NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تذکر نمایندگان اتفاق جدیدی نیست و اعتقاد ما بر این است که در اجرای این حکم کوتاهی‌ صورت نگیرد.
به گزارش پایگاه 598، سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تذکر 10 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر دادگستری که از وی خواسته بودند در راستای اجرای حکم ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن خاتمی بیشتر کوشش کند، به دانا، گفت: ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن آقای خاتمی حکمی بوده که از سوی شورای عالی امنیت ملی در رابطه با سران فتنه و دست اندرکاران جریان فتنه از قبل صادره شده بود.

وی افزود: تذکر نمایندگان اتفاق جدیدی نیست و اعتقاد ما بر این است که در اجرای این حکم کوتاهی‌ صورت نگیرد.
وی ادامه داد: وقتی در جمهوری اسلامی قانون گذاران قانونی را تصویب می کنند باید اجرا شود و اگر نیاز به تغییراتی دارد رئیس جمهور که به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی است می تواند برای تغییرات اقدام بکند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار ویژه نامه آرمان [مشهور به روزنامه خانواده هاشمی] در قم، حمایت قابل توجه از برخی رسانه های محلی و استفاده از صفحه نخست آنان تنها نمونه ای از این فعالیت ها می باشد که متاسفانه این امر با اطلاع و سکوت برخی از مسئولین حوزه مطبوعات در قم در حال تداوم می باشد. حاشیه سازی و حاشیه پردازی، ایجاد اختلاف بین مسئولین ارشد استان و تلاش برای کنار زدن نیروهای مومن در قم تنها نمونه ای از تلاش‌ها می باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اولین توصیه رهبر معظم انقلاب به استاندار قم ممانعت از حضور فتنه گران و عناصر فتنه به مدیریت استان بود که انتشار این پیام توسط حجت اسلام صالحی منش در رسانه ها بازتاب فراوانی داشت.

در این بین همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم جریان شکست خورده فتنه سال 88 برای تجدید حیات سیاسی و بازگشت به قدرت تلاش های خود را آغاز نمود که به همین منظور تیم رسانه ای آقازاده فتنه گر که پیش‌تر با راه اندازی سایت های خبری خلق الساعه سعی در به دست گرفتن فضای رسانه های کشور را داشت ماموریت این کار را به دست گرفت.

فعالیت مطبوعاتی در استان ها بخشی از فعالیت این تیم رسانه ای می باشد که استان قم نیز به عنوان استراتژیک ترین مرکز مذهبی ایران که زاینده حساس ترین تحولات سیاسی، فرهنگی و اعتقادی ایران در دهه های گذشته بوده در اولویت کاری تیم رسانه ای فوق الذکر قرار گرفته است.



انتشار ویژه نامه آرمان [مشهور به روزنامه خانواده هاشمی] در قم، حمایت قابل توجه از برخی رسانه های محلی و استفاده از صفحه نخست آنان تنها نمونه ای از این فعالیت ها می باشد که متاسفانه این امر با اطلاع و سکوت برخی از مسئولین حوزه مطبوعات در قم در حال تداوم می باشد.

حاشیه سازی و حاشیه پردازی، ایجاد اختلاف بین مسئولین ارشد استان و تلاش برای کنار زدن نیروهای مومن و انقلابی در قم تنها نمونه ای از تلاش این تیم رسانه ای می باشد.

پیگیری های خبرنگار ما حکایت از جلسات هفتگی برخی از فعالین مطبوعاتی با تیم رسانه ای آقازاده فتنه گر به سرکردگی (ف–ص) در تهران را دارد. 

لذا ضروری به نظر می رسد با توجه به لزوم حفظ آرامش و امنیت فضای رسانه ای در قم که از شعارهای صحیح و بجای استاندار قم نیز می باشد مسئولین مربوطه هرچه سریعتر با این تحولات منفی در فضای مطبوعاتی قم برخورد نموده و اجازه تنش آفرینی عناصر فتنه را در قم ندهند.

[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، نشریه زنجیره‌ای صدا از دعوت یکی از دست‌اندرکاران فتنه به وزارت نفت به بهانه مراسم افطار خبر داد.

فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است.

به گزارش صدا، خاتمی در مراسم افطار وزارت نفت که به دعوت منصور معظمی معاون این وزارت تدارک شده بود حضور پیدا کرد.

