NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش شیعه آنلاین به نقل از گروه سایبری ترویج عفاف و حجاب، پس از راه افتادن موج جدید حجاب در کشور کارهای مختلفی تولید شد که یکی از آنها نمایشگاه «من یک محجبه ام» می‌باشد. این نمایشگاه حاوی تصاویری عمدتا از کسانی است که مسلمان و محجبه شده اند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیر مسئول روزنامه کیهان خطاب به سران فتنه گفت: شما رحم اجاره‌ای رژیم صهیونیستی بودید یعنی ولیده ناپاک رژیم صهیونیستی را در رحم خود پرورش دادید اما سقط شد زیرا در مقابل شما ملت مسلمان ایران بود.
«حسین شریعتمداری» ‌در همایش ناظران شورای نگهبان استان قزوین که در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد، با اشاره به فتنه‌های بعد از انتخابات ?? خاطر‌نشان کرد: فتنه ?? شبیه جنگ احزاب بود، همه دشمنان دور هم جمع شده بودند و در این فتنه هیچ یک از مخالفان داخلی و خارجی غایب نبودند و مارکسیست‌ها، منافقین، بهایی‌ها، موساد، MI? و... بودند و این حضور نیز پنهان نبوده و آشکارا بود. ادامه مطلب...
[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دختر آقای منتظری به بیان خاطره‌ای از پدرش درباره آقای هاشمی پرداخته و عنوان کرده است که آقای منتظری سرنوشت خودش را برای آقای هاشمی هم پیش‌بینی کرده بود.
شبکه ایران: آقای هاشمی رفسنجانی گرچه با سکوت در برابر توهین های جریان فتنه به مقدسات، خود را در معرض انتقادات مختلفی قرار داد، اما چند روز پیش در بیانیه‌ای به مناسبت 19 دی 56، از آنچه "توهین به سران روحانی عرصه سیاست و مراجع قم" از سوی یک جریان مرموز خواند، ابراز نگرانی کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: استفاده از درب‌های آچیلان در به دلیل مسائل امینتی در مراکز مختلف ممنوع شده است و مراکزی که از این شرکت خریداری کرده‌اند باید نوع درب نصب شده را اعلام کنند.
در بخشنامه‌ای که به ادارات مختلف ارسال شده، آمده است که از این درب‌ها برای جاسوسی استفاده می‌شود.
فارس افزود:
"آچیلان در " یک شرکت با عقبه صهیونیستی و متعلق به بهائیان است که از محصولات آن مدتها در مراکز حساس و دستگاه‌های دولتی و .... به شکل گسترده‌ای استفاده شده و مدتهاست که دستگاه‌های امنیتی کشور به این نکته که در این درب‌ها ابزارهای سوءامنیتی بکارگیری شده و از آن برای مقاصد جاسوسی استفاده می‌شود هشدار داده بودند.


[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 رئیس دولت اصلاحات با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی او، تصریح کرد: «اگر حرف و حدیثی هست دعوا بر سر قدرت نیست ما خودمان مطرح نیستیم و اگر نگرانی هست این نیست که بنده در عرصه نیستم و کس دیگری در عرصه مسئولیت است؛ نگرانی از این است که خدایی نکرده این نظام و انقلاب لطمه بخورد.» 

رئیس‌جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه «بزرگترین حق‌الناس، حاکمیت مردم بر سرنوشت‌شان است»، پیشنهاد داد تا عملکرد دو طرف در یک فضای آزاد، مناظره و بحث بین طرفین برگزار شود و اگر اشتباهی از هر کدام از طرفین بوده در آن مناظره به آن اعتراف شود.
به گزارش آفتاب، سیدمحمد خاتمی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاهی و اعضاء جامعه پزشکی با بیان اینکه «تدبیر حکم می‌کند منتقدان و معترضان معتقد به اصل نظام تقویت شوند»، گفت:« باید شخصیت‌های با سابقه ولو معترض؛ سرمایه‌ای به حساب بیایند که پیرامون آنان بخش عظیمی از نیروهای جوان جامعه که به هر حال اعتراضی هم دارند جمع شوند و در کنار اصل نظام و انقلاب و راه امام بمانند.»
رئیس دولت اصلاحات با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی او، تصریح کرد: «اگر حرف و حدیثی هست دعوا بر سر قدرت نیست ما خودمان مطرح نیستیم و اگر نگرانی هست این نیست که بنده در عرصه نیستم و کس دیگری در عرصه مسئولیت است؛ نگرانی از این است که خدایی نکرده این نظام و انقلاب لطمه بخورد.»

