دهد.

شغل او تست کردن آب برای سالم بودن و همچنین پیشنهاد بهترین آب است. او به شما توصیه می‌کند که با هر غذایی چه آبی بخورید تا بیشترین لذت را از غذا ببرید. آیا شما هم دوست دارید در این شغل فعالیت داشته باشید؟


[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در روایات از لباس مخصوصی برای حضرت قائم (عج) به هنگام ظهور یاد شده است، گاهی از پیراهن رسول خدا (ص) سخن گفته شده و گاه از پیراهن یوسف (ع) به عنوان لباس حضرت (عج) به هنگام ظهور نام برده شده است.
لباس امام زمان (عج) هنگام ظهور
به گزارش جهان، در روایات از لباس مخصوصی برای حضرت قائم (عج) به هنگام ظهور یاد شده است، گاهی از پیراهن رسول خدا (ص) سخن گفته شده و گاه از پیراهن یوسف (ع) به عنوان لباس حضرت (عج) به هنگام ظهور نام برده شده است.

یعقوب پسر شعیب می گوید: امام صادق (ع) فرمودند: «آیا نمی خواهی پیراهنی را که حضرت قائم (عج) به هنگام ظهور بر تن دارد به تو نشان دهم؟» عرض کردم: البته مایلم ببینم. حضرت (ع) صندوقچه ای را خواست و آن را گشود و از آن پیراهن کرباسی بیرون آورد و آن را باز کرد و در گوشه آستین چپ آن لکه خونی بود.

امام (ع) فرمودند: «این پیراهن پیامبر (ع) است و در روزی که چهار دندان پیشین حضرت (ص) را در جنگ احد شکستند، آن را بر تن داشتند و حضرت قائم (عج) در حالی که این پیراهن را بر تن دارد، قیام می کند.» من آن خون را بوسیدم و بر دیده خود نهادم و حضرت (ع) لباس را پیچیدند و برداشتند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/18 ] [ 1:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ادامه بی‌توجهی وزیر به تذکر روحانی؛
18 شرکتی که "پدر صنعت"، پدر آنها هم هست!? +اسناد
بر اساس این اسناد، آقای نعمت زاده در هیئت مدیره چندین شرکت بخش خصوصی عضویت یافته است که هر کدام از این شرکت ها به شکل تو در تو در شرکت دیگر دارای سهام و نیز کرسی هیئت مدیره هستند که همین امر، مساله را سوال‌برانگیزتر نیز می‌نماید.
18 شرکتی که "پدر صنعت"، پدر آنها هم هست!? +اسناد
گروه اقتصاد جهان نیوز ـ اوایل دولت بود و حسن روحانی رئیس‌جمهور در یکی از اولین اظهاراتش از وزرا خواست تا اگر در هیئت مدیره شرکت‌های خصوصی عضویت دارند، از این سمت کناره‌گیری کنند.

درخواست درست، قانونی و بجایی که در صورت تحقق باعث می‌شد "داستان پر آب چشم" حضور مفسده‌انگیز افراد در دو نقش سیاستگذار و ذینفع در بخش خصوصی اقتصاد به نقطه پایان برسد. اتفاقی که به واسطه حضور یک وزیر سالخورده در دولت رخ نداد؛ نعمت زاده!

به گزارش جهان، از همان ابتدا نیز همه نگاه‌ها به سوی نعمت‌زاده جلب شد. نعمت‌زاده 68 ساله که سابقه 10 ساله وزارت صنایع و معادن در دولت‌های شهید رجایی و سازندگی، تصدی مدیریت عامل شرکت ملی پتروشیمی در دولت اصلاحات و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در دولت اول احمدی‌نژاد را در کارنامه دارد، در میان وزرای دولت یازدهم رکورد دار عضویت در هیئت مدیره شرکت های خصوصی است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/18 ] [ 1:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/11/17 ] [ 12:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
من و تو که دیگر خوب می دانیم
جمعه سال هاست که هیچ داستان خوشایندی ندارد
پس بیا از همین الان
به استقبال عصر دلگیر جمعه برویم

[ جمعه 93/11/17 ] [ 12:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنان حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در برنامه سمت خدا مورخ 20 تیر 1391

سوال – من یک دختر شانزده ساله هستم که هم عاشق نماز خواندن هستم و هم عاشق لاک زدن . به من می گویند که وضو گرفتن با این لاک ها باطل است ولی من باز با این اوصاف نماز می خوانم . راهنمایی بفرمایید.

