NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
32 سال فقدان سردار بزرگ ایران، ژنرال احمد متوسلیان
رای اینکه روشن شود مسئله اسارت یکی از مهمترین فرماندهان نظامی جبهه های جنگ، چقدر برای هاشمی کم اهمیت است، کافی است نگاهی به یادداشت های روزانه ایشان در سال 1361 انداخت تا روشن گردد در حالی که جناب هاشمی در یادداشت های روزانه خود از ذکر کوچکترین و بی اهمیت ترین مسائل نیز غفلت نمی کند.
گروه جهاد و مقاومت مشرق - در بخش اول این یادداشت به ماجرای ربوده شدن حاج احمد متوسلیان و سه نفر همراهش توسط فالانژیستها اشاره شد و بیان گردید که چگونه سیاستمداران سیاست خارجی و دیپلماتهای وقت جمهوری اسلامی از زمان ربوده شدن این عزیزان تا سال 75 یعنی به مدت 14 سال علی رغم میانجی گریهای فراوان برای آزادی گروگانهای غربیِ در دست نیروهای مقاومت لبنان، هیچ گاه این میانجیگری خود را منوط به آزادی گروگانهای ایرانی نکردند؛ با وجود اینکه اخباری مبنی بر زنده بودن آنها تا آن زمان منتشر می شد.

 چهار دیپلمات، زنده اند!

در خرداد ماه 1376، احمد حبیب الله رئیس کمیته دفاع از حقوق زندانیان خارجی در اسرائیل، اعلام کرد: من از جانب اسرائیلی ها تأکید می کنم چهار ایرانی که در سال 1982 در لبنان ربوده شدند، زنده هستند.  احمد حبیب الله در چند سال قبل از آن نیز در مصاحبه های گوناگون مطبوعاتی اظهار داشته بود: گروگان های ایرانی زنده و در زندان های اسرائیل هستند.1 ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی، خاتمی و ناطق در 18 تیر حاضر به صحبت نشدن/ روحانی روز 23 تیر انقلابی ظاهر شد/ وزارت کشور خاتمی با فتنه‌گران همکاری می‌کرد/ تاج‌زاده رسما خط فتنه را به دانشجویان آموزش می‌داد/ تاج‌بخش از طرف سورس برای فتنه 88 مآموریت داشت

 

** یعنی فتنه 78 تیر نقطه تعامل این سه گروه است؟

 

دوم خرداد نقطه تلاقی این    ‎هاست، اما از نظر ظهور و بروز عملی با اسم روزنامه سلام اینها همه وارد شدند و جرقه این کار زده شد به عنوان گام اول. بر همین اساس، در شب نوزدهم تیر آقایان تاج‌زاده و شمس‌الواعظین به دانشجویان اصرار می    ‎کرد که داخل کوی بروید. من همان شب آنجا بودم که ناگهان یک کسی بلند شد از این غداره    ‎بندها و از این عناصری که دنبال ساختارشکنی بودند و خارج از دانشگاه بود فریاد کشید که کجا بروند، ما داخل می‌آییم و کمکشان کنیم و ما چنین و چنان و از این حرف   ‎ها و کم کم کار افتاد دست این گروه دوم، این گروه دوم نماینده چه کسانی بودند: آنها نمایندگی از آن شش گروهی می‎کردند که از امام سیلی خورده بودند و پشتیبان اینها کسانی بودند که در خارج از کشور بودند و از انقلاب سیلی خورده بودند. لذا، مرحله دوم، گرچه شروعش با تنش آغاز شد و شروعش با این بود که یک عده آمدند خیابان را بستند و ماشین آتش زدند و چهارتا سرباز را گرفتند و اسیر کردند و پشت‎بند آن نیروی انتظامی وارد شد و این زد و خوردها ادامه پیدا کرد اما کم کم شما رنگ و لعاب این جریان سیاسی را می‎بینید که دارد کمرنگ می‎شود و جریان آشوب‎گر دارد پررنگ می‎شود. جریانی که دیگر به هیچ مبنایی قائل نیست و لذا روز یکشنبه صبح در کوی دانشگاه وقتی آقای عبدالله نوری می‎خواست صحبت کند تا سه بار نگذاشتند و اعتراض می‌کردند و نمی‎گذاشتند صحبت کند و کار از دست بچه‎های انجمن خارج شده بود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هاشمی، خاتمی و ناطق در 18 تیر حاضر به صحبت نشدن/ روحانی روز 23 تیر انقلابی ظاهر شد/ وزارت کشور خاتمی با فتنه‌گران همکاری می‌کرد/ تاج‌زاده رسما خط فتنه را به دانشجویان آموزش می‌داد/ تاج‌بخش از طرف سورس برای فتنه 88 مآموریت داشت 

