NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حرف از علاقه بین خواهر و برادر که می‌شود ناخودآگاه الگویی و اتفاقی به ذهن خطور می‌کند، داستان همان روزی که خواهر ماند تا جگرش بسوزد و دم برنیاورد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امروز شهادت خواهری است که راه طولانی ای طی کرد تا به دیدار برادرش برود اما قسمتش این بود که جان دهد در فراق برادر. حضرت معصومه(س) محمل بست و راهی دیاری شد که برادرش در غربت می زیست.

خواهری کردن در مکتب ما هم حکایتی عجیب است.

حرف از علاقه بین خواهر و برادر که می‌شود ناخودآگاه الگویی و اتفاقی به ذهن خطور می‌کند. داستان همان روزی که خواهر ماند تا جگرش بسوزد و دم بر نیاورد. آن روز بی شک عقیله بنی هاشم دختر حضرت حیدر(ع) می‌دانست بعد از او نیز خواهرهای زیادی در این راه باید چون او برادر به قتلگاه بفرستند. این بانوی جلیله بهترین نمونه است برای دخترانی چون فاطمه مغنیه که بعد از پدر حالا برادرش را نیز به شهادت رسانده‌اند و او باید بماند و چون زینب کبری(س) نشان دهد که وقتی راه عقیده و اسلام در میان باشد پیروان این مذهب از عزیزترین کسان خود می‌گذرند و در مقابل دشمن خم به ابرو نخواهند آورد.


فاطمه و شهید جهاد مغنیه فرزندان شهید عماد مغنیه

 


[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 4:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه به خاطر اعتقاداتم از سینما کنارم گذاشتند، گفت: سؤالم این است که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، الهام چرخنده شامگاه جمعه در مراسم لاله‌پژوهی شهدای همدان با بیان اینکه در سال 93، بار دیگر متولد شده، اظهار کرد: وقتی برای نخستین بار باور مذهبی خود را فریاد زدم و عرض ارادت به رهبرم کردم، مورد هجمه‌ها، تهمت‌ها و تهدیدهای مختلفی قرار گرفتم تا در نهایت به کنار گذاشتن من از صحنه سینما منجر شد.

وی با اشاره به اینکه این مشکلات امروز بسیار کمتر شده، افزود: الهام چرخنده هنوز خود را زهرایی نمی‌داند چرا که راه درازی تا زهرایی شدن پیش رو دارد و دقیقاً مانند تفاوت شیعه بودن با محب ائمه بودن می‌ماند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه وظیفه و مسئولیت خطیری بر عهده سینماگران است، تصریح کرد: در حال حاضر من بین شوک عده‌ای و اهالی سینما و شک برخی دیگر قرار گرفتم. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 4:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پدر شهید احمدی روشن با انتشار نامه ای اعلام کرد:
اینها چه حسابی روی مردم باز کرده اند و مردم را چه می انگارند؟ پژوهشگاه فضایی را از پایه سست کرده اند که این خود یکی از دستاوردهای مهم این مملکت بود و باعث تعجب ما شد. یا دادن آدرس تمام تأسیسات اتمی کشور و بازدید روزانه آن به دشمنان ما به اسم راستی آزمایی! و رو دادن به دشمن جهت دخالت آنها در همه شئونات کشور که می توان اسم این کار را یک نوع کودتای خزنده گذاشت.
به گزارش پایگاه 598، به دنبال وقایع اخیر در عرصه دیپلماسی و حرکات عجیب و غریب ظریف در قدم زنی با جان کری، پدر شهید احمدی روشن در تماس با هفته نامه نه دی ضمن ارسال متن ذیل و اظهار ناراحتی خانواده شهدا از بی تفاوتی دولت یازدهم نسبت به نمادهای عزت و استقلال کشورمان گلایه کرد و در راستای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد که علی رغم تلاشهای صورت گرفته از پذیرش مقامات دولتی در منزل شهید احمدی روشن معذور است.

به گزارش رجانیوز، حاج رحیم احمدی روشن نوشت: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 4:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مطرح شدن و پرداختن صریح و بی‌تعارف به شبهات انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، نه تنها امری پیراسته از عیب است، بلکه تکلیفی ضروری و لازم برای آگاهان و دوست داران انقلاب است. و البته بی‌پاسخ گذاشتن این شبهات و میدان را برای مخالفین و نا‌آگاهان خالی نمودن عیب و کم فهمی است. در پاسخ به شبهات هم باید بی‌تعارف بود و صریح، چرا که پاسخ دادن‌های آبکی و تعارفی نه تنها شبهه را حل نمی‌کند، بلکه ممکن است بر حجم شبهه هم بیفزاید!

