NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ولین نشانه‌ها از اختلاف میان شاهزاده‌ها؛
گزارش‌های غیررسمی حاکی است که متعب بن عبدالله از تغییرات اعمال‌شده توسط پادشاه جدید عربستان بشدت خشمگین شده و بر این باور است که فریب خورده است.
خشم پسر ملک عبدالله از نحوه تقسیم قدرت توسط شاه جدید عربستان

به گزارش عمارنامه، «مجتهد» فعال توئیتری که به انتشار اخبار محرمانه خاندان سعودی مشهور است، در جدیدترین پیام خود گزارش داد که «متعب بن عبدالله» پسر ملک عبدالله پادشاه متوفی از انتخاب محمد بن نایف بن عبدالعزیز به عنوان جانشین ولی‌عهد خشمگین است.

بنا بر این گزارش، متعب بر این باور است که رقیبش «محمد بن نایف» از حیله‌ای علیه او استفاده کرده که، پدرش عبدالله برای کنار گذاشتن «احمد بن عبدالعزیز» استفاده کرد؛ یعنی تعیین جانشین برای ولی‌عهد برای اولین بار؛ اکنون محمد بن نایف جانشین ولی‌عهد شده و پس از پسران عبدالعزیز، اولین شاهزاده‌ای است که در یک قدمی سلطنت قرار گرفته است.

مجتهد در ادامه افزود: تلاش‌های دیگری در دست اقدام است از جمله عزل «مقرن بن عبدالعزیز» ولی‌عهد جدید خواهد بود اما باقی اقدامات را اکنون نمی‌توانم فاش کنم چرا که نمی‌خواهم متوقف شود زیرا در اجرای برخی از این اقدامات خیری برای مردم نهفته است.

بر اساس این گزارش، تعیین «محمد بن نایف» به عنوان جانشین ولی‌عهد قبل از دفن ملک عبدالله اقدامی برای بستن راه متعب بود که این ناشی از زیرکی محمد بن نایف است.

از سوی دیگر مجتهد خبر داد که محمد بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات هم از تغییرات روی داده دلخور شده است چرا که روی به قدرت رسیدن متعب جهت توسعه نفوذ خود در عربستان، حساب کرده بود. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/4 ] [ 7:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر دانشجویان گفت: « من پیرو مذهب برهنگی هستم».
به گزارش عصر امروز، « جریکوار لاوارگ»، وکیل و استاد موسسه آموزش وکالت بعد از مشاهده دانشجوی باحجاب در کلاس خود، به دختر مسلمان نزدیک شد و از او خواست تا حجاب خود را بردارد، اما زمانی که با اعتراض دانشجویان رو به رو شد ، کلاس را ترک کرد و به سرعت در حالی که لباس هایش را از تنش در آورده بود به کلاس بازگشت.

رفتار استاد در کلاس باعث دخالت مسوولین و خارج کردن وی از کلاس شد، بعد از آن مدیر موسسه از دختر مسلمان عذرخواهی کرد ، اما استاد مربوطه جدای از عدم عذرخواهی ، تهدید نمود که علیه موسسه ای که به ارزش های کشورش احترام نگذارد، شکایت خواهد کرد.

دختر جوان بعد از این واقعه بر روی پایگاه ارتباط جمعی فیس بوک نوشت: « به تمام کسانی که پوشاک اسلامی را نمی پذیرند احترام می گذارم ، اما بر این باور هستم که حق دارم با حجاب در تمام کلاس ها حضور داشته باشم .»

یکی از دانشجویان بیان کرد: پیشتر نیز دختران باحجاب زیادی در کلاس های ما حضور داشتند ، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود.

[ شنبه 93/11/4 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه عمر «داعش» به پایان رسیده است، گفت: تأمین اینترنت داعش در مناطق دوردست به وسیله آمریکا، از اسناد ارتباط آمریکا با این گروه تروریستی است.
به گزارش عصرامروز، سرهنگ اکرمی‌نیا در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید ستاری با اشاره به تاریخچه پیدایش گروه تروریستی «داعش» و حمایت‌های پنهان آمریکا و اسرائیل از این گروه گفت: با مقاومت‌های صورت گرفته در عراق، عمر داعش رو به پایان است و این، به معنای شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

وی به اسناد و شواهد ارتباط آمریکا با داعش اشاره کرد و اظهار داشت: تأمین اینترنت داعش در مناطق دوردست به وسیله آمریکا و ارائه عکس‌های گرفته شده توسط پهپاد پیشرفته آمریکایی به این گروه تروریستی، از اسناد ارتباط آمریکا با داعش است؛ خود آمریکایی‌ها ‌نیز به این مطلب اعتراف دارند و وزیر امور خارجه سابق آمریکا نیز در کتابش آورده که آمریکا، داعش را ایجاد کرده است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به اهداف آمریکا از مطرح کردن جنگ علیه داعش اشاره و تصریح کرد: منافع اقتصادی، نمایش چهره بشردوستانه، نگرانی از سرایت بحران به متحدین آمریکا، اجرای راهبردهای گذشته، حضور نظامی در منطقه، ایجاد نظم جدید منطقه‌ای و نابودی زیرساخت‌های عراق و سوریه از اهداف آمریکا برای جنگ با گروه تروریستی داعش است.