علیرضا زاکانی در گفتگو با مشرق؛
آقای خاتمی که رئیس‎جمهور بود در 23 تیر حاضر نشد که بیاید و سخنرانی کند، آقای هاشمی و آقای ناطق هم حاضر نشدند تا اینکه آقای روحانی که تازه از خارج از کشور برگشته بود، آمد و صحبت‎های خوبی هم کرد.
گروه سیاسی مشرق - مقام معظم رهبری در دیدار چند روز گذشته خود با اساتید و پژوهش‌گران سراسر کشور  درباره فضای دانشگاه فرمودند: مسئولان ذیربط و مدیران دانشگاه‌ها باید با جدیت از تبدیل مراکز علمی به محل جولان و فعالیت‌های جریان‌های سیاسی جلوگیری کنند و تبدیل شدن دانشگاه‌ها به باشگاه‌های سیاسی را سم مهلک برای حرکت علمی کشور خواندند، اتفاق تلخی که در دوران اصلاحات انجام شد و در 18 تیر 78، نتیجه آن را در کف خیابان‌ها و ایجاد فتنه‌ای به نام حادثه کوی دانشگاه شاهد بودیم.
برای بررسی و تحلیل ریشه‌های فتنه سراغ یکی از مسوولین وقت دانشجویی رفتم، علیرضا زاکانی که در آن سال‌ها خود دانشجوی دکتری تخصصی بود و به عنوان مسوول بسیج دانشگاه‌های سراسر کشور، به وظیفه خود عمل می‌کرد و در مهار فتنه 18 تیر 78، به عنوان یکی از مؤثرین در صحنه از او نام برده می‌شود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گفته سردار فرهاد نظری 17 و 18 تیر در موقعیت مقابله با براندازی قرار داشته و به‌دلیل این‌که به خیلی‌ها امتیاز نداده، محاکمه شده و حتی یکی از نقاب‌داران کوی دانشگاه، در جایگاه شاکیان بوده؛ می گفت خاتمی باید محاکمه شود.

به گزارش بی باک، فرهنگ نیوز نوشت:

قبل از مراسم رحلت امام بالاخره بعد از پی‌گیری‌های تلفنی فراوان، قرار ملاقات گذاشت.
محل قرار نه منزلش بود و نه محل کارش. داخل ماشین خودش در یکی از میدان‌های مرکزی شهر. از پشت عینک دودی نمی‌شد فهمید چه حسی نسبت به ما دارد؟ اما از صدای آهسته و خسته‌اش می‌شد فهمید حرف‌های زیادی دارد. سردار فرهاد نظری که حالا نه اسمش یاد مردم مانده و نه چهره‌اش. اما به‌محض این‌که بفهمند فرمانده پلیس تهران در سال 78 بوده و فرمانده میدان در حادثه کوی دانشگاه، همه او را می‌شناسند و همین‌جاست که حرف‌ها درباره او شروع می‌شود.
فرمانده پلیسی که بازداشت شد و با دستبند راهی دادگاهش کردند و در آخر تبرئه شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خشکسالی در ایالات متحده آمریکا ـ بویژه کالیفرنیا ـ مردم و مسؤولان این کشور را بر آن داشته است تا شهروندان این کشور را به دعا و نماز برای بارش باران فرا خوانند.

به گزارش بی باک به نقل از ابنا، شدت این بحران به حدی است که حتی برخی از مردم با ارسال ایمیلهای انبوه، از دیگران التماس دعا داشته اند و از آنها خواسته اند که این ایمیل ها را برای بقیه هم بفرستند.

