NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ماشین عروس دیدنی در اهواز


[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 11:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر ناراحتی رئیس‌جمهور نسبت به برخی از انتقادات مطرح شده در خصوص پیاده‌روی وزرای خارجه ایران و آمریکا گفت: استقلال مهم است نه پیاده‌روی.
واکنش حداد به سخنان روحانی: استقلال مهم است نه پیاده روی
به گزارش عصر امروز، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در حاشیه مراسم اهدای جایزه کتاب سال که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، در پاسخ به این سؤال "اخیراً مراجع تقلید نسبت به عملکرد وزارت ارشاد انتقادات جدی را مطرح کردند و ارزیابی شما از این انتقادات چیست؟" گفت: بنده بدون اینکه وارد مصادیق شوم باید بگویم که باورم بر این است که تذکر مراجع از سر دلسوزی است و توصیه‌ام به وزارت ارشاد این است که به نظر مراجع توجه کند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 11:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علاوه بر جریمه 10 میلیون دلاری (معادل 350 میلیارد ریال) استات اویل در بورس آمریکا و جریمه 20 میلیون کرونی (36 میلیارد ریال) این شرکت توسط اداره مبارزه با فساد نروژ، مقامات این شرکت نیز مجبور به اسعفا شدند.
به گزارش عصرامروز به نقل از مشرق، یکی از نکات جالب پرونده استات اویل این است که این شرکت نروژی و مقامات آن پس از افشای رشوه دادن به طرف ایرانی؛‌ در سال 2003 مورد بازخواست قرار گرفتند در حالیکه پس از گذشت بیش از 11 سال، طرف رشوه گیرنده همچنان آزاد است.

این در حالی است که این شرکت و افراد مسئول آن در جهت منافع ملی نروژ حرکت کرده و با این قرارداد می‌توانستند سود زیادی را عاید کشور خود کنند.

نروژ جزو 5 کشور شفاف در عرصه اقتصادی است و افشای رشوه دادن شرکت استات و اویل نروژ برای گرفتن قرارداد نفتی در ایران که منجر به سوددهی برای کشور نروژ داشت، از سوی مقامات این کشور با برخورد تندی مواجه شد.
[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 2:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر بنا داریم آمریکا و اروپا را در مونیخ یا زوریخ یا ژنو و وین و پاریس وادار به توافق برای لغو تحریم‌ها کنیم- یا از تحریم‌ها عبور کنیم- کلید آن نه در لبخند و مذاکره کشدار و بی‌پشتوانه بلکه در تقویت بنیه اقتصاد داخلی است.
چرا دولت از لغو فوری و همه جانبه تحریم‌ها سخن نمی گوید؟
به گزارش  عصرامروز ، محمد ایمانی در سرمقاله امروز کیهان در نقد دیپلماسی هسته ای دولت نوشت: آیا مذاکرات هسته‌ای در مونیخ مسیری متفاوت از مذاکرات یک سال اخیر در وین، مسقط، پاریس و ژنو خواهد پیمود؟ 
وزیر امور خارجه دیروز پس از دیدار با جان کری در حاشیه کنفرانس مونیخ گفت «نه فقط یک راه حل بلکه چندین راه‌حل برای موضوع هسته‌ای وجود دارد؛ فقط به یک اراده سیاسی قوی برای حصول نتیجه نیاز است». او همچنین در پاسخ این سؤال که طرف مقابل چه قدر آماده پذیرش کلیات توافق است؟» می‌گوید «آنچه اظهار می‌کنند این است که علاقمند هستند این اتفاق رخ بدهد اما باید دید این اراده سیاسی را هم دارند یا نه».  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 2:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفقنا: پایگاه‌های اینترنتی وابسته به داعش از تصمیمات جدید تروریست‌ها در مورد ایجاد تغییراتی در قرآن کریم و تخریب کعبه خبر داد.

تروریست‌های داعش بر این عقیده‌اند که علمای دینی ادیان و مذاهب، کافر هستند و قرآن را مطابق خواسته‌ها و اهداف خود تغییر داده‌اند، بنابر این در آینده نزدیک سوره‌هایی همچون کافرون و آیه تطهیر را از آن حذف خواهد کرد.