 
پاسخ – اگر این دختر خانم وقتی که ازدواج کرد شوهرش به خانه نیاید و بگوید که من هم عروس را دوست دارم وهم بستنی را دوست دارم . الان کسی من را به بستنی دعوت کرده است، پس امشب به خانه نمی آیم .این عروس خانم ناراحت می شود که چرا شوهرش او را در کنار بستنی گذاشته است. اگر کسی به انسان بگوید که من هم تو را دوست دارم وهم مرغ را ، خیلی به انسان برمی خورد. این خیلی زشت است که شما هم نماز را دوست دارید و هم لاک را .کنار گذاشتن این دوتا کنار هم درست نیست . فردی می خواست هدیه ای به عروس بدهد و از من پرسید که فیش حج بهتر است یا قالی . من گفت گفتم که قالی پشم است و حج زیارت پیامبر است و درست نیست که شما این دو را کنار هم می گذارید. عربی می گفت که ما قبل از پیامبر در فکر خودمان بودیم و سرمان پایین بود:شراب، شهوت، شعر ،شب ولی وقتی پیامبر آمد سر ما بالا رفت و به فکر آسمان و خورشید و ... افتادیم. شما برای کسی نماز می خوانید که همه ی زینت ها برای اوست. خدا کوهها و پرندگان و زیبایی را خلق کرده است. این خانم باید بیشترفکر کند. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/11/17 ] [ 12:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از کاربران با ارسال یادداشتی برای رجانیوز نوشت:

آقای دکتر روحانی صبح امروز در حالی وارد اصفهان شد که قرار بود در میدان امام (ره) شهر اصفهان با مردم سخن بگوید. همانطور که پیش بینی می شد جمعی از مردم با در دست داشتن پلاکارد هایی، اقدام به اعلام دغدغه های خود نموده بودند. اما انگار برگزار کنندگان مراسم از قبل آمادگی برخورد با برخی از خواسته ها را پیدا کرده بودند. به عنوان نمونه در اقدامی عجیب مجری برنامه قبل از حضور رئیس جمهور محترم چنین عنوان نمود که مردم استان اصفهان توجه داشته باشند که به دلیل پوشش سخنرانی رییس محترم جمهورتوسط شبکه های داخلی و خارجی از برافراشتن پلاکاردهای درخواست انتقاد خود، اجتناب نمایند و تنها پرچم ها و پوسترهای رنگی رئیس محترم جمهور برافراشته گرد .

اما مسئله به همین جا نیز ختم نگردید همانگونه که پیش بینی می شد برخی از مردم استان اصفهان، نسبت به عملکرد دولت در مذاکرات اخیر و بویژه در نحوه تعامل با دولت آمریکا انتقاد داشتند و به همین جهت با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به این امر معترض بودند اما در اقدامی عجیب، نیروهایی با نام حفاظت مراسم تا حد امکان نسبت به جمع آوری پلاکاردهای حاوی انتقاد به مذاکرات اقدام نمودند و این موضوع تنها به جمع آوری پلاکاردها نیز ختم نگردید و برخی از این نیروها با فشار ضمن تحویل پلاکاردها و تهدید معترضین به عواقب بعدی، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و شغل شخصی را که پلاکارد را حمل می کرد نیز بر روی پلاکارد تحویل شده درج  می نمودند به عنوان مثال جوانی بعد از جایگاه ویژه پلاکاردی با این مضمون در دست داشت:

" عزت فروشی مساوی است با مذاکره با آمریکا" و در زیر این عبارت به زبان انگلیسی چنین درج شده بود : down with usa که متاسفانه با برخورد نیروهای دولتی مواجه گردید و در همان ابتدای مراسم، پلاکارد ایشان با درج نام ، نام خانوادگی و شماره تلفن شخص مذکور ، تحویل نیروهای حفاظت دولتی شد. 

 

 

  ادامه مطلب...

[ جمعه 93/11/17 ] [ 12:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیرمسئول موسسه کیهان گفت: به جرأت می‌گویم که آقای روحانی موافق رفع حصر نیست و خودش از کسانی بوده که به آن حکم داده، برخی این ماجرا را مطرح می‌کنند تا مسئله اصلی فراموش شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین شریعتمداری شب گذشته در مراسم جشن دهه انقلاب که به همت شورای هماهنگی اصول‌گرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد ‌پس از سخنرانی در ادامه به سئوالات حاضران پاسخ گفت.
 
نخستین سئوال در مورد دلیل عدم بیان جزئیات توافق هسته‌ای بود و همچنین سوالاتی در مورد استیضاح وزرا و امکان توافق صورت گرفت.
 
شریعتمداری در پاسخ خاطرنشان کرد: معتقدیم مذاکرات باید منتشر شود، برای اینکه دست ما از نظر فنی و حقوقی پر است و مبنای قانونی مذاکرات، هم همین مباحث هستند و پرونده ما بر اساس یک تصمیم سیاسی به شورای امنیت برده شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/11/17 ] [ 12:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 588
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4409456