جنوب غربی آمریکا یکی از مناطقی است که از سه سال پیش تاکنون گرفتار کم آبی است و در میان ایالات این منطقه، "کالیفرنیا" با خشکسالی شدیدتری مواجه شده است؛ به شکلی از زمان ایالت شدن کالیفرنیا در سال 1850 تاکنون، کمترین میزان بارش مربوط به سال . آمار ها نشان می دهد در سال 2003 کمترین باران تابحال در کالیفرنیا از است و در نتیجه رودخانه ها و مخازن آب آن در پایین ترین سطح ممکن خود قرار گرفته اند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 10:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک متخصص تغذیه با بیان اینکه چربی نهفته در بال و گردن مرغ برای انسان و به خصوص زنان خطرناک است، گفت: مردانی که با این چربی چاق می‌شوند بدنشان تغییر فرم داده و شبیه زنان می‌شوند.

به گزارش بی باک، سید ضیاءالدین مظهری در گفت‌وگو با فارس خوردن گردن و بال مرغ را برای زنان ممنوع اعلام کرد.


وی گفت: پوست مــــــرغ آلودگی‌های محیطی خیلی زیادی را می‌تواند منتقل کند. چربی‌های اشباع شده‌ای که دارد، می‌تواند میزان کلسترول را بالا ببرد و به کبد آسیب برساند، اگر زندگی سالم می‌خواهید یا می‌خواهید خود را در برابر بسیاری از بیمار‌ی‌ها بیمه کنید بهتر است از خوردن چربی‌ حیوانی در حد امکان پرهیز کنید.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: حتی پوست ماهی هم می‌تواند بسیاری از آلودگی‌ها و بیماری‌ها را به مصرف‌کننده‌ منتقل کند.چاقی یک بیماری محسوب می‌شود و می‌تواند صدها بیماری را زمینه‌سازی کند یا بیماری‌های موجود در بدن را تثبیت ‌کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 9:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پیشنهاد منتظری و صانعی به فتنه‌گران

کلینتون، سارکوزی و اوباما در سخنانی مداخله‌جویانه تنها راه نجات ایران از بحران را ابطال انتخابات می‌دانند و معتقدند عمر ولایت فقیه در ایران پایان یافته و موسوی، خاتمی و کروبی نیز در سخنان خود از سخنان دشمنان نظام پیروی می‌کنند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، فتنه 88 و آثار سیاسی اجتماعی آن و شکاف‌هایی که در جامعه ایجاد کرد، ایجاب می‌کند که رسانه‌ها با بازخوانی وقایع آن 8 ماه به یادآوری خیانت‌ها و جنگ فتنه‌گران علیه جمهوریت نظام بپردازند.

 آنچه در ادامه می‌آید بازخوانی وقایع فتنه 88 در روز 16 تیرماه است:

 دروغ‌پردازی خبری رسانه‌های بیگانه و رهبران غربی

در خبرهای این روز آمده سران فتنه‌جوی جنبش به اصطلاح سبز امروز گرد هم آمدند تا در مورد مسائل سیاسی کشور به گفت‌وگو بپردازند.

کسانی که خود بسترساز فتنه‌ها و آشوب‌های کشور هستند در جلسات خود برای برون‌رفت از مشکلات، پیشنهادهایی دارند که محصول القائات غرب است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

از نکوهش اقدام نیروی انتظامی تا نارضایتی از یکشنبه سیاه مجلس

سرویس سیاسی بی باک: این روزها برای دوست و دشمن اثبات شده است که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای هیچگاه قضاوت خود را بر اساس رنگ و لعابهای سیاسی و رویکردی غیرالهی صورت نمی دهد. معظم له در مقابل همه برخوردها و رفتارهای نابخردانه، غیراخلاقی و غیرمنصفانه ایستادگی می کند حتی اگر این رفتار و عملکرد غلط از سوی جریان مومن و انقلابی صورت گیرد.
 

نکوهش اقدام نیروی انتظامی در  ماجرای کوی دانشگاه در سال 78 از سوی حضرت امام خامنه ای، موضع گیری مقتدرانه وی در قبال فتنه 88 و عوامل دخیل در آن ماجرا، رفتار و اظهارات منصفانه و حکیمانه معظم له در قبال یکشنبه سیاه مجلس و دعوای روسای قوای مجریه و مقننه و همچنین اعلام نارضایتی ایشان از ماجرای حرم مطهر حضرت امام(ره) و قم که برخی نیروهای انقلابی علیه سید حسن خمینی و علی لاریجانی شعار سردادند و مسائلی از این قبیل همگی بهترین نشان و دلیل برای روشن شدن راز محبوبیت و اقتدار حضرت امام خامنه ای می باشد.

