NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

«شاندرمن» این دیار ناشناخته را «شهر زیبایی‌های طبیعت» نام نهاده‌اند؛ از هر کران که به تماشایش بنشینی زیبایی‌هایش جلوه‌گر و چشم‌نواز است.

شاندرمن ـ طالب‌دره 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ دران نوشت: می‌خواهم شما را به دنیای زیبای شهرستان ماسال و شاندرمن ببرم تا در قالب واژگان ادبی و در متنی بسیار کوتاه جلوه‌هایی از طبیعت زیبای این شهرستان را برایتان ترسیم کنم. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 2:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پزشکان می‌توانند از طریق یک تی‌شرت متصل، بیماران مبتلا به صرع را در خانه کنترل کنند و دیگر نیازی به بستری شدن بیمار نیست.

خبرگزاری فارس: تی شرت مخصوص افراد مبتلا به صرع+تصاویر

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، Bioserenity یک تی‌شرت متصل برای نظارت و جلوگیری از تشنج افراد مبتلا به صرع است که توسط طراحان، یک مهندس و یک دکتر بیمارستان «پیتیه سالپتریئر» طراحی شده است.

در حال حاضر یک بیمار مبتلا به فشار خون بالا، قادر به استفاده از یک دستگاه سنجش فشار خون متصل است؛ برای بیماران دیابتی که باید دائم انسولین تزریق کنند از یک قلم که دارای سیستم نظارت الکترونیکی متصل است استفاده می‌شود و برای هر بیماری یک شی متصل وجود دارد.

این فناوری جهت نظارت بر بیماری‌های مزمن و تقویت رابطه دکتر و بیمار ایجاد شده است؛ استارت آپ فرانسوی نیز یک تی‌شرت متصل برای بیماران مبتلا به صرع ارائه داده است که قادر به نظارت و تشخیص بیماری است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 2:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بنده‌ام امیدوار به سه چیز از جانب من می‌باشد: اول آنکه گناهانش را بیامرزم، دوم آنکه توفیق توبه را به او ارزانى دارم، سوم آنکه روزى او را فراوان کنم؛ اى فرشتگان! شاهد باشید که خواسته‌های او را برآورده کردم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، على بن محمد نوفلى می‌گوید: شنیدم از او (امام صادق علیه‌السلام) که فرمود: گاه مى‌شود که بنده‌اى براى نماز شب برمی‌خیزد در حالی که خواب بر او غلبه مى‌کند و به سمت راست و چپ مایل می‌شود (و از خستگى و شدت خواب) چانه او به روى سینه‌اش مى‌چسبد، در این حال خداوند متعال به درهای آسمان و زمین فرمان مى‌دهد و آنها برای او گشوده می‌گردند.

سپس به فرشتگان فرماید: به این بنده من نظر کنید که براى نزدیک شدن به من، چه سختى هایى را بر خود روا مى‌دارد در حالى که من این عمل را بر او واجب نکرده‌ام.

و او امیدوار به سه چیز از جانب من می‌باشد: اول آنکه گناهانش را بیامرزم، دوم آنکه توفیق توبه را به او ارزانى دارم، سوم آنکه روزى او را فراوان کنم؛ اى فرشتگان! شاهد باشید که خواسته‌های او را برآورده کردم.

متن حدیث:

عن علی بن محمد النوفلی قال سمعته یقول إن العبد لیقوم فی اللیل فیمیل به النعاس یمینا و شمالا و قد وقع ذقنه على صدره فیأمر الله تبارک و تعالى أبواب السماء فتفتح ثم یقول للملائکة انظروا إلى عبدی ما یصیبه فی التقرب إلی بما لم أفترض علیه راجیا منی لثلاث خصال ذنبا أغفره له أو توبة أجددها له أو رزقا أزیده فیه فأشهدکم ملائکتی أنی قد جمعتهن له.

«ثواب‌الاعمال،صفحه 91»

[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 2:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شهید مجید محمودی در بخشی از وصیت نامه خود چنین نوشته است: مادر پیری دارم... یک زن... سه بچه... قدو نیم قد! از دار دنیا هیچ چیز ندارم جز یک پیام...
گروه جهاد و مقاومت مشرق - شهید مجید محمودی در بخشی از وصیت نامه خود چنین نوشته است:
مادر پیری دارم... یک زن... سه بچه... قدو نیم قد!
از دار دنیا هیچ چیز ندارم جز یک پیام...
قیامت یقه تان را می گیرم اگر ولی فقیه را تنها بگذارید!