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در ادامه این گزارش می‌خوانید: یکی از شبهات مطرح راجع به انقلاب و امام راحل (ره)، عدم تحقق وعد? امام راحل مبنی بر «مجانی کردن آب و برق»، به مردم است.

ادعا می‌شود که امام، در 12 بهمن 1357در بهشت زهرا (س) به مردم وعده داد که به شما آب و برق مجانی می‌دهیم و به این وسیله و با وعده‌های غیر واقعی درصدد فریب و همراه نمودن مردم بر آمدند. امری که با سیر? امام (ره) اصلاً قابل جمع نمی‌باشد و این مسأله برای دوست داران و یاران امام، امری بسیار ناراحت کننده و سؤال برانگیز است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 4:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فارس: علیرضا تابش خواهرزاده سید محمد خاتمی (از عوامل فتنه) با فشار تیم احمدمسجد جامعی و دفتر سیدمحمد خاتمی قرار است مدیر کل هنرهای نمایشی شود. بنا به اطلاع منابع آگاه در معاونت امور هنری، با فشار اصلاح طلبان قرار است «علی رضا تابش» مدیر کل هنرهای نمایشی شود.

بر اساس این گزارش، علیرضا تابش خواهرزاده سید محمد خاتمی (از عوامل فتنه) با فشار تیم احمدمسجد جامعی و دفتر سیدمحمد خاتمی قرار است مدیر کل هنرهای نمایشی شود. این گزارش اضافه می کند، ظاهرا با در پیش بودن انتخابات مجلس، اصلاح طلبان تلاش دارند با تصدی مدیریت‌های هنری با رویکردی ابزاری هنرمندان را به نفع خود هدایت کنند.
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 4:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پیمان خازنی آهنگساز آلبوم نوشین طافی می گوید: در اولین ملاقاتمان، نوشین طافی برای من دشتی اجرا کرد! و بعد از چند جلسه که با ایشان داشتم، سعی کردیم تا با جهان موسیقایی یکدیگر بیشتر آشنا شویم تا آلبومی هدف‌دار را به جامعه ارائه کنیم.


اظهارات یکسال پیش علی جنتی به بار نشست!/ انتشار آلبومی با صدای زن/ ارشادی که با علی جنتی مسیر ابتذال را طی می کند

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی سراج24، در  روزهایی که وزیر ارشاد و رییس جمهور می گویند کارت زرد مجلس برایشان مهم نیست و علی جنتی  برای ساختار شکنی ها می گوید: روحانی پیشتاز است و ما پشت سر او حرکت می کنیم، شاید انتشار آلبومی با صدای خواننده زن برای مجموعه ارشاد عجیب نباشد! چرا که پیش از این جنتی در مصاحبه ای تک خوانی زنان را حلال اعلام می کند.  وی در یک اظهار نظر غیرکارشناسی می گوید:«اجماعی در بین مراجع درباره حرمت تک‌خوانی خانم‌ها وجود ندارد؛ از این رو، اگر مفسده‌انگیز نباشد اشکال ندارد».

  این موضع گیری جنتی نیز باعث شد تا مراجع به شدت اعلام موضع کنند. آیت الله مکارم پس از این اظهار نظرها از سوی جنتی گفته بود "این اظهار نظرها سابقه ندارد" وی در ادامه در مورد حرمت تکخوانی زنان گفت:"   وزارت ارشاد بداند تکرار این کار‌ها سبب می‌شود که مردم فاصله بگیرند." ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 4:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کلکسیونی از پرونده های معاندین، جاسوس ها، مفسدان اقتصادی و افرادی که به نوعی با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل داشتند و آقای طباطبایی در قامت وکیل مدافع، از آنها حمایت کرده است. وکیل دادگستری و البته فعال اصلاح طلبی که مدعی است تابه حال از هیچ ناحقی دفاع نکرده و حتی اگر پیش بیاید از منافقین هم دفاع می کند!

به گزارش فرهنگ نیوز، شاید اگر کارنامه وکلای ایرانی را بررسی کنید، سوابق هیچ وکیلی به اندازه "سید محمود علیزاده طباطبایی" شما را متعجب نمی کند.

جهان نوشت،کلکسیونی از پرونده های معاندین، جاسوس ها، مفسدان اقتصادی و افرادی که به نوعی با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل داشتند و آقای طباطبایی در قامت وکیل مدافع، از آنها حمایت کرده است. وکیل دادگستری و البته فعال اصلاح طلبی که مدعی است تابه حال از هیچ ناحقی دفاع نکرده و حتی اگر پیش بیاید از منافقین هم دفاع می کند!