[ شنبه 93/11/4 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

نشریه بسیت ساله ها که با اهداف انتخاباتی سر وسامان داده شده است!، در مطلبی به قلم بنفشه سام گیس ضمن اشتباه دانستن ورود به جنگ خانواده شهدا را پول دوست دانسته و به ایشان توهین کرد.

 

هشدارنیوز - نشریه بسیت ساله ها در مطلبی به قلم بنفشه سام گیس ضمن اشتباه دانستن ورود به جنگ خانواده شهدا را پول دوست  دانسته و به ایشان توهین کرد.
بنا بر این گزارش ماهنامه بیست ساله ها به مدیریت «محمدرضا مقیسه»، عضو ارشد ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی که برخی از اعضای ادوار دفتر تحکیم وحدت، طیف منحله علامه و برخی افراد مسئله‌دار جریان فتنه نیز در آن قلم می‌زنند، در شماره چهارم خود مطلبی را با عنوان «اینجا پایان جنگ نیست» به قلم «بنفشه سام گیس» منتشر کرده است.
این مطلب ضمن توهین به ارزش های دفاع مقدس، این ارزش ها را مسخره کرده است.
 نویسنده در این مقاله با اشتباه خواندن حضور در جنگ برای دفاع، خانواده های معظم شهدا را افرادی پول دوست معرفی کرده است که با شهادت فرزندان خود، « نانشان در روغن» افتاده است.
بنفشه سام گیس هم که ارتباطات ویژه ای با محمد خاتمی دارد، در سال 81 با شکایت دادستان به عنوان مدعی العموم از او به خاطر توهین به مقدسات و نشر اکاذیب محکوم شده بود.
توهین به خانواده شهدا که اخیرا رایج شده است پیش از همه توسط نعیمه اشراقی انجام شد.

 


[ شنبه 93/11/4 ] [ 7:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پاسداران حریم انقلاب به گوش وبه هوش!!! 
نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد!! 


این جریان افراطی، که بعضاً از احزاب منحله و برانداز حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب می باشند، جهت نیل به اهداف پلید سیاسی خود که مخالف توسعه متوازن استان می باشد، پس از برگزاری چندین جلسه، در تاریخ 2 دی 93 افراد مختلفی را برای سمت استانداری مرکزی انتخاب کرده اند، که برخی از این افراد، با اصول و مبانی انقلاب زاویه قابل توجهی دارند!

 

هشدارنیوز - جریان افراطی اصلاحات برای تصرف وزارت کشور بخصوص معاون سیاسی وزیر در دولت یازدهم، تحرکات گسترده ای داشته اند تا بتوانند یک فرد افراطی، غیر انقلابی و مخالف اصول اصلی نظام اسلامی را در این مسئولیت مهم بکارگیری نمایند، ولیکن با معرفی آقای مهندس مقیمی به سمت معاونت سیاسی وزارت کشور، امید آنان به یأس مبدل شد، اما پس از رفتن مهندس مقیمی به وزارت کشور، در مرکز کشورمان یعنی استان مرکزی(اراک) عده ای از افرارطیون اصلاح طلب که در دوران استانداری آقای مقیمی به اهداف ضد انقلابی خود، دست نیافته بودند، تلاش گسترده ای را آغاز کرده، تا بتوانند یک فرد افراطی را به سمت استانداری مرکزی به رئیس جمهور و نظام اسلامی تحمیل نمایند. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/4 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ازخدا که پنهون نیست ازشما چه پنهون

دروغ چرا؟
 جوانان قدیم یواشکی یه کارهایی می کردند !
مثـــلا :

یواشکی ساکشان را می بستند و بدون این که پدر و مادر بفهمند با خودشان بیرون
میبردند و به بهانه ی مدرسه، جیم می زدند و می
رفتند جبهه ....

 قبلش یواشکی دست برده بودند توی شناسنامه و سن شان را تغییر داده بودند ....
بعضی ها یواشکی دار و ندارشان را می دادند به فقرا یا کمک میکردند به جبهه ....
 شب ها یواشکی از چادر یا اتاق یا سنگر می زدند بیرون و نماز شب
 می خواندند...
 بله یواشکی های شان هم عالمی داشت ....

 شهـــــــــــــدا !
 ای بهترین یواشکی های دنیا
 شماکه صدایتان به خدا میرسد !
 به او بگویید خلوت های ما را نگاه نکند ...
"آخر دیگر خیلی یواشکی هایمان عوض شده است....