[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 8:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اتاق فکر فتنه سبز در لندن، مصاحبه وزیر صهیونیست رژیم پهلوی با یکی از رسانه های ضد انقلاب را بلافاصله و عیناً منتشر کرد.
انتشار متن کامل مصاحبه داریوش همایون (سخنگوی دولت آموزگار، وزیر اطلاعات و جهانگردی و قائم مقام حزب شاه ساخته رستاخیز) از سوی «جرس» و در دفاع از فتنه سبز، عمق پیوند حلقه های ضد انقلاب تحت مدیریت سرویس جاسوسی ام آی شش انگلیس را بیشتر نشان می دهد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 8:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بیانیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خصوص سالگرد 19 دی، گفت: اوج توهین‌ها به مرجعیت، رهبری و ارزش‌های والای اسلامی در فتنه 88 بود، اما ایشان در آن زمان سکوت کرد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص یادادشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به مناسبت قیام 19 دی مردم قم منتشر کرد، گفت: صدور بیانیه برای بزرگداشت قیام 19 دی که برای دفاع از مرجعیت، ولایت، ارزش‌های اسلامی و دفاع از امام(ره) و شخصیت ایشان، امر خوبی است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بررسی تحلیل نظرات تئوریسین‌های اصلاحات نشان می‌دهد در صورتی که منافع سیاسی آن‌ها با نظریات سابقشان در تضاد باشد، براحتی سخنان پیشین خود را به فراموشی می سپارند.

به عنوان مثال، افرادی که با شعار احترام به مردم و "جمهریت" به مجلس ششم راه پیدا کردند، بعدها رسما و صریحا از تریبون مجلس و جایگاه نمایندگی مردم در اظهارنظری توهین آمیز اعلام کردند که اگر مرگ موش رایگان هم بین مردم توزیع شود، برای آن صف می‌کشند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 8:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آقای هاشمی رفسنجانی از حدود چهار ماه پیش اظهار نظر علنی نداشته است اما همانگونه که پیش بینی می‌شد، سخنان امروز او باز هم جنجالی است.

او که به دلیل مواضعش درباره جریان فتنه همچنان در معرض انتقادات بسیاری از فعالان حوزه و سیاست قرار دارد، در دیدار جمعی از روحانیون که معرفی نشده‌اند، بدون اشاره به بی‌اعتنایی جریان فتنه به رای مردم در انتخابات سال ??، زینتی خواندن رای مردم را «سوال برانگیز» خوانده و درباره اهداف چنین سخنانی ابراز تردید کرده است! ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 8:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیا دقت در همه زوایای حوزه لشکری کشور در زیر نگاه دقیق و متعهدانه مرحوم علم الهدی عاملی نبود که دفتر مقام معظم رهبری بررسی پرونده های حساس را به ایشان واگذار نماید؟

سایت مشرق در یادداشتی به قلم نصرت الله محمود زاده نوشت:
بی نام ، بی نشان ، بی نام در سالهای خفقان که نهضت خرداد 42 شکل گرفت ، حضرت امام (ره) مسیر انقلاب را روشن کرد و شاه نیز دریافته بود که همه چیز به امام (ره) خلاصه می شود و تهدید به اعدام این بزرگ مرد زبان به زبان گشت . اولین عکس العمل ، اعتراض رسمی علمای سراسر کشور در مسجد امام (بازار تهران ) بود . آیت الله علم الهدی از اهواز به این جمع پیوست و این اعتراض را تا سه ماه در مسجد ادامه دادند . ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 7:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 636
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406455