NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پارس، مالک شریعتی در صفحه اجتماعی خود نوشت:
میرحسین متوهم در ایران که هیچ حقی هم نداشت، حرف رهبری را قبول نکرد و فتنه آفرید؛ اما مالکی در عراق که چندان بیراه هم نمی گفت و به حکم دادگاه قانون اساسی اکثریت داشت، به حکم مرجعیت شیعه گردن نهاد و از فتنه ای جدید جلوگیری کرد.
مرور کنیم:
چهار روز قبل:
حیدرالعبادی مامور تشکیل کابینه شد و نوری مالکی گفت اقدام رییس جمهور خلاف است و هرگز تسلیم نمی شوم
دو روز قبل:
رهبر انقلاب: "ان شاءالله با تعیین نخست وزیر جدید عراق، گره کارها باز و دولت تشکیل میشود تا بتواند کار کند و به کسانی که قصد فتنه در عراق داشته و دارند درس خوبی بدهد."
آیت الله سیستانی: "نوری مالکی کناره گیری کند"
دیروز:
نوری مالکی کناره گیری کرد.
به یک هفته نرسید ماجرای تعیین رییس دولت در یک کشور بحران زده و چندپاره و مستعد فتنه جدید جمع شد اما اینجا به خاطر لجاجت و البته دستور از خارج هشت ماه طول کشید.
آیا فتنه گران نباید شرمنده باشند؟ فاعتبروا


[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
میثم نادی
پنجشنبه 23 مردادماه 92، یکی از ورشکستان سیاسی- فرهنگی و اینک اعتقادی، در برنامه تلویزیونی "دیروز، امروز، فردا" مکنونات قلبی خود و همپالگی هایش را در برابر دیدگان میلیون ها ایرانی مسلمان، شیعه و محب اهل بیت(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر سر زبان آورد تا بار دیگر بر همگان روشن شود که جماعت مدعی روشنفکری غربزده، نه تنها به فکر نان و آب ملت نیستند، بلکه اگر دستشان برسد، به دین و اعتقادات هزار و اندی ساله ملت مسلمان ایران نیز رحم نخواهند کرد.

با عرض پوزش از خوانندگان این یادداشت و به جهت افشای ماهیت پلید این فرد و همفکرانش، چاره ای نیست جز انتشار گزافه ای که او گفت و البته در برنامه پخش زنده تلویزیون مطرح شد. نجفقلی حبیبی در این برنامه گفته: "سالانه برای برخی چیزها چقدر خرج می کنین؟ تو ایام عاشورا نگاه کنین! چقدر پول ها خرج میشه؟! بازده فرهنگیش چقدره؟ هیچی؛ چهارتا گریه میکنن..." ادامه مطلب...
[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خدایــــا؛

 بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛ 

بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛

بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛ 

بابت هر گره که به دست تو باز شد

و من به شانس نسبتش دادم؛

بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛

مرا ببخش ...


[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اهالی یکی از شهرهای کوچک ایالت مینه سوتای امریکا ، سگ 7 ساله ای به نام دوک را به سمت شهردار خود انتخاب کردند.

به گزارش عماریون از ایرنا ، انتخاب سگ ها به سمت شهرداری در شهر کوچک کورمورنت واقع در شمال غربی ایالت مینه سوتا یک سنت متداول است.

رسانه های امریکا روز پنجشنبه گزارش دادند: در جریان انتخابات امسال این شهر 12 نفر از اهالی هر کدام با پرداخت یک دلار به سگ 7 ساله ای به نام دوک رای دادندو در نتیجه، سگ مذکور در رقابت های انتخاب شهردار پیروز شد.

بر اساس این گزارش، رای دهندگان معتقدند این سگ 7 ساله بخوبی قادر خواهد بود امنیت شهر آنها را حفظ کند و حتی مانع رانندگی با سرعت های بالا در این شهر بشود.

بنا به گزارشها، تیمارگران شهر پس از پیروزی دوک در این انتخابات، مدت 5 ساعت او را تیمار کرده و لباس های تازه ای به او پوشاندند.

شهردار جدید شهر کورمورنت قرار است روز شنبه در مراسمی که در یک کارناوال ویژه سالانه برگزار خواهد شد، مسئولیت شهرداری خود را آغاز کند.

 


[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی مطرح شدن واژگان نو اصلاح طلبی در فضای سیاسی کشور تشکلی با نام «ندا» اعلام موجودیت کرد.
به گزارش عماریون از فارس ، برخی از جوانان اصلاح‌طلب که عمدتاً در حزب منحله مشارکت در سال 88 فعال بودند اخیراً تشکل جدیدی را تحت عنوان ندا به معنی «نسل دوم اصلاح طلبان» راه‌اندازی کرده‌اند.
 