حضرت امام خامنه ای در همه عرصه ها جانب حق را می گیرد اگرچه برخی نیروهای انقلابی و درون نظام ناراحت شوند اما مرور زمان همواره میزان ژرف اندیشی و درستی مواضع ایشان را اثبات کرده است که ماجرای کوی دانشگاه در سال 78 یکی از این اتفاقات بود.

به گزارش بی باک، حضرت امام خامنه‎ای پس از وقوع فتنه 18 تیر 1378 در دیدار جمعى از دانشجویان و اقشار مختلف مردم در روز 21 تیرماه 1378 طی سخنانی بسیار مهم به نکوهش اقدام نیروی انتظامی، لزوم برخورد با متخلّفان در نظام اسلامی، تأکید بر تحقیق در چرایی ایجاد حادثه، درخواست از جامعه‏ دانشگاهی برای دقّت بیشتر در شناخت دشمن و دسیسه‎های آن پرداختند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598، خبرنگاران جهان نیوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نیوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.
دستور جدید هاشمی درباره انتخابات مجلس خبرگان

> به گزارش جهان، آقای هاشمی رفسنجانی دستور داده‌ است، تیم اجرایی و اتاق فکر انتخابات خبرگان آماده شده و آغاز به کار کنند. افرادی از جناح‌های مختلف سیاسی و دولت و بیشتر برای مجلس خبرگان در این خصوص فعال شده‌اند. 

عبدالله نوری: بیشترین تمرکز باید برای تصاحب مجلس باشد

> به گزارش جهان با خبر شدیم آقای عبدالله نوری اخیرا گفته است: باید قبول کنیم که جاهایی به جاده خاکی زدیم و تندروی کردیم. الان هم نباید به تقابل با نظام دامن بزنیم، به صلاح نیست و خود ما ضرر می‌کنیم. وی افزود: باید سکوت کرد و پشت پرده فعالیت و لابی کرد و بیشترین تمرکز باید برای تصاحب مجلس باشد و فردا که این فرصت از دست برود، تأسف خواهیم خورد. باید اختلافات کوچک و حتی بزرگ را کنار بگذاریم و همه دست به دست هم بدهیم و به وحدت برسیم و از گذشته، عبرت بگیریم.