او در جریان محاکمه دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات 22 خرداد 1388 وکالت برخی متهمین مانند محمد عطریانفر، شاپور کاظمی، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز و همچنین میر حسین موسوی را در پرونده شکایت وی از روزنامه جوان بر عهده داشت.

دفاع از سیدمحمد خاتمی تا مهدی هاشمی

طباطبایی تا کنون بارها وکالت پرونده خاندان هاشمی رفسنجانی را برعهده داشته و این روزها نیز سرگرم پرونده پیچده مهدی هاشمی است. پرونده ای که این روزها‌ افکار عمومی در انتظار صدور رای قاطع قوه قضائیه در خصوص متهم ردیف اول آن است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 4:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خیلی از شهداء اصلا شهید نشده اند/ مشروح اظهارات فرماندار در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر؛

اهانت بی سابقه فرماندار تکاب به ارزش ها و خانواده های شهدا

اخیرا در آستانه دهه مبارک فجر و در جلسه ای که به مناسبت هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر برگزار شد؛ فرماندار تکاب در اهانت بی سابقه ای به ارزش ها و خانواده های شهدا در شهادت برخی از شهدا تشکیک کرد.

Untitled-1

به گزارش فاطر24 به نقل از  پایگـاه خبـری تحلیلـی شیــز ، مهدی قهرمانی در بخشی از سخنانش در این جلسه گفته است که باور و اعتقاد قلبی اوست که سهمیه های دانشگاهی که به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بعد از جنگ تحمیلی اختصاص داده شده است خیانت به کشور بوده است.

فرماندار تکاب با اظهارات سخیف و موهنی در تشکیک شهادت برخی از شهدا گفته است برخی از آنها حتی شهید نشده اند  و اتفاقی روی مین رفته اند و حتی در جنگ بوده اند اما شانس آورده اند و نیر به آنها اصابت نکرده است که در این لحظه با تمسخر یکی از نزدیکانش که گفته است سعادت نداشته اند  و خندیده اند آنها چکار کنند؟!

مشروح اظهارات فرماندار در این جلسه به شرح زیر است:

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ودر دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان تکاب که جهت تصویب طرح های پیشنهادی کمیته های ستاد؛ روز پنج شنبه  مورخه 9/11/93 ساعت 10 صبح در محل فرمانداری تکاب برگزار شد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 4:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این ارازل و اوباش سیاسی که از غائله سازان فتنه 88 بوده اند فکر کرده اند که هنوز نزد مردم ارزشی دارند لذا بدون اینکه به خود زحمت دهند و از خیانت و ظلم عظیمشان در حق این ملت عذرخواهی و توبه نمایند چنان سخن گفته اند که خود را مبرای از همه گناهان پنداشته اند!
خواب آشفته فتنه گران از مجمع روحانیون تا اپوزیسیون در خصوص رفع حصر!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز مجمع روحانیون مبارز که رییس آن از فتنه گران مشهور می باشد در یک پارادوکس عجیب در بیانیه ای به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از خائنان به انقلاب راه آن حمایت کرده است!

بنا بر این گزارش در آستانه سالگرد پیروزی پرشکوه نور بر ظلمت، ظالمان به جمهوریت و اسلامیت نظام در فتنه 88 از مجمع روحانیون گرفته تا اپوزیسیون خاج از کشور با شایعه پراکنی درصدد بودند تا خواب آشفته خود را برای رهایی مشتی جانی و خائن محقق سازند. 
  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 3:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جشنواره موسیقی فجر امسال با حال و هوای دیگری بعد از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر گزار می شود.
کنسرت تکخوانی خواننده زن در جشنواره فجر! +جوابیه
به گزارش عصر امروز، در سالی که گذشته است بارها دلسوزان فرهنگی کشور از برپایی کنسرت هایی با خوانندگی زنان و انتشار فیلم آن در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف ابراز گلایه کرده و پاسخ وزارت ارشاد به این نگرانی ها صرفا سکوت و بی اطلاعی و یا جانبداری از برخی از خوانندگان زن بوده است.

در این میان شبکه های بیگانه BBC و VOA تا جایی که توانستند در همراهی با اقدامات وزارت ارشاد به تاریخچه موسیقی زنان و اهمیت آن و ترویج موسیقی و کنسرت خوانندگان زن در این پرداختند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 3:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1887
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4443490