NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

    همزمان با سالروز ضربت ‌خوردن امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب علیه السلام، یعنی 19 رمضان سال 1434 قمری مقارن با 6 مرداد 1392 شمسی، دیوار مسجد کوفه از سمت باب الحجة ترک برداشت. به گفته شاهدان عینی این اتفاق با صدای مهیب و رعب‌انگیزی همراه بوده است.

بسیاری از سایت‌های عربی از این اتفاق به عنوان یکی از نشانه‌های غیرقطعی ظهور نام می‌برند؛ چرا که در روایتی از امام حسین علیه السلام آمده است:

«عن محمد بن سنان، عن الحسین بن المختار، عن أبی عبد الله علیه السلام قال: إذا هدم حائط مسجد الکوفة مما یلی دار عبد الله بن مسعود، فعند ذلک زوال ملک القوم، وعند زواله خروج القائم علیه السلام»

چون دیوار مسجد کوفه در قسمت خانه عبدالله بن مسعود ویران شود، در آن هنگام حکومت قوم به فرجام می‌رسد و قائم علیه السلام ظهور می‌نماید ...

 


مراجع حدیث:

1- الارشاد الشیخ المفید، ج 2 ص 375

2- النعمانی، ص 276-277 ب 14 ح 57 - حدثنا عبد الواحد بن عبد الله بن یونس قال: حدثنا محمد بن جعفر القرشی قال: حدثنی محمد بن الحسین بن أبی الخطاب قال: حدثنا محمد بن سنان، عن الحسین بن المختار، عن خالد القلانسی، عن أبی عبد الله علیه السلام أنه قال:-

3- عقدالدرر، ص 51 ف 1

4- الغیبه الشیخ الطوسی، ص 446 ف 7 ح 442

5- بحارالانوار علامه المجلسی، ج 52 ص 210 ب 25 ح 51

6- معجم الاحادیث المهدیع الشیخ الکورانی، ج 3 ص 481

7- کشف الغمه ابن ابی الفتح الریلی، ج 3 ص 259

8- العدد القویه، ص 77 - قد ظهر من العلامات عدة کثیرة، مثل خراب حائط مسجد الکوفة وقتل أهل مصر أمیرهم، ...


منبع خبر:

1- خبرگزاری فارس


[ جمعه 93/5/24 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) پیرامون «ایرانیان، زمینه‌سازان ظهور» سخنانی ایراد فرمودند که بخشی از آن را در زیر آورده ایم:

ایرانیان نه تنها در پایان دوران غیبت کبری زمینه‌سازان ظهور آن حضرت خواهند بود که در صدر اسلام نیز به عنوان مؤمنانی حقیقی شناخته می‌شده‌اند؛ همانگونه که در دوران ظهور نیز پای در رکاب یاری آن حضرت دارند و از صمیم جان در خدمت به ایشان می‌کوشند.

محدث اهل سنت احمد بن حنبل به نقل از پیامبر اکرم (ص) آورده است:

«نزدیک است که خداوند متعال اطراف شما را از عجم آکنده کند، آنان همچون شیرانی هستند که اهل فرار نیستند، آنان همچون شما می‌جنگند و غنایم شما را تصاحب می‌کنند». ادامه مطلب...

[ جمعه 93/5/24 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در عصر هر امامی ، پیروان آن حضرت باید با ایشان ارتباط داشته باشند. یکی از وظایف پیروان این است که ارتباط خودشان را با امام زمان شان حفظ کنند. این اختصاص به عصر غیبت امام زمان (عج) ندارد. در عصر یازده امام ، مردم با اهل بیت ارتباط هایی داشتند. در عصر غیبت هم باید این ارتباط باشد .چه امام حاضر باشد چه غایب، شیعه باید در ارتباط با امامش باشد. آنچه از یازده امام برای ما باقی مانده است بخاطر ارتباطات مردم با ائمه است . هر کس که امامت حضرت را پذیرفته است باید ارتباط را داشته باشد. راه اول ارتباط با امام دیدار با امام است . ادامه مطلب...