عکس/

[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 1:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شرح دعا-آیت‌الله مجتهدی تهرانی

خوش به حال بنده‌ای که به عیب خودش می‌پردازد و به عیب دیگران کاری ندارد. اگر رفیقت هم عیب دارد به کسی نگو. غیبت حرام است و عمل چهل روز را از بین می‌برد و اعمال خوب غیبت کننده را در نامه اعمال شخص غیبت شونده می‌نویسند.

دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان

 «اللّهمّ زَینّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ ، واسْتُرنی فیهِ بِلباسِ القُنوعِ والکَفافِ ، واحْمِلنی فیهِ على العَدْلِ والإنْصافِ ، وامِنّی فیهِ من کلِّ ما أخافُ بِعِصْمَتِکَ یا عِصْمَةَ الخائِفین»

«خدایا در این ماه مرا به زیور پوشش از گناه و پاکدامنى بیاراى و جامه قناعت و اکتفاى به مقدار حاجت را به برم کن و وادارم کن در این روز به عدالت و انصاف و ایمنیم بخش در آن از هر چه که از آن مى ترسم به نگهدارى خودت اى نگهدارنده ترسناکان»

 

شرح دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان - آیت‌الله مجتهدی تهرانی ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 1:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در 15 مبارک رمضان سال سوم هجری در مدینه منوّره و در خانه ولایت، علی و زهرا این دو نور چشم رسولخدا صلی اللّه علیه و آله لحظه شماری می کنند تا اوّلین هدیه الهی و نخستین گل خوشبوی درخت نبوّت و ولایت را از خدای خود دریافت دارند و سرانجام در بهترین زمان و شریفترین مکان این گل خوشبو به دنیا آمد و با این ولادت خجسته و مبارک مدینه پیامبر غرق در شادی و نور شد.برای تیمّن و تبرّک ، نظر شما را به تعدادی پوستر بمناسبت میلاد آن بزرگوار جلب می نماییم...

برای دریافت تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آنها کلیک نمایید

 

مجموعه پوستر های باکیفیت میلاد امام حسن مجتبی (ع) + دانلود
مجموعه پوستر های باکیفیت میلاد امام حسن مجتبی (ع) + دانلود
[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 1:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ناطق نوری: معین و دستیارانش باید محاکمه شوند! / در 18 تیر نیروی انتظامی قربانی شد
علی اکبر ناطق نوری در واقعه 18 تیر 1378 به عنوان رئیس مجلس از برخی جریانات پشت پرده و اتفاقات مشکوک در حادثه کوی دانشگاه مطلع بوده و به بازگویی آنها پرداخته است.

به گزارش گروه سیاسی - فرهنگ نیوز، واقعه تلخ کوی دانشگاه تهران در تاریخ 18 تیر 1378 از ابعاد پیچیده و مشکوکی برخوردار است؛ ابعادی که علی‌اکبر ناطق نوری، یکی از سران سه قوه در آن دوران به تشریح برخی از آن‌ها پرداخته است. رئیس مجلس پنجم شورای اسلامی از مبهم بودن نقش جریانات ملی-مذهبی و نهضت آزادی و همچنین مسئولان دولتی ازجمله وزارت کشور و وزارت علوم در این زمینه گفته است و ختم این شبه کودتا را براثر روشنگری رهبر معظم انقلاب و هوشیاری امت حزب‌الله دانسته است.