بنابراین گزارش، بیژن زنگنه و محسن امین‌زاده، جعفر توفیقی، وزیری‌هامانه و چیت‌چیان نیز در این برنامه شرکت داشته‌اند. این مهمانی با حضور برخی مدیران سابق و فعلی وزارت نفت در مجتمع ایجادیه واقع در جماران برگزار شد.

[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 11:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کاسه کدام تحریم‌ها شکسته شده؟!/ آمارها حکایت از «تشدید تحریم‌های کشورمان» دارند

آقای روحانی، هفته گذشته در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن از «شکسته شدن کاسه تحریم‌ها» خبر داد و گفت: هیچ بندزنی نمی‌تواند این کاسه را به صورت اول بازگرداند، اما متاسفانه آمار حقایق دیگری را نشان می‌دهد که با گفته‌های رئیس‌جمهور دولت یازدهم در تناقض کامل قرار دارد.

گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ اواسط هفته گذشته بود که آقای دکتر روحانی، رئیس‌جمهور محترم در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن به دیدار صنعتگران کشور رفت. این مراسم به نوع خود حاشیه‌های منحصر فردی را به دنبال داشت. از قسم جلاله روحانی برای بازنگشتن وضعیت کشور به سال‌های گذشته گرفته تا وعده رئیس‌جمهور در خصوص پایان تحریم‌های غرب علیه ایران. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 11:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مطهری برنامه ما را به هم ریخت؟!

خاتمی می‌گوید برنامه‌هایی را که ما برای پیگیری رفع حصر داشتیم، علی مطهری به هم زد.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در یکی از نهادهایی که سابقه حمایت مالی از فتنه‌گران در سال 88 را در کارنامه خود دارد اخیرا کمیته‌ای تشکیل شده و در یکی از جلسات این کمیته موضوع رفع حصر دو تن از سران داخلی فتنه، مورد بحث قرار گرفته است. در این کمیته گفته شده که علی مطهری موضوع را جدی‌تر پیگیری کرده و حتی در دیدار با مقامات عالی‌رتبه کشور نیز آن را مطرح کند. اما از آنجایی که بعد از طرح این مسئله توسط مطهری در دیدار با رهبرمعظم انقلاب، وی با پاسخ قاطع و محکم مقام معظم رهبری مواجه می‌شود، این کمیته به این نتیجه می‌رسد که مرتکب اشتباه بزرگی شده و علنی شدن این موضوع در افکار عمومی که نظام هنوز فتنه‌گری این افراد را از یاد نبرده به ضرر آن‌ها تمام شده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 11:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رسانه‌های بیگانه برای ابقای فرجی‌دانا به صف شدند

رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های بیگانه در اقدامی هماهنگ به حمایت از گماشته افراطیون در وزارت علوم پرداخته و استیضاح فرجی‌دانا را زیر سوال بردند. 

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، 60 تن از نمایندگان مجلس خواستار استیضاح فرجی‌دانا به خاطر انتصاب زنجیره‌ای عناصر مسئله‌دار، بازگرداندن برخی مته‌مان امنیتی و اخلاقی ستاره‌دار به دانشگاه، به هم ریختن فضای علمی دانشگاه و زمینه‌سازی برای جولان دوباره گروهک‌ها و احزاب تندرو هستند اما با پادرمیانی هیئت رئیسه مجلس، این استیضاح یک ماه به تعویق افتاد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 11:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیا افشای 3000 بورسیه، علت استیضاح فرجی دانا است؟

هرچند عملکرد وزیر علوم باعث شده است تا برخی نمایندگان طرح استیضاح وی را دنبال کنند اما امروز رسانه های حامی دولت تلاش کردند این استیضاح را نوعی انتقام گیری سیاسی جلوه دهند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، مرور اخبار رسانه ها از 16 آذر امسال تا کنون اما حکایت از آن دارد که در طی این مدت دانشگاه ها به باشگاه سیاسی جریانات تندرو بدل گشته و سیاسی کاران آسوده در آن تازانده اند.
 

آنچه در ذیل می آید بخشی از کارنامه آقای رضا فرجی دانا است: ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 11:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

متاسفانه در طول ماه های اخیر و به لطف برخی مسئولین فرهنگی کشور که رسما اعلام کردند خوانندگی زنان مشکلی ندارد بشدت این اقدام ضد فرهنگی را در سطح کشور شاهد بوده ایم .