[ شنبه 93/11/4 ] [ 7:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

در زمان انتخابات مجلس هشتم آقای مصلحی رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری بودند و همکاری داشتیم. من طبعاً اولین بار آمادگی خود برای کاندیداتوری را به ایشان اعلام کردم و آنها خودشان مرا در فهرست قرار دادند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ نامه آقامحمدی به وی، جوابیه‌ای خطاب به نماینده خرم‌آباد ارسال داشته که متن آن در ذیل می‌آید:

جناب آقای ابراهیم آقامحمدی

نماینده محترم خرم‌آباد

با اهداء سلام، در خصوص نامه جناب‌عالی به اینجانب که در خبرگزاری فارس منتشر شد چند نکته قابل ذکر است.

گفته‌اید در گزارش من از ماجرای نطقم، آنجا که رفتار هیاهوکنندگان را که می‌خواستند صدای من به گوش کسی نرسد به رفتار لشکر عمر سعد در روز عاشورا تشبیه کرده‌ام، پس خودم را هم به امام حسین تشبیه کرده‌ام. این برداشت درست نیست زیرا از نظر ادبی و فن بلاغت، در یک تشبیه لازم نیست که از همه جهات میان مشبّه و مشبّه‌به شباهت وجود داشته باشد بلکه شباهت از یک جهت کافی است.
همان طور که فرموده‌اید بنده و جناب‌عالی یک سال در صحن مجلس در کنار هم بوده‌ایم و به دلیل همین مصاحبت، اینجانب شما را فردی صریح و صادق هرچند احساسی یافتم و قلبا به شما علاقه‌مندم اما نمی‌دانم چرا به من نسبت برخورد نخوت‌آلود با دیگران داده‌اید تا آنجا که از نشستن آنها روی صندلی‌ام به دلیل آنکه خودم را بزرگتر و بزرگ‌زاده‌ می‌دانم ناراحت می‌شوم؟! مگر آنکه مزاح‌ها را جدی تلقی کرده باشید که این هم بعید است و شما به شوخ‌طبعی من واقف هستید. احساس خود من این است که نمایندگان چنین برداشتی از رفتار من ندارند و باطنا نیز بسیاری از نمایندگان را در بسیاری از زمینه‌ها برتر از خود می‌دانم. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/4 ] [ 7:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در روایات و احادیث متعددی درباره قوم بنی عباس و همچنین آل عبدالله در آخر الزمان اخباری به دست شیعه رسیده که ما در پستهای گذشته به تفکیک آنها پرداختیم و مشخص شد بنی عباس آخرالزمان کیانند و مرکز حکومتشان کجاست .

 

حال آنکه بعضی عزیزان قصد آن دارند با منحرف کردن ذهنها بنی عباس آخرالزمان را به آل صعود نسبت دهند و به نحوی اصل مسئله را منحرف کنند .

توجه داشته باشید حکومت بنی عباس اصولا حکومت در ظاهر شیعه بوده و از اهل تسنن نمیباشد حال انکه این ویژگی در آل صعود نیست . در ثانی سردم داران حکومت بنی عباس بر اساس روایات نامشان با نام بلاد و شهرهاشان مشخص شده که این نیز در حکومت آل صعود دیده نمیشود .

حتی برخی از پژوهشگران این را به جریان تند روی داعش نسبت میدهند که باز بر اساس روایات رد میشود چون داعش هیچ یک از نشانه های گفته شده در بالا را ندارد . لازم به ذکر است داعش خود قصد آن دارد با طرح این مسئله خود را در جریان ظهور قرار داده و اعلام میکند جز علائم ظهور یاد شده در روایات است البته شایان ذکر است این گروه نا خواسته و خواسته دقیقا همان کار را انجام میدهد اما اینکه خودش داعیه کند که سندی بر حضورش در روایات است حرفیست بس کذب . ادامه مطلب...

[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در خیابان جوان عفیف نمی خواهد به چهره ی این خانم نگاه کند بنابراین به خودش فشار می آورد و سرش را پایین می اندازد. پس این فرد اذیت می شود و حقش ضایع می شود زیرا می توانست راحت در خیابان راه برود. مثل فردی که وقتی آلودگی هوا وجود دارد مجبور است که ماسک بزند....
4 گروهی که با "آرایش" به آنها لطمه می‌زنیم
به گزارش جهان، حجت الاسلام ماندگاری به سوال یکی از بینندگان برنامه سمت خدا  درباره آرایش کردن پاسخ جالبی داده است که در ادامه می‌خوانید.

سؤال: من دختری هستم که عاشق آرایش کردن هستم و آرایش هم برای دل خودم است. و آرایش من، برای جلب توجه دیگران نیست. من وقتی بیرون می روم به سر و وضع خودم می رسم تا دلم شاد بشود. آیا این کار من ایرادی دارد؟

پاسخ: کار ایشان اشکالی ندارد ولی کمال نامهربانی، بی انصافی و ناسپاسی به حضرت حق است. قرار نیست که هر کس به دل خودش عمل کند. قرار است که همه به امر خدا عمل کنند.  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/11/3 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 544
کل بازدیدها: 4451746