طبق مطالب نوشته شده بر روی پروفایل‌های یکی از تروریست‌های داعش در پایگاه ارتباط جمعی توییتر آمده است که ابوبکر البغدادی در نظر دارد کعبه را ویران کند، زیرا حجاج با دست کشیدن به کعبه، مشرک محسوب می‌شوند و عبادت سنگ از جمله محرمات می‌باشد.

گروه تروریستی تا پیش از این نیز به تخریب آثار دینی اسلامی و غیراسلامی در عراق و سوریه اقدام کرده بود. در پاسخ به چنین تهدیدات و ادعاهایی، «محمد مختار جمعه»؛ وزیر اوقاف مصر تصریح کرد: تهدید داعش در تغییر مضمون آیات قرآن و تخریب کعبه ادعایی بیش نیست و از توهم‌های آنان سرچشمه گرفته است.

وی با تاکید بر این که تروریست‌های داعش علیه مسلمانان جنگ روانی به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: چنین سخنانی نباید ذهن‌ ما را به خود مشغول کند، زیرا خداوند خود نگاهدار قرآن است.


[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران از نامه رسمی 10 کشور به جمهوری اسلامی با هدف درخواست کمک فکری در بعد دفاعی خبر داد و گفت: این کشورها با احتمال حمله تکفیری‌ها، این درخواست را برای آمادگی در مقابل آنها داشته‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار حسین همدانی جمعه شب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان از خنثی‌سازی برنامه‌های آمریکا در بعد جهانی و منطقه‌ای توسط ایران خبر داد و گفت: ایجاد دهکده جهانی و حکومت بر دیگر کشورها با عنوان کدخدا یکی از اهداف آمریکا بود که با بر هم زدن معادلات جهانی توسط جمهوری اسلامی، نقش بر آب شد.

وی راهبردی منطقه‌ای آمریکا را ایجاد خاورمیانه جدید عنوان کرد و در تشریح آن گفت: قرار بود عراق به سه کشور، ایران به پنج کشور و سوریه نیز به سه کشور تجزیه شود تا با تکه تکه کردن آنها راحت‌تر قابل بلعیدن باشند.

سردار همدانی با اشاره به اینکه با دفاع ایران از سوریه و عراق، این هدف دشمن نیز خنثی شد، این مهم را از اثرگذاری جمهوری اسلامی عنوان کرد.

*نیروهای تکفیری فرزند شیطان هستند ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهدی غریب و بی کس است/ جان مولا معصیت دیگر بس است.
به گزارش جهان، جواد علیخانی در گوگل پلاس نوشت:
دختره تو دانشگاه جلوی یه پسر رو گرفت و گفت: خیلی مغروری ازت خوشم میاد هر چی بهت آمار دادم نگاه نکردی ولی چون خیلی ازت خوشم میاد من خودم اومدم جلو ازت شمارتو بگیرم باهم دوست شیم.
پسر گفت شرمنده نمیتوانم من صاحب دارم.
دختره که از حسودی داشت می ترکید گفت: خوش بحالش که با آدم باوفایی مثل تو دوسته.
پسره گفت:نه خوشبحال من که یه همچین صاحبی دارم.
دخترگفت اووووه چه رومانتیک این خوشگل خوشبخت کیه که این جوری دلتو برده؟ عکسشو داری ببینمش؟  ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سجده شکر به جا آوردن بر هر مسلمانی واجب است. نمازت را به سبب آن به اتمام برسان و به سبب آن خدایت را از خودت راضی کن و به سبب آن است که ملائکه از تو متعجب و شگفت زده می شوند.

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از روضه نیوز؛

امام صادق علیه السلام فرمودند:

سجده شکر به جا آوردن بر هر مسلمانی واجب است. نمازت را به سبب آن به اتمام برسان و به سبب آن خدایت را از خودت راضی کن و به سبب آن است که ملائکه از تو متعجب و شگفت زده می شوند. به درستی که بنده زمانی که نماز میخواند و سپس سر بر سجده شکر می نهد ، پروردگار حجاب های موجود میان بنده و فرشته ها و ملائک را می گشاید و میگوید:

ای ملائکه من! به بنده ام بنگرید. واجبم را به جای آورد و عهدم را برای من تمام نمود . سپس برای من نسبت به آنچه که برایش نعمت نموده ام ، سجده شکر به جا آورد . ای فرشتگان من ! برای او از نظر شما چه چیزی در نزد من وجود دارد؟

پس ملائکه می گویند: ای پروردگار ما! رحمت تو.

