NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مبادا روزی فرا رسد که دیگر، مازندرانی ها به مازندرانی بودنشان افتخار نکنند و حتی با مشاهده تحولات و توسعه برخی از استانها، آرزو کنند که مثلاً تهرانی، اصفهانی، خراسانی و یا حتی سمنانی و گلستانی بودند، همانگونه که در سالگرد واقعه افتخارآمیز 6 بهمن آمل، عده ای از نیروهای ارزشی در برابر بی مهری هایی که به این واقعه بزرگ شده و می شود، اظهار می داشتند که ای کاش، واقعه آمل در اصفهان اتفاق می افتاد!

یادم نمی آید که در طول سالهای متمادی تدریس در دانشگاه، حتی یک کلاس را غیبت کرده و یا با تأخیر حضور یافته باشم و به گواهی یکایک دانشجویانم در ادوار مختلف و جاری، حتی در شرایط بیماری و گرفتاری های فردی نیز، هیچ گزینه ای را بر حضور در کلاس درس ترجیح نداده ام و این قاعده بطور مشخص در روزهای آغازین فوت ناگهانی و جانسوز برادر جوانم نیز نقض نشد و در بدترین شرایط روحی، دوام و قوام کلاس ها را حفظ کردم و دلیل بارزم برای چنین مداومتی، بدین خاطر است که معتقدم عدم حضور یک دانشجو در یک کلاس دو ساعته، یک غیبت دو ساعته است، اما غیبت یک استاد بخاطر معطل شدن یک کلاس 50 نفره در طی دو ساعت، 100 نفر ساعت محاسبه شده و در اصل استاد با دو ساعت غیبت، 100 ساعت مفید جامعه را به ابطال می کشاند! ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 11:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در این تصاویر شگفت‌انگیزترین و زیباترین آب‌نماهایی را مشاهده می‌کنید که با دیدن آنها آرامش را می‌توان حس کرد.

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، جریان آب به خوبی افکار پریشان انسان‌ها را منظم و آرام می‌کند.

گاهی اوقات با نگاهی عمیق به ساختارهای زیبا همچون آبنماها و فواره‌هایی که در آنها از جریان آب استفاده شده است، احساس طراوت، تازگی، نشاط و انرژی به ما دست می‌دهد.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 7:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسئولین تبریز به مناسبت 12بهمن سالروز ورود بنیان گذار انقلاب مستضعفین در برابر مستکبرین به کشور، مانور خودروهای لوکس برگزار کردند.
مانور خودروهای لوکس برای بزرگداشت امام(ره)! +عکس
به گزارش جهان به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، مسئولین تبریز به مناسبت 12بهمن سالروز ورود بنیان گذار انقلاب مستضعفین در برابر مستکبرین به کشور، مانور خودروهای لوکس برگزار کردند.

شاید بسیاری از شندین این خبر تعجب کنند و گمان برند این تنها یک تیتر و خبر مخاطب جذب کن و غیر واقعیست اما با تاسف باید گفت این گونه نیست.

شهر تبریز که حماسه شیرمردان آن در مبارزه با مستکبرین ، مرفهین بی درد و کاخ نشینان آن از زیباترین سروده های غیرت مردم ایران بود امروزه به بهانه تجلیل از امام خمینی رهبر مستضعفین جهان، مانور تجمل با خودروهای لوکس چندمیلیاردی برگزار می کند!

این اتفاق زیاد دور از ذهن نبود؛ چرا که وقتی بنزسواران به عنوان یاران حقیقی امام(ره) به جامعه معرفی و تبیین کننده اندیشه ها و خط معمار کبیر انقلاب شدند آن امام دیگر نه رهبر پا برهنگان بلکه یاور مرفهین بی درد است. ورود امام به ایران نیز خبری خوشحال کننده برای کاخ نشینان می شود و آنهایند که باید ورود امام را جشن بگیرند.



ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نطق احمد توکلی در مورد قرارداد استات اویل:
نماینده تهران در مجلس گفت: شرکت استات اویل در سال‌های 2002 و 2003 به فرزند رئیس‌ جمهور سابق ایران 5 میلیون و 200 هزار دلار پرداخت کرد تا وی به این شرکت برای انعقاد قراردادی در پارس جنوبی کمک کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن  علنی اظهار داشت:‌ امروز می‌خواهم مطالبی را در رابطه با پرونده مهدی هاشمی به اطلاع ملت شریف و نمایندگان برسانم، البته نتیجه محاکمه به تصمیم قاضی دادگاه بستگی دارد و همه باید تسلیم قانون باشیم، ولی حق مردم می‌دانم که یکی از مهمترین اتهامات این فرد را بدانند و آگاه باشند که در پرونده استات اویل، بیگانگان چه کرده‌اند و ما که ادعای اسلامیت داریم چه کردیم، این اطلاعات از اسناد رسمی دولت نروژ، دولت آمریکا، بانک جهانی و یا از داخل گرفته شده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تمسخر منتقدان سیاست خارجی دولت یازدهم توسط رییس جمهور در جشنواره فارابی موجی از واکنش های مختلف در میان افکار عمومی و شبکه های اجتماعی را ایجاد کرده است.
خیلی وقت‌ها عقل سالم را باید در بدن غیرسالم جست
 به گزارش  عصرامروز به نقل از رجانیوز ، بعد از این سخنان روحانی بسیاری از مردم با اشاره به جمله خاص رییس جمهور مبنی بر اینکه «خداوند عقل سالم (به منتقدان دولت) بدهد، به بدن سالم عقل سالم بدهد» معتقدند این جمله وی تعریضی به منتقدانی است که به خاطر حضور در سالهای جنگ و دفاع مقدس در حال حاضر بدن سالمی ندارند ولی اکنون به جای آنکه به سبب جان فشانی های آن دوران مورد تکریم واقع شوند یا لااقل از سوی رییس جمهور مورد کنایه قرار نگیرند، این روزها به خاطر نقد عملکرد دولت در عرصه دیپلماسی مورد هجوم نفر اول دستگاه اجرایی کشور قرار گرفته اند.
 
در این باره رجانیوز در گزارش پیش رو سعی دارد تا بدون هیچ قضاوت و تحلیلی تنها به سابقه تعدادی از جانبازان که امروز بدن سالمی ندارند اشاره کند، افرادی که در سالهای جنگ و درست همان روزهایی که تعدادی از مسئولان فعلی وزارت خارجه در آمریکا و اروپا مشغول تحصیل بودند، در برابر توپ و گلوله های دشمن قرار گرفتند و تن سالم شان را با آرمانهایشان معامله کردند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 7:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این دروغ بزرگ که می توان از آن به عنوان دروغ سیزده فروردین سال آینده نام برد! طولی نکشید که توسط مراجع ذیصلاح تکذیب شد تا جشن پیروزی این متوهمان شیخ دروغگو خیلی دوام نداشته باشد.
چرا حامیان شیخ دروغگو ذوق زده شدند؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایت سحام نیوز که از حامیان شیخ دروغگو و فتنه گر انتخابات سال 88 می باشد با جعل یک خبر جشن پیروزی آن را نیز گرفت!

بنا بر این گزارش این سایت دروغگو در یک خبر مجهول که ظاهرا از زیر لباس شیخ فتنه گر! درآورده بود مدعی شد که: " «بخشی از مشروح مذاکرات» و تصمیم‌های اخذ شده درجلسه اخیر شورای‌عالی امنیت ملی و اولتیماتوم رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، برای تصمیم گیری سریع درباره «رفع حصر از رهبران جنبش سبز» تا روز22 بهمن 1393 حکایت دارد" و سپس به ارزیابی رفع حصر آنان پرداخت. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 7:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در برخی دولت های جمهوری اسلامی، برخی مدیران که مسئولیت های مهمی در استان ها و شهرستان ها برعهده داشتند، به «مدیران پروازی» مشهور بودند.

حمید داودآبادی در فیس‌بوک خود نوشت: در برخی دولت های جمهوری اسلامی، برخی مدیران که مسئولیت های مهمی در استان ها و شهرستان ها برعهده داشتند، به «مدیران پروازی» مشهور بودند. آن حضرات از ما بهتران، خانه و زندگی مرفه و آنچنانی بیت المالیده شان در مناطق مرفه بالاشهر تهران بود و محل مدیریتشان در استان ها و شهرستانهای دورافتاده.

قاسم سلیمانی

این که این حضرات چرا چنین مسئولیت سختی! را پذیرا شدند تا در آینده بسیار نزدیک و در دولت های بعدی پست و مقام بالاتری بگبیرند، بماند.
آن حضرات خدوم! هفته شان دوقسمت بود. شاید نصف آن را در محل مدیریت و خدمت خویش بودند و قطعا اکثر آن را در تهران عزیز بسر می بردند. و چون مدام با هواپیما بین محل سکونت و محل خدمت در تردد بودند، به مدیران پروازی معروف شده بودند!