رابط هاشمی با اصلاح‌طلبان مشخص شد ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 12:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خاتمی در فتنه عبرت نگرفته و دست بردار نیست.
به گزارش پایگاه 598، محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره فیلتر بودن فیس بوک چیست؟گفت: این یک داستان غم انگیز است که فیس بوک برای مردم فیلتر باشد اما وزیر پز بدهد که من از فیس بوک استفاده می کنم. این تناقض قابل هضم نیست. تبعیض هم به حساب می آید. چرا باید یک مسئول در حد وزارت بتواند از فیس بوک استفاده کند، اما یک دانشگاهی که کار علمی می کند از این امکان استفاده نکند. متأسفانه دولت خود را به ناحق در جایگاه اپوزیسیون گذاشته است این یک ضعف به شمار رفته و  ناکارآمدی دولت را به رخ می کشد. اگر فیس بوک خوب است همه باید استفاده کنند.وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافقید فیس بوک به طور کامل رفع فیلتر شود؟گفت: این مشکل را دولت باید حل کند. اعضای تصمیم گیر در این قضیه خود دولتی ها هستند. کار کارشناسی کنند اگر خوب است آن را باز کنند اگر اشکالاتی دارد اشکالات آن را رفع کنند و به مردم قول دهند که بعد از رفع اشکالات فیس بوک باز می شود و اگر خطراتی دارد مردم را توجیه کنند مردم به مسئولان خود اعتماد دارند و حرف آنها را می پذیرند. اگر وزیر یا رئیس جمهور صادقانه با مردم صحبت کنند که این مسئله به نفع شما و کشور نیست مردم می پذیرند. مردم در شرایط خاص همکاری می کنند و مطالبه خود را کم می کنند. به نظر می رسد دولت یا نمی خواهد یا نمی تواند. اگر نمی خواهد نباید با شعور مردم بازی شود و اگر نمی تواند لایحه به مجلس دهد باید دانست سیاسی کاری زود افشا می شود.وی همچنین در پاسخ به این سوال که تفاوت دولت اول و دوم آقای احمدی نژاد از نظر شما به عنوان یک عضو کابینه دولت نهم چیست؟گفت: در سه دولتی که بعد از جنگ روی کار آمدند یعنی دولت آقای هاشمی، آقای خاتمی و آقای احمدی نژاد معمولا در دو دوره ریاست جمهوری هرکدام، دور اولشان پر کارتر از دور دوم بود و عملکردها البته با شیب های متفاوت همراه بود.دولت سازندگی بعد از جنگ بود، خرابی های کشور بسیار زیاد بود و همه بسیج شده بودند تا کشور بازسازی شود.وی افزود: در زمان دوران اصلاحات بیشتر از همه توسعه سیاسی مد نظر قرار داشت و اقتصاد و سازندگی تقربیاً رها شد. دولت اول آقای احمدی نژاد هم با شیب تندی ساخت و ساز در کشور را پیش گرفت. اما هر سه دولت در دولت دوم خود با شیب نسبتاً قابل توجهی نزول پیدا کردند. حجم فعالیت آنها کاهش پیدا کرده و حاشیه ها اطراف آنها را فرا گرفت و آرام آرام گرفتار مسایل غیره شدند به طوری که حالت متغیری در کشور ایجاد شد.همین باعث شد که بعد از دولت آقای هاشمی، دوم خرداد با تغییر نگرش مردم اتفاق افتد. بعد از دولت آقای خاتمی هم به یک باره جهش با روی کار آمدن احمدی نژاد شکل گرفت و در سال 92 نیز تغییر گرایش ناگهانی صورت گرفت.سلیمانی همچنین در جواب این سئوال که خیلی از طرفداران احمدی نژاد  او را به لجاجت متهم می کنند قبول دارید؟گفت: این یک خصوصیت فردی است. مگر روسای جمهور قبلی لجباز نبودند؟ آقای احمدی نژاد لجبازی داشت و من هم قبول دارم ولی آقای خاتمی هم لجبازی داشت و آقای هاشمی هم از همه لجبازتر بود. این که مقایسه ای باشد و لجبازی احمدی نژاد با لجبازی دیگران مقایسه شود نتیجه به نفع احمدی نژاد است. حسن نیت نیست. من در دولت دوم آقای هاشمی معاون وزیر بودم. آقای هاشمی را لجبازتر از آقای احمدی نژاد می دانم.وی در پاسخ به این سئوال که آیا احمدی نژاد به فضای سیاسی بر می گردد و اگر این گونه شود موضع و واکنش جبهه پایداری چه خواهد بود؟گفت: منعی از نظر قانونی وجود ندارد اما از نظر شخصی من این ضعف در قانون اساسی ماست و به همین دلیل کشور را گرفتار می کند.اگر قانون به این صورت بود که وقتی کسی دو دوره به طور مستمر رئیس جمهور شد بازگشت دوباره ای نداشته باشد، بسیار به نفع کشور بود. اگر اینگونه بود الان آقای هاشمی، آقای خاتمی و آقای احمدی نژاد همراهان قوی تری برای انقلاب بودند چون اینها مدام وسوسه می شوند که دوباره برگردندو در نتیجه برای خودشان و کشور مسأله درست می کنند.وی افزود: هنوز آقای هاشمی می خواهد برگردد و هنوز خیلی ها هاشمی را پدرخوانده دولت فعلی حساب می کنند. آقای خاتمی هم می خواست بیاید ولی نتوانست. الآن هم با آن همه سابقه زشت در فتنه، عبرت نگرفته و دست بردار نیست و تمام تلاش برای بازگشت به سیاست دارد. آقای احمدی نژاد هم تلاش می کند اگر فضای جامعه برایش مناسب باشد برگردد. آقای روحانی هم برای این کار تلاش می کند.

[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 11:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 336
بازدید دیروز: 1395
کل بازدیدها: 4448276