برپایه این خبر یکی از اعضای شورای مرکزی این تشکل، تشکل ندا را متشکل از 12 نفر به عنوان هسته مرکزی اعلام کرد.
 
وی که نخواست نامی از وی منتشر شود گفت:‌ چهره‌هایی همچون صادق خرازی، سجاد سالک و رضا شریفی در هسته مرکزی تشکل مذکور هستند.
 
این فرد مطلع تصریح کرد:‌ در حال حاضر «ندا» مراحل اولیه ثبت خود را در وزارت کشور انجام داده است.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون با آقای عارف نیز مذاکره‌ای داشته اید؟ گفت:‌در این خصوص با آقای عارف صحبتی نداشتیم و هنوز هم تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم.
 
وی همچنین درخصوص مطرح شدن نام محمد رضا تاجیک به عنوان تئوریسین این تشکل گفت: این طور نیست که برخی مطرح می‌کنند؛ با آقای تاجیک صحبت‌هایی داشتیم اما تاکنون ارتباط تشکیلاتی نداشتیم.

[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس،‌ مجموعه عکس‌های گرفته شده زیر، از مناظر زیبای مرکز ورزشی «نانجینگ» پایتخت استان «جیانگ‌سو» واقع در شرق چین را نشان می‌دهد.

این عکس متعلق به دهکده رقابت‌های المپیک نوجوانان در کشور چین است که برگزار کنندگان در حال تمرین برای برگزاری مراسم افتتاحیه هستند.


[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انصاری در جمع دانشجویان اصلاح‌طلب:
دولت تمام‌قد از فرجی‌دانا حمایت خواهد کرد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دیدار اعضای شورای هماهنگی دانشجویان اصلاح‌طلب شهر تهران، گفت: استیضاح فرجی‌دانا یک استیضاح تاریخی است و دولت تمام‌قد از وی حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: دولت تمام‌قد از فرجی‌دانا حمایت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مجید انصاری امروز شنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی دانشجویان اصلاح‌طلب شهر تهران،  گفت: استیضاح فرجی‌دانا یک استیضاح تاریخی است و دولت تمام قد از وی حمایت خواهد کرد. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری تسنیم: سخنان توهین آمیز رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات در برنامه دیروز امروز فردا واکنش شدید فعالان شبکه های اجتماعی و مخاطبان سایتهای خبری را در پی داشت.

فیسبوک

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری تسنیم، رسالت بوذری، مجری شناخته شده رسانه ملی از نخستین افرادی بود که نسبت به حرف های موهن نجفقلی حبیبی واکنش نشان داد. بوذری، چند ساعت پس از برنامه دیروز، امروز، فردا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

...زبان بریده به کنجی نشسته صم بکم به از کسی که نباشد زبانش اندر حکم آقای پیرمرد! اگر سالها دست و پا زدن تو را به جایی نرساند ، به شیوه برادر حاتم طایی به دنبال شهرت نباش و خاک بر چهره خورشید مپاش!...آخر شاهنامه را عشق است! عاقبت به خیری سرمایه ای است که نصیب هر ناکسی نمی شود.کاش تو در زمره آن ناکسان نباشی...همین! ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 7:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وقتی اهانت فتنه گران عاشورای 88 بازتولید می‌شود؛

اهانت مجدد یک اصلاح‌طلب به ساحت امام حسین(ع) و مجالس عزاداری

نجفقلی حبیبی

خبرگزاری تسنیم: اهانت بی سابقه این چهره اصلاح‌طلب، که در امتداد سلسله فکری این جماعت مخالف با "حاکمیت اسلام در جامعه" صورت گرفت، نشان داد که توهین به امام حسین (ع) در عاشورای 88 از سوی حامیان موسوی و کروبی، اتفاقی بدون برنامه قبلی نبود.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، یک بار دیگر یک "اصلاح‌طلب" پرده از چهره حقیقی خود برداشته و با اهانت به عزاداری امام حسین (ع) نشان داد، موضع‌گیری‌های ضداسلامی برخی از هم‌مسلکان سیاسی‌اش در سالیان اخیر، نشأت گرفته از ذات ضد اسلامی آنهاست و سکوت و حتی دفاع از توهین به ساحت امام حسین(ع) در عاشورای 88 نه‌تنها فقط توسط "منافقین" انجام شده بلکه با حمایت فکری و تئوریک برخی چهره های اصلاح‌طلب همراه بوده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/5/25 ] [ 7:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

جملات زیبا گیله مرد

دعا پشتِ دعا برای آمدنت ،

  گناه پشتِ گناه برای نیامدنت ،

    دل درگیر ، میان این دو انتخاب؛

       کدام آخر؟ آمدنت یا نیامدنت؟!

منبع : وبلاگ آوای بارون

 


[ جمعه 93/5/24 ] [ 8:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 622
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413838