طی دو سه سال اخیر، یک نفر پیدا شده که نه مدیر است و رئیس و نه …
ولی شدیدا پروازی است ولی نه از نوع مدیریتی بلکه از جنس سرداری و فرماندهی.
یک روز در آمرلی عراق دیده می شود که داعشی ها را به خاک سیاه می نشاند.
یک روز در سوریه به چشم می خورد که تکفیری ها را به شکست می کشاند.
روز دیگر در لبنان و روز دیگر در …
خلاصه هرجا که نشانی از ذلت و شکست دشمن صهیونیستی و مزدوران تکفیری اش به چشم می خورد، این سردار پنداری که "طی الارض” می کند، در آنجا حاضر است.
انگاری تقدیر بر این است که شکست لشکریان وحشی صهیون و وهابیت و سلفی، به دست این علمدار خامنه ای، حاج قاسم سلیمانی رقم بخورد.
حاج قاسم سلیمانی، نه تنها دشمنان را به هراس انداخته و دوستان را امیدوار و خوشحال ساخته، که تحلیلگران و کارشناسان غرب و عرب و عبری را انگشت به دهان گذاشته.
و سرّ طی الارض بودن حاج قاسم سلیمانی هیچ نیست مگر توکل بر خداوند قادر و توانا و افتخار بر سربازی فرمانده و ولی خویش.
چه خوب بود امثال حاج قاسم را آنقدر داشتیم که …


[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حضرت آدم(ع) بعد از قبول‌شدن توبه‌­اش در وقت مغرب سه رکعت نماز خواند؛ یک رکعت برای کفاره گناه خودش و رکعت دیگر برای کفاره گناه حوّا و یک رکعت نیز به شکرانه پذیرفته‌شدن توبه‌‌اش.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: در منابع اسلامى گزارش‌هاى مختلفى درباره تاریخ تشریع نماز آمده است، برخى روایات، تشریع نمازهاى یومیه را مصادف با واقعه معراج پیامبر(ص) مى‌دانند و برخى دیگر، از نمازهاى پیامبر(ص) پیش از معراج و حتى پیش از بعثت سخن به میان آورده‌اند، همچنین از بعضى آیه‌هایى که در اوایل بعثت پیغمبر(ص) نازل شده، نمازگزاردن ایشان(ص) و حتى فرمان به نماز شب استفاده مى‌شود، با این وجود در سال‌‌های ابتدایی صدر اسلام نمازهای مسلمانان به صورت پنج نماز دو رکعتی بود که بعد از مدتی شخص پیامبر اکرم(ص) در روز 12 ربیع‌الثانی سال اول هجرت با تشریع الهی تعداد رکعات نمازهای یومیه را 17 رکعت بیان کردند، حجت‌الاسلام علی‌محمد باقی نویسنده کتاب «اسرار نماز» درباره علت سیر تکمیل نمازهای واجب این گونه می‌نویسد:

*سر تعداد رکعات هر نماز

روایاتی که راز تعداد رکعات نمازهای واجب را بیان می‌­دارد، نشان دهنده سیر تطوری است برای رسیدن تعداد و چگونگی نمازهای واجب به گونه‌­ای که به ما رسیده است.

*سیر تکمیل نمازهای واجب ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 11:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهرداد بذرپاش در مراسم گرامیداشت دهه فجر مطرح نمود:
وی از قیمت 43.5 دلاری نفت امروز یاد کرد و افزود: توافقی بین جان کری و وزیرخارجه عربستان انجام شد که قیمت نقت را به زیر 50 دلار رساندند و با این اقدام اگر الان همه تحریم‌ها برداشته شود تازه به یک ماهه گذشته برمی‌گردیم زیرا این تفاوت قیمت در بخش نفت تاثیر فراوانی در بخش‌های مختلف کشور داشته است.
به گزار سرویس سیاسی پایگاه 598، مهندس مهرداد بذرپاش در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد در خصوص پرونده هسته ای ایران و اقدامات صورت گرفته از سوی تیم مذاکره کننده هسته ای به سخنرانی پرداخت. وی با اشاره به اینکه پیکره قرآن کریم بر اساس تاریخ و توصیه‌های دینی است، اظهار کرد: اینکه روایات و احادیث بسیاری در ارتباط با فراگیری تاریخ بیان شده نشان می‌دهد باید نسبت به یادگیری تاریخ اهتمام داشته باشیم.



وی تاریخ را از جنس تکرار دانست و تصریح کرد: تاریخ اسلام و پیش از اسلام و اینکه چرا از دوران اسلام تاکنون اصحاب و یاران کم نبوده‌اند اما نام برخی از آنها در یاد انسان‌ها باقی مانده است، باید مورد توجه بیشتر قرار داده شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 11:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1533
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4408534