NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


پیام «سیدحسن نصرالله» به صهیونیستها: پناهگاه‌هایتان را آماده کنید

 شبکه «المنار» از انتشار گسترده پیام «دبیرکل حزب الله لبنان» به صهیونیست‌ها در فضای مجازی توسط کاربران اینترنت خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» ؛ شبکه «المنار» گزارش داد بیش از 12 میلیون نفر از فعالان شبکه‌های اجتماعی از عصر روز گذشته که خبر حمله موشکی رژیم صهیونیستی به «القنیطره» و شهادت چند تن از اعضای حزب الله منتشر شد با استفاده از هشتگ سخنان «سید حسن نصرالله» به عنوان «جهزوا ملاجئکم»(پناهگاه‌هایتان را آماده کنید) خطاب به صهیونیست‌ها از آمادگی خود برای جنگ با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

  پس از حمله روز گذشته نظامیان صهیونیست به عناصر مقاومت و حزب‌الله در بلندی‌های جولان، امروز «سید حسن نصرالله»، دبیرکل «حزب‌الله لبنان» خطاب به صهیونیست‌ها تنها به این بسنده کرد که «جهزوا ملاجئکم!» (پناهگاه‌هایتان را حاضر کنید) 

 این پبام که بدون هیچ توضیحی و به دو زبان عبری وعربی با عکسی از دبیرکل حزب‌الله بر روی خروجی سایت شبکه المنار قرار گرفته، در واقع اعلام جنگ نصرالله به رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

 


[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش باشگاه خبرنگاران، باورتان بشود یا نه باید به شما بگوییم که در هندوستان روستایی وجود دارد که در آن نمی توانید هیچ دری پیدا کنید. در این روستا هیچ خانه، مغازه، موسسه یا حتی بانک ها هم درب ندارند و پول و لوازم قیمتی در کشوی بدون قفل میزها نگهداری می شود.

روستای "شانی شینگاپور" به روستای بدون در معروف است و تا چند سال پیش حتی دستشویی های عمومی هم دری نداشتند اما به تازگی با اعتراض های انجام شده یک پارچه در قسمت خانم ها نصب شده است.


در این روستا به در هیچ اعتقادی ندارند و برخی از خانه ها یک در نازک و الکی در مقابل خانه قرار داده اند تا شب ها از ورود حیوانات وحشی جلوگیری شود اما به طور قطع هیج کس حتی اجازه نصب در هم ندارد.

در این روستا مردم یک رسم دیگر هم دارند و آن فریاد زدن است. به علت نبودن در مردم باید دم هر مغازه یا خانه ای نام صاحب خانه را فریاد بزنند تا او خودش را به او برساند.


[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقتی اسم آقازاده بر روی آن‌ها گذاشته می‌شود، وظیفه سنگین‌تری را احساس می‌کنند؛ فرزندانی که از تمام امتیازات پدر، شهادت را انتخاب کردند.

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از عمارنامه، تاریخ مقاومت لبنان، هر انسان حقیقت طلب و آزاده‌ای را به وجد می‌آورد.

رهبران و بزرگان مقاومت همان‌طور که خود با ایمانی عجیب، برای آرمانشان از جان مایه گذاشتند، پسران آن‌ها نیز راه پدر را رفته‌اند.

آقازادگی، شاید تنها برازنده همین‌ها باشد، فرزندانی که با استفاده رانت پدر می‌توانستند راههای هزار ساله را یک شبه بپیمایند و در آرامشی دور از هیاهوی مردم و دردهای آنان، زندگی کنند، اما هر از گاهی خبر شهادتشان در عرصه‌های نبرد می‌آید و مردم لبنان، دلگرم تر از گذشته، به عینه می‌بینند که رهبرانشان جلوتر از آن‌ها برای مقاومت هدیه می‌دهند و این رمز ماندگاری جریان مقاومت است.

«حسین موسوی»، فرزند سید عباس موسوی، «هادی نصرالله» فرزند سید حسن نصرالله، «جهاد مغنیه» فرزند عماد مغنیه، «علیرضا حسان اللقیس» فرزند حسان اللقیس، «علی حسن علی ابراهیم» فرزند حسن علی ابراهیم، همگی از تمام مزایای آقازادگی، شهادت را انتخاب کردند. 

 آقازاد‌ه‌های مقاومت

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شعبه 28 دادگاه انقلاب که به منظور انجام برخی تحقیقات و استعلامات در رابطه با پرونده مهدی هاشمی، تنفس اعلام کرده است، از وزارت اطلاعات در خصوص بعضی اسناد و مدارک موجود در این پرونده استعلام می‌کند.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سئوال که آیا از آخرین روند تحقیقات و استعلاماتی که قرار است دادگاه در این پرونده انجام دهد اطلاع دارد یا خیر؟ گفت:  اطلاع خاصی ندارم اما قاعدتا از وزارت اطلاعات استعلام گرفته می‌شود.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در پاسخ به این سئوال که استعلامات در رابطه با کدام بخش پرونده است افزود: یک سری مستندات در پرونده وجود داشت که ما اعلام کردیم این مستندات جعلی و دروغ است. یعنی ما درخواست کردیم درباره این مستندات از وزارت اطلاعات استعلام کنند.

علیزاده طباطبایی ادامه داد: منتظریم دادگاه زمان ارایه آخرین دفاع را به ما اعلام کند.


[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 7:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در همین راستا اکثر مطبوعات زنجیره ای اصلاح طلب داخلی بجای پرداختن به اصل ماجرا که اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» با انعکاس حرکت مشکوک حمله به دفتر این نشریه فرانسوی این حرکت مذبوحانه و قطعا خودساخته غرب را پررنگ کردند و در وقیحانه ترین اقدام روزنامه مردم امروز آن تصویر جنجالی را منتشر کرد که باعث جریحه دار شدن عواطف مردم مسلمان ایران گردید.
ارزشهای دینی کیلویی چند، فقط اصلاح طلب باش!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز در این وانفسای اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) و توهین به مسلمانان در کشورهای غربی عدم واکنش اصلاح طلبان در این خصوص بسیار عجیب و تاسف آور می باشد.

بنا بر این گزارش بررسی موضع رسانه های اصلاح طلب و روزنامه های زنجیره ای آنان در مورد هتک حرمت به ساحت پیامبر صل ا... علیه و آله نشان می دهد که اصلاح طلبان بیش از نگرانی از اهانت به پیامبر اسلام(ص) نگران توطئه خودساخته غرب در حمله به دفتر نشریه منتشر کنند کاریکاتور اهانت آمیز بوده اند! ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/11/1 ] [ 7:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 544
کل بازدیدها: 4451737