پس پروردگار میفرماید : سپس برای او چیست از پاداش؟

می گویند : ای پروردگار ما! بهشت تو .

سپس پروردگار می فرماید: برای او دیگر چیست؟

می گویند: ای پروردگار ما! کفایت مهم هایش.

پس پروردگار باز می فرماید: سپس برایش چیست؟

امام علیه السلام فرمودند: چیزی از خیر ها نماند مگر آنکه ملائکه آن را گفتند. پس خداوند می فرماید: پس از آن دیگر چیست؟

ملائکه میگویند: ای خداوند ما! علمی برای ما نیست!

پروردگار می فرماید: ای فرشتگان من! برایش شکر میکنم همانگونه که برایم شکر به جای آورده است و برایش روی می آورم با فضلم و رحمتم را برایش نشان می دهم.


[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

انتقاد شدید آیت‌الله سبحانی از وزارت ارشاد

آقای وزیر مگر تو اهل فتوا هستی؟ استغفار کنید

حضرت آیت‌الله سبحانی از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به صدور مجوز برای تک خوانی بانوان به شدت انتقاد کرد و گفت: این گله را به گوش این آقا برسانید، آیا تو اهل فتوا هستی؛ ما مجلس، قانون، شورای نگهبان داریم که باید این‌ها صحبت کننده نه تو.

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از رسا، آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید امشب (پنج شنبه شب) در دیدار شهردار تهران از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به صدور مجوز برای تک خوانی بانوان به شدت انتقاد کرد.

وی افزود: بنده بسیار گلایه‌مند هستم که فرزند یک روحانی فتوایی درباره تک‌خوانی بانوان می‌دهد؛ یعنی تمام مشکلات ما حل شده و تنها این مشکل باقی مانده است که دختری بیاید و تک خوانی بکند؟ چقدر برای ما زننده است؛ این فتوا به کشورهای همانند امارات و دیگر کشورهای عربی می‌رود و بر می‌گردند می‌گویند که این‌ها دروغ می‌گویند و ادعا می‌کنند که اسلامی هستند؛ ولی نمی‌‌دانند که این حرف یک نفر است حرف نظام نیست.

حضرت آیت‌الله سبحانی خطاب به حاضران تأکید کرد: این گله را به گوش این آقا برسانید که آیا تو اهل فتوا هستی؛ ما مجلس، قانون، شورای نگهبان داریم که باید این‌ها صحبت کننده نه تو؛ جای گله است، ایشان از این کار استغفار کند، یعنی حرفش را پس بگیرد، معصوم نیست. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بعد از انتشار نامه رهبرانقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی موج عظیمی برای تحلیل، و انتشار این پیام مهم در رسانه‌های داخلی و خارجی و فضای مجازی تشکیل شد کمپین های برای حمایت و عده ای نیز برای کوچک نشان دادن این پیام مهم ولی امر مسلمین جهان

شاید یکی از مهمترین اخبار در طول روزهای گذشته را بتوان نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی عنوان کرد اگرچه متاسفانه این نامه از سوی دیپلمات‌های ایرانی مورد تاکید و مداقه قرار نگرفت، اما جوانان مسلمان و غیر مسلمان و علاقه مند به حقیقت در اروپا و آمریکا به انتشار خودجوش این نامه پرداختند.

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از خبرنامه دانشجویان، بعد از انتشار نامه رهبرانقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی موج عظیمی برای تحلیل، و انتشار این پیام مهم در رسانه‌های داخلی و خارجی  و فضای مجازی تشکیل شد کمپین های برای حمایت و عده ای نیز برای کوچک نشان دادن این پیام مهم ولی امر مسلمین جهان شکل گرفت. در همین راستا جوانان شهر فرانکفورت با توزیع نامه رهبر انقلاب در سطح شهر چهره به چهره با مردم در باره این نامه صحبت کردند.

نامه رهبر انقلاب

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/18 ] [ 2:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 326
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4409194