NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

«قوانین بریتانیا بی بی سی و روزنامه نگاران آن را موظف می سازد که بی‌طرف باشند. بی‌طرفی یک معیار ارزشی و در عین حال یک ضرورت حرفه‌ای و قانونی است که بی بی سی را از سایر رسانه ها و منابع خبری متمایز می سازد. در عین حال بیطرفی بخشی از پیمان بی بی سی با مخاطبان است.» این بخشی از منشور بی‌طرفی است که رسانه دولتی انگلیس، بی‌بی‌سی به عنوان مبنای عمل خود آنرا تبلیغ می‌کند. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/5/22 ] [ 9:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اسکای نیوز:چرا ایران درباره آشوب‌های لندن اظهار نظر می‌کند؟
کاربرانگلیسی: اگردخالت بداست، چرا شما در امور ایران دخالت کردید؟!

 هشدار مقامات ایرانی به مقامات انگلیسی درخصوص رفتار انسانی با معترضان، توجه رسانه‌ها و استقبال قابل توجه افکار عمومی غربی را به خود جلب کرده است. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/5/22 ] [ 9:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اردشیر امیر ارجمند: جنبش سبز زنده است ما آن را در 25 بهمن با تظاهرات میلیونی نشان دادیم؛
< type="text/java">

بی بی سی فارسی روز سه شنبه 9 آگوست (18مرداد ) در مصاحبه با اردشیر امیر ارجمند از توهم زنده بودن جنبش سبز پرده برداشت.
مجری برنامه "به عبارت دیگر" از اردشیر امیر ارجمند مشاور میر حسین موسوی پرسید: «مدت هاست که هر فراخوانی برای تظاهرات صورت می گیرد کسی شما را همراهی نمی کند نظر شما چیست؟» ادامه مطلب...

[ شنبه 90/5/22 ] [ 8:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تحلیل‌گران معتقدند مشایی همچنان در پشت پرده برای کابینه دهم نقش‌آفرینی می‌کند و مشاوره‌های اصلی را به رییس دولت می‌دهد اما بقایی به عنوان نزدیک‌ترین یار مشایی در کنار احمدی‌نژاد حضوری فعال و پررنگ‌تر دارد که جای خالی مشایی و صندلی او را در دولت پر کرده است. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/5/22 ] [ 8:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 آتی: شبکه العربیه در گزارشی منتشر کرد که آرش عطرسایی مدیر صفحه "جنگ تفنگ آب پاش" در شیراز توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است...
به گزارش العربیه، آب بازی" برنامه ای است که طی هفته های گذشته به صورت دست جمعی در تهران توسط جوان ها از طریق قرار گذاشتن در سایت اجتماعی فیسبوک اجرا شد.
پس از آن تعدادی از جوانان شهرستانی با راه اندازی صفحاتی در فیسبوک، اقدام به دعوت جوانان شهرستان برای حضور در برنامه ای مشابه برنامه تهران کردند.
بنا به گزارش شبکه"العربیه "، آرش عطر سایی دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز است و صفحه ای با عنوان "جنگ تفنگ آب پاش" را در این سایت اجتماعی راه اندازی کرده است.

این در حالی است که این شبکه از زمان دقیق دستگیری وی گزارشی منتشر نکرده است.