به گزارش عمارنامه ، متاسفانه در طول ماه های اخیر شاهد سونامی ضد فرهنگی خوانندگی زنان بصورت گسترده در سطح کشور بوده ایم که و به لطف اظهار نظر های شاذ برخی مسئولین فرهنگی کشور که باید دغدغه دفاع از فرهنگ و ارزش های دینی و انقلابی را داشته باشند و در سال فرهنگ از این اقدامات ضد فرهنگی جلوگیری کنند متاسفانه همکاری و همراهی برخی دستگاه های فرهنگی کشور را هم با این اقن اقدام ضد فرهنگی خوانندگی زنان شاهد بوده ایم.
 
 


 
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/4/16 ] [ 7:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در جلسات خصوصی علیه موسوی حرف می‌زنند ولی حاضر نیستند در علن بگویند/ بیم از تکرار تجربه عقب‌نشینی‌های هسته‌ای ایران در سال‌های 2003 تا 2005/ روایت متفاوت معاون ارزی احمدی نژاد از بحران ارزی/ هجمه رسانه های اصلاح طلب به نمایندگان اصولگرا/ تسلط بیشتر روحانی بر سیاست خارجی و خالی شدن یک پست مهم/ مدارا با متهم جرم بزرگ، فتنه‌گران را متوهم کرد/ رد شدن چندباره ادعای سازمان محیط‌ زیست درباره آلایندگی بنزین پتروشیمی
مهمترین خبرهایی که امروز، نظر سایت های خبری را به خود جلب کرده و در تیتر یک آنها جا گرفته است چیست؟ سایت های مختلف خبری با رویکردهای گوناگون سیاسی، امروز به روی چه موضوعی تمرکز کرده اند؟

پایگاه 598 به صورت روزانه اقدام به انتشار صفحه نخست برخی از رسانه های خبری کشور می نماید. 

صفحه نخست سایت های خبری امروز را ببینید...

سایت خبری رجانیوز:

* در جلسات خصوصی علیه موسوی حرف می‌زنند ولی حاضر نیستند در علن بگویند
* اکران فیلمی در حمایت از فتنه88 در اروپا
* بیم از تکرار تجربه عقب‌نشینی‌های هسته‌ای ایران در سال‌های 2003 تا 2005


[ دوشنبه 93/4/16 ] [ 7:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه598 به نقل از السومریه نیوز؛ کمیته امنیتی شورای استانداری نینوا یکشنبه شب اعلام کرد، شخصی که تصویر وی در فیلم ویدیوئی نماز جماعت داعش در موصل به عنوان ابوبکر البغدادی، سرکرده اصلی این گروه تروریستی منتشر شده است، «ابوبکر الخاتونی» است.

محمد ابراهیم گفت: اطلاعات واصله نشان می دهد که ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده مسلمانان در شهر موصل حضور ندارد.

وی در ادامه افزود: شخصی که در نوار ویدیوئی هنگام نماز جماعت داعش در موصل ظاهر شده است، ابوبکر البغدادی نیست، بلکه «ابوبکر الخاتونی» است.

سخنگوی وزارت کشور عراق نیز ضمن ساختگی خواندن فیلم ویدئویی سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش که در نقش امام جماعت ظاهره شده است، گفت: البغدادی زخمی شده و برای معالجه به سوریه منتقل شده است.

«سعد معان» سخنگوی وزارت کشور عراق تاکید کرد: تصاویر منتشر شده که نشان می دهد ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در مسجد بزرگ موصل است به طور مسلم مربوط به وی نیست و این تصاویر ساختگی و جعلی است.

وی تصریح کرد: ما این تصاویر را تجزیه و تحلیل کردیم و به این مساله پی بردیم که این تصاویر جعلی هستند. وی افزود: نیروهای دولتی عراق در حمله هوایی ابوبکر البغدادی را زخمی کرده اند و وی برای مداوای پزشکی به شبه نظامیان داعش در سوریه پیوسته است.

گروهک تروریستی داعش چندی پیش با حذف پسوند "عراق و شام" از نام خود و اعلام برپایی "خلافت اسلامی"، با ابوبکر بغدادی به عنوان خلیفه مسلمانان بیعت کرد!

[ دوشنبه 93/4/16 ] [ 7:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 378
بازدید دیروز: 1395
کل بازدیدها: 4448318