[ جمعه 93/5/24 ] [ 7:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گروه جهاد و مقاومت مشرق - روز اول فروردین ماه امسال، خانمی که موفق به دیدار نوروزی با سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده بود، از او درخواست دست‌نوشته‌ای کرد تا برایش به یادگار بماند.

سردار سلیمانی در اجابت به درخواست وی که همزمان با ایام فاطمیه مطرح شده بود، روی برگه یادداشتی کوچک، دست‌نوشته‌ای را به شرح زیر نگاشت:

توصیه حاج قاسم سلیمانی به یک خانم +دستخط

[ جمعه 93/5/24 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شنیده ها حاکی از آن است پس از بررسی های صورت گرفته بر خلاف آنچه توسط نزدیکان هاشمی گفته شده بود، این کتاب پر فروش ترین کتاب نبوده است و کتاب های بسیاری بیشتر از این کتاب فروش داشته اند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، چندی است هاشمی رفسنجانی با بیان خاطرات خود چالش های زیادی را د رعرصه سیاست به وجود آورده است که مهم‌ترین آنها انتساب برخی از خاطرات به امام خمینی(ره) بود که این خاطرات با وصیت‌نامه سیاسی_ الهی امام خمینی در تناقض بوده و توسط بسیاری از نزدیکان امام و انقلابیون رد شد.یکی دیگر از موارد بحث برانگیز در خاطرات مک فارلین وی بود که بر اساس آن مستند من روحانی هستم ساخته شد که در نهایت این خاطرات نیز جعلی از آب درآمد.

 بر اساس این گزارش خاطرات هاشمی به صورت یک کتاب منتشر و در نمایشگاه کتاب به فروش رسید که برخی از نزدیکان هاشمی اعلام کردند این کتاب جزء پرفروش ترین کتاب های نمایشگاه کتاب بوده است!

 شنیده ها حاکی از آن است پس از بررسی های صورت گرفته بر خلاف آنچه توسط نزدیکان هاشمی گفته شده بود، این کتاب پر فروش ترین کتاب نبوده است و کتاب های بسیاری بیشتر از این کتاب فروش داشته اند.

 همچنین گفته می شود برخی موضوعات این کتاب مانند بیان چند نقل قول از مقام معظم رهبری، خلاف واقع بوده است.

 در این کتاب برخی تاریخ های نقل شده از صحبت های رهبر معظم انقلاب غیر واقعی است و مقام معظم رهبری در آن تاریخ ها اصلا این سخنان را نگفته بودند.

 منبع: دانا


[ جمعه 93/5/24 ] [ 7:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وبلاگ«شنود»نوشت:

 به جهنم که از احمدی نژاد میلرزید

این روزها تاختن و تاختن و تاختن بر مردی که سکوتش هم لرزه بر اندام طیف فتنه و اشرافیت انداخته تنها بهانه ی کمکاری و فرار از مشکلات حضرات است. اینان گاهی عنان را چنان از کف میدهند که نوک حملات خود را (صرفاً برای فرافکنی از بی لیاقتی های خویش) حتی به مردم هم میگیرند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، وبلاگ«شنود» نوشت: اینروزها تاختن و تاختن و تاختن بر مردی که سکوتش هم لرزه بر اندام طیف فتنه و اشرافیت انداخته تنها بهانه ی کمکاری و فرار از مشکلات حضرات است.