ناطق نوری در کتاب خاطرات خود سؤالات مهمی را مطرح می‌کند که دولت اصلاحات هیچ‌گاه پاسخی بران آن نداشته است: وزارت کشور چه وقت در جریان حادثه کوی دانشگاه قرارگرفته؟ نیروهای تحت امر او چه کرده‌اند؟ چه زمانی وزارت کشور وارد عمل شده؟ حادثه ساعت 2 نیمه‌شب رخ‌داده، تا 8 صبح مسئولان کجا بودند؟ چه کسی دستور داده، چه کسی دستور نداده؟ چه کسانی از قبل در خوابگاه برای دانشجویان سخنرانی کردند؟ بعضی از نمایندگان مجلس و مسئولان چرا برای دانشجویان سخنرانی و آن‌ها را تحریک کردند؟ این‌ها چه کسانی بودند؟ باید موردبحث قرار بگیرد که چرا استعفا دادند؟ چرا تحریک کردند؟ ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 1:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امام صادق (علیه السلام) فرمود: وقتی یکی از شما به رختخوابش پناه برد پیشدستی می کند به او ملک کریم و شیطان متمرد.ملک به او می گوید روزت را به خیر تمام کن و شبت را به خیر آغاز کن و شیطان به او می گوید روزت را به گناه تمام کن و شبت را به گناه آغاز کن...

.

عمارنامه ، امام صادق (علیه السلام) فرمود: «وقتی یکی از شما به رختخوابش پناه برد پیشدستی می کند به او ملک کریم و شیطان متمرد.ملک به او می گوید روزت را به خیر تمام کن و شبت را به خیر آغاز کن و شیطان به او می گوید روزت را به گناه تمام کن و شبت را به گناه آغاز کن سپس گفت، اگر ملک الکریم را پیروی کرد و روزش را به ذکر خدا به پایان رساند و شبش را به ذکر خدا آغاز کرد هنگامی که به رختخواب رفت سی و چهار بار الله اکبر گفت، ملک شیطان را ناراحت می کند و او را ترک می کند و ملک از او محافظت می کند تا بیدار شود.

وقتی بیدار شد شیطان پیشدستی می کند و به او می گوید مانند آنچه قبل از آن که بیدار شود به او گفته بود و ملک نیز به او می گوید مانند آنچه قبل از بیدار شدن به او گفته بود، پس اگر بنده خدای عزّوجلّ را یاد کرد آنگونه که اول ذکر کرده بود شیطان از او دوری می کند و او را ترک می نماید و خدای عزّوجلّ به آن اطاعت شب او را می نویسد.»

منبع:فلاح السائل، صفحه 253


[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 1:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از «کشته‌سازی» تا «مسجد سوزی» و همیشه‌حاضری در فتنه به نام «فائزه»
 
"یکی از چهره هایی که بعدها بیشتر در تجمعات دیده شد و هر از گاهی به بهانه‌ای در میان معترضان دیده می شد، فائزه هاشمی بود.او باحضور در جمع دانشجویان در کوی دانشگاه چنان سخنرانی‌ای کرد که برخی شاهدان گفتند فضا قبل از سخنرانی آرامتر بود!
به گزارش جهان، با مرور خاطرات و اسناد مروبط به حادثه کوی دانشگاه در 18 تیر ماه سال 87 خاطرات دیگری که زیاد هم دور نیستند در ذهن شکل می‌گیرند؛ خاطرات فتنه 88 . این دو حادثه که با فاصله 10 ساله رخ داده اند شباهت های عجیبی با هم دارند؛ فتنه گران تقریبا همان افراد 10 سال پیش بودند، سوء استفاده از آزادی مطبوعات، دانشگاه و دانشجویان و فضای باز سیاسی به وجودآمده در هر دو مورد به یک شیوه است و در نهایت اینکه هر دو فتنه به یک شیوه از بین رفته اند: حضور مردم در صحنه با رهبری و درایت ویژه مقام معظم رهبری. با این حال اگر به جزییات مسئله وارد شده و این حوادث را جزء به جزء بررسی کنیم ، شباهتهای بیشتری قابل مشاهده خواهد بود: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گل‌ها جزء زیباترین مخلوقات خدا هستند که دیدن زیبایی ظاهری، بوئیدن عطر دلپسند و لمس لطافت گلبرگ‌های‌شان بی‌شک احساسی عمیق و شگرف را به بشر هدیه کرده است. در این مطلب به سراغ تعدادی از این مظاهر زیبایی رفته‌ایم که با شکل عجیب و خاص خود بیننده را متحیر می‌کنند. با ما همراه باشید.

لب چنگکی (Psychotria Elata)

لب چنگکی (Psychotria Elata)
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 503
بازدید دیروز: 1395
کل بازدیدها: 4448443