[ شنبه 90/5/22 ] [ 8:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
جریان انحرافی در راستای فعالیت‌ برای انتخابات آینده مجلس علاوه بر برگزاری جلسات با برخی استانداران، پول‌هایی را هم خرج کرده‌ است.
رییس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، گفت: جریان انحرافی از مدت‌ها پیش فعالیت خود برای انتخابات آینده مجلس را آغاز و در همین راستا جلساتی را با برخی استانداران برگزار کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارزیابی خود از شائبه‌هایی که در مورد فعالیت‌های جریان موسوم به انحرافی در انتخابات آینده مطرح است، اظهار داشت: جریان انحرافی در راستای فعالیت‌ برای انتخابات آینده مجلس علاوه بر برگزاری جلسات با برخی استانداران، پول‌هایی را هم خرج کرده‌ است. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/5/22 ] [ 8:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک نماینده مجلس گفت: افرادی که امروزه و در جریان فتنه 88، سنگ وی را به سینه می‌زنند، حتی زمان انتخابات 84 نیز هاشمی 2005 را به سر و سینه چسباندند، مختلط رقصیدند و روحانیت را به تمسخر گرفتند، ‌چه کسانی بودند؟ آیا ‌هاشمی از این جماعت اعلام برائت کرد یا در مقابل آنها سکوت کرد؟
سیدمحمدرضا ابطحی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به تاریخ مشروطه اظهار داشت: عده‌ای می‌خواستند مشروطه را از آن مسیری که مردم اراده کرده بودند، خارج کنند، درحالی‌که ملت برای عدالت‌خواهی این قیام را انجام داد.
وی در خصوص مهاجرت علما و دیگر بزرگان مشروطه به قم گفت: این مهاجرت در راستای اعتراض به همین تغییر مسیر مشروطیت صورت گرفت و تحصن شیخ فضل‌الله نوری در حرم عبدالعظیم حسنی نیز حرکتی برای مقابله با نفوذ و جهت‌گیری جدید مشروطه بود. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/5/22 ] [ 8:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیر شورای روابط آمریکا و اسلام در واشنگتن تاکید کرد اسلام به سریعترین دین در حال گسترش در آمریکا تبدیل شده است.
به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، نهاد عوض افزود: بین مسلمانان آمریکا و جامعه آمریکا روابط خوبی وجود دارد اما برای حمایت از اقلیت مسلمان در آمریکا در برابر اقدامات تبعیض نژادانه باید موسسات و نهادهایی وجود داشته باشند.
وی گفت: جمعیت مسلمانان در آمریکا به دو درصد جمعیت این کشور رسیده است. اسلام دومین دین پس از مسیحیت در آمریکاست.
ما شاهد حملات شدید و برنامه ریزی شده علیه مسلمانان در آمریکا هستیم. به ویژه که در سایه کشمکش شدید دو حزب جمهوریخواه و دموکرات، بعضی از محافظه کاران باراک اوباما را به مسلمان بودن و پنهان کردن هویت اسلامی اش متهم می کنند.
وی افزود: بعضی از نامزدان جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانند هرمن کین با صراحت می گویند اگر رئیس جمهور شوند هیچ مسلمانی را استخدام نخواهند کرد و اسلام باید از آمریکا دور شود.
او تاکنون دو میلیون دلار برای تبلیغات انتخاباتی خود پول جمع کرده است. سیاستمداران آمریکایی از جهل مردم این کشور نسبت به اسلام سوء استفاده می کنند.

[ جمعه 90/5/21 ] [ 9:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت معلق میان توقیف و خبرسازی از اینکه نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به‌طور صریح نظرات این تشکل دانشجویی در مورد ساکتین فتنه و خواص مردود را بیان کرد و با تکبیرهای پی در پی دانشجویان مواجه شد، اظهار عصبانیت کرد.

این سایت همچنین در ادعایی با عنوان "سوءاستفاده یک محفل سیاسی از افطار دانشجویان با رهبری؟!" که در واقع توهین به این تشکل دانشجویی است، مدعی شده که یک محفل سیاسی از این تشکل سوء استفاده کرده و تندروها قصد دارند میانه‌روهایی مانند لاریجانی و قالیباف را از ترکیب اصولگرایان بیرون کنند! ادامه مطلب...

[ جمعه 90/5/21 ] [ 9:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سامانه ویکیپدیا به نقل از چند منبع معتبر جهانی اسامی بیلیونرهای ایرانی را منتشر کرده است.
ویکیپدیا به نقل از چند منبع معتبر جهانی اسامی بیلیونرهای ایرانی را منتشر کرده است.در این رده بندی اسامی ایرانیانی که حداقل 100میلیون دلار آمریکا ثروت دارند دیده می شود.
1- در صدر این فهرست سام نظریان با سرمایه ای بالغ بر 122 بیلیون دلار در جایگاه اول قرار دارد.سام نظریان 36 ساله، متولد 1354 در یک خانواده? یهودی در ایران، فرزند یونس نظریان بنیانگذار شرکت بزرگ کوالکام و فارغ التحصیل دانشگاههای نیویورک و کالیفرنیای جنوبی است. نظریان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت SBE Entertainment Group و سرمایه گذار معتبر ترین و پرشکوه ترین تاسیسات تفریحی در لس آنجلس، لاس وگاس و میامی است.گفتنی است که شعبه یکی از کلوب های وی همزمان با بازی حامد حدادی درآن ورزشگاه افتتاح شد.
لازم به ذکر است که ماشین وی تنها 1 میلیون دلار قیمت دارد.
[ جمعه 90/5/21 ] [ 9:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1803
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4410671