اینان گاهی عنان را چنان از کف میدهند که نوک حملات خود را (صرفاً برای فرافکنی از بی لیاقتی های خویش) حتی به مردم هم میگیرند. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/5/24 ] [ 7:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فاطمه جمالپور در رسانه ها بیشتر با این تصویر شناخته می شود

حاضرم تنه‌ام به تنه صد مرد بخورد

بعد از صحبت‌های این خبرنگار در مخالفت با طرح جداسازی کارمندان، موجی علیه اظهارات او در شبکه های اجتماعی به راه افتاد.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، روز چهارشنبه هفته گذشته روزنامه اصلاح طلب شرق مصاحبه ای حاشیه ای را با مرتضی طلایی از حامیان قالی باف در شورای شهر منتشر کرد که غیر از مصاحبه که قرار بود محکمه ای برای طرح تفکیک جنسیتی باشد، به مطلب حاشیه ای نیز پرداخته شد.خبرنگار جنجالی روزنامه اصلاح‌طلب کیست؟ ادامه مطلب...

[ جمعه 93/5/24 ] [ 7:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شعر طنز/ علی میرزایی

ما پسته خورانیم، شما غصه خورانید/       در شهر گرانی شده؟ اصلاً به جهنم!

ماشین چو گران است، مکدر شده باشم/ ماندید چو در له‌شده آهن، به جهنم!

گر منتقدی باش، ولیکن به جهنم                     اشک تو چکیده‌ست به دامن؟ به جهنم!

 دلواپس فردای وطن گشت برادر؟                  زخم است به جان وی و بر تن؟ به جهنم!

 صلحی که نمودیم، نیارزد به پشیزی                    کوبیدن آب است به هاون؟ به جهنم!

 ما پسته خورانیم، شما غصه خورانید                   در شهر گرانی شده؟ اصلاً به جهنم!

 ماشین چو گران است، مکدر شده باشم              ماندید چو در له‌شده آهن، به جهنم!

 ما جمله دل‌آرام، شدیداً همه شادیم                 بشنید کسی مطلب موهَن؟ به جهنم!

 اندر صف ناجور سبد لهشدهگانید                           کم  آبی و کم نانی و کلاً به جهنم!

 تعلیق شد آنگونه اگر هسته‌ایِ ما                         بشنو تو زمن فوری و آناً، به جهنم

 ای کاسب تحریم، تو سرهنگی و اکنون           هم نیست کسی البته ایمن؟ به جهنم!

 شد زندگی‌ات لنگ؟ نه این گفته دروغ است   حیف است اگر نشنوی از من، به جهنم!

 ما جمله چنینیم، لذا معتدلانیم                           گویم به شما البته جمعاً، به جهنم!



[ جمعه 93/5/24 ] [ 7:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، امیر جعفری با انتشار عکسی در اینستاگرام از سخنان رییس جمهور در مورد به جهنم رفتن منتقدان حمایت کرد وی زیر عکس نوشت:.... ای ناز نفست با همین فرمون برو که پشتتیم روحانی منتظریم!

 

 

منبع: سراج 24


[ جمعه 93/5/24 ] [ 7:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این ولی خدا میگفت که در عرفات دیدم وجود نازنین امام عصر ارواحنا فداه به مقام معظم رهبری با اسم دعا میکرد . 

sedighi1

 پایگاه صالحات - حجة الاسلام صدیقی :

قضییه آقا بعد از حضرت امام خدا شاهده از جزء کرامتهاست. اگر در زمان امام ، آقا به عنوان ولی امر مطرح بود زده بودندش .

آقای طبا طبائی میگوید این آیات ولایت را در سوره مائده ، خدا جا سازی کرده بود .که اگر این گونه جا سازی نشده بود مورد هجمه اهل سقیفه قرار می گرفت.

امام ایشان را تحت پوشش قرار داد ، انگشت هدایتش را هم به سوی او گرفت که این برای ولایت مناسب است ، هم تصریح فرمودند که ایشان می تواند این کار را بکند ، هم بعنوان اسلام شناس ، مثل آفتاب می درخشی ، این تعبیراتی را که فقط در مورد ایشان بود . عملأ هم الله أعلم حیث یجعل رسالته . ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/5/23